Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12727 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oszukany / 2021-09-29 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta nieuczciwa firma nie zarabia na przesyłkach tylko na opłatach dodatkowych. Przyjęli taki model, że doliczają do dowolnych paczek dopłatę 20 zł za "niestandard". Wystarczy, że kurier usiądzie na paczce/ rzuci nią, ta się odkształci i już mają dodatkowe dwie dychy. W przypadku foliopaku to samo, wykręcą się tym, że "nie przesuwa się po rolkach". Reklamacja jest jak z filmów Barei "nie mamy Pana kurtki, co nam Pan zrobisz". Przydałby się jakiś pozew zbiorowy przeciwko tym praktykom.
    ZaletyBrak
    WadyCzychają na Waszą kasę
  • ~Borys / 2021-09-29 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, bardzo mi przykro, że macie takiego pracownika jak G-z. Niestety kłamstwo ma krótkie nogi. Dniem 29.09 miał przywieźć paczkę dla mojego brata (Podhalańska 51 34-500 Zakopane). Tata cały dzień czekał na przesyłkę, ale G-z nawet nie podjechal, rzekomo twierdząc że był na miejscu i nikt nie odebrał paczki... Tracicie w naszych oczach. Pozdrawiam.
    ZaletyBorys
  • ~Mateusz / 2021-09-29 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieporozumienie. Kurier zostawia paczka u losowego sąsiada w bloku o czym w ogóle nie daje znać. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba przejść 10 minut rozmowy z automatem, który próbuje mi wmówić że paczka jest dostarczona i co się w ogóle czepiam. Dodatkowo infolinia jest normalnie płatna, więc za to że kurier setny raz dał dupy muszę jeszcze zapłacić ja za rozmowę. Bzdura. Nie polecam za żadną kasę.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy, dostarczanie pod zły adres, zero kontaktu
  • ~Liaandraa / 2021-09-29 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała przyjść w piątek, dostałam powiadomienie że kurier mnie nie zastał (godzina 12 i zero kontaktu żeby zapytać czy ktoś będzie w domu, podejrzewam że w praktyce kurier wcale się nie pojawił bo o takiej godzinie ma 90% szans trafić na osobę nieobecną w domu). Otrzymałam maila z informacją o nieudanej próbie doręcznenia oraz o planowanej kolejnej próbie dostarczenia paczki w poniedziałek. Jest środa, po telefonie do firmy dowiedziałam się, że paczka jest w punkcie odbioru, a ja powinnam dostać maila z adresem punktu (pan na linii oczywiście umywa ręce i nie wie czemu nie dostałam maila skoro u nich jest informacja o jego wysłaniu, a dodatkowo okazało się że do zamknięcia punktu i odesłania paczki do nadawcy mam 2 godziny).
    Naprawdę uważam, że można było chociaż usilnie nie wmawiać mi, że to moja wina i to ja nie znalazłam maila.
    ZaletyChociaż telefonicznie dowiedziałam się jaki jest adres do odbioru paczki.
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera.
    Automatyczne maile wprowadzające w błąd.
    Zbywanie klienta.
  • ~Acapulco / 2021-09-29 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana o 10 w piątek, o 13 użyłem linku wysłanego przez DPD aby zmienić datę dostawy na wtorek. Kurier i tak przyjeżdża w poniedziałek, we wtorek przyjechał tuż po 10 a miał być od 12 wzwyż, po telefonie do niego obiecał dostarczyć paczkę w środę ale zamiast tego jedyne co się stało to dostałem w ten dzień o 13 maila - ale dopiero ze sklepu w którym składałem zamówienie a nie od dpd - że przyjęli zwrot. xD Żadnego kuriera nie było bo specjalnie czekałem od rana w domu. Dzwonię na infolinię - bot z automatu tylko mówi że paczka została zwrócona i nie można się w jej sprawie skontaktować ani uzyskać żadnych informacji. XDDDD Najgorsza firma kurierska na świecie, masę rzeczy zamawiałem w życiu kurierami i już któryś raz mam z tą firmą i tylko z nią takie cyrki. Choćby ktoś miał wam zapłacić za skorzystanie z jej usług to brońcie się przed tym rękami i nogami.
    ZaletyIch auta mają głównie białą barwę więc stosunkowo łatwo można udawać że się ich nie widzi i człowiekowi nie podnosi się aż tak ciśnienie jak je mija
    WadyNie mam siły wymieniać choćby małego ułamka ich wad
  • ~Piotr / 2021-09-29 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Makabra nic nie wysyłajcie ,rzucają paczkami z ubezpieczeniem i uwaga szkło,debile tam autentycznie pracują!
  • ~Piotr / 2021-09-29 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Makabra nic nie wysyłajcie ,rzucają paczkami z ubezpieczeniem i uwaga szkło,debile tam autentycznie pracują!
  • ~Neska / 2021-09-29 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej. Każde kolejne korzystanie z ich usług okazuje się być gorsze od poprzedniego. Informacja o doręczeniu paczki z dniu, w którym późnym wieczorem podczas kontaktu telefonicznego z kurierem oświadcza on, że paczka nie zmieściła mu się do samochodu więc nie była dziś w doręczeniu. No super tylko zarówno powiadomienia sms jak i otrzymany mail sugerowały coś innego w związku z czym cały dzień ułożyliśmy sobie z mężem tak, żeby móc odebrać paczkę. Mimo że paczka nie była w doręczeniu system DPD uznał próbę doręczenia za nieudaną z powodu "braku obecności odbiorcy". Kontakt telefoniczny z infolinią kolejnego dnia nie dał zupełnie nic, jak zostaliśmy poinformowani została jedna próba doręczenia i skoro tak widnieje w systemie to nic się nie da zrobić. Zero pomocy ani zrozumienia mimo, że to ich błąd a nie nasze zaniedbanie. Bajzel i brak szacunku dla czasu drugiego człowieka. Zdecydowanie odradzamy jakąkolwiek współpracę.
    ZaletyBrak
  • ~Renata / 2021-09-29 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 28.09.2021r otrzymałam przesyłkę doręczał p.Cezary oby wasza firma miała takich wszystkich kurierów miłych uczynnych i taki pracownik powinien być za to odpowiednio wynagrodzony kierownictwo powinno dbać o takich pracowników
  • ~Dominik / 2021-09-29 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Już któryś raz nie dostaje paczki w odpowiednik dniu.
  • ~grek / 2021-09-29 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok. Kurier dpd miał odebrać paczkę. Zadzwonił lecz nie mogłem odebrać ponieważ byłem w pracy (nauczyciel)więc oddzwoniłem. Poinformował mnie że już jest na mojej ulicy. Zaproponowałem późniejszą godzinę lub następny dzień. I cóż usłyszałem "dzisiaj już nie wraca w to miejsce a w dniu następnym nie wie jakie będzie miał paczki i jaką trasę". A teraz najważniejsze!!! obiekt dystrybucji paczek dpd znajduje się w miejscowości obok (Dorotowo) - 4 km od mojego miejsca zamieszczania. Niedługo kurier powie o której będzie w bazie i żeby mu przynieść tę paczkę.
    ZaletyNiestety nie znajdę żadnej.
    WadyNajgorszy standard obsługi klienta.
  • ~Klientka / 2021-09-28 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka po dotarciu do mojego miasta, nie wiadomo dlaczego została zwrócona do nadawcy. Nie zostałam o tym poinformowana, tylko czekałam jak głupia na doręczenie. Po złożeniu reklamacji opryskliwa pani stwierdziła, że nie wie dlaczego moja przesyłka została zwrócona i prawo reklamacja mi nie przysługuje, bo może to zrobić tylko nadawca.
    Nie polecam nikomu. Najgorsza firma kurierska, jaką znam (a znam ich wiele i mają o wiele wyższy poziom).
    ZaletyNic.
    WadyZły kontakt
    Brak informacji
    Niemiła obsługa
    Paczka nie dotarła
  • ~oszukany / 2021-09-28 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD. Kurier Pavlo - nr tel 667317256, obsługuje Ursynów. Oszust i leń. Wziąłem dzień wolny, żeby odebrać wartościową, bardzo oczekiwaną przesyłkę. Rano w dniu dostawy dzwoniłem i umówiłem się na konkretny czas dostawy. Siedzieliśmy i oczekiwaliśmy 8 godzin, bo nie przyjechał. Na koniec dnia otrzymałem maila, że przesyłka nie odebrana, nikogo nie było w domu (sic!).
    To już kolejny raz w tym roku. Od ludzi słyszę, że to normalna praktyka w DPD, bo ta firma zatrudnia najgorszych i najtańszych posłańców, i dzięki temu ma taki standard. Ciekawe czy ów Pavlo ma umowę o pracę?
    Wszystkim potencjalnym klientom tej chorej firmy odradzam korzystanie z ich usług.
    ZaletyNa szczęście są inne firmy kurierskie
    WadyNiesłowni, niehonorowi, nie szanują klientów, nie dotrzymują zobowiązań
  • ~Piotr / 2021-09-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier napisał, że był o godz. 9:00, choć nie był. Nie odbiera telefonów nawet od centrum obsługi. Porażka
  • ~Ania / 2021-09-28 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Dwa razy „zaginiona” ubezpieczona przesyłka z UK i oczywiście tak długo zwlekali z rozstrzygnięciem sprawy, że gówno nie pieniądze dostałam. Dodam, że łączna wartość”zaginionego” towaru to ok. 4 tys zł. W Polsce taka sama lipa. Opłacone zlecenie, kurier nie odbiera przesyłki, ale hajs nie do oddania. Teraz proszę się o refundację będąc sprytnie zbywaną. Złodzieje i niekompetentni zarządzający. Tylko tyle. Nigdy więcej nie skorzystam z tej kijowej firmy. Odradzam, trzymajcie się od tego badziewia z daleka. Lepiej zapłacić dubeltowo innej firmie niż za każdym razem użerać się z dpd, to złodzieje.
    Zaletyzero
  • ~Tak się traci klientów / 2021-09-28 16:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Do tej pory nigdy nie miałam zastrzeżeń, poprzedni kurier był bez zarzutu, ale obecny, który dostarczał do mnie paczki wczoraj i dzisiaj to jakaś kpina! Zadzwonił do mnie rano czy jestem w domu, na pół godziny zanim w systemie zarejestrowało wydanie paczki do doręczenia! Po upływie 4 i pół godziny dzwonił drugi raz, ponownie z pytaniem czy jestem w domu, na moje pytanie dlaczego dzwonił do mnie rano usłyszałam że nie jestem jedyna na świecie mogę sobie złożyć skargę do Świętego Mikołaja! Cham i prymityw. Dzień wcześniej zadzwonił do mnie że już jest i mogę sobie zejść na dół po paczkę, po upomnieniu raczył łaskawie zainteresować się jaki to jest w ogóle numer mieszkania, wszedł kompletnie nie przygotowany, położył plecak na podłodze, wyciągał z niego paczki szukając właściwej, później nie umiał jej zeskanować a kiedy wreszcie weszłam do mieszkania z przesyłką i zdążyłam ją już rozpakować, dobijał się ponownie bo znowu chciał zeskanować przesyłkę! Kpina! Gorzów Wielkopolski, nie polecam!
  • ~nick / 2021-09-28 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Czat obsługują bezmyślni ludzie albo boty...Zbywają samymi regułkami.
  • ~Aga / 2021-09-28 14:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier przyjechał, postawił przesyłkę i odjechał. Nie było możliwości sprawdzenia stanu, spisania protokołu uszkodzeń. Kierowca opryskliwy. Przesyłka warta pól tysiąca, a kierowca nie sprawdza nawet kto odbiera przesyłkę. Można spokojnie odbierać i cieszyć się za wartością, a na stronie www widnieje informacja, że odebrał adresat, który w tej sytuacji nie ma nawet jak złożyć reklamacji. Tragedia. Nie reagował nawet na prośby, żeby chwile poczekał. Jesli możecie wybrać, wybierajcie inną firmę.
    Wadyoddają przesyłki bez sprawdzenia kto jest adresatem
  • ~Nori / 2021-09-28 11:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłki docierają w uszkodzonym opakowaniu, poklejone taśmą dpd (przesyłki od innej firmy kurierskiej od tego samego nadawcy dostarczane są bez uszkodzeń). Czas dostawy przeciąga się.

    Aktualnie czekam na paczkę 3-ci dzień. Wczoraj została "przekierowana" na ten sam adres, pani na infolinii powiedziała wczoraj że taka sytuacja jest dziwna i się nie zdarza, dziś pani powiedziała że zdarza się, gdy etykieta jest uszkodzona. Oby zamowiony przedmiot dotarł do mnie w całości.
    Centrum obsługi, wedlug informacji konsultantki, nie ma żadnego kontaktu z kurierem, ani możliwości sprawdzenia godzin pracy kurierów, możliwych godzin dostaw. Pani sprawiała wrażenie, jakby jak najszybciej chciała zakończyć rozmowę.
    Zaletykurier jest OK
  • ~Katarzyna / 2021-09-28 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier. Brak kontaktu. Nie raczy powiedzieć w jakich godzinach będzie mniej więcej. Jakby pracował za karę !!!!
    WadyNiekompetentność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7749
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112