WadyNiekompetencja, brak terminowości
strona 371 z 633
- « poprzednia
- 1 ...
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- nastepna »
-
~Łukasz / 2021-08-20 14:11
Kurier dzwoni i pyta czy może przywieźć przesyłkę godzinę później, bo ominą adres, zgadzam się, po czym dostaje wiadomość że przesyłka nieodebrania z powodu nieobecności odbiorcy. Chcę złożyć reklamacje a ten paź co pracuje na infolinii mówi że nie można. Ta firma to porażka. -
-
~Kinga / 2021-08-20 13:44
Dostaje powiadomienie, że kurier dziś przyjedzie. Czekam cierpliwie, zadzwonił że jest na miejscu ale jak się okazało podjechał pod inny adres. Dzwonię na infolinię i Pan z którym rozmawiałam poinformował mnie że paczka została odebrana ale jak skoro nikogo nie było w mieszkaniu a sąsiadów nie znamy ponieważ wynajmujemy mieszkanie. Pytam tego Pana czy może skontaktować się z tym kurierem i on nie był wstanie tego zrobić, serio? Od czego oni tam są i gdzie ja teraz mam szukać swojej paczki? Bardzo nie polecam tej firmy, brak odpowiedzialności za przesyłki. Pan kurier o imieniu Igor totalna porażka. -
~Klient / 2021-08-20 11:25
Witam dziękuję kurierowi z rejonu Chodaków/Sochaczew dn 20.08. za Profi obsługę kurierska.5/5. ZaletyCzas obsługa ????WadyBrak -
~Maciej / 2021-08-20 10:53
Dramat, w dupie mają klienta. Paczka wysłana w środę, popełniony błąd na sortowni i paczka wydana do niewłaściwego oddziału i ma przyjść w poniedziałek. Towar który miał być na drugi dzień nagle będzie w poniedziałek. Normalna firma po popełnieniu błędu powinna nadać priorytet i dostarczyć możliwie szybko. Mimo kontakt z call center nic nie są w stanie zrobić WadyCzas realizacji -
~EWA / 2021-08-20 09:24
Zabrze- kurier Pan Daniel- zawsze odbiera telefony, zawsze uprzejmy, przemiły! -
~AnnaK / 2021-08-20 07:02
Kurier przerzucił paczkę przez płot. W paczce były książki i opakowanie zostało rozerwane. Dobrze, że nie padał do tego deszcz bo to już by całkiem była porażka. Nie polecam nikomu! ZaletybrakWadynieodpowiedziakny kurier, brak kontaktu z kurierem, porzucenie paczki bez zadzwonienia do bramki -
~Zdegustowany / 2021-08-19 16:26
Potrafią rozwalić nawet łańcuch stalowy. Totalnie nie polecam. Chcesz stracić przesyłkę skorzystaj z usług tej firmy. WadyNiszczenie przesyłek -
~Maciej / 2021-08-19 15:23
To jest jakaś żenada. Zamówiłem pewną rzecz i miała przyjść w ciągu paru dni roboczych pomiędzy godziną 15-17. Okazało się, że KURIER był parę razy pomiędzy 11-13. Byłem wściekły, ale dobra. Ustawiłem, że ma przyjść następnego dnia o godzinie 11 do 13, a wtedy byłem w domu. Okazało się, że magicznie kurier wysłał mi sms, że nikogo w domu nie było i że przyjdzie za godzinę. Byłem naprawdę podenerwowany, a sytuacja znów była taka sama. Pomyślałem, że może wpisałem zły adres albo miasto. Wszystko sprawdziłem i mój adres oraz miasto było poprawne. Sytuacja się powtarzała przez parę dni, aż w końcu kurier nic nie pisał. W końcu po paru dniach kurier napisał mi, że moja paczka będzie w jakimś sklepie. Na szczęście była tam moja paczka. Czekałem na swoją przesyłkę około dwa tygodnie. ZaletytanioWadyleniwy/kłamliwy kurier, słaba obsługa -
-
~Bogusia / 2021-08-19 15:13
Po prostu jedno wielkie nieporozumienie. Tak można opisać w skrócie -
~Kalina / 2021-08-19 12:43
Kurier bardzo leniwy. Po pierwszym razie braku obecności mnie w domu i ustaleniu że przyjedzie z paczka na dzień następny postanowił nie robić sobie więcej pracy i przesyłka została nie dostarczona i zwrócona do sklepu przez pana. Próba dostarczenia paczki jest w 2 próbach także świetny pracownik. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem
Brak starania się o dostarczenie paczki -
~Sara / 2021-08-19 10:17
Paczka została dostarczona, lecz nie do mnie. Ktoś podpisał się moim nazwiskiem. -
~Ama62 / 2021-08-19 09:24
Najgorsza firma kurierska na rynku polskim. Jaka firma, tacy pracownicy. Chamstwo i bezczelność w najgorszym wydanie począwszy od pracowników infolinii, a kończąc na kurierach. Przesyłkę miałam otrzymać w ciągu 24 godzin, a czekam już tydzień. Otrzymuje info, że kurier doręczy przesyłkę, więc czekam cały dzień nie ruszając się z domu, a tymczasem otrzymuje sms, że kurier nie zastał adresata.Hipokryzja kuriera-nieroba jest nie do opisania. Ta firma to totalna porażka. Jeżeli szefostwo nie zdyscyplinuje swoich pracowników, to jej koniec jest bliski i bardzo dobrze, bo nikt nie będzie chciał współpracowac z kim takim.Place i wymagam, więc oczekuje terminowości ale przede wszystkim kulturalnego traktowania. Omijajcie te firmę z daleka dla własnego komfortu psychcznego i wewnętrznego spokoju ZaletyZadnychWadyCałe mnóstwo :chamstwo, bezczelność, brak kultury, ignorancja, brak terminowości, hipokryzja itp -
~asd / 2021-08-19 09:11
Kurier zostawia paczkę na trawniku za ogrodzeniem, zamiast dostarczyć ją do budynku. Nawet łaskawie nie poinformuje że ona tam leży ZaletybrakWadyniekompetencja, narażanie klienta na straty -
~Qqus / 2021-08-18 17:44
Żadnej terminowości. Arogancka obsługa. Paczka miała być dostarczona miedzy 10-14, kuriera brak. -
~wkurzony klient / 2021-08-18 16:30
dpd czyli najgorsza firma kurierska w kraju.
dostarczanie przesyłek na adres to kpina, o 8 rano dostałem sms że kurier będzie dzisiaj. o 9 dzwoniłem do obsługi klienta bo w powiadomieniu był błąd i zle napisali miasto. postanowiłem zweryfikować w razie czego poprawić.
od 9 koczowałem przed oknem wyczekując kuriera, kuriera nadal nie ma ale za to o 13 dostałem info że kurier mnie nie zastał o 9.35.
dzwonie do obsługi klienta i słyszę wymówki przecież kurier był u pana, chociaż kuriera nawet w pobliżu mojej ulicy nie było. do kuriera nawet obsługa klienta nie może sie dodzwonić. jedyne co usłyszałem to "my sie postaramy żeby pan dostał dzisiaj przesyłkę" a niby jak mają to zrobić skoro nawet kontaktu z kurierem nie mają. nawet nie mają jak zlokalizować kuriera bo w samochodach nie mają gpsu
2 raz tak mam z tą firmą kurierską. ostatnim razem kurier niby był ale mnie nie zastał kurie miał być następnego dnia, ale zapomniał paczki, miał być w środę w srode też go nie było. wiec zadzwoniłem po raz kolejny. żeby zmienić na odbiór pickup. w czwartek dzwonie żeby sie dowiedzieć kiedy mogę odebrać paczkę z pkt pickup to mi zakomunikowali że paczka została odesłana do adresata.
wtedy mi żyłka pękła i wyjechałem w ich kierunku z wulgaryzmami i epitetami.
jak można sobie tak lecieć w H$%^$ z klientami.ZaletycenaWadyobsługa klienta, czas dostawy albo jego brak, podczas reklamacji jest więcej kitu i wymówek niż pomocy. olewający stosunek do klienta. -
~Jack / 2021-08-18 16:23
Ludzie omijajcie z daleka ta dpd. Nie potrafią zmobilizować swojego pracownika żeby dostarczył przesyłkę. Kurier o imieniu krzysztof to oszust i cham. Za pierwszym razem nie dostarczył przesyłki a w systemie zaznaczył że doręczył. Za drugim razem podjechał pod blok i nawet nie wysiadł z samochodu. A w systemie odnotował że nikogo nie zastał. SKANDAL. Skargi nie przyniosły rezultatu. Przesyłki nie otrzymałem. Jaka firma tacy pracownicy. Porażka. NIE POLECAM !!! -
-
~BOZENA / 2021-08-18 16:02
kurier nie wydał 100 zł jak dziecko odbierało paczkę. ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!! -
~Małgorzata / 2021-08-18 15:42
Drugi raz w ciągu miesiąca nadałam przesyłkę za pośrednictwem tej firmy przewozowej. Obie przesyłki dotarły do adresatów roztrzaskane w drobny mak. Obie kosztowały pieniądze których nie odzyskam (nie wspomnę o poniesionym koszcie wysyłki). Podobno firma zawsze wytknie nadawcy nieprawidłowości w zabezpieczeniu paczki....dlatego dołożyłam wszelkich starań żeby towar mógł dotrzeć do adresata w jednym kawałku, nie uwzględniłam jedynie że kurierzy będą nim żonglować. Ktoś mi wczoraj powiedział, śmiejąc się w głos, że do zabezpieczania nadawanych przesyłek nie jest w stanie użyć betonu, dlatego nigdy nie wie co będzie....coś w tym jest. Nie polecam! -
~Robert / 2021-08-18 11:50
Brak kontaktu ze strony kuriera , nie odbiera telefonu . Dno. ZaletyBrak -
~Przemek / 2021-08-18 06:59
Nie polecam.
Za pierwszym razem dostałem informacje, że kurier nie zastał nikogo w domu i zostawił awizo w skrzynce ( niestety nie zostawił, skrzynka była pusta), dodatkowo kurier nie zadzwonił żeby jakkolwiek się dogadać, a przy próbie kontaktu z mojej strony nie odbierał telefonu.
Po drugiej próbie doręczenia, gdzie również nikt się do mnie z kurierów nie odezwał, paczka została zwrócona do nadawcy, a szkoda bo można było dużo lepiej rozwiązać temat. Dodatkowo dzwoniąc na infolinie Pani po drugiej stronie słuchawki rozłączyła się w trakcie rozmowy, co jest żenujące jeśli chodzi o kontakt z klientem.
strona 371 z 633
- « poprzednia
- 1 ...
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- nastepna »