strona 414 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- nastepna »
-
~Weronika / 2021-04-10 10:20
Kurier bardzo uprzejmy, odbiera telefon od razu, przesyłka doręczona bez żadnego problemu -
-
~agnieszka / 2021-04-09 21:35
Bardzo sprawna obsługa. Kurier, bardzo życzliwy i pomocny.
Pozdrawiam :)ZaletyBardzo sprawna obsługa -
~Arleta / 2021-04-09 20:27
Zadzwonił do mnie kurier firny DPD i poinformował, że stoi pod drzwiami i chce doręczyć paczkę. Na wieść, że jestem w tej chwili w pracy natychmiast zdecydował o zwróceniu paczki do nadawcy. Nie pomogła prośba o przekierowanie przesyłki pod inny adres. Paczka miała być doręczona jedynie w tym momencie, w którym kurier stanął u drzwi moich.
W momencie złożenia zamówienia płacimy za dostarczenie przesyłki zupełnie bez świadomości, że wymaga się od nas absolutnego całodziennego pozostawania w dyspozycji firmy DPD pod adresem dostawy, dlatego nie każdy może korzystać z usług tej firmy. Dodatkowo wspomnieć należy, że młody człowiek był gburowaty bez pomysłu na rozwiązanie problemu klienta.
Przykładowo, dwa dni wcześniej inną paczkę przewoziła Poczta Polska, nie mam zaufania do tej firmy ze względu na zaginione listy polecone, niemiej mile mnie zaskoczył kurier - kiedy nie zastał mnie w domu w momencie doręczenia paczki zaproponował inny adres dostawy lub odbiór w placówce poczty. Można?ZaletyżadnychWadykoszty kolejnej przesyłki -
~Hanna / 2021-04-09 14:52
Uważam, że Firma DPD nie szanuje klientów. Paczkę, którą nie mogłam odebrać, ponieważ, kurier nie był w stanie dostarczyć do 13:00 godziny (punkt przesyłkowy od mojego domu to zaledwie 500 m !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Próbowałam dzwonić, kiedy otrzymałam sms-a od kuriera i zapewnić go, że następnego dnia będę cały dzień w domy. jednak on nie raczył oddzwonić. Jeszcze gorzej zrobił, kiedy sam zdecydował, że paczkę odbiorę w punkcie wysyłkowym. Pytam się wiec, dlaczego płacę za kuriera z dostawą do domu !!!!!!!!! A potem muszę sama iść i odbierać w punkcie DPD !!!!??????
Naprawdę. Myślę, że sprzedawcy internetowi nie powinni korzystać z usług DPD, bo mogą w najbliższym czasie sami stracić klientów. Nie polecam tej firmyZaletyŻadneWady1. Bardzo zła obsługa kurierów.
2. Brak szacunku dla klienta.
3. Nieuczciwość kurierów.
4. Brak empatii do ludzi.
5. W jakiś sposób lekceważenie swojej pracy zawodowej. -
~pechowiec / 2021-04-09 14:19
Dwukrotnie dane mi było przekonać się o niekompetencji kurierów i nieudolności firmy DPD.
Pierwsza sytuacja miała miejsce dwa miesiące temu. Zamówiłam paczkę, za której dostawę dopłaciłam w sklepie 20 zl extra, dzięki czemu miała do mnie dotrzeć już następnego dnia roboczego... Nie dotarła w ogóle. W opcji śledzenia paczka kilkukrotnie była przekierowywana spowrotem na sortownię, kurier jako przyczynę podawał błędny adres. Pani na infolinii twierdziła,że zarówno adres jak i pozostałe informacje są kompletne i nie powinno być problemów z doręczeniem. Nie potrafiła wyjaśnić, dlaczego paczka notorycznie jest przekierowywana na sortownię. Finalnie, paczka została przekierowana przez sortownię spowrotem do sklepu, z którego została wysłana. Sklep ze swojej strony zapewnił, ze wszystko bylo okej i nawaliła firma kurierska...
Druga sytuacja miała miejsce w dniu dzisiejszym. Otrzymałam telefon, że kurier jest pod moimi drzwiami jednak, z racji ze nikogo nie ma w domu, zapytałam czy jest szansa na późniejsze dostarczenie bądź przekierowanie paczki i pozostawienie jej w punkcie odbioru. Pan Kurier zaczął się plątać, ze on to musi sie kolegi dopytać bo z nim dzis jeździ. Poprosiłam o informację zwrotną i skończyliśmy rozmowę. Po 5 minutach dostałam powiadomienie, ze paczka została doręczona... Więc napisalam smsa, ze proszę o informację, jakie będą dalsze działania w zwiazku z moja paczka, ponieważ na stronie widnieje mylny komunikat, ze paczka została doręczona... Cisza... Postanowiłam zadzwonić, cisza... W końcu Pan Kurier zablokował mój numer...Informacji, nawet krótkiego smsa brak... Wykonaliśmy telefon z innego numeru, reakcja natychmiastowa. Zmieszanie i odpowiedź,że: "tak, tak, paczka zostawiona w punkcie"... Na pytanie, dlaczego Pan nie odbiera telefonow od klienta i blokuje numer nie uzyskałam odpowiedzi. Niby jesteśmy dorosłymi ludźmi a tutaj zabawa w chowanego jak w przedszkolu... I zachowanie, jakby ktoś tam za karę pracował... -
~Aleksandra / 2021-04-09 13:57
Kurier nie potrafi odebrać telefonu przez cały dzień. Nawet gdy całym dniem czeka się w domu na odbiór paczki nie gwarantuje to tego, że ją otrzymamy, bo kurierowi zwyczajnie nie chce się jej dostarczyć- jak wiadomo lepiej zaznaczyć że nikogo nie ma w domu. Na niewiele zdaje się również kontakt z infolinią, która nie wiadomo po co istnieje skoro nie potrafi pomóc w najprostszej sprawie. Kiedy już kurier po zrobieniu mu afery za niewykonanie obowiązków zjawi się po odbiór paczki jest chamem i gburem jakby robił nam łaskę, że za nasze pieniądze z ów paczką przyjeżdża. Zdecydowanie był to ostatni raz kiedy korzystałam z usług DPD. Wadybrak zalet -
~Tomaj / 2021-04-09 13:00
PRZETRZYMUJA PACZKI. Choć mogły by już dotrzeć pod wskazany adres. Ale jakiś żałosny koordynatorek woli PRZETRZYMUJA paczkę przez weekend. NIE POLECAM, to już nie pierwsza zagrywka że strony dpd i jeszcze ich śmieszne hasło "Your delivery Expert" hahahahhh Śmiech na sali po prostu. Ta firma nie powinna istnieć. Kurierzy robią łączę straszną. Zalecam zastanowić się przed wybraniem dpd. ZaletyAbsolutnie żadnychWadyWszystko -
~Mariola / 2021-04-09 11:37
Nie polecam!!! Kurierzy bezczelni bez empatii do osób niepełnosprawnych. WadyBrak słów na bezczelne zachowania kuriera... Zamówiła ekspres do kawy przez euro AGD przed świętami . Po dwóch dniach przyszedł kurier ,prosiłam żeby przyniósł ta paczkę na górę ponieważ jestem niepełnosprawna i nie mogę zejść pod domofon. Wyzwał mnie niemiłosiernie,i musiałam zejść,mimo że euro mnie zapewnili że kurier przyniesie do mieszkania na trzecie piętro,paczka była lekka...
Jestem zbulwersowana zachowaniem tego pana. To on wybrał sobie pracę a pretensje niech ma do siebie. Nie polecam tej firmy kurierskiej!!! -
-
~Behsi / 2021-04-09 10:12
Popełnili błąd w sortowni i moja paczka zwiedzała sobie polske przez 5 dni . Po 5 dniach wróciła na tą samą sortownie na której zaczynała. Nie polecam ZaletyBrakWadyNieprofesjonalizm
Czas dostawy 10 dni
Nieumiejętność osób na stanowiskach administracyjnych -
~Jan / 2021-04-09 09:18
Kurier DPD dzwoni przed czasem, że czeka na odbiór paczki, a później dostaje e-maila o braku adresata, też przed czasem odbioru paczki.
NIE POLECAM!ZaletyCenaWadyObsługa nieprofesjonalna. -
~Karolina / 2021-04-09 08:07
Nie polecam. Kurier dzwoni, że paczkę mam odebrać na dole w klatce, bo on nie ma obowiązku wnosić. Pani na infolinii dpd twierdzi, że powinien wnieść, zaś dział reklamacji informuje, że kurier może z uwagi na niebezpieczeństwo zostawić przesyłkę przed budynkiem. Kurier widzi się tak samo ze mną na dole w klatce jak i widziałby się w drzwiach mieszkania. Nie wnosi przesyłek bo mu się po prostu nie chce. Niestety dział reklamacji nie czyta uwag tylko wkleja zupełnie nieadekwatną informację o ewentualnym zagrożeniu wirusem ZaletybrakWadykrętactwo i próba zrzucenia lenistwa na pandemię -
~Filip / 2021-04-08 20:51
Zamówiłem kuriera z tej firmy poprzez witrynę wysyłajtaniej. Kurier nie stawił się po odbiór paczki w wyznaczonym terminie. Zero kontaktu z kurierem. Na infolinii odpowiada bot który nawet nie potrafi ogarnąć czego dotyczy rozmowa. Nie polecam tej złodziejskiej firmy. ZaletyOby ta firma upadła.WadyWszystko co z tą firmą związane. -
~Merci / 2021-04-08 19:06
Z kurierem brak kontaktu ! Dzwoniąc 5 razy za każdym razem odrzuca ! Paczka przyszla z boków poszarpana . Żadnego wytłumaczenia dlaczego sam ustalił kolejny termin dostawy ani przepraszam ani dzień dobry ! NIE POLECAM ! ZaletyŻadne -
~Jozef / 2021-04-08 18:47
jestem bardzo niezadowolony z firmy DPD. Towar był zamówiony z Polski do Londynu. Miąłem zapłacić cło w wysokości 1500 funtów tj 51% wartości rowaru.... poprzednia firma DPD za tą sama usługę chciała cło ok 25% wartości.... Nie można się dodzwonić..... kiepski serwis ZaletybrakWadyutrudniony kontakt ... na odpowiedź mam czekać 42 dni -
~Lusia13 / 2021-04-08 16:00
Czytając opinie widzę, że mam szczęście. Mieszkam w okolicy trójmiasta i obsługuje moją trasę dwóch kurierów i od kilku lat (odpukać) wszystko jest super, kurier dzwoni, że zaraz będzie itp. -
~Fckdpd / 2021-04-08 15:27
Już nic nie zamawiam przez DPD, nawet jeśli u konkurencji byłoby drożej.
Na nasz rejon przyjeżdża jakiś stary cap, któremu się nie chce pączek nosić, dzwoni tylko domofonem i wciska farmazon, że ich kurierzy nie wchodzą do pomieszczeń zamkniętych, bo jest wirus i zaprasza na dół po paczkę. No ciekawe, że boi się wejść na klatkę schodową, ale spotkać się face to face bez maseczki z fają w gębie to już się nie boi... Z żadnym innym kurierem nie ma takich akcji, tylko ta stara łajza robi problemy. Jak się nie chce nosić paczek, tylko dupkę autem wozić, to trzeba było iść na kierowcę autobusu marketowego, albo już na emeryturę fajkę w fotelu kopcić.
Oby paczkomaty was zjadły.ZaletyBrakWadyTen stary pierdas co to mu wejście do pomieszczenia straszne -
-
~Tofik112 / 2021-04-08 15:03
Mam od niedawna taką sytuację że kurier który pracuję w dpd nie informuje mnie że jest paczka do dostarczenia sam się podpisuję że odebrałam przesyłkę do drzwi nawet nie dzwoni tylko jak są otwarte to wrzuca przesyłkę a jak nie są to zostawia ją w przed drzwiami. Skandaliczne a jak by ktoś ukradł to co wtedy? Na szczęście jeszcze tak się nie stało. Pewnie jak by nie było opłacone to by dzwonił że ma przesyłkę. -
~Bartosz / 2021-04-08 13:32
opuźnienia bardzo długie.cieżko skontaktować się z tą firma paczka od UPS przyszla szybciej a byla zamowiona 2 dni puźniej njei poleceam DPD ZaletybrakWadyopóźnienia -
~Karolina / 2021-04-08 13:12
Dodzwonienie się do kuriera graniczy z cudem....
1,5h próbowałam skontaktować się z kurierem, po czym otrzymałam wiadomość, że zamówienie nie zostało odebrane. Nie polecam! -
~woluz / 2021-04-08 12:36
Widzę że to nieuczciwa firma. Niby można zdobyć telefon do kuriera który wiezie przesyłkę do mnie, ale chociaż wypełnię wszystko i podaje swój numer telefonu maila to i tak kombinują że źle jest wpisany ich kod. Oszustwo! NIGDY DPD!!!
strona 414 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- nastepna »