Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12550 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kaja / 2021-09-16 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    UWAGA firma ma nowy sposób na pociągnięcie zysków a mianowicie nalicza koszty za rzekomo zle zauważoną czy wymierzona paczke nie informujac na bierzaco o tym fakcie po ok 3tyg przesyła wezwanie do zapłaty za "nadbagaz".
    Wadybak informacji o niezgodności
  • ~Edek / 2021-09-15 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w Piotrkowie ,nie wypłacają pensji .Złodzieje.
  • ~Monika / 2021-09-15 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy DPD mają problem z czytaniem adresu, nie ważne że pisze 1a idą pod 1 i później się dowiaduję że przesyłka nie była dostarczona z powodu nieprawidłowego adresu, a tą literkę przy numerze to chyba wpisałam do ozdoby.I to nie pierwszy raz ale teraz już ostatni na pewno już nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Danuta / 2021-09-15 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli możecie nie korzystajcie z tej firmy kurierskiej czuli z DPD. Pracują tam osoby bardzo nieodpowiedzialne. Ja kolejny raz nie otrzymałam przesyłki chociaż byłam w domu, kurier stwierdził że odmówiłam odebrania , chociaż wzięłam 2 dni urlopu i czekałam bo mi bardzo zależało. Z innymi kurortami ni mam żadnego kłopotu, ale z DPD przeważnie zawsze.
    ZaletyBrak
    WadyNieodpowiedzialność
  • ~Paweł / 2021-09-15 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia, przesyłka odebrana 50 km od adresu dostawy jeżdzi sobie po całej polsce bo ta pożal się boże firma kurierska zamiast ją dostarczyć do mnie, to wysłała ją na magazyn centralny.
    ZaletyZadnych zalet
  • ~Anna / 2021-09-15 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Zdecydowanie. Kolejny raz firma mnie rozczarowała. Unikam korzystania z jej usług, jednak zamawiając towar w sklepie internetowym nie miałam możliwości wyboru innej firmy. Skończyło się jak zwykle - paczka wróciła do adresata, gdyż kurier robił wszystko, aby jej nie dostarczyć. W sumie to powinnam chyba firmę przeprosić za to, że zawracam im głowę i próbuję skorzystać z ich usług. Dla mnie dno.
  • ~Ula / 2021-09-15 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Panowie kurierzy z DPD którzy mają rejon Waplewa są bardzo sympatyczni i uczynni
  • ~Catth / 2021-09-15 13:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Mimo prób kontaktu z kurierem nie odpowiedzial on i dostarczył paczkę bez mojej wiedzy.
    ZaletySzybkość realizacji przesyłki
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM W SPRAWIE DOSTARCZENIA PRZESYŁKI
  • ~Zofia / 2021-09-15 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pisze że nie było danego dnia odbiorcy a cały dzień siedziałem W domu ,nie wiem jak w innych miastach ale w Szczecinie porażka nigdy więcej nie zamówię kuriera DPD
  • ~Katarzyna / 2021-09-15 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczerze polecam. Jak dla mnie najlepsza firma kurierska.
  • ~klient / 2021-09-15 11:23
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier Adrian (503619385) to czystej krwi burak !
  • ~Pawel / 2021-09-15 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest jakieś grube nieporozumienie. Towar bez próby dostarczenia odrazu ładuje na sortowni. Baba dzwoni i jeszcze ma pretensje. Nigdy więcej Dpd
  • ~Bokiik / 2021-09-15 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie mili kurierzy wręcz mogę powiedzieć że aroganccy i chamscy
  • ~Ania / 2021-09-15 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pomylil adres i nie dostarczył przesyłki po czym odnotował że nastąpila odmowa przyjęcia przesyłki. Paczka wróciła do mnie (nadawcy). Musiałam wysyłać raz jeszcze. Zgłosiłam reklamacje, której oczywiście nie uznali. Straciłam przez nich i czas i pieniądze. Dramat. Bardzo nie polecam!!!!
  • ~Bożena / 2021-09-15 03:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej niż źle. Kurier wrzuca przesyłkę do skrzynki pocztowej, z której każdy może ją wyjąć. Nie kontaktuje się z klientem. Telefonu nie odbiera. Sam sobie potwierdza, na stronie internetowej, że przesyłkę dostarczył. Dziwię się, że Media Markt zleca tej firmie usługi. Sprawa dotyczy oddziału w Bydgoszczy. Nie polecam nawet największemu wrogowi.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo, klient jest nikim.
  • ~Edyta / 2021-09-14 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dowiedziałam się, że moja paczka została zwrócona do nadawcy około 2 godzin przed otrzymaniem przeze mnie sms z informacją o dostawie przesyłki w danym dniu. Ponadto kurier nie pojawił się o godzinie rzekomej próby dostarczenia. Kiedy próbowałam zgłosoić mój problem do centrum pomocy otzrzymałam jedynie suche i nieuprzejme zdanie: "Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem". Nie polecam firmy DPD. Był to ostatni raz kiedy skorzystałam z ich usług. Znacznie bardziej jakościowy okazał się In Post :)
    WadyBrak jakiegokolwie kontaktu przed dostarczeniem przesyłki.
    Oznaczenie przez kuriera fałszywego powodu niedostarczenia przesyłki.
  • ~Wiktor / 2021-09-14 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałem paczkę z lampami, dotarła do klienta jak po spotkani z czołgiem. Naklejka szkło nie została naklejona mimo że zaznaczyłem ową opcję. Dodatkowo wystawiono mi korektę za zwrot i nadwymiar który stworzył się jak paczka się splaszczyła, dodatkowo aż 60 zł za dostawę 10 km od centrum Gliwic podpisane jako teren odległy. sami owinęli folią paczkę i zaznaczyli jako trudne do sortowania, dopłata z tego tytułu wyniosła aż 45 zł. Łącznie za jedną paczkę mam do dopłaty 170 zl, a po ubezpieczeniu ani śladu . Skandal i złodziejstwo. Nie polecam
  • ~Roksana / 2021-09-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Dzisiaj kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 12, ponieważ wykupiłam taką usługę. Nie dostarczył, telefonu nie odbiera, jedynie odpisał że to pomyłka.. po sprawdzeniu z infolinia numer się zgadza. Pracownicy infolinii nie mogą pomóc, nikt do kuriera nie może się dodzwonić, ani do centrali. Jeden wielki żart. Zawsze byłam zadowolona z DPD aż do dzisiejszego dnia..
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem
    Zero pomocy ze strony pracownikowi na infolinii
  • ~Daro / 2021-09-14 10:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Już któryś raz paczka przychodzi po prawie 2 tygodniach od nadania, znowu "błędny adres dostawy" to wymówka kuriera. Brak kontaktu z kurierem, brak możliwości dostania tel od kuriera (20razy źle wpisany kod captcha?...)
    Dzwonić na infolinię się nie opłaca, i tak z botem rozmawiasz. Szkoda że niektóre zakupy mogę kupić z dostawą tylko od DPD
  • ~Izabela / 2021-09-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podoba mi sie obsluga nie mili kierowcy i nie szanowanie czyjegos zakupu nie naczas przywozony towar i uszkodzony problem spisaniem protokolu przez niby pandemie zeby zwrocic towar
    ZaletyZero
    WadyZniszczony towar
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981