Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12640 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawel / 2021-09-15 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest jakieś grube nieporozumienie. Towar bez próby dostarczenia odrazu ładuje na sortowni. Baba dzwoni i jeszcze ma pretensje. Nigdy więcej Dpd
  • ~Bokiik / 2021-09-15 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie mili kurierzy wręcz mogę powiedzieć że aroganccy i chamscy
  • ~Ania / 2021-09-15 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pomylil adres i nie dostarczył przesyłki po czym odnotował że nastąpila odmowa przyjęcia przesyłki. Paczka wróciła do mnie (nadawcy). Musiałam wysyłać raz jeszcze. Zgłosiłam reklamacje, której oczywiście nie uznali. Straciłam przez nich i czas i pieniądze. Dramat. Bardzo nie polecam!!!!
  • ~Bożena / 2021-09-15 03:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej niż źle. Kurier wrzuca przesyłkę do skrzynki pocztowej, z której każdy może ją wyjąć. Nie kontaktuje się z klientem. Telefonu nie odbiera. Sam sobie potwierdza, na stronie internetowej, że przesyłkę dostarczył. Dziwię się, że Media Markt zleca tej firmie usługi. Sprawa dotyczy oddziału w Bydgoszczy. Nie polecam nawet największemu wrogowi.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo, klient jest nikim.
  • ~Edyta / 2021-09-14 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dowiedziałam się, że moja paczka została zwrócona do nadawcy około 2 godzin przed otrzymaniem przeze mnie sms z informacją o dostawie przesyłki w danym dniu. Ponadto kurier nie pojawił się o godzinie rzekomej próby dostarczenia. Kiedy próbowałam zgłosoić mój problem do centrum pomocy otzrzymałam jedynie suche i nieuprzejme zdanie: "Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem". Nie polecam firmy DPD. Był to ostatni raz kiedy skorzystałam z ich usług. Znacznie bardziej jakościowy okazał się In Post :)
    WadyBrak jakiegokolwie kontaktu przed dostarczeniem przesyłki.
    Oznaczenie przez kuriera fałszywego powodu niedostarczenia przesyłki.
  • ~Wiktor / 2021-09-14 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałem paczkę z lampami, dotarła do klienta jak po spotkani z czołgiem. Naklejka szkło nie została naklejona mimo że zaznaczyłem ową opcję. Dodatkowo wystawiono mi korektę za zwrot i nadwymiar który stworzył się jak paczka się splaszczyła, dodatkowo aż 60 zł za dostawę 10 km od centrum Gliwic podpisane jako teren odległy. sami owinęli folią paczkę i zaznaczyli jako trudne do sortowania, dopłata z tego tytułu wyniosła aż 45 zł. Łącznie za jedną paczkę mam do dopłaty 170 zl, a po ubezpieczeniu ani śladu . Skandal i złodziejstwo. Nie polecam
  • ~Roksana / 2021-09-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Dzisiaj kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 12, ponieważ wykupiłam taką usługę. Nie dostarczył, telefonu nie odbiera, jedynie odpisał że to pomyłka.. po sprawdzeniu z infolinia numer się zgadza. Pracownicy infolinii nie mogą pomóc, nikt do kuriera nie może się dodzwonić, ani do centrali. Jeden wielki żart. Zawsze byłam zadowolona z DPD aż do dzisiejszego dnia..
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem
    Zero pomocy ze strony pracownikowi na infolinii
  • ~Daro / 2021-09-14 10:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Już któryś raz paczka przychodzi po prawie 2 tygodniach od nadania, znowu "błędny adres dostawy" to wymówka kuriera. Brak kontaktu z kurierem, brak możliwości dostania tel od kuriera (20razy źle wpisany kod captcha?...)
    Dzwonić na infolinię się nie opłaca, i tak z botem rozmawiasz. Szkoda że niektóre zakupy mogę kupić z dostawą tylko od DPD
  • ~Izabela / 2021-09-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podoba mi sie obsluga nie mili kierowcy i nie szanowanie czyjegos zakupu nie naczas przywozony towar i uszkodzony problem spisaniem protokolu przez niby pandemie zeby zwrocic towar
    ZaletyZero
    WadyZniszczony towar
  • ~Grzegorz / 2021-09-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów żeby opisać jak kurierzy (nie) dostarczają przesyłek. Czekam 8 dni na przesyłkę A oni nic nie robią żeby ja dostarczyć.
    A obsługa klienta to drugi temat. Również na minus. Żenada
  • ~niezadowolony_z_dpd / 2021-09-13 19:32
    Ocena: 3.67 / 5
    Moja opinia dotyczy tylko obsługi poprzez "Kontakt" na stronie DPD. Chciałem się dowiedzieć odnośnie co powinni a czego nie kurierzy firmy DPD, czy ich zachowanie było OK podczas dostarczania przesyłki. Niestety Pan z którym korespondowałem łagodnie mówiąc "zlał" moje zastrzeżenia i zakończył korespondencję.
    WadyObsługa klienta
  • ~Nigdy więcej / 2021-09-13 16:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, szczególnie wysyłać paczki do Krakowa. Na infolinii też totalny bajzel, a na koniec pani rozpatrująca reklamację - żenada
  • ~sylwiasybis@gmail.com / 2021-09-13 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat brak logistyki powinni to zamknąć
    5 godzin kontak z infolinia każdy mówi co innego zmiana terminu bez rezultatu na koniec odesłanie do nadawcy
  • ~Kiko / 2021-09-13 14:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa komputery zapakowane perfekcyjnie i wysłane i dwa zostały zmiażdżone jakby ktoś z 2 metrów nimi rzucał, nigdy więcej tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyRozwalają paczki
  • ~Małgorzata / 2021-09-13 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to porażka, wg kuriera powinnam wziąć urlop i na niego czekać bo on po 15 już nie pracuje. Wszystko rozumiem i nie mam nawet pretensji do kuriera ale to chyba firmy kurierskie są dla ludzi a nie odwrotnie. Większości osób jedna przed 15 nie ma w domu. Do tego mam też z tą firmą do czynienia również w pracy i jest to najgorsza firma kurierska. Do tego jak gubią przesyłki to sami sobie wyliczają ile powinni zwrócić mimo że są faktury, na których jest wartość towaru. Wiedzą po prostu, że nikt nie będzie szedł z tym do sądu żeby się szarpać.
    Zaletybrak
  • ~Michał / 2021-09-13 13:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka o dużej wartości przekazana sąsiadom w bloku, na szczęście byli dobrymi ludźmi. Kurier fatalny nawet nie próbował się w jakikolwiek kontaktowac. Z całego serca odradzam firma dno, niech ją pochłonie 4 fala covida. Życzę jak najszybszego bankructwa. Z poważaniem oburzony były klient
  • ~Krzysiek / 2021-09-13 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno. Przekierowałem paczkę na inny adres ale zmienili termin dostawy ! Później pojawiła się paczka z innym numerem i niby dostarczona, a faktycznie nie dostałem. Bajzel do potęgi. Brak możliwości kontaktu i wyjaśnienia sprawy - rozmawia się z bootem. Potwierdza to moją opinię o tragicznej obsłudze przez firmy kurierskie. Dlatego zawsze zamawiam do paczkomatu.
    Zaletyżadnych
    Wadycała masa
  • ~Krzysztof / 2021-09-13 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno po terminie. 4 dni czekania i paczka nie może dojść. Firma fatalna i któryś już raz nie wywiązuje się z swoich obowiązków w sposób deklarowany. Nie polecam.
  • ~Anna / 2021-09-12 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek kurier dostarczył zamówienie, zapłaciłam karta ...dostałam potwierdzenie,że pobrano mi kwotę 412,30 z ..wysłał mi smsa,że zamówienie anulowano ale nie wie co z pieniędzmi i miał zadzwonić i mnie poinformować kiedy będą na koncie. Oczywiście echo.Sytuacja miała miejsce 10 tego września i będę musiała zgłosić sprawę gdzie indziej bo to nie 10 zł przecież.
    WadyBrak informacji, brak rzetelności wobec Klienta
  • ~Many / 2021-09-10 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka kurier z Polic Łukasz to złodziej okrada ludzi kradnie czyjeś paczki albo nie doręcza bo ma takie widzimisię i paczki robi do zwrotu
    ZaletyMasakra
    WadyPorażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12640
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028