strona 396 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- nastepna »
-
~Renata / 2021-05-12 13:51
Kurier który obsługuje teren Kraków Nowa Huta os Kombatantów to bezczelny typ z którym nie można dojść do porozumienia. Prosiłam aby paczka została skierowana do punktu DPD który mieści się na osiedlu ponieważ do południa nikt nie czeka w domu na szanownego kuriera, tylko ludzie idą do pracy. To w odpowiedzi na usłyszałam że nie zostawi mi paczki w punkcie. PO PROSTU współpraca z takimi kurierami to dramat.. Będę odradzać wszystkim współpracę z firmą DPD -
-
~paula / 2021-05-12 13:30
SKandal!!! Kurier z Wroclawia bezczelny arogancki toalne wieśniactwo!!!! Wstyd że taka firma obsługuje Klientów -
~Agnieszka / 2021-05-12 11:00
Wysyłałam ramkę do zdjęć do Odbiorcy, która jak wynikło z kontaktu została uszkodzona w transporcie. Odbiorca telefonicznie został poinformowany przez kuriera, że paczka nie zostanie dostarczona. To samym kurier z Dpd pozbawił możliwości złozenia protokołu szkody przed odbiorcę, a dodatkowo obciążono mnie ponownymi kosztami zwrotu paczki, o któryn wygląda na to że kurier sam podjął decyzję! Wstyd! Więcej nie wybiorę DPD nawet ze względu na niższą cenę. -
~Wściekła jak osa / 2021-05-12 09:55
Większe paczki dla kurierów są dużym problemem..
Nie polecam!!!!ZaletyBrak! -
~kuba / 2021-05-12 08:39
obsługa dno kurier nie puka czeka przed drzwiami i mysli ze ktos mu otworzy a pozniej idzie ZaletybrakWadyfirma do usucięcia!! -
~Oszukany / 2021-05-12 06:34
Kurier ukradł moją paczkę, a w systemie oznaczył, że paczka odebrana. W ogóle się ze mną nie kontaktował, nie odbiera telefonów. Na infolini powiedzieli, że paczka została wrzucona do skrzynki na listy, co jest nieprawdą. Dział reklamacji nie uznał zgłoszenia. Więc akceptują takie kradzieże. Banda oszustów! -
~Saba / 2021-05-11 21:22
Jest to nie rzetelna firma nigdy już nie zamówię nic przez ta firmę a kurierzy okropni rzucają paczjami WadySame -
~ARMIN / 2021-05-11 20:46
Jest mi przykro kolejny raz z rzedu dpd nie dostarczyla przesylki na czas, wrecz samoistnie kurier odeslal moja przesylke spowrotem do nadawcy robiac jako zwrot odbiorcy...a najgorsze ze nie ma sie gdzie ubiegac o wyciagniecie konsekwenocji wobec kuriera ktory mial dostarczyc do mnie przesylke nie polecam tego dostawcy ...nieodpowiedzialna firma WadyNieodpowiedzialna firma -
-
~Malina / 2021-05-11 16:32
Ta firma coraz bardziej schodzi na psy... już nigdy wiecej nie bede zamawiać przez ich firme. Odradzam w 500 % -
~Aniołek / 2021-05-11 15:52
Kurierzy lecą sobie w kulki, nie dostarczają paczek w uzgodnionym terminie. Nie ma możliwości dodzwonić się do nich bo nie odbierają telefonów. Porażka, nie polecam. Dużo lepsze paczkomaty, przynajmniej nie trzeba się użerać. ZaletyBrak -
~Anna / 2021-05-11 15:22
Radzę omijać z daleka! Pracownicy niekompetentni na lini kuriera aż po biuro obsługi. Nie są w ogóle pomocni. Po przedstawieniu problemu rozłączają się. Kurier wydzwania do mnie po zgłoszeniu problemu do biura. Biuro obsługi pomimo informacji o telefonach i niszczonych paczkach nic z tym nie zrobiło. Już kiedyś zgłosiłam skargę na tego konkretnego kuriera i od tamtej pory jest jeszcze gorzej. Rzucanie petów przed bramę, niszczone paczki, chamskie zachowanie, aroganckie i obraźliwe teksty. Kurier nawet otworzył paczkę z poufnymi danymi i ją zabrał pomimo, że nie miał do tego prawa. Nie mam pojęcia jak wykorzysta zawarte w niej informacje (dane osobowe). Na tę chwilę po prostu się go boję. Sprawa nie została załatwiona. ZaletyBrakWadyKurier -
~Knefel._.Guzik / 2021-05-11 13:32
Za dużo do pisania ale ogulnie nie jest dobrze.
Zasługi czas oczekiwania na dostarczenie paczki, itd.
-
~Ala / 2021-05-11 11:53
Od 30maja2021 czekam na paczkę,porażka,brak jakiegokolwiek zainteresowania że strony DPD-kuriera, aby dostarczyć przesyłkę w przypadku mylnego adresu, braku osoby do odbioru, zero kontaktu,inni przewoźnicy potrafią zadzwonić, poczekać DPD ma nas klientów w czterech literach, infolinia też działa na zasadzie jakiego mnie przyjąłeś takiego mnie masz, nie są uwzględniane ze starannością zmiany w dostarczeniu przesyłek. Odradzam po stokroć te firmę kurierska ZaletyBrakWadyNierzetelność, niekompetentnosc, -
~LD / 2021-05-11 11:28
Kurier niestety nie przyszedł w wyznaczonym terminie i nie próbował się też skontaktować. Cały dzień byłam w domu, ponieważ pracuję zdalnie. Zadzwoniłam do konsultanta i nie spotkałam się ani z chęcią rozwiązania problemu, ani nawet z uprzejmością. Muszę teraz ponownie płacić za dostawę bardzo potrzebnej paczki. Nie polecam i sama więcej nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Malaja78 / 2021-05-11 10:46
Sprawdziłam na stronie DPD że moja paczka została odebrana i to przeze mnie kiedy ja siedzie w pracy 0d 8 do 15 a paczke odebralam o 10... jak to możliwe? U sąsiadki nie, najnormalniej pan postanowił sobie zostawić paczke pod drzwiami dla innych... a tam byl przedmiot warty 200 złoty. Zawsze mógł zadzwonic albo co ale po co lepiej odwalać takie rzeczy. Więcej nie skorzystam z ich usług. O tyle dobrze ze sąsiadka wychodzila i dala mi znac ze zabrala ja do domu -
~Jan / 2021-05-11 09:47
Tragedia.Masakra.Wielmozny pan kurier robi wielka łachę że wogole przywozi przesyłkę.Nie jest przygotowany na formę płatności albo nie ma wydać albo nie ma terminala.GBUR AROGANT BRAK JAKIEJKOLWIEK KULTURY CZY WYCHOWANIA.Do mnie czyli do klienta zwraca się na TY.Na pytanie czy może podać swoje dane nr.czy cokolwiek szał wściekłości że strony kuriera.Niby taka poważna firma a takie elementy zatrudnia.O tym żeby wnieść paczkę na 4 piętro to można zapomnieć pan kurier stoi i podpiera samochód w tym czasie.Nie polecam,najgorsza firma w POZNANIU. ZaletyBrakWadySame wady wszystkie możliwe -
-
~Krzysztof / 2021-05-11 08:29
Wszystko zależy od dobrej woli kuriera - trafi się na rozgarniętego człowieka, to ma się szczęście. W moim przypadku - dostałem mailowo tylko informację, że przesyłka zrejestrowana. Później żadnego maila. Kurier podjął 2 próby doręczenia, nie zastał i zwrot do nadawcy. żadnego kontaktu z jego strony, żadnego telefonu. Nawet głupiego maila z systemu, że dzisiaj zostanie dostarczona przesyłka. Odpowiedź DPD: kurier nie ma obowiązku kontaktu z klientem. OK, kuriera w takim razie rozumię. Ale nie rozumię firmy DPD - mamy 21. wiek, ale to klient ma siedzieć cały czas w domu na tyłku i czekać aż łaskowie firma kurierska dostarczy paczkę. Bo nie można się dogadać i zadzwonić. Bym wiedział to bym podjechał do domu.
Ale po co ułatwiać życie klientowi - to firma ma zarabiać i tylko to się liczy. NIE POLECAM. Ja tam na pewno nic nie wyślę. A jak będzie opcja wybrania innej firmy, to na pewno wybiorę.ZaletyJak się ma szczęście, to kurier zadzwoni, że doręczy dzisiaj przesyłkę -
~Payra / 2021-05-10 19:32
Dostaję maila, dzwonię, żeby spytać o orientacyjną godzinę dostawy, bo paczka duża - regał, więc mąż musi się zerwać z pracy (pracuje 15 min od domu). Nikt nie odebrał, a 30 minut później zadzwonił kurier i albo to odbieram, albo on mi to przywiezie wieczorem jak dodatkowo mu zapłacę, albo odbiór w punkcie. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam, w końcu paczkę odebrałam parę ulic dalej i musiałam sobie ją sama dostarczyć do domu. Kpina. ZaletyBrakWadyBrak orientacyjnej godziny, kurier arogancki, nie sposób się dodzwonić -
~Sierpień / 2021-05-10 19:21
Czy jesteście w stanie wytłumaczyć postępowanie tego nieroba przez którego nie poszedłem dziś do pracy bo powiedział mi że będzie o konkretnej godzinie odebrać tą paczkę? Wasz amatorski system nie pozwala nawet zostawić jej w punkcie odbioru.
Zapłacicie mi dniówkę którą utraciłem przez tego nieroba? Może zabierzecie mu jego dniówkę i dacie mi ją?ZaletybrakWadyjw -
~Greg / 2021-05-10 17:03
Nie polecam. Kurier zadzwonił domofonem, zostawił paczkę przed blokiem i... sobie poszedł. Bez pokwitowania odbioru, bez przekonania się czy paczka dotarła do właściwego adresata.
Dno.ZaletyBrakWadyOpisane wyżej
strona 396 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- nastepna »