Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12551 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kalina / 2021-08-19 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier bardzo leniwy. Po pierwszym razie braku obecności mnie w domu i ustaleniu że przyjedzie z paczka na dzień następny postanowił nie robić sobie więcej pracy i przesyłka została nie dostarczona i zwrócona do sklepu przez pana. Próba dostarczenia paczki jest w 2 próbach także świetny pracownik.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Brak starania się o dostarczenie paczki
  • ~Sara / 2021-08-19 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została dostarczona, lecz nie do mnie. Ktoś podpisał się moim nazwiskiem.
  • ~Ama62 / 2021-08-19 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku polskim. Jaka firma, tacy pracownicy. Chamstwo i bezczelność w najgorszym wydanie począwszy od pracowników infolinii, a kończąc na kurierach. Przesyłkę miałam otrzymać w ciągu 24 godzin, a czekam już tydzień. Otrzymuje info, że kurier doręczy przesyłkę, więc czekam cały dzień nie ruszając się z domu, a tymczasem otrzymuje sms, że kurier nie zastał adresata.Hipokryzja kuriera-nieroba jest nie do opisania. Ta firma to totalna porażka. Jeżeli szefostwo nie zdyscyplinuje swoich pracowników, to jej koniec jest bliski i bardzo dobrze, bo nikt nie będzie chciał współpracowac z kim takim.Place i wymagam, więc oczekuje terminowości ale przede wszystkim kulturalnego traktowania. Omijajcie te firmę z daleka dla własnego komfortu psychcznego i wewnętrznego spokoju
    ZaletyZadnych
    WadyCałe mnóstwo :chamstwo, bezczelność, brak kultury, ignorancja, brak terminowości, hipokryzja itp
  • ~asd / 2021-08-19 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia paczkę na trawniku za ogrodzeniem, zamiast dostarczyć ją do budynku. Nawet łaskawie nie poinformuje że ona tam leży
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, narażanie klienta na straty
  • ~Qqus / 2021-08-18 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnej terminowości. Arogancka obsługa. Paczka miała być dostarczona miedzy 10-14, kuriera brak.
  • ~wkurzony klient / 2021-08-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    dpd czyli najgorsza firma kurierska w kraju.
    dostarczanie przesyłek na adres to kpina, o 8 rano dostałem sms że kurier będzie dzisiaj. o 9 dzwoniłem do obsługi klienta bo w powiadomieniu był błąd i zle napisali miasto. postanowiłem zweryfikować w razie czego poprawić.
    od 9 koczowałem przed oknem wyczekując kuriera, kuriera nadal nie ma ale za to o 13 dostałem info że kurier mnie nie zastał o 9.35.
    dzwonie do obsługi klienta i słyszę wymówki przecież kurier był u pana, chociaż kuriera nawet w pobliżu mojej ulicy nie było. do kuriera nawet obsługa klienta nie może sie dodzwonić. jedyne co usłyszałem to "my sie postaramy żeby pan dostał dzisiaj przesyłkę" a niby jak mają to zrobić skoro nawet kontaktu z kurierem nie mają. nawet nie mają jak zlokalizować kuriera bo w samochodach nie mają gpsu

    2 raz tak mam z tą firmą kurierską. ostatnim razem kurier niby był ale mnie nie zastał kurie miał być następnego dnia, ale zapomniał paczki, miał być w środę w srode też go nie było. wiec zadzwoniłem po raz kolejny. żeby zmienić na odbiór pickup. w czwartek dzwonie żeby sie dowiedzieć kiedy mogę odebrać paczkę z pkt pickup to mi zakomunikowali że paczka została odesłana do adresata.
    wtedy mi żyłka pękła i wyjechałem w ich kierunku z wulgaryzmami i epitetami.
    jak można sobie tak lecieć w H$%^$ z klientami.
    Zaletycena
    Wadyobsługa klienta, czas dostawy albo jego brak, podczas reklamacji jest więcej kitu i wymówek niż pomocy. olewający stosunek do klienta.
  • ~Jack / 2021-08-18 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie omijajcie z daleka ta dpd. Nie potrafią zmobilizować swojego pracownika żeby dostarczył przesyłkę. Kurier o imieniu krzysztof to oszust i cham. Za pierwszym razem nie dostarczył przesyłki a w systemie zaznaczył że doręczył. Za drugim razem podjechał pod blok i nawet nie wysiadł z samochodu. A w systemie odnotował że nikogo nie zastał. SKANDAL. Skargi nie przyniosły rezultatu. Przesyłki nie otrzymałem. Jaka firma tacy pracownicy. Porażka. NIE POLECAM !!!
  • ~BOZENA / 2021-08-18 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie wydał 100 zł jak dziecko odbierało paczkę. ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Małgorzata / 2021-08-18 15:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi raz w ciągu miesiąca nadałam przesyłkę za pośrednictwem tej firmy przewozowej. Obie przesyłki dotarły do adresatów roztrzaskane w drobny mak. Obie kosztowały pieniądze których nie odzyskam (nie wspomnę o poniesionym koszcie wysyłki). Podobno firma zawsze wytknie nadawcy nieprawidłowości w zabezpieczeniu paczki....dlatego dołożyłam wszelkich starań żeby towar mógł dotrzeć do adresata w jednym kawałku, nie uwzględniłam jedynie że kurierzy będą nim żonglować. Ktoś mi wczoraj powiedział, śmiejąc się w głos, że do zabezpieczania nadawanych przesyłek nie jest w stanie użyć betonu, dlatego nigdy nie wie co będzie....coś w tym jest. Nie polecam!
  • ~Robert / 2021-08-18 11:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera , nie odbiera telefonu . Dno.
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2021-08-18 06:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Za pierwszym razem dostałem informacje, że kurier nie zastał nikogo w domu i zostawił awizo w skrzynce ( niestety nie zostawił, skrzynka była pusta), dodatkowo kurier nie zadzwonił żeby jakkolwiek się dogadać, a przy próbie kontaktu z mojej strony nie odbierał telefonu.
    Po drugiej próbie doręczenia, gdzie również nikt się do mnie z kurierów nie odezwał, paczka została zwrócona do nadawcy, a szkoda bo można było dużo lepiej rozwiązać temat. Dodatkowo dzwoniąc na infolinie Pani po drugiej stronie słuchawki rozłączyła się w trakcie rozmowy, co jest żenujące jeśli chodzi o kontakt z klientem.
  • ~Marcin / 2021-08-17 20:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierowi nie chciało się dostarczyć przesyłki do domu to wpisał że mnie nie zastał (a byłem cały czas w domu) po czym dostarczył przesyłkę do punktu bez uzgodnienia ze mną. Do punktu nie pojadę bo mam 30min drogi. Zadzwoniłem na infolinię, miła pani poinformowała mnie ze kurier może tak zrobić i nie będzie kolejnej próby dostarczenia przesyłki po czym się pożegnała i rozłączyła. Takie standardy ma DPD i tak wygląda wykupienie usługi dostarczenia paczki na adres oraz pomoc infolini. Zamiast zdyscyplinować kuriera to usprawiedliwiają jego metody. Może warto następnym razem wybrać inną firmę kurierską
  • ~M / 2021-08-17 17:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Karton przyszedł do mnie z dziurą i otwarty. Kurier niechętnie czekał aż sprawdzę zawartość i był bardzo niecierpliwy. Opryskliwie odpowiedział co zrobić z brakiem w przesyłce. Nie polecam
  • ~Andrzej / 2021-08-17 17:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Z deleka od tego przewożnika.Arogancja kuriera,brak kultury.
  • ~Tomek / 2021-08-17 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!
    Uszkodzili paczkę i odmawiają uznania szkody.
    DRAMAT!
    ZaletyBRAK!
  • ~Andrzej / 2021-08-17 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam pecha ponieważ mój rejon obsługuje wybitny leń i osobnik specjalnej troski. Jak mu się nie chce jeździć zgłasza dowolny pretekst i zawija do bazy. DPD u mnie to totalna porażka. To już stały temat.
    PS
    Kuriera od zagranicznych mam super!
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo, nieodpowiedzialność, niesolidność
  • ~Damian / 2021-08-17 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłki 20% uszkodzone. Zachowanie kurierów dno.
    Zaletybrak
  • ~Grzegorz / 2021-08-16 19:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie została mi doręczona. Po obiedzie otrzymałam SMS, że zgodnie z dyspozycją przesyłkę mam do odbioru w punkcie DPD. Żadnej dyspozycji nie wydawałem. Nie mogłem, także dodzwonić się do kuriera. Specjalnie dopłaciłem do kosztów przesyłki by została mi doręczona w poniedziałek. W środę dzwoniłem pod numer ze strony internetowej DPD. Żaden konsultant się nie odezwał. Automat informował, że rozmowa będzie rejestrowana a następnie, bot poinformował mnie, że przesyłka czeka na odbiór, po czym połączenie zostało zerwane.
    Nie dosyć, że nie dostarczyli przesyłki to jeszcze zero kontaktu z firmą. Przesyłkę musiałem odebrać osobiście.
    WadyNierzetelność, brak możliwości zdalnego kontaktu.
  • ~Tina / 2021-08-16 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropnie!!!!! Przesyłka zniszczona !!! ale było napisane na przesyłki "Ostrożnie!!!! " towar do wyrzucenia, jak by firma kurierska celowa to zrobiła. Żądam odszkodowanie.
  • ~jola / 2021-08-16 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar w piątek z dodatkową opłatą by doszedł w sobotę. Jest poniedziałek a przesyłki jak nie ma tak nie ma.Chiałem zrobić prezent bliskiej osobie ale za to wam dpd zrobię prezent w formie pozwu sądowego.
    Wadybrak dostawy przesyłki mimo dodatkowej opłaty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982