Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12612 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid Serwata / 2021-02-12 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki przychodzą (jeśli dojdą) otwarte chamsko ktoś łapa grzebal w środku a teraz wisienka na torcie paczka z zabawka dla dziecka nie dotarła do mnie na ich stronie widniało jako doręczona zareklamowaliśmy usługę dostaliśmy wiadomość że dostarczono paczkę odwołaliśmy się to napisali ze brak dowodów z naszej strony że paczka nie dotarła żenada zawsze było coś odwalone nigdy od nich nie dostałem zamkniętej paczki zawsze rozerwane aby zobaczyć co w środku a teraz paczka zniknęła i brak jakiej kolwiek rekompensaty... Omijać szerokim łukiem ludzie straciłem tylko 80zl ale strach pomyslec co by było gdybym zamówił coś droższego
    ZaletyBrak
    WadyOtwarte przegrzebane paczki
    Paczki nie docieraja a niby dostarczone
  • ~Wioletta / 2021-02-12 13:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma kurierska - SKANDAL!!! Za każdym razem przy dostawie wycięty jakiś numer - do tego stopnia, że już na wstępie rezygnuję z zakupów u sprzedawców mających ich obsługę. Najczęściej: brak informacji o zamiarze i terminie dostarczenia przesyłki, wpisywanie nieobecności odbiorcy 'z automatu', nawet gdy siedzi w domu (np. na sedesie), brak kontaktu telefonicznego "bo korona Panu z głowy spadnie" - lepiej wpisać co się chce i sp* dalej. O uszkodzeniach i poszukiwaniach przesyłki pomiędzy kurierami a magazynem już nie wspomnę.
    Jak najdalej od NICH! Na dodatek można sobie pogadać.... z robotem
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo. Same wady, niestety.
  • ~Wanesa / 2021-02-12 12:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka uszkodzona, produkt prawie na wierzchu i mógł wypaść. Uszkodzenie paczki niby zaklejone taśmą, ale ona tez była rozerwana. Brak słów.
    ZaletySprawna i szybka dostawa
    WadyUszkodzona paczka
  • ~Edyta / 2021-02-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi się nie chce wejść po schodach , dostaję powiadomienie rano że paczka będzie dostarczona od 9-11 czekam po tej godz pisze sms i pytam kiedy ktoś u mnie będzie i dostaję sms zwrotny że paczka jest do odebrania w jakimś punkcie to po płacić za usługę kurierską skoro i tak muszę chodzić po punktach i odbierać paczki
    Zaletyżadne
  • ~Anna / 2021-02-12 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to jakaś pomyłka.
    Czekalam na przesyłkę, której nie otrzymałam, a dzwoniąc na drugi dzień do firmy kurierskiej otrzymałam informację, że kurier nikogo nie zastał co jest niemożliwością bo wszyscy domownicy byli i paczka wróciła do nadawcy...
    Porażka.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Marek / 2021-02-12 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD (odział w Ciechanowie), a konkretnie kurier, który czterokrotnie nie dostarczył przesyłki tylko zwracał z adnotacją odmowa. Nie mieszkam na Alasce natomiast DPD powinna zatrudniać ludzi, którzy umieją czytać (ze zrozumieniem).Oczywiście złozyłem reklamację pomimo tego, ze na infolinii otrzymałem informację, że reklamacje może złozyć jedynie nadawca.
    Dotyczy:
    IN/20/373599
    DPD Polska uprzejmie informuje, że Pana skarga została rozpatrzona. DPD Polska każdą interwencję dotyczącą nieprawidłowości w świadczeniu usług traktuje poważnie i wyjaśnia z należytą starannością. Uwagi i spostrzeżenia naszych Klientów są dla nas bardzo cenne i pozwalają na doskonalenie świadc
    zonych przez nas usług.
    Uprzejmie informuję, że treść zgłoszenia dotycząca doręczenia paczek o numerach 0000302626121W ,0000301968870W została przekazana do osób odpowiedzialnych za pracę serwisu kurierskiego na terenie oddziału. W przypadku konieczności wobec pracownika winnego opisanego zdarzenia zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje służbowe.
    Jeżeli podczas realizacji usługi, obsługa oraz czynności jej towarzyszące zostały przez Pana negatywnie odebrane, uprzejmie przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wynikłe przykrości. Przekazując niniejsze wyjaśnienia pozostajemy w przekonaniu, że dalsze korzystanie z usług świadczonych przez DPD Polska będzie przebiegać bez zakłóceń, w sposób spełniający Pana oczekiwania.
    W przypadku dodatkowych pytań dotyczących zgłoszenia pozostajemy do dyspozycji.
    Tutaj podpis Pani Weroniki.

    Reasumując DPD normalnie kpi sobie z ludzi. Skoro to firma kurierska , która zajmuje się dostarczaniem przesyłek powinna te przesyłki dostarczać. Tymczasem na odczepnego wysyłaja takie coś jak powyżej i bezczelnie zachęcaja do korrzystania z ich usług, a przesyłki JAK NIE BYŁO TAK NIE MA.
  • ~Nigdy więcej DPD / 2021-02-11 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to tragedia. Nie zdążysz podejść do domofonu a już z systemu jest info, odbiorca nieobecny. I UDOWODNIJ, ŻE NIE JESTEŚ WIELBŁĄDEM. I widzisz tylko przez okno jak odjeżdża. Facet agresywny, chamski.
    Mówi, że mam odebrać przesyłkę z dworu, choć jedynie ktoś ma pomóc mu wnieść. Zresztą pierwszy raz spotykam się z tym, że to nie kurierzy wnoszą. -30kg i problem?
    Pytam kuriera o której będzie następnego dnia bo będzie ktoś do pomocy, słyszę, że nie wie ,czy w ogóle dostarczy, bo już był 8 odbierać trzeba na czas.
    Sąsiad na jutro zamówiony do pomocy, już się boję jak historia się skończy.
    To jakiś absurd.
    NIGDY WIĘCEJ DPD!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame. Brak w systemie informacji, że ktoś będzie musiał pomóc kurierowi
    wnieść przesyłkę .
  • ~Karo / 2021-02-11 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakiego miałam przyjemność korzystać! Kurierzy cwaniacy, robią sobie co chcą nie dostarczają paczek w terminie! Nie polecam absolutnie nikomu z korzystania z usług tego przewoźnika!!!
    ZaletyBRAK!
  • ~Dziś / 2021-02-11 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Kurier nie przyjeżdża pod wskazany adres, nie dzwoni a mówi że był i awizuje paczkę.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Adam Otulak / 2021-02-11 13:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka uszkodzona,odebrała osoba postronna(nie odbiorca) ,reklamacja nie uznana. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycała usługa dPD to wada
  • ~vinnu / 2021-02-11 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy nie dojeżdżają pod dom, dzwonią i mówią, że będą czekać kilometr dalej bo nie wjadą między domy. I mogę podejść inaczej odmawiają dostarczenia paczki tylko dlatego. Kontakt z infolinią celem wyjaśnienia sprawy - mogę złożyć reklamację, bo oni nie mogą kazać nic kurierowi. Paczka przekierowana na kolejny dzień, kurier ten sam...
  • ~Nat / 2021-02-11 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie kompetentna firma pozwalająca kuriera na samowolkę . Place za przesyłkę czekam kurier nie przyjeżdża z paczką pod adres tylko zostawia ja gdzieś sobie w punkcie bez większych informacji co i dlaczego i gdzie. 0kontaktu z kurierem nie odbiera nie odpisuje jakby ludzie mieli całe dnie tylko dla nich czekając na ich decyzję czy wogle przyjedzie . Nie polecam .
  • ~Leo / 2021-02-11 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kazdemu! Przyjmujaca paczkę w Zamościu zamienila etykiety z unnej paczki. Zamiast ksiazek dostalam zderzak samochodowy. Udostepnili moje dane osobowe osobie trzeciej (panu ktorego paczkę dostakan przypadkowo) chcesz poznac numer do kuriera? Pan opryskliwie rzucil mi słuchawka. Pytasz czy przestrzegaja RODO? Druga osoba rzuca słuchawka. Traktuja klienta jak idiote. Pani w Zamościu poinfornowaka ze narnuje jej czasbi nic jej nie zrobiem
  • ~Julia / 2021-02-11 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy bubel z jakim sie spotkałam, 0 informacji ze danego dnia przyjdzie kurier, 0 maila ze została do mnie nadana paczka, obsługa infolini zAchowuje sie jakby jej sie nie chciało i w sumie jaki ty babo masz problem sama go rozwiąż. Często zamawiam różne rzeczy z internetu i każdy dostawca coś za uszami ma, ale no tutaj jest po prostu wszystko na raz. Jako bonus dodam ze pan z infolini uznał ze mam zadzwonic do nadawcy jak chce wiedziec kiedy będzie kurier
    Zaletybez jaj ani 1
    Wady0 kontaktu, niemiła obsługa, trzeba sie naklikac zanim ktokolwiek cię połączy z konsultantem a na koniec i tak potraktują cię z góry jak idiote,
  • ~A. / 2021-02-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z kurierem to jakaś masakra. Kurier stał chwilę pod domem i gdy zdążyłam dojść do domofonu, wsiadał już do samochodu. Jedna próba doręczenia. Dostałam informację, że teraz muszę odebrać przesyłkę osobiście.
  • ~Getin Bank / 2021-02-11 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier w Warszawie Galeria Północna - świetna obsługa, miły zawsze na czas. Rewelacyjna współpraca
    ZaletyPunktualność, dostępność
    Wadybrak
  • ~Ania / 2021-02-11 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Rzetelni pracownicy, bok bardzo pomocne, szybki czas dostawy, polecam
  • ~Agnieszka / 2021-02-10 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wczesniejszego kontaku przed odbiorem paczki. Jak firma kurierska nie zapewnia telefonow firmowych swoim pracownikom. jezcze daleko nam do zachodu w dbaniu o klienta.
  • ~Tyu / 2021-02-10 17:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie miał czasu by poczekać aż sprawdzę czy szkło jest całe, bo ,,syn na niego czeka,, poza tym zachowywał się dziwacznie i z ironią. Motto tej firmy chyba brzmi ,,nie szanuj klientów, to oni tylko muszą Cię szanować,, po raz kolejny chamstwo. Niestety niektóre firmy tylko nimi wysyłają, chyba ze względu na cenę. Nie polecam
  • ~x / 2021-02-10 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie zmieniłam datę przybycia paczki na dogodny dla siebie termin, tak jak to możnabyło zrobić na stronie. Paczka przyszła w zupełnie innym terminie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017