Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12612 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2021-07-08 14:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dużo kupuje przez internet i odkąd kurierem jest p.Jaroslaw gm.Gorzyce śląskie.,korzystam tylko i wyłącznie z DPD.Zawsze szybko,bez problemów,b.dobry kontakt ,zawsze wniesione choćby nie wiem jak było ciężkie .
    ZaletyBardzo dobry kontakt,szybko,sprawnie ,bez problemów .
    WadyBrak
  • ~Iwona / 2021-07-08 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Odkąd kurierem jest p.Jaroslaw tylko i wyłącznie korzystam z usług DPD.Zawsze szybko,bez problemów ,z tym kurierem można przesyłkę umówić jak pasuje ,nigdy nie miał problemu z przyniesieniem przesyłki ,choćby bardzo ciężkiej pod drzwi a nie jak u innych pod płot ,bo pies stoi, nieważne że z plastiku ,ale stoi.
    ZaletySzybko,bez problemów ,bardzo dobry kontakt
    WadyZ tym kurierem brak wad
  • ~Sylwia / 2021-07-08 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier z DPD nie jest w stanie dostarczyć przesyłki mimo, że odbiorca jest w domu.
    Twierdzi, że nikogo nie ma.
    Potem otrzymuję informację, że zostało zostawione awizo - awiza nigdzie nie ma.
    Trzeba samemu sprawdzić co się z przesyłką dzieje.

    Przychodzi e-mail, że ta przesyłka zostanie dostarczona ponownie następnego dnia, ale kurier kolejnego dnia przesyłki nie dostarcza.
    Na statusie przesyłki widnieje, że znalazła się ona w jakimś punkcie pick-up.
    Widać to tylko sprawdzając przesyłkę, nigdzie takiej informacji nie otrzymuję.

    Próbując się dodzwonić na infolinię DPD - odbiera jakiś robot, który informuje o jakieś starej nieważnej przesyłce.
    Kompletnie nie jest w stanie w niczym pomóc.
    Nie ma kompletnie kontaktu z infolinią DPD. Kurier z kolei nic nie wie, każe sprawdzić status przesyłki.
    ZaletySzybkość dostawy o ile ona wogóle przyjdzie.
    Wadyobsługa - porażka
    kontakt - porażka
    kurier - porażka
  • ~natan / 2021-07-08 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczył paczki od trzech dni twierdzi że adres jest nie prawidłowy
  • ~Psiaraikociara / 2021-07-08 10:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki w danym dniu, gdyż jak się tłumaczył: bałem się, że nikogo nie będzie w domu. Na drugi dzień paczkę przywiózł młody chłopak, uszkodzoną, czego nie zauważyłam od razu.W domu okazało się , że paczka w środku jest mokra, bo wylał się płyn,który zamówiłam w zooplus.Paczka od spodu była posklejana dodatkową taśmą.Kazali mi złożyć reklamację on-linę.
  • ~xD / 2021-07-08 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    czas dostawy czwarty dzień, w paczce rzecz mogąca ulec szybkiemu zniszczeniu. Bot to dno, z konsultantem kontaktu brak.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Damian / 2021-07-07 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - brak możliwości pozostawienia awizo -> pomimo czekania cały dzien na paczkę w domu
  • ~Alinka / 2021-07-07 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat zamawiam z zooplusa, dostawa przez dpd, zawsze szybko i sprawnie, nigdy nieuszkodzona przesyłka(co zdarzało sie przy innych firmach), kurier Patryk w Katowicach zawsze na czas. Kontakt smsem o dostawie. Polecam
    ZaletySprawnie, w calosci, szybko.
    WadyBrak i oby tak zostało
  • ~Alicja / 2021-07-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!! Kurier samodzielnie decyduje o przekierowanie paczki do punktu odbioru i zgodnie z regulaminem ma takie prawo (informacja z dzisiejszej infolinii). Nawet bez próby doręczenia. Wychodzi na to, że zdanie klienta nie ma znaczenia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak doręczenia/ brak próby kontaktu z klientem/ samodzielne przekierowanie paczki do punktu odbioru
  • ~Sylwia / 2021-07-07 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier po pierwszej próbie doręczenia nie odbiera telefonu a następnego dnia bezczelnie kłamie że kolejnego dnia również nikogo nie było chociaż byłam cały dzień w domu. DPD popatrzcie czasami na opinie klientów bo wypadacie kiepsko.
  • ~Brakslow / 2021-07-07 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, przesyłka uszkodzona, o reklamacji można zapomnieć
  • ~Magda / 2021-07-07 14:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejna paczka, kolejna zniszczona a kurier cyt "se zrób pani reklamację on-line" ta firma to jakaś porażka. Nie dzwonią, wrzucają za płot. Boicie się kontaktu z człowiekiem??? Nie dziwię się .... jakość usług poniżej normy (powiat łódzki wschodni)
  • ~saurus / 2021-07-07 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czechowice Dziedzice i Bielsko to porażka ,albo kurier nie zadzwoni do adresata i napisze że był albo przesyłka przychodzi uszkodzona.
  • ~Szyna / 2021-07-07 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma od pracowników w oddziałach, konsultantów na infoliniach po kurierów zupełnie niepoważna. Od kilku dni jestem informowany poprzez wiadomości e-mail oraz rozmowy z konsultantami o przyjeździe kuriera do miejsca zamieszkania, celem odebrania paczki. Niestety każdego dnia informacje te okazują się być fałszywe, gdyż w rozmowie z kurierem, który pracuje na terenie gminy ustaliłem że oddziały nie przygotowały zlecenia na odbiór paczki. Także 5 dni w domu z oczekiwaniem na kuriera. Takie trefne firmy zalecam omijać szerokim łukiem. Zero pomocy ze strony konsultantów. W jednym dniu w przeciągu 30 minut w rozmowie z 4 innymi konsultantami otrzymałem trzy inne informacje dotyczące aktualnej sytuacji z moim zamówieniem, natomiast 4 konsultant po oczekiwaniu około 10 minut rozłączył się. Zero profesjonalizmu oraz jakiekolwiek taktu.
    ZaletyPrzyjemna muzyka na infolinii
  • ~Warii / 2021-07-07 12:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier, który dowozi paczki w mojej okolicy jest uprzejmy i miły. Ja nie mam zastrzeżeń.
    ZaletyUprzejmość kuriera
    WadyBrak
  • ~klu sprawy / 2021-07-07 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    firma zlodziej!!!! konkretnie ?Czechowice Dziecice i BBA !!!!!!!!! nie nadawajcie paczek pod żadnym pozorem!!!za zwrot uszkodzonek(okradzionej) paczki 13.99!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie!!!
  • ~Magda / 2021-07-07 11:09
    Ocena: 1.33 / 5
    paczka którą nadałam, nie została dostarczona przez 3 dni od nadania, kurier samowolnie wspisał błąd adresu i odesłał ją do nadawcy, bez chociażby jednej próby doręczenia, a odbioraca (szczęśliwy emeryt) 3 bite dni spędził w domu. Na śledź przesyłkę podają że wysłali info na mail a na moim koncie jej brak. Bot na infolinii doprowadza do szału, konsultanci mówia sloganami, mijają się z prawdą, wyłączają się z rozmowy i nie są w stanie zaproponować żadnego rozwiązania, był mogła zwracaną z powodu błedu dpd paczke odebrać (kurier ma takie same godziny pracy jak ja. Nigdy więcej nie skorzystam, szkoda czasu i nerwów i pieniedzy. Odradzam wszystkim DPD!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, szczególnie brak profesjonalizmu
  • ~Pati / 2021-07-07 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma zatrudnia nieodpowiedzialnych ludzi którzy zostawiają paczkę gdziekolwiek aby się jej pozbyć nie kontaktują się z odbiorcą telefonicznie zanim zostawią przesyłkę.Firma toleruje takich ludzi co świadczy o jej profesjonaliżmie oooo
    Zaletyoooo
    WadyBrak odpowiedzialności i profesjonalności
  • ~Kk98 / 2021-07-07 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam smartfona wraz z dostawą na następny dzień. Sklep zrobił wszystko by wysłać paczkę tego samego dnia, aby dotarła następnego. Oczywiście, firma kurierska DPD jakimś cudem paczkę nadała po północy (gdzie sklep pracuje do godziny 21.00 i powiedzieli mi, że jest to niemożliwe, bo zostało wszystko przeprowadzone wcześniej). Paczki na dzień następny nie otrzymałam. Została doręczona dwa dni po zamówieniu (BYŁO OPŁACONE). Ale to nic, u nich takie coś się zdarza.
    Lepsza była pani kurier, która dostarczała. Zostawiła telefon na oknie jakiegoś innego domu i wmawiała mi, że weszła na posesję i paczka już doręczona. Tłumaczę jej, jak mogła wejść na posesję mojego domu, dać na okno, że to jest niemożliwe. Owszem, wg niej jest możliwe. Szkoda tylko, że dostarczyła to pod inny adres niż wskazany, do jakiegoś obcego człowieka. Pojechała, wróciła się i dostarczyła do mnie, przepraszając, ale "byśmy miały problemów" i poszła do samochodu. Brak możliwości otworzenia paczki przy kurierze, gdzie wręcz było to konieczne. Karton dziurawy, zniszczony, folia pęknięta...
    Ta firma kurierską to jedna wielka KPINA i nie powinna w ogóle istnieć.
    ZaletyŻadne.
    Wady- nieprofesjonalni pracownicy,
    - brak dostosowania się do zaleceń,
    - brak możliwości otworzenia paczki przy kurierze,
    - cała ta firma jest jedną wielką wadą.
  • ~Patrycja / 2021-07-07 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy gubiący przesyłki nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. Odpowiedź z obsługi klienta brak.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3018