Kurier odesłał paczkę do sklepu po 1 telefonie do adresatki, która nie mogła odebrać, ale po godzinie zaczęła dzwonić i wysyłała sms-a z prośba o kontakt. Bez skutku, paczka już została "odesłana", w sklepie trzeba było czekać tydzień aż wróci tylko po to, żeby znów zapłacić za doręczenie (tym razem już nie DPD).
W odpowiedzi na reklamację firma napisała, ze nie mam prawa do składania reklamacji, bo nie jestem zleceniodawcą, ani odbiorcą - to ja zapłaciłam za tę przesyłkę!
Szkoda czasu i pieniędzy!
WadyDPD nie dostarczyło przesyłki!
~DPA / 2021-02-09 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. Najpierw kurier wpisał, że nie dostarczono bo zły adres. Adres został doprecyzowany na inforlinii oraz dodano nunmer telefonu, aby kurier mógł się skontaktować. W kolejnym dniu wpisano, że odbiorca nieobecny pomimo, że nikt nawet nie raczył zadzwonić. Po ponownym kontakcie z infolinią miała zostać podjęta kolejna próba dostarczenia paczki. Próba odrzucona przez serwis dpd. Po kolejnym telefonie i kolejnym wyjaśnieniu, że adres był doprecyzowany już 2 dni wcześniej zostałam powinformowana, że kurier podejmie jeszcze jedną próbę dostarczenia paczki po weekendzie. Status na stronie śledzącej przesyłkę to potwierdził, po czym po niespełna 10 minutach został zmieniony na zwrot do nadacy. Niepotrzebnie zmarnowane pieniądze i czas na tę beznadziejną firmę.
ZaletyBrak
Wady- brak kontaktu,
- nikompetentni kurierzy,
~Natasza / 2021-02-09 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie przyjechał, a wpisał że nie ma nikogo w domu. Innym razem wjechał i wyjechał z podwórka, kiedy do niego zadzwoniłam powiedział do widzenia i się rozlaczyl. Wpisał że nikogo nie było i paczka poszła do nadawcy
ZaletyBrak
WadyNie odpowiedni ludzie tam pracują
~Kejt / 2021-02-08 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaka miałem okazje współpracować. Kurierzy prymitywni , aroganccy, niesolidni
Wielokrotnie siedzę w domu jak pies czekam, po czym dostaje na maila powiadomienie ze odbiorcy nie ma w domu
Jednak bycie kurierem to charakter. Gorzej stara ku.. portowa
Gnój jakich mało.
Nie polecam, chyba ze z musu
Wolałbym na sznurku ciągnąć paczkę niz czekać na tych kretynow.
ZaletyJakby zniknęli to by była zaleta
WadySame
~Marek / 2021-02-08 18:18
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści nie docierają paczki do adresatów karzą płacić z góry I za nie wykonanie usługi też podany adres godzina od której można dostarczyć i tel odbiorcy kurier twierdzi że brak możliwości odbioru teraz muszę zapłacić drugi raz że paczka wrucila z powrotem omijać uslug tej firmy Marek Mol
ZaletyBrak
WadyNie wykonują usług brak solidnosci
~Zufx / 2021-02-08 17:51
Ocena: 1.67 / 5
Napisali że paczka została dostarczona, ale napewno nie do mnie jak próbowałem się dodzwonić do kuriera, nic z tego nikt nie odbiera.
~LCobra / 2021-02-08 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. Wszyscy kurierzy trafiają i nas zastają, tylko nieeeeee DPD. Oni są chyba z innego wymiaru.
NIE POLECAM!
Zaletyżadnych
Wadysame
~Marian / 2021-02-08 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i żenada. Kurier zostawia paczkę gdzie mu się podoba. Obecnie moja paczka jest w punkcie czynnym do 14.30 a ja pracuję do 15.00. Brak możliwości odbioru i brak kontaktu.
ZaletyBrak
WadyJw
~xyz / 2021-02-08 17:03
Ocena: 2.00 / 5
kurier przyjechał do mnie i powiedział że nie będzie tracił 40min żeby przywieść mi paczke
"zima"
Oczywiście polecam kurierów dpd "oczywiście żartuje"
najgorsza firma jaka istnieje w polsce
~Radosław Sońta / 2021-02-08 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia przez wielkie "T". Kurier zadzwonił i prosił żebym poszedł po paczkę 30 kilową pod inny blok :D
Kiedy odmówiłem powiedział żebym wyszedł to spotkamy się po drodze :D
Śmiechu warte, ale tak było.
Jak zgłosiłem to mailowo do dpd odesłali mnie do działu reklamacji.
Jestem zniesmaczony i pełen żalu dla tego przewoźnika ponieważ takie traktowanie klienta jest po prostu żenadą :)
Dodam też że paczka wyglądała jakby ktoś nią rzucał w dal.
Zalety0 zalet
Wadyww.
~Paweł / 2021-02-08 11:33
Ocena: 2.67 / 5
Przesyłka dostarczona bardzo szybko. Ale co z tego? Nie została dostarczona na podany adres, a kurier nawet się ze mną nie skontaktował :)
~Joanna / 2021-02-06 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłki krajowe: Bardzo niemiła, wręcz chamska obsługa niektórych kurierów. Kurier nie dzwoni, by się umówić, tylko od razu do drzwi, po czym informuje mnie, że mam sobie sama wnieść paczki na II piętro, bo on nie musi (pudełka ciężkie fakt, ale właśnie po to zamówiłam kuriera, a nie 10x tańsza taksówkę, bo to w tym samym mieście).
Przesyłki zagraniczne: wprost olbrzymia ilość papierologii wymagana przez dpd skutecznie zniechęca do korzystania z ich usług, wszystko przerzucają na klienta, żadnego wsparcia. Dokumenty w stylu, że 'świadomy odpowiedzialności karnej wg paragrafu 500-900...., oświadczam, że.....' i tak x5 + masę innych papierów, skanów, itd. Klient ma takie wyjście: albo poznać te wszystkie paragrafy, co mu zajmie kilka kolejnych dni, albo podpisać w ciemno, że odpowiada, za coś, o czym nie wie. Na maile odpowiadają po 2 dniach i generalnie podają listę mega skomplikowanych dokumentów do przysłania i resztę mają gdzieś. Wiem, od innych firm, że przynajmniej połowa tych papierów nie jest konieczna, ale dpd w ten sposób sobie 'ułatwia' serwis, kosztem naszego czasu i narażania nas na odpowiedzialność.
Zaletyw sumie nie ma
Wadyarogancja kurierów, chora ilość niepotrzebnych i narażających klienta dokumentów do wydania i podpisania przy przesyłach zagranicznych, arogancka obługa.
~Agnieszka / 2021-02-06 05:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wysłanie fotelika,nosidełka dla niemowlaka,waga ok 3 kg,pobranie kosztowała mnie prawie 44 zł.
~Wojciech / 2021-02-05 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Zrobiłem zakupy w Tchibo. Poinformowałem ich, że dostawa jest realna po godzinie 15:00. W dniu dostawy dostałem informację, że mogę się skontaktować z kurierem pod telefonem xxx. wysłałem sms, że będę w domu po 15:00. W odpowiedzi otrzymałem:
"Ja będę tu rano, więc zostawię paczkę w punkcie odbioru na Ken 11" - godzina 7:49
Lecę jak wariat z językiem po pas na KEN 11 - nie ma paczki.
Dzwonię do kuriera - godzina 14:35 - nie odbiera.
Wracam do domu , niedaleko.
Godzina 14:40 - widzę samochód DPD na mojej ulicy, dwa numery (jeden dom) od mojego, macham, zatrzymuje się, pytam czy ma do mnie przesyle - ZAPRZECZENIE.
Godzina 14:4646 - otrzymuje SMS - "Zostawiłem właśnie w punkcie"
Odpowiadam - godzina 14:14:47 - "A ja właśnie wyszedłem z punktu." - ZERO reakcji.
Kurier Paweł - tel.+48 533 111 897
Zdecydowanie NIE POLECAM
Dodatkowo dostałem ankietę do wypełnienia - strona pierwsza:
Co w największym stopniu wpłynęło na Twoją ocenę?
Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi
- czas dostawy
- cena usługi
- elastyczność doręczenia
- komunikacja z DPD
- bezpieczeństwo
Zabrakło mi tylko "najlepsi we wszechwświecie"
~Canay / 2021-02-05 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy decydują za odbiorców czy chcą swoje paczki czy nie i nie dowożą ich bez żadnych informacji jaki jest podwód
ZaletyNie ma ich
WadyWszystko
~Simluc / 2021-02-05 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. 3 krotnie niedoręczone przesyłki w ciągu 14 dni. Kurier Oliver tel. 515501138 odpowiedzialny za rejon Gliwice Szobiszowice (konkretnie ul Wita Stwosza) to najwyraźniej idiota co wespół zespół z działem reklamacyjnym tworzą duet niezwykły. Zero informacji o próbie doręczenia,zero kontaktu telefonicznego. Przekierowanie paczki na kolejny dzień za pomocą aplikacji DPD nie skutkuje niczym- co zresztą potwierdził konsultant tymi slowami- godzina i dzień dostawy jest umowna i nie wiążąca. To na ch. .. u ja wysyłacie info o takiej możliwości. Mi
ZaletyZadnych
WadyZero informacji o próbie doręczenia, zero smsów, zero telefonu od kuriera, dno
~Lidia / 2021-02-05 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę do punktu pickup który był dostępny z listy rozwijanej u sprzedającego. Po czy dostałam informację o braku możliwości dostawy. Zadzwoniłam na infolinię i konsultant sprawdzał i poinformował że ten punkt faktycznie jest i nie wie co się stało że paczki nie doręczone. Kazano mi dzwonić kolejny raz. Zadzwoniłam na drugi dzień i okazało się że wskazany punkt rozwiązał z DPD umowę. Przy czym konsultant miał pretensje i był niemiły że przecież tego punktu juz nie ma. To powiedzialam do konsultanta ze co ja mam byc duchem swietym skoro punkt był dostepny to taki wybralam. Po czym konsultant powiedzial ze wysle do centrali zapytanie o przekierowanie paczki do innego punktu i kazal dzeonic w kolejnym dniu. Ponownie zadzwoniłam na infolinię DPD otrzymalam informację że dalej nie ma odpowiedzi ale już po południu będę mogła odebrać paczkę w Nowym punkcie. Oczywiście paczki nie było. Skontaktowalam się ponownie z infolinią DPD to juz bylo po raz 4 i otrzymałam informację że paczkę może przekierować tylko nadawca. Gratuluję pracownikom kompetencji. 3 krotnie nikt mnie nie poinformował że paczkę przekierować może tylko nadawca. Szkoda mojego czasu. A paczki nie ma do tej pory. Porażka.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, olewanie klientów
~Goha / 2021-02-05 14:48
Ocena: 2.33 / 5
Bytom Szombierki Pan Jerzy - chamskie podnoszący głos po zadaniu pytania dlaczego nie ma terminala płatniczego w dzisiejszych czasach.
ZaletySzybką dostawa
WadyChamskie podejście kuriera
~SENSEI / 2021-02-05 12:09
Ocena: 1.67 / 5
Usługa jak zawsze wykonana, nieprofesjonalnie, nierzetelnie z dużą dozą braku kultury i chamstwa:D
NIE POLECAM :D- gdyby nie to, że zapomniałem spytać nadawcy czym wysyła, o gdybym wiedział że dpd to zrezygnowałbym z zakupu:D
Polecam każdą inną firmę, ale dpd unikajcie. Mam nadzieje że w końcu zbankrutują:D
Zaletybrak
Wadyzbyt duzo by opisać
~Dorota / 2021-02-05 09:08
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo niemiła obsługa. Kurier nie wiedział jak dojechać na podany adres, A kiedy próbowałam z min przez tel pokierować, to krzyczał na mnie (to nie jego teren). Powiedział że mogę sobie podjechać i odebrać paczkę w tym miejscu w którym on jest A jak ie to inny kurier przywiezie ja jutro.