Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2021-02-19 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam szczerze tej firmy. Zależy im tylko na pozbyciu się przesyłki a nie dostarczeniu do rąk klienta.Godziny dostawy w ogóle nie są respektowane więc nie rozumiem po co taka opcja istnieje. Chyba, żeby kogoś oszukać. Wydaje im się, że obsługują tylko emerytów i rencistów, i że każdy może siedzieć cały dzień w domu i czekać na kuriera. Bez kontaktu z klientem odsyłają przesyłkę z powrotem do nadawcy. Myślałam, że to sprawa tylko jednego kuriera ale jak widzę to chyba ogólna strategia tej firmy.
    Zaletybrak
    WadyNie można ustalić godzin dostawy.
    Brak kontaktu z klientem.
  • ~Jantar / 2021-02-19 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Często korzystamy z usług kurierów (firma w okolicach Koszalina), dostawy mamy kilka razy dziennie. Wcześniej podczas zamawiania czegoś, preferowałem DPD, jeżeli tylko był wybór, dlatego że kurier przyjeżdżał zawsze w godzinach przedpołudniowych. Jak mówił, zawsze najpierw obsługiwał firmy, bo w nich po 15-stej niewiele załatwi, natomiast w trasie powrotnej prywatnych klientów, ponieważ z nimi właśnie po 15-stej łatwiej się spotkać. Kurier ten był długo, jednak z rok-półtora-dwa lata temu odszedł z firmy, a na jego miejsce jeździli zastępczo różni, aż przyszedł inny i dostawy DPD mamy zawsze po 15-stej - przesyłki pozostawione przy wejściu. Tak więc obecnie wybieram inne spedycje, ponieważ większość jest przed południem w firmach, a na tym nam często zależy.
  • ~Mike / 2021-02-19 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko jest dobrze, dopóki nie zgłosisz reklamacji. DPD nalicza opłaty (poprzez Allegro) za podjazdy kuriera, które nie mają miejsca! Mało tego, że takich doliczeń naliczyli kilkadziesiąt, to części z nich nie uznali, dochodząc do wniosku, że za kilkadziesiąt złotych sąd ich nie skaże.
    Allegro oczywiście umywa ręce, bo nalicza opłaty jakie przekazuje im DPD - nie ma znaczenia, że wysyłaliśmy zrzuty ekranu, z których jasno wynikało, że w tych dniach podjazdu kuriera nie zamawialiśmy.
    Szczytem q****stwa było, że jednego dnia naliczyli 3 opłaty za podjazd (każda z przesyłem miała podany ten sam przedział godzinowy i oczywiście kurier podjechał raz i wszystkie 3 przesyłki zabrał jednocześnie).
  • ~Mikołaj / 2021-02-19 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostawa tylko do punktu. Oczywiście DPD nie uprzedzi, że taki mają sposób dostawy. Jest o tym informacja w regulaminie, ale firma powinna poinformować klienta, że w taki tylko sposób realizuje dostawę. Do punktu mam pond 1 km, więc niegdy więcej z DPD nie skorzystam i wymuszę na dostawcach, aby nie korzystali z tej firmy. A jeśli inne firmy kurierskie teź będą próbowały tak optymalizować to zarobią paczkomaty.
    ZaletyDobry czas dostawy, ale do punktu. Jeżeli dodamy do tego czas potrzebny na odbiór w punkcie to wypada to kiepsko.
    WadyNie jest firma kurierska tylko coś na kształt Poczty Polskiej. Wydaje im się, że robią olbrzymią przysługę dostarczając przesyłkę. Nie polecam.
  • ~Danuta / 2021-02-18 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD TO JEST PORAŻKA. KURIERZY NIE KONTAKTUJĄ SIĘ Z KLIENTAMI, CO GORSZA NIE DOCIERAJĄ NA PODANY ADRES ODSYŁAJĄC PRZESYŁKĘ SPOWROTEM DO NADAWCY. MOIM ZDANIEM JEST TO LEKCEWAŻENIE SWOICH OBOWIĄZKÓW I WYŁUDZANIE OPŁATY ZA PONOWNA WYSYŁKĘ.SYTUACJA TAKA ZDARZYŁA SIĘ JUŻ PO RAZ KOLEJNY.
  • ~Jan / 2021-02-18 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier patryk Poznań rejon Strzeszyn pedał nawet nie próbował się skontaktować paczke odesłał do nadawcy lepiej żeby go nie zobaczył na Strzeszyn ie firma DPD po złożeniu reklamacji zero odzewu. Nie polecam omijać szeroko
    ZaletyBrak
  • ~Iza / 2021-02-18 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy czekam na dostarczenie paczki z Polski do Londynu. Paczka 20.12.2020 była na granicy polsko-niemieckiej, następny ślad to Dobra k/Strykowa czyli magazyn DPD.Miesiac temu złożyłam reklamacje po 30 dniach nie otrzymałam żadnej informacji, emaila, tel, listu itp. Po moim telefonie z działem reklamacji okazało się że moja reklamacja została odrzucona - z jakiego powodu i dlaczego nie wiem, pani z DPD też nie wie. Wg działu reklamacji mogę złożyć reklamacje reklamacji?????? I czekać kolejne 30 dni.
    To już nie jest żenada to dno dna. Unikajcie tej firmy jak ognia.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka zenada
  • ~ANGELIKA / 2021-02-18 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka cała zmasakrowana, pęknięty płyn, wszystko zalane, firma kurierska określiła to folia i taśmą, żeby nie było widać. Jednym słowem NIE polecam...
  • ~Nigdy więcej DPD / 2021-02-18 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Cd.
    Po bataliach telefonicznych, odjeździe kuriera zanim zdążyłam podejść do domofonu i pojawieniu się w systemie, że odbiorca nieobecny!!! ,skończyłam wpis 12.02 "Sąsiad na jutro zamówiony do pomocy, już się boję jak historia się skończy.
    To jakiś absurd.
    NIGDY WIĘCEJ DPD!!!!"
    I słusznie się bałam. Opiekunka wysyłającego, czyli pani z DPD, zapewniła, że kurier wniesie z czyjaś pomocą a kurier...jak przypuszczalam, odmówił. Na szczęście sąsiad poszedł po drugiego sąsiada, ale kurier już zaczął pakować paczkę do samochodu, bo na przesyłkę ma 3 minuty!!!....dzwonię do pani z DPD, ona mu że ma wnosić z pomocą a on swoje, że to100 kg , choć to 30 kg ( od 50kg byłoby na palecie a nie było na palecie). Dziwne, że z samochodu i do samochodu te rzekome 100kg wrzucał, jakby to było piórko.
    Skończyło się dobrze dzięki pomocy sąsiadów ,ale własnym ciałem musiałam zasłonić paczkę, żeby KRÓLEWICZ kurier nie odjechał z nią
    Pani z z DPD zapewniła, że zdejmą tego kuriera z mojego rejonu, ALE WCIĄŻ GO WIDZĘ.
    PONOWNE NIGDY WIĘCEJ DPD!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wkurrrr... Dżordżu / 2021-02-17 19:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Z moja dziewczyna zamówiliśmy odzież tylko i wyłącznie ze względu ze kurier dpd(celowo z małej) był jedyną opcją
    Przesyłka została przekierowana na 17 zaraz po nadaniu paczki
    Kurier próbował doręczyć paczkę 15 zdecydowanie poza godzinami planowanego doręczenia 9.20 a 12-16
    Od razu jeszcze raz paczka została przekierowana na 17 kurier znowu probuje doręczyć paczkę 16 tym razem także poza planowanymi godzinami doręczenia wbrew zatwierdzonej zmiany daty doręczenia
    Centrala dpd po 3 telefonach rozwiązała problem i obiecała doręczenie paczki 17
    Biliśmy już mocno zirytowani cała sytuacja i koniecznością telefonowania po całej centrali dpd kurier chciał przyjechać ale centrala nie poinformowała o doręczeniu paczki dzisiaj (17)
    Musieliśmy wyjechać po paczkę po informacji od kuriera ze paczka jest już prawie na miejscu kilka kilometrów w trakcie wykonywania przez nas wyjazdu służbowego
    Ocena naganna+ tylko ze względu ze paczka została doręczona
    ZaletyMoże trafi się życzliwy kurier na rejonie :)
    WadyCała usługa
    Mam nadzieje ze wszyscy zatrudnieni kurierzy maja prawo jazdy
  • ~Gażyna / 2021-02-17 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka. Kurierzy rzucają pączkami. Reklamacja to udręką.
    ZaletyBrak
  • ~Radi / 2021-02-17 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM Firmy kurierskiej DPD,rejon Gorzów - BARLINEK,dostaje informacje ze w danym dniu zostanie dostarczona przesyłka,poczym okazuje się że przesyłka zostanie dostarczona na drugi dzień, ponieważ kurier nie zastał nikogo pod adresem.Kuriera wogole niebylo, niewykonal żadnego telefonu. Bardzo mi na tej przesyłce zależało :(. NIEPOLECAM
  • ~Aga11 / 2021-02-17 17:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaadresowana do mnie paczka miała niepełny adres, DPD nie próbował się ze mną skontaktować. Próba doręczenia nie została podjęta i paczka zamiast do mnie wróciła do nadawcy. Nie polecam. Jest możliwy kontakt z obsługą klienta, ale nic on nie daje. Konsultanci nie potrafią porozumieć się z magazynem.
    Inny przypadek- dostałam wiadomość, że przesyłkę doręczono- kurier rzucił nią przez płot.... żenada
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalnych doręczycieli paczek
    - nieprofesjonalna obsługa klienta
  • ~MarcinJ / 2021-02-17 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    KRAKÓW: Jakość usług w DPD zdecydowanie spadła na przestrzeni kilku lat. W tym momencie nie ma żadnej możliwości umówić się na godzinę odbioru, a przecież trudno być całą dobę w mieszkaniu. Przesyłkę ewentualnie można skierować do lokalnego punktu odbioru jedynie na 3 dni (kiedyś było to 7) - akurat z przyczyn losowych nie zdążyłem w 3 dni odebrać paczki, musiałem pokonać całe miasto i udało mi się uzyskać paczkę w centralnym magazynie. Gdzie przy wyrażaniu powyższych opinii Pani z obsługi sprawiała wrażenie, że nie słyszy co do niej mówię (pomijam już fakt, że miała przyłbicę zlokalizowaną na brodzie, która nie ma prawa zapewniać żadnego bezpieczeństwa...). Oczywiście zapłaciłem za opcję do mieszkania. Słabo, zamiast rozwoju, regres.
  • ~Taida / 2021-02-17 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zgłosić zażalenie na firmę DPD, z którą kontakt jest kuriozalny!

    System zmiany terminów dostawy nie działa, telefoniczna zmiana terminu na dzień dzisiejszy owszem zadziałała, ale kurier (którego danych mi nie ujawniono) sam zmienił dziś rano termin na dzień jutrzejszy nie informując mnie o tym! Ja specjalnie na dziś wzięłam wolny dzień w pracy, by móc odebrać przesyłkę. Jutro takiej możliwości nie mam. Okazuje się, że godzinę dostawy ponoć można uzgodnić z kurierem, jednak to nieprawda, bo kurier (zgodnie z tym co mówił mi wczoraj działa wg swojego grafiku i klienci nie maja żadnego wpływu na godzinę dostawy). Jeśli przesyłki nie odbiorę to pojedzie do magazynu, z którego mogę sama odebrać przesyłkę, ale nie mogę, bo jest zbyt duża, by mi się zmieściła do auta.

    To jest jakaś paranoja. Nigdy więcej DPD!!!!
  • ~Ewa / 2021-02-17 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada.. Najpierw zgubiliście moja paczę międzynarodową i przez tydzień nie mogliście znaleźć. Teraz dostałam informację na maila, że obie paczki na które czekałam, zostały dostarczone, jednak kuriera nie było. Dodzwoniłam się do konsultantki DPD, powiedziała, że nie może się dodzwonić do kuriera, po 40 minutach odebrał i powiedział, że rzucił paczki przez domem. Tak, były tam, całe mokre leżały w śniegu. Niestety towar, który zamówiłam jest do wyrzucenia. Napisze o Was wszędzie gdzie się da i będę ostrzegała przez Wami.
    Lubię to!
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa infolinii, obsługa kurierska, czas dostawy, generalnie wszytsko
  • ~Wojciech / 2021-02-17 14:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Zalaną, przesiąkniętą wodą paczkę dostarczył kurier z Dpd prawdopodobnie o imieniu Bogdan tel 508 600 889(doręczał drugi młody człowiek ze wschodnim akcentem, który nie chciał się mi przedstawić) , postawił na ziemi i chciał uciec jak złodziej. Zarządałem, że chcę sprawdzić w jego obecności czy zawartość nie uległa zniszczeniu a on, że nie ma czasu i pada deszcz ze śniegiem dlatego paczka zalana i mam go nie zatrzymywać bo wezwie na mnie Policję. Bezczelny!!! Po ostrej wymianie zdań zadzwonił do swojego szefa i mogłem dzięki łaskawości, jak podejrzewam "Bogdana" sprawdzić stan zawartości MOJEJ paczki. Na szczęście nic nie uległo zniszczeniu. Wychodząc z domu spotkałem obydwu kurierów przy samochodzie i zapowiedziałem, że coś o tej sytuacji napiszę dla przestrogi przyszłych klientów. Dpd musi pękać z dumy, że ma takiego pracownika doręczyciela.
    ZaletyDotarło
    WadyPaczka płynęła Wisła. Chamstwo kuriera.
  • ~Jaga / 2021-02-17 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która w obrzydliwy sposób kłamie. Dzisiaj kurier miał odebrać paczkę. Próbowałam dodzwonić się do kuriera, wysłałam smsa, nagrałam się na pocztę głosowa,nie ruszyłam się z domu na krok. Po tych moich próbach kontaktu z kurierem dostałam maila, że z powodu braku adresata odbiór paczki został przeniesiony na następny dzień. Jest to drugi przypadek ( w ciągu miesiąca )z tą firmą gdzie omyłkowo dają zlecenie nie właściwemu kurierowi . Tak trudno jest im się przyznać do błędu, lepiej zrzucić winę na klienta.
  • ~Natalia / 2021-02-17 14:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzisiaj doręczono do mnie paczkę nr 0000296553761U. Paczka została pozostawiona przez kuriera na zewnątrz, na śniegu, nie informując mnie w ogóle, że została doreczona, kto wie jak długo tam leżała? . Jak mogę następnym razem zaufać takiej firmie kurierskiej? Co by było gdyby paczka została skradziona, bądź uległa uszkodzeniu? Kto by poniósł za to odpowiedzialność?
    Wysłaliście mi email że została doreczona, a tak naprawdę została pozostawiona na pastwę losu na zewnątrz.
    Uważam to za karygodne zachowanie kuriera, jeśli już podejmuje się takiej pracy to może troszkę więcej życzliwości z jego strony? Nie liczycie się w ogóle z klientem!!!
    Mam nadzieję że moja opinia nie zostanie zignorowana tylko wyciągnięcie z tego wniosku i popracujecie nad tym, Ponieważ ludzie płacą za to pieniądze!!!!
  • ~O.n.a / 2021-02-17 09:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Paczka coprawda przyszła szybko . Ale po telefonie kuriera usłyszałam że mam sobie sama zejść ( w paczce przyszła mi szafka ) powiedziałam że ma wejść bo ja mam 2tyg dziecko , po czym stwierdził że on wchodzić nie będzie bo wczoraj dostał karę 150 zł za wejście do klatki .. całe szczęście że mąż jeszcze do pracy nie wyszedł i zszedł pytając się od kiedy nie wnoszą to usłyszał " od kiedy jest pandemia " .. jakoś w innych firmach potrafią wejść w maseczkach i przekazać paczki .. co jeśli bym była sama ? Hmm zostawiłby mi awizo? .. ????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4548
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087