strona 388 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- nastepna »
-
~Ewa / 2021-06-21 10:44
Mało profesjonalni, nieprzyjemna obsługa, trudność w umówieniu terminu. -
-
~Zdenerwowany klient / 2021-06-19 13:19
Zamówiona paczka miała opcjonalny czas dostawy następny dzień roboczy. Po 2 kolejnych dniach dostałem powiadomienie że z jakiegoś powodu został ustalony nowy termin dostawy (w rozmowie z konsultantem dostałem informacje że "NO KTOS MUSIAŁ ZMIENIĆ " i że to podobno przez przekierowanie paczki do innego punktu , a co najlepsze punkt pierwotny i ten na który podobno został zmieniony jest identyczny ... szkoda gadać -
~Klient / 2021-06-19 08:12
Z punktu widzenia przedsiębiorcy, najgorsza firma z jaka kiedykolwiek współpracowałam. Gdy nie masz podpisanej umowy, nadskakują, dzwonią, odbierają telefony natychmiast. Gdy podpiszesz umowę, mają cię gdzieś. Nie trzymają się zapisów umowy, nigdy nie rozstrzygają reklamacji na korzyść klienta, tylko na swoją korzyść. Paskudna firma i radzę ja omijać z daleka. -
~Tomek / 2021-06-18 20:14
1 marca wysłałem trzy paczki do Francji jedna zaginęła 27 kwietnia stwierdzili że nie odnajdą a reklamacji nie chcą uwzględnić to jakaś mafia korporacyjna samo dno omijać jak najdalej ZaletyBrak -
~Agata / 2021-06-18 19:20
Firma tragedia. Moja paczka była magazynowana 4 dni w oddziale DPD w moim mieście . Nie podjęto ani jednej próby doręczenia ponieważ paczka była na palecie a oni rzekomo nie dysponowali autem z windą.
Po moich kilku interwencjach , wkoncu paczka została wysłana . Kurier zadzwonił do mnie, powiedziałam ze mnie nie będzie w domu , ale Mąż podjedzie odebrać paczkę , po czym kurier stwierdził ze nie trzeba zostawi mi przesyłkę na podwórku , bo jest opłacona. Zgodziłam się . Wracam do domu, a tu paczki nadal nie ma. Kurier stwierdził ze mi nie zostawił paczki bo stwierdził ze nie mógł wejść na moje podwórko skoro mnie nie było bo to jest naruszenie mojej prywatności .
Myslalm ze zemdleje ze zdumienia.
Gdzie tego samego dnia DPD zostawiło mi inna mniejsza paczke pod drzwiami , bo tak uzgodniliśmy .
Jestem bardzo niezadowolona i z podejścia firmy i kuriera.
Najbardziej mnie denerwuje , ze mimo opóźnień , nikt nie kwapi się powiadomić odbiorcy , wytłumaczyć itp.
Nie polecam tej firmy ! -
~Zz / 2021-06-18 16:07
Zero prób doręczenia przesyłki.
Rzekomo nie było mnie w domu, chociaż specjalnie nigdzie się nie ruszałam,aby odebrać paczkę. Potem tłumaczył się ,że bus się niby popsuł ;) nie polecamWadyBrak profesjonalizmu
Kłamstwa -
~Angie / 2021-06-18 15:33
Bardzo nie polecam. Po rozmowie z kurierem co do ponownego dostarczenia paczki (jeszcze tego samego dnia), po i formacji ze nie ma mnie do 13 w domu, zaznaczył ze będzie 14-15. O 13:30 zadzwonił (nie usłyszałam) po chwili oddzwaniam i informuje, ze jestem w domu i podam kod do domofonu na co kurier, ze teraz to sobie mogę… i oczywiście odjechał, zaznaczając, ze nie było nikogo w domu!
Najgorsza firma z jaka miałam odczynieniaZaletyBrak -
~Olka / 2021-06-18 11:50
Ogólnie nie polecam, to nie jedyna nieodpowiednia sytuacja z udziałem tego kuriera, niejednokrotnie wyrzucił moją przesyłkę opłaconą z góry przez płot i leżała na trawniku mojej posesji dodatkowo zamiast zadzwonić na telefon, stoi pod domem i trąbi a tłumaczy się obostrzeniami pandemicznym. Nie bez przyczyny płacę dodatkowo 10 zł za kuriera, żeby nie otrzymać paczki po drzwi. W sytuacjach kiedy mogę wybrać innego kuriera, robię to. ZaletyBrakWadyWiele -
-
~Katarzyna / 2021-06-18 10:46
Nie polecam, przesyłka szła do nas tydzień czasu. 0 kontaktu od kuriera , po prostu zjawił się pod drzwiami bez żadnej wcześniejszej informacji. Jesteśmy firmą, na paczce miał napisane dostawa do 14 stej ale jego to nie interesowało. Dzwoniłam równiez na infolinię zeby to zanaczyć pisałam/ dzwoniłam do kuriera z ta informacją, nic to nie dało .
ZaletybrakWadyczas realizacji, brak kontaktu -
~Mk123 / 2021-06-18 08:40
Pan kurier pisze obraźliwe smsy i źle się odzywa. Paczki przychodzą porozwalane szklane rzeczy pobite. Kurier twierdzi że to nie jego wina. Ogólnie nie polecam. -
~Karolina / 2021-06-18 07:03
Zdecydowanie nie polecam,podobno kurier dokonał trzech prób dostarczenia przesyłki do odbiorcy co ostatecznie zakończyło się zwrotem paczki do mnie,kiedy poinformowałam odbiorcę o tym fakcie to powiedział ,że to nie możliwe ponieważ pod tym adresem cały czas ktoś jest,więc chyba nie było wogole żadnej próby doręczenia. Kiedy zadzwoniłam na infolinię żeby o tym fakcie poinformować to Pan się rozłączył. -
~Edward / 2021-06-18 06:58
Kompletny brak profesjonalizmu.
Przesyłka przyszła na drugi dzień.Kurier był pod blokiem w którym mieszka dwukrotnie; nie było mnie w domu. Nie zadzwonił,a sam nie odbierał telefonów
W trzecim dniu odesłano przesyłkę do nadawcy.
Kurierzy innych firm kurierskich potrafią w dniu odbioru przesyłki dzwonić aby się umówić na odbiór, a na telefon otrzymuję się informacje o przesyłce. -
~Aro / 2021-06-17 23:44
Wogole kuriera nie było zero kontaktu paczkę oddał nadawcy .Firma do bani tylko psują opinię kupujących w oczach sprzedawcy.Nie polecam. ZaletyBrakWadyDo bani omijać z daleka DPD. -
~Adrian / 2021-06-17 22:37
Okropna i wulgarna obsługa ze strony kuriera, problemy z dostarczeniem przesyłki, ostatecznie zwrot do nadawcy ZaletyczasWadykontakt -
~Dominik / 2021-06-17 17:27
DPD i wszystko jasne. Dlaczego inne firmy kurierskie albo potrafią dobrać ludzi, którym chce się pracować albo po prostu dbają o pracowników, dzięki czemu oni w pozytywny sposób współpracują z nami, czyli klientami?
Za każdym razem, gdy jakakolwiek przesyłki leci przez DPD są jakieś problemy. A to przesyłka została zapomniana, a to nie było już miejsca na nią, a to adres się pomylił i mogę tak jeszcze wyliczać. Ale ostatnie dwie przesyłki to samo. Przesyłka nie doręczona, bo nikogo nie było w domu... a tak się składa, że jak widzę DPD to od razu mam w głowie, że muszę być w domu, bo inaczej nie ma opcji, żeby ta przesyłka trafiła do mnie.
I miałem rację po raz kolejny. Cały dzień spędzony w domu, żeby odebrać ważną przesyłkę, która już wczoraj była opóźniona jeden dzień, a dzisiaj nie została doręczona, bo kurierowi pewnie nie chciało się podjechać i sprawdzić czy ktoś jest w domu. Jakim cudem taka firma wciąż działa? Nie wiem, ale na pewno dzięki Wam InPost buduje przewagę i niech dalej tak działają, bo jak widać niektórzy potrafią, a niektórzy nie.
Na plus jedynie kontakt z infolinią, gdzie szybko i konkretnie przedstawiony status przesyłki... szkoda, że kurierzy nie są tak życzliwi.Zalety- Obsługa infoliniiWady- Kurierzy i brak jakiejkolwiek chęci do kontaktu -
~ed / 2021-06-17 13:57
To kolejny raz kiedy mam problem z kurierem w Szczecinie rejon Warszewo (Limby) . Generalnie pan rozwozi paczki do godziny 15:00 bo przecież nikt oprócz tego pana nie pracuje. Nie pomagają prośby aby spróbował dostarczać zamiennie jednego dnia do południa a drugie doręczenie popołudniu-NIE! Ostatnia sytuacja z wczoraj kurier pierwszego dnia nie doręczył przesyłki bo jeżdził jak zawsze tylko do 15:00 i nie było mnie w domu a drugi raz nawet nie przyjechał bo z góry założył że nie będzie nikogo przed 15:00 w domu. Pech chciał, że akurat drugiego dnia doręczenia ktoś w domu był ale po co podjechać i sprawdzić albo chociaż zadzwonić lepiej nie dostarczyć i napisać że próba doręczenie była.
Inne sytuacje z tym panem to na przykład dzwoni do mnie i mówi że mam sobie zejśc po paczkę bo on nie będzie szukał miejsca parkingowego -ja schodzę a pan ma zaparkowany samochód na parkingu i ma wyrąbane.
Nie dość że płącę za usługę kurierską to jeszcze muszę się dostosowywać do kuriera.
Aha przesyłki opłacone jak nie ma możliwości zostawić u sąsiadów pod moją nieobecność to zostawia pod drzwiami i sobie idzie a paczka leży 5 godzin i albo doczeka mojego powrotu z pracy albo ktoś ja sobie weźmie.
ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
-
~Agata / 2021-06-17 13:12
Paczka niedostarczona, zwrócona przez kuriera ,który twierdzi ,że podany adres na przesyłce nie istnieje. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera tylko od razu zwrot.
Gdy na stronie pojawił się opis przy paczce ZWROT od razu był wykonany telefon do kuriera( numer posiadałam z wcześniejszych dostarczeń)
Kurier twierdził ze nie ma takiego adresu i G*WNO GO INTERESUJE TA PACZKA….
Dodam ze pod tym adresem mieszkam już 3 lata i nie było problemu z wcześniejszymi paczkami
W życiu już nie zamówię wysyłki przez firmę DPD !WadyOkropna i wulgarna obsługa ze strony kuriera
Zero zainteresowania -
~Serafiei / 2021-06-17 12:56
Brak profesjonalizmu i kultury osobistej ze strony kuriera. WadyProfesjonalizm
Kultura osobista -
~Nie_polecam / 2021-06-17 10:54
Jak widzę, że przesyłka idzie DPD to mnie szlag trafia, bo wiem, że to nie będzie "następny dzień roboczy" tylko (jak dobrze pójdzie) - trzeci, czwarty. Opisy śledzenia są niedokładne, magazyny oznaczane cyframi od czapy, nie ma jak zweryfikować gdzie jest dany magazyn, prośba o zmianę adresu skutkuje zmianą daty doręczenia - pod ten sam adres, ale na kolejny dzień, chociaż na kolejny dzień też jej nie ma... Kurierzy są wredni i opryskliwi. Prośba o doręczenie następnego dnia to bluzgi pod nosem, informacja podniesionym głosem, że nie ma takiej opcji, że on jest dziś, a nie jutro i że ma tylko jeden raz dostarczyć i koniec (chociaż infolinia twierdziła, że są dwie próby dostawy) i finalnie... oddał paczkę do punktu obsługi po złości (punkt jest oddalony o 50km...). Brak słów. ZaletyInfolinia działa sprawnie, ale nie jest zbyt kompetentna i często wprowadza w błąd. Stara się jak najszybciej skończyć rozmowę i po prostu spławia klienta, żeby zadzwonił jutro, jak paczka będzie: odebrana / w drodze / w doręczeniu - tak, jak im akurat pasuje.WadyŚledzenie przesyłek - dramat, kurierzy - jakby pracowali za karę. Nieterminowe dostawy. -
~serwer1120 / 2021-06-17 10:27
przesyłka idzie 4 dni i nie wyszła z sortowni.już nigdy dpd.
strona 388 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- nastepna »