Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12640 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vera / 2021-09-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłam zamówienie z dostawą dpd, napisałam u której będę na miejscu, ale kurier zadzwonił rano i powiedział że tylko TERAZ może dostawić! Musiałam jechać sama w dpd, przejeczłam, a kurier jeszcze robi dostawy! Czy ciężko było dostawić w dogodny czas??? Nie polecam!
  • ~Miro 87 / 2021-09-21 14:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety całkowity brak profesjonalizmu - dotyczy kurierów. Traktowanie odbiorcy jak zło konieczne i arogancja - to chyba bardzo oszczędna ocena usługi DPD
    ZaletyBrak
    WadyZa małe pole aby wpisać wszystkie
  • ~Jacek / 2021-09-21 13:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Kontakt masakra. trzeba czekać na kuriera 1 lub 2 dni, bo nie raczy odbierać telefonów, albo ma wyłączony, a dostarcza w godzinach pracy, a niektórzy niestety pracują. Interwencje w centrali nic nie dają, bo nie ma obowiązku dzwonić, a kasę brać to ma. Powtarza się to już któryś raz z rzędu. Miałem dobrą opinie o DPD,ale niestety przez ostatnie 4 przesyłki i zachowanie kurier mi się zepsuło. Raczej nie będę korzystał z ich usług.
    ZaletyDostawa z dnia na dzień, jak trafi się,że kurier zastane nasz w domu.
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i umówienia się na odbiór przesyłki.
  • ~Anna / 2021-09-21 12:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Niemiła i arogancka obsługa, problem z wniesieniem paczki na pierwsze piętro i niepotrzebna dyskusja i straszenie że pan wpisze odmowę przyjęcia. Za pobraną opłatę chciałoby się troszeczkę kultury osobistej od kuriera .
  • ~Justyna / 2021-09-21 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Nie polecam ich usług
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkich oczekiwań
  • ~niezadowolony_klient / 2021-09-21 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ze wschodnim akcentem działający na terenie Warszawy zaznaczył paczkę jako doręczoną w systemie, mając ją dalej w samochodzie... Paczka była nadana na dany dzień i godzinę, oczywiście nie dotarła w określonym terminie, a po zwróceniu uwagi kurierowi, że tak się nie robi, doliczył jeszcze opłatę w wysokości 104 zł za przekroczenie wymiarów paczki dwukrotnie. Dostawa miała miejsce na terenie Warszawy. Zdecydowanie nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, kłamstwo, doliczanie dodatkowych opłat
  • ~Rozczarowana / 2021-09-21 09:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka. Wiadomość mailowa, że danego dnia nastąpi próba dostarczenia przesyłki, żadnego kuriera nie było. W dniu następnym to samo, znowu nikt nie przyjechał. Dzwonimy do kuriera, który twierdzi, że dzwonił do nas z informacją, w połączeniach żadnych obcych numerów. Na infolinii nie potrafili odpowiedzieć dlaczego kurier kłamie klientów ale paczka właśnie wraca sobie do nadawcy. Świetne podejście do klienta, paczka była dla mnie bardzo ważna a teraz mam się kontaktować ponownie z nadawcą. Oczywiście, że się skontaktuję i wybiorę inną firmę, z którą nigdy nie mam żadnych problemów. Serdecznie nie polecam DPD.
  • ~Wiktoria / 2021-09-20 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka ! Najpierw paczka ma być za 2 godziny potem trzeba czekać kolejny tydzień. Tłumaczą się winą pracownika. Nikomu nie polecam ! Jeden wielki harmider.
    ZaletyŻadnych
    WadyCzas dostawy
    Pracownicy
    Obsługa klienta
  • ~Jacky / 2021-09-20 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w czwartek, mamy poniedziałek wieczór a paczka nadal w magazynie wysyłkowym. Na infolinii nikt nic nie wie. Już 10 lat temu DPD było najgorszą firmą kurierską na rynku ale teraz to już całkowite dno.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Eva / 2021-09-20 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano wysłali mi SMS że w dniu dzisiejszym będzie dostarczona paczka.Czekałam cały dzień i kurier nie przyjechał. Żadnego smsa czy tel,że będzie dostarczona w następnym dniu. Nikt nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego wysłali smsa skoro kurier nie odebrał paczki .
    ZaletyŻadnych zalet najgorszy przewoźnik w Polsce
    WadyNie dostarczają paczek na czas
  • ~Pierzako2008 / 2021-09-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna firma wysłali paczkę pod zły adres i ja mam za to płacić złodzieje!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady dziady są i tyle
  • ~Misiak 1105 / 2021-09-20 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Matoły nie kurierzy . Przesylka jest podana na właściwy adres . A puźniej dzwoni do nadawcy że błędny adres . Dostałem numer telefonu do tego kuriera to mi powoedział że jutro inny będzie przewoził paczki i też pewnie nie trafi do mnie . Nawet nie wiedzą co to jest nawigacja . Nie polecam tej firmy bo to zwykli oszuści .
    ZaletyOSZUŚCI
    WadyOSZUŚCI
  • ~Adi / 2021-09-20 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości. Wielokrotnie nie potrafi dostarczyć paczki do mieszkania gdzie 24godz na dobę są obecne osoby. Dpd to dno, nie polecam nikomu. Omijać tą złodziejską bandę szerokim łukiem. Po ciągłych złych doświadczeniach, zrezygnowałem z usług tych nieudaczników.
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klientów
  • ~Filip / 2021-09-20 08:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawsze korzystam z inpost, ale pomyślałem, że wypróbuje nadanie paczki w automacie dpd pickup.
    Fakty:
    1. Paczka nadana w piatek o 8.40
    2. Poniedxialek 8.30 paczka nadal leży w automacie i czeka na odbiór przez kuriera
    3. Boot Ewa nie jest w stanie powiedzieć o statusie przesyłki po jej numerze
    4. System śledzenia nie wyszukuje przesyłki po jej numerze
    5. Pani Konsultant na pytanie kiedy przesyłka będzie dostarczona odpowiada że w ciągu 5 dni.

    Opinia:
    System nie działa tak dobrze jak u konkurentów. Stanowczo odradzam korzystanie.
    Standard doręczenia dzis to max 2 dni. Nie można odpowiadać klientowi że 5. Wiem, że gwarancja dostawy w ciągu 5 dni jest, ale ona dotyczy raczej nagłych przeszkód losowych w dostawie.

    Jeśli chcesz mieć pewność że przesyłka zostanie dostarczona szybko nie korzystaj z dpd pickup.
  • ~Jozef / 2021-09-18 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona w środę, żona była cały dzień w domu a od południa curka praktycznie do wieczora stali czekała w bramie na kuriera bo to była przesyłka do niej. Potem zdziwienie jak przyszła informacja ze NIKOGO KURIER NIE ZASTAŁ W DOMU kolejny dzień i wkoncu udało skontaktować się z kurierem, powiedział że wczoraj nie dostarczył nie wiedział gdzie to jest to nie przywiózł paczki a myślałem że zatrudniają takich co potrafią czytać widać są wyjątki dziś przywiezie. Nieco puzniej informacja od kuriera że on paczki nie ma NIEWIEM GDZIE JEST DZWON SE PANI NA BIURO OBSŁUGI . Tam udało się skontaktować z panią ktura udzieliła informacji że paczkę kurier zwrucił i że ona zwrot anuluje i paczka wkoncu dotrze. Kolwjny dzień i kuriera nadal nie widać znów telefon na biuro i tym razem jakże miła informacja PACZKA ZOSTAŁA ZWRUCONA DO NADAWCY PROSZĘ ZAMÓWIĆ SOBIE PONOWNIE Tak że gorąco polecam te firmę przewozową każdemu z niskim ciśnieniem oraz lubiacym chazard, może się uda. Żadnego przepraszamy nawet nie było tak że gorące pozdro dla kuriera Mateusza i nigdy więcej tej firmy
  • ~Barbara / 2021-09-17 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostałam informację,że moja przesyłka będzie dostarczona w dniu 17 września tj.piątek. Tym razem przesyłkę miał doręczyć kurier DPD. Nadmieniam, że jestem emerytką i bardzo często robię zakupy przez Allegro. Słuch jak do tej pory mam bardzo dobry, domofon w bloku sprawny i całymi dniami jestem w domu. Wiedząc,że dzisiaj będzie przesyłka szczególnie i z niecierpliwością oczekiwałam kuriera. Jakie było moje zdziwienie jak otrzymałam wiadomość że o 12 z minutami kurier nie zastał nikogo w domu i zostawił awizo. Kuriera wogóle nie było, żadnego awizo nie zostawił, padł deszcz więc szanowny pan nie będzie w taką pogodę opuszczał kabiny, a zresztą piątek to trzeba szybko kończyć pracę. Paczka została przekazana do DPD Pickup ulica Na Ustroniu 1 Kraków. Kontaktowałam się z infolinią w W-wie, złożyłam skargę na kuriera, Kurier telefonu nie odbierał, nawet osoba pracująca na infolinii nie mogła się skontaktować z kurierem. I to nie pierwsza przeprawa z kurierem z DPD. Możę warto zainteresować się rzetelnością swoich pracowników. Skarg jest bardzo dużo na jakość świadczonych usług przez kurierów
  • ~Damian / 2021-09-17 18:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Chamska i prostacka obsługa na infolinii, brak jakiejkolwiek pomocy, brak odpowiedzi na jakiekolwiek pytania.
    Wadybrak kultury
  • ~Oszukany klient / 2021-09-17 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Złodzieja. Nie dostarczyli przesyłki a zaznaczyli w systemie, że dostawa została zrealizowana. Zero kontaktu z firmą, nie reagują i nie odpowiadają. Nie mam ani przesyłki ani pieniędzy.
  • ~Xxxxxxx / 2021-09-17 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Przesyłka nie odebrana z powodu nieobecności klienta, zostaje przeniesiona do doręczenia na następny dzień roboczy, po czym zostaje określona jako odmówiona i odesłana do nadawcy. Tylko kto odmówił przesyłki jak nie było nawet kontaktu z klientem!!
    ZaletyBrak
  • ~Sylwia / 2021-09-17 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy bezczelni, nie dowożą paczek, chamscy. Zero kultury osobistej.
    WadyChamstwo, bezczelność, brak kultury osobistej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12640
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4121
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028