Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12636 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Neska / 2021-09-29 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej. Każde kolejne korzystanie z ich usług okazuje się być gorsze od poprzedniego. Informacja o doręczeniu paczki z dniu, w którym późnym wieczorem podczas kontaktu telefonicznego z kurierem oświadcza on, że paczka nie zmieściła mu się do samochodu więc nie była dziś w doręczeniu. No super tylko zarówno powiadomienia sms jak i otrzymany mail sugerowały coś innego w związku z czym cały dzień ułożyliśmy sobie z mężem tak, żeby móc odebrać paczkę. Mimo że paczka nie była w doręczeniu system DPD uznał próbę doręczenia za nieudaną z powodu "braku obecności odbiorcy". Kontakt telefoniczny z infolinią kolejnego dnia nie dał zupełnie nic, jak zostaliśmy poinformowani została jedna próba doręczenia i skoro tak widnieje w systemie to nic się nie da zrobić. Zero pomocy ani zrozumienia mimo, że to ich błąd a nie nasze zaniedbanie. Bajzel i brak szacunku dla czasu drugiego człowieka. Zdecydowanie odradzamy jakąkolwiek współpracę.
    ZaletyBrak
  • ~Renata / 2021-09-29 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 28.09.2021r otrzymałam przesyłkę doręczał p.Cezary oby wasza firma miała takich wszystkich kurierów miłych uczynnych i taki pracownik powinien być za to odpowiednio wynagrodzony kierownictwo powinno dbać o takich pracowników
  • ~Dominik / 2021-09-29 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Już któryś raz nie dostaje paczki w odpowiednik dniu.
  • ~grek / 2021-09-29 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok. Kurier dpd miał odebrać paczkę. Zadzwonił lecz nie mogłem odebrać ponieważ byłem w pracy (nauczyciel)więc oddzwoniłem. Poinformował mnie że już jest na mojej ulicy. Zaproponowałem późniejszą godzinę lub następny dzień. I cóż usłyszałem "dzisiaj już nie wraca w to miejsce a w dniu następnym nie wie jakie będzie miał paczki i jaką trasę". A teraz najważniejsze!!! obiekt dystrybucji paczek dpd znajduje się w miejscowości obok (Dorotowo) - 4 km od mojego miejsca zamieszczania. Niedługo kurier powie o której będzie w bazie i żeby mu przynieść tę paczkę.
    ZaletyNiestety nie znajdę żadnej.
    WadyNajgorszy standard obsługi klienta.
  • ~Klientka / 2021-09-28 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka po dotarciu do mojego miasta, nie wiadomo dlaczego została zwrócona do nadawcy. Nie zostałam o tym poinformowana, tylko czekałam jak głupia na doręczenie. Po złożeniu reklamacji opryskliwa pani stwierdziła, że nie wie dlaczego moja przesyłka została zwrócona i prawo reklamacja mi nie przysługuje, bo może to zrobić tylko nadawca.
    Nie polecam nikomu. Najgorsza firma kurierska, jaką znam (a znam ich wiele i mają o wiele wyższy poziom).
    ZaletyNic.
    WadyZły kontakt
    Brak informacji
    Niemiła obsługa
    Paczka nie dotarła
  • ~oszukany / 2021-09-28 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD. Kurier Pavlo - nr tel 667317256, obsługuje Ursynów. Oszust i leń. Wziąłem dzień wolny, żeby odebrać wartościową, bardzo oczekiwaną przesyłkę. Rano w dniu dostawy dzwoniłem i umówiłem się na konkretny czas dostawy. Siedzieliśmy i oczekiwaliśmy 8 godzin, bo nie przyjechał. Na koniec dnia otrzymałem maila, że przesyłka nie odebrana, nikogo nie było w domu (sic!).
    To już kolejny raz w tym roku. Od ludzi słyszę, że to normalna praktyka w DPD, bo ta firma zatrudnia najgorszych i najtańszych posłańców, i dzięki temu ma taki standard. Ciekawe czy ów Pavlo ma umowę o pracę?
    Wszystkim potencjalnym klientom tej chorej firmy odradzam korzystanie z ich usług.
    ZaletyNa szczęście są inne firmy kurierskie
    WadyNiesłowni, niehonorowi, nie szanują klientów, nie dotrzymują zobowiązań
  • ~Piotr / 2021-09-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier napisał, że był o godz. 9:00, choć nie był. Nie odbiera telefonów nawet od centrum obsługi. Porażka
  • ~Ania / 2021-09-28 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Dwa razy „zaginiona” ubezpieczona przesyłka z UK i oczywiście tak długo zwlekali z rozstrzygnięciem sprawy, że gówno nie pieniądze dostałam. Dodam, że łączna wartość”zaginionego” towaru to ok. 4 tys zł. W Polsce taka sama lipa. Opłacone zlecenie, kurier nie odbiera przesyłki, ale hajs nie do oddania. Teraz proszę się o refundację będąc sprytnie zbywaną. Złodzieje i niekompetentni zarządzający. Tylko tyle. Nigdy więcej nie skorzystam z tej kijowej firmy. Odradzam, trzymajcie się od tego badziewia z daleka. Lepiej zapłacić dubeltowo innej firmie niż za każdym razem użerać się z dpd, to złodzieje.
    Zaletyzero
  • ~Tak się traci klientów / 2021-09-28 16:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Do tej pory nigdy nie miałam zastrzeżeń, poprzedni kurier był bez zarzutu, ale obecny, który dostarczał do mnie paczki wczoraj i dzisiaj to jakaś kpina! Zadzwonił do mnie rano czy jestem w domu, na pół godziny zanim w systemie zarejestrowało wydanie paczki do doręczenia! Po upływie 4 i pół godziny dzwonił drugi raz, ponownie z pytaniem czy jestem w domu, na moje pytanie dlaczego dzwonił do mnie rano usłyszałam że nie jestem jedyna na świecie mogę sobie złożyć skargę do Świętego Mikołaja! Cham i prymityw. Dzień wcześniej zadzwonił do mnie że już jest i mogę sobie zejść na dół po paczkę, po upomnieniu raczył łaskawie zainteresować się jaki to jest w ogóle numer mieszkania, wszedł kompletnie nie przygotowany, położył plecak na podłodze, wyciągał z niego paczki szukając właściwej, później nie umiał jej zeskanować a kiedy wreszcie weszłam do mieszkania z przesyłką i zdążyłam ją już rozpakować, dobijał się ponownie bo znowu chciał zeskanować przesyłkę! Kpina! Gorzów Wielkopolski, nie polecam!
  • ~nick / 2021-09-28 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Czat obsługują bezmyślni ludzie albo boty...Zbywają samymi regułkami.
  • ~Aga / 2021-09-28 14:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier przyjechał, postawił przesyłkę i odjechał. Nie było możliwości sprawdzenia stanu, spisania protokołu uszkodzeń. Kierowca opryskliwy. Przesyłka warta pól tysiąca, a kierowca nie sprawdza nawet kto odbiera przesyłkę. Można spokojnie odbierać i cieszyć się za wartością, a na stronie www widnieje informacja, że odebrał adresat, który w tej sytuacji nie ma nawet jak złożyć reklamacji. Tragedia. Nie reagował nawet na prośby, żeby chwile poczekał. Jesli możecie wybrać, wybierajcie inną firmę.
    Wadyoddają przesyłki bez sprawdzenia kto jest adresatem
  • ~Nori / 2021-09-28 11:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłki docierają w uszkodzonym opakowaniu, poklejone taśmą dpd (przesyłki od innej firmy kurierskiej od tego samego nadawcy dostarczane są bez uszkodzeń). Czas dostawy przeciąga się.

    Aktualnie czekam na paczkę 3-ci dzień. Wczoraj została "przekierowana" na ten sam adres, pani na infolinii powiedziała wczoraj że taka sytuacja jest dziwna i się nie zdarza, dziś pani powiedziała że zdarza się, gdy etykieta jest uszkodzona. Oby zamowiony przedmiot dotarł do mnie w całości.
    Centrum obsługi, wedlug informacji konsultantki, nie ma żadnego kontaktu z kurierem, ani możliwości sprawdzenia godzin pracy kurierów, możliwych godzin dostaw. Pani sprawiała wrażenie, jakby jak najszybciej chciała zakończyć rozmowę.
    Zaletykurier jest OK
  • ~Katarzyna / 2021-09-28 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier. Brak kontaktu. Nie raczy powiedzieć w jakich godzinach będzie mniej więcej. Jakby pracował za karę !!!!
    WadyNiekompetentność
  • ~RObert / 2021-09-28 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno poprostu najgorsze firma, kurier pracujacy za kare , zero profesjonalizmu
  • ~piotr / 2021-09-28 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA ABONAMENTY DPD korzystałem z usług tej firmy 2 lata na abonamencie ,liczne kłamstwa ,chamskie odzywki ,braki podjazdów ,brak dostaw paczek, kradzieże paczek o dużych wartościach. Wypływ danych łamanie zasad rodo
  • ~Uczciwy Polak / 2021-09-27 21:41
    Ocena: 3.67 / 5
    Ostatnio kurier nie przyjeżdża po paczke. Trzeba wznawiać zlecenie. Brak kontaktu. Tracę czas .
    ZaletySzybko dostarczają
    WadyBrak info o zmianie terminu odbioru.powtarza się to po raz kolejny
  • ~Władysław / 2021-09-27 15:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro Obsługi Klienta w Opolu przy ul. Sosnkowskiego 16 piętrząc biurokratyczne trudności zasłaniając się jakimiś nieżyciowymi procedurami złośliwie spowodowało, że przesyłka trafiła do mnie po 5 dniach od terminu.
    Zaletytrudno w moim przypadku je znaleźć
    Wadynieżyciowa biurokracja w połączeniu ze złośliwością.
  • ~Katarzyna / 2021-09-27 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem osobą często korzystająca z usług kurierskich ale to co przed chwilą mnie spotkało to poprostu wyprowadziło mnie z równowagi! Siedzę od rana w domu czekam na kuriera a ten bezczelnie twierdząc że był zostawia ciężka paczkę do odbioru gdzieś w jakimś sklepie twierdząc że był pół godziny temu pod podanym adresem! Dodatkowo po telefonie do niego usłyszałam bezczelny oblewający ton z ironicznymi podtekstami. Skandal!
    WadyZachowanie kuriera!
  • ~no name / 2021-09-27 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    kurier chamski i głupie odzywki i komentarze.
    Zona powiedziała że więcej go na podwórko nie wpuści :)
  • ~Marek / 2021-09-26 11:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Renomę firmy robi się latami niszczy minutami. U mnie właśnie nie istniejecie przesyłka zniszczona. Super zapakowana tak zniszczyć to trzeba rzucać.Aha średnia wieku posiadania prawo jazdy u kurierów to u was chyba rok.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12636
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028