strona 419 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- nastepna »
-
~Tomasz / 2021-03-01 11:39
NIKOMU NIE POLECAM!!!!
Pomimo informacji, iz paczka dziś do mnie dotrze o będę mógł zapłacic karta, kurier mi odmówił, nie przyjął także gotówki. CHAMSTWO I TYLE. -
-
~Zosia / 2021-03-01 10:40
Zwykli oszuści człowiek płaci za przesyłkę a kurier Daniel zawozi do punktu bo mu się nie chce paczek dostarczać jeszcze wmawia ze może sama sobie tam przekierowałem...
Totalny brak szacunku.
Oszuści i jeszcze raz oszuści -
~Klient / 2021-03-01 09:50
Zniszczyli przesyłkę, następnie wprowadzili mnie podczas rozmowy telefonicznej celowo w błąd czyli powiedzieli co mam wypełnić żeby po prawie 2 miesiącach od rozpoczęcia sprawy wpierać mi że nie wypełniłem tego co było trzeba i zwalić winę na mnie. Oszuści pełną gębą. ZaletyBrakWadyNiszczą przesyłki i nie ponoszą odpowiedzialności -
~Fabian / 2021-02-27 12:06
Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją, że kurier zasłaniając się pandemią nie chodzi po klatkach i zostawia pod blokiem paczki. Rozumiem i nie miałbym z tym problemu gdyby firma INFORMOWAŁA o tym przed zamówieniem. Robi się to szczególnie problematyczne kiedy kurier każe zejść po paczkę 20kg z 3-ego piętra kobiecie w ciąży!!. Będę omijał szerokim łukiem DPD, a szczególnie tego kuriera. NIE POLECAM.
-
~Pietrek 154 / 2021-02-27 09:09
Witam chciałam ocenić pracę naszego kuriera DPD. Jest to osoba nie uczciwa, nie kompetentna. A prawdziwą wadą jest jego kłamstwo. Nie polecam tego Pana. Szkoda że tacy ludzie psują reputację całej firmy. WadyNie uczciwy KŁAMCA -
~Madzik / 2021-02-26 21:01
Dwa dni pod rząd paczki przychodzą rozwalone. Nigdy nie miałam problemów, a tu nagle takie rozczarowanie. -
~Agnieszka / 2021-02-26 19:45
Kurier wrzucił paczkę przez bramę nie informując mnie telefonem bądź dzwonkiem na bramie. Paczkę dorwał mój pies wypuszczony z domku i rozerwal mi ja ma strzępy.
Ja chętnie tego kuriera bym rozerwala na strzępy.
Debili w tej firmie nie brakuje.WadySame wady -
~Xxx / 2021-02-26 15:15
Jestem zawiedziona dziesiejsza dostawa paczki .pan powiedział że mamy drogę wyrównać no on tu nie będzie przyjeżdżał .to niech sobie samolot kupi jak mu praca nie odpowiada co wy za ludzi przyjmujecie sprawa już zgłoszona do oddziału .nie pozdrawiam Pana. WadyKurierowi nie chce się przyjeżdżać dostarczyć paczki -
-
~Radiolexx / 2021-02-26 14:03
Kurier nie dostarczył przesyłki. Podobno były 2 próby i raz odmówiłam przyjęcia a za drugim zaś nie było mnie w domu. Oczywiście ciągle w nim byłam bo przesyłka jest dla mnie bardzo ważna. Niestety została zwrócona do nadawcy a z kurierem nie ma kontaktu -
~Niezadowolona klientka / 2021-02-26 12:59
Kurier bezczelny i arogancki. Kazał mi zejść po paczkę do klatki, po czym jak powiedziałam, że nie zejdę rzucił słuchawką. Zaraz zadzwonił, powiedział, że ja nie chcę współpracować i mam sobie odebrać paczkę z magazynu. -
~patryszja / 2021-02-26 04:51
Czekałam na kurier 2 dni. Nigdzie nie wychodzilam.kuriera nie było ani razu. W śledzeniu paczki był status że nikogo kurier nie zastał w domu dzwoniąc i pisząc smsy do kuriera nawet nie odbierał mojego telefonu przez 2 dni. Po czym odesłali moja paczkę spowrotem. Najgorsza firma kurierska. ZaletyBrakWadyNieuczciwość -
~hinol / 2021-02-25 17:32
Przesyłka nie dostarczona a odebrana od kuriera, który nie ma czasu albo chęci pojawić się w zaproponowanych godzinach. Po odebraniu paczki kurier nie chciał żadnego podpisu ani pokwitowania. Wydał paczkę ot tak.
Zostaje więc tylko zgłosić sprzedającemu brak dostarczenia przesyłki, niech się martwi. Mojego podpisu nie ma, więc dodatkowo fałszowanie podpisów!! To jest paragraf!!!!ZaletyBRAK -
~Rafał / 2021-02-25 17:27
To jest wręcz niemożliwe, że w dobie tylu dobrych i sprawdzonych firm kurierskich ktoś wybiera DPD. Sytuacja z dzisiaj: sms dostarczeniu paczki i numer do kuriera (Natalia, Siedlce). Prośba o dostarczenie paczki po 15 bo nie ma jej komu odebrać (sąsiedzi również w pracy) - niestety, Pani po 15 będzie w innym miejscu i nie będzie się wracać (3 ulice, 1,5km!!!), nastepnie prośba o dostarczenie w miejsce pracy - oczywiście nie, bo to nie jej rewir. Ppytanie więc o dzień następny, Ppni pracuje tak samo więc trzeba ją łapać...
Mmusiałem urwać się z pracy, gonić przez całe zakorkowane miasto żeby złapać Panią kurier - faktycznie, była 1,5 od miejsca gdzie miałą dostarczyć paczkę ale widocznie to za daleko. Niech klienci jeżdżą i szukają kurierów!!!
Mam nadzieję, że paczkomaty rozwiną się na tyle, że zmieszczą się tam przesyłki większych gabarytów (w moim przypadku opona do motocykla) i takie firmy jak DPD i kurierzy jak Pani Natalia zajmą się czymś innym a nie DOSTARCZANIEM przesyłek!!!!Wadyczas dostarczenia jak w Poczcie Polskiej (od wysłania do dostarczenia 3 dni)!!! arogancja kuriera, godziny pracy kuriera 7-15 -
~Niezadowolona klientka / 2021-02-25 11:11
Okropna firma. Kolejny raz nie doszła do mnie przesyłka, ponieważ punkt odbioru jej nie wydał. Efekt - opóźnienie 1 tydzień. Pani z DPD ze stoickim spokojem zaproponowała, że mogę sobie sama po nią pojechać. Lekceważenie i arogancja nic więcej Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wadylekceważenie klienta, arogancja -
~Marcin / 2021-02-25 10:17
Nadałem paczkę międzynarodową i rzeczywiście w 5 dni dotarła do Hiszpanii. Niestety pomyliłem 1 cyfrę w kodzie i tu zaczęły się problemy. Pojawiła się informacja, że błędny kod i paczka zniknęła na 2 tygodnie, nikt się nie skontaktował ani ze mną, ani z adresatem, a przecież biorą wszystkie dane i wypisują na paczce. Po moich usilnych próbach kontaktu, które graniczyły z cudem, po 3 tygodniach dostałem wiadomość, że paczka wraca do mnie i... wracała trzy tygodnie w tym 10 dni leżała na magazynie 30 km od mojego miejsca zamieszkania (śledzenie paczki na stronie dpd). W końcu kurier przywiózł paczkę bez wcześniejszej informacji, a przecież normalnie powiadamiają smsem i proszą o kontakt telefoniczny, aby dogadać czas dostawy. Kurier dosłownie wrzucił paczkę w ręce nie moje lecz pracownika firmy, uniemożliwiając spisanie protokołu odbioru, a było co spisywać, bo paczka była maksymalnie uszkodzona, wręcz otwarta, cudem nie wypadła zawartość. Gdy złożyłem reklamację, odpowiadali oczywiście ustawowe 30 dni i odrzucili reklację, bo nie było protokołu odbioru. Szkoda gadać. Nie miałem już siły na dalsze odwołanie i użeranie się przy utrudnionym kontakcie (tylko formularz reklamacyjny) i o to chyba chodziło... Taka taktyka DPD...
Nie polecam firmyZaletySzybki kontakt przy nadaniu paczki i sprawny odbiór od nadawcyWadyBrak szacunku do klienta; trudny kontakt, zbywanie, brak pomocy przy jakichkolwiek problemach z paczką, wręcz zostawienie klienta samemu sobie, brak wyjścia z jakąkolwiek pomocna ręką, zniszczenie paczki, a w konsekwencji otwarcie jej i uszkodzenie zawartości, unikanie odpowiedzialności za uszkodzenia i kombinowanie, by utrudnić dochodzenie swych praw. -
~Ann / 2021-02-25 08:42
Kolejny raz spotykam się z sytuacja ze status mojej przesyłki jest dostarczony, a niestety kuriera nie było. Ostatnio walczyłam tydzień żeby odzyskać swoją przesyłkę. Zamawiam do sklepu w galerii w którym pracuje a nawet czasami są sytuacje gdzie dostaje maila „nikogo nie było w domu”. Gorszej firmy kurierskiej nie ma. Nigdy więcej nerwów, niestety rezygnuje z zamawiania w sklepach online które współpracują z ta śmieszna firma ZaletyBrak -
-
~Marcin / 2021-02-24 21:33
Najgorsza firma przesylkowa jaka znam dwa dni z rzędu DPD nie odbiera paczki zgodnie z zleceniem pan po odebraniu telefonu był arogancki chamski i pozbawiony wszelkiej kultury pierwszy i ostatni raz zamówiłem z tej firmy paczkę!!!!!!!!! ZaletyŻadneWadyHamstwo -
~Maria / 2021-02-24 21:06
Najgorsza firma kurierska wysyła się paczkę 15 grudnia i do dnia dzisiejszego nie dociera do celu.Zero zainteresowania że strony firmy.Telefony odbierają z łaski.Dlaczego nic nie można zrobić. Dpd to porażka bazują na ludzkiej krzywdzie ZaletyBrakWadyNieuczciwosc -
~Krzysiek / 2021-02-24 19:16
Kurier mimo, że cały dzień byłem w domu nie dostarczył przesyłki, próby połączenia się z kurierem nie powiodły się, oddzwonić też nie raczył. Po godz. 18:00 DPD przysyła SMS z info, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Telefon do DPD po osiemnastej mija się z celem, nikt nie odbiera, włącza się jedynie bot. Telefon w kolejnym dniu roboczym i rozmowa z konsultantem, podczas której otrzymuje informację iż paczka była źle nadana przez firmę, która mi ją wysłała, gdyż nie umieścili na liście przewozowym numeru mieszkania. Pytam czy był podany mój nr tel.? Okazuje się że był podany! Pytam więc czemu kurier nie zadzwonił do mnie? Okazuje się, że kurier nie ma takiego obowiązku! A teraz uwaga najlepsze, żona odbiera paczkę z punktu, list przewozowy DOBRZE CZYTELNY Z PODANYM PELNYM ADRESEM, NR MIESZKANIA BYL NA LISCIE I BYL DOBRZE WIDOCZNY! Konsultant ewidentnie mnie okłamał podczas rozmowy. Nigdy więcej DPD!!!
-
~Jurek / 2021-02-24 16:45
Przesyłka miała być dostarczona pomiędzy 20 a21.przyjechal o 13 i napisał że nikogo nie ma w domu.w reklamacji facet mi mówi że godz dostarczenia ustala automat i nie można się z nim dogadać a kurier robi co chce.k....a tel kuriera standartowo wyłączony żeby mu nie przeszkadzać jakby pajac nie mógł zadzwonić że będzie wcześniej .najgorsza firma jaka jest w Polsce nie dawajcie im zarobić może padną.
strona 419 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- nastepna »