WadySame wady ...
strona 357 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- nastepna »
-
~Wysu / 2021-10-14 16:35
Szkoda ze nie można dać 0 gwiazdek przy dostawie, bo juz 2 dzień z rzędu dostaje informacje ze umówiłem inny dzień dostawy, a jest do kłamstwo i cały czas jestem w domu i czekam na paczkę. Najgorszy dostawca paczek. -
-
~Były już klient DPD / 2021-10-14 15:54
Jeszcze za kontakt z infolinią celem wyjaśnienia zwrotu naliczyli mi opłatę.
Sami nie podejmują najmniejszej próby kontaktu z klientem w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki, a gdy to klient wyjdzie z inicjatywą to każą sobie za to płacić !
TO JUŻ JEST SZCZYT BEZCZELNOŚCI !!!WadyArogancja kurierów, kontakt z infolinią, czas rozpatrzenia reklamacji, brak jakiegokolwiek kontaktu w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki -
~Były już klient DPD / 2021-10-14 15:47
Kurier przez dwa kolejne dni nie pojawił się z przesyłkami pod adresem dostawy pomimo, że w systemie monitoringu przesyłek DPD widniała informacja o nieudanej próbie doręczenia.
Złożyłem skargę na działalność kuriera do działu reklamacji. Efekt jest taki, że na rozpatrzenie reklamacji muszę czekać do 30 dni, a przesyłka została zwrócona do nadawcy.
Pozostał niesmak i złe doświadczenia z obecnym kurierem, za którym ciągle trzeba jeździć aby odebrać swoją przesyłkę.
A wizerunek firmy tworzą przecież pracujący w niej ludzie.
Osobiście postanowiłem, że te niedostarczone przesyłki były ostatnimi jakie zamówiłem za pośrednictwem DPD i do czasu zmiany kuriera będę korzystać z usług innych firm kurierskich i pocztowych.
NIE POLECAM ! -
~Frami / 2021-10-14 14:39
zamówiłem zegar z porcelany zgadnijcie przyszedł w stanie takim że był mocno zabezpieczony a przyszedł czy rozbity reklamacji nie przyjmują): Zaletyzegar został poskładany :DWadynie polecam -
~byla klientka / 2021-10-14 14:08
Kilka miesiecy temu otrzymalam przesylke, ktora byla transportowana przez dpd, znajdujacy sie w niej produkt dotarl uszkodzony ewidentnie z winy firmy kurierskiej. Dpd nie chcialo przyjac reklamacji bo paczke odebral sasiad i reklamacje zlozylam 1 dzien po otrzumaniu paczki. Mimo, ze na reklamacje mam rok firma nie chciala jej przyjac. Odwolywalam sie wiele razy bo jak twierdzilo dpd nie mialam dowodow, ze do uszkodzenia doszlo w transporcie mimo,ze karton byla caly podarty i poobijany.Dopiero po napisaniu odwolania przez profesjonaliste z wyszczegolnionymi paragrafami iostrzezeniem przed zastosowaniem drogi sadowej rozpatrzyli relamacje pozytywnie. Minelo 5 miesiecy od momentu otrzymania przesylki do momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i to jeszcze firma zwroci za produkt bo kiedy wspomnialam o zwrocie za zle wykonana usluge stwierdzili, ze o to mam prosic nadawce. Osoba odpowiedzialna za dzial reklamacji i kontakt z klientem byla opryskliwa i nie przyjemna w mailach w ktorych odpowiadala. Nigdy wiecej nie skorzystam z usug tej firmy i zdecydowanie NIE POLECAM!!! Wadyczas rozpatrzenia reklamacji, kontkt z klientem -
~karol / 2021-10-14 12:21
W jakim celu formularz zmiany adresu dostawy jeśli i tak dostarczacie przesyłkę na zły adres ?? Który poprzez forlumarz został zmieniony ? -
~Anonim / 2021-10-14 12:20
Miałam przedwczoraj nie miła sytuacje,płaciłam za przesyłkę,pan kurier stwierdziła ze nie ma jak wydać wiec podszedł rozmienić okazało się ze nikt nie miał,powiedział ze jak będzie jechał za 1,5 h to odda minęło ponad 2h i nie było tego faceta.Powiedział ze zapomniał.Potem miał być o godzinie 17 tej oczywiście tez nie było,na drugi dzień o 10 tej miał się stawić i ta sama sytuacja.Dzisiaj tez nie podjechał,wiec uważam ze pan kurier Paweł to jego numer jak coś 789394805,jest nie uczciwy i nie słowny.15 zł bądź co bądź piechota nie chodzi. -
~Radosław / 2021-10-14 10:32
Kurier nie chciał wnieść paczki pod drzwi. Twierdząc, że nie musi tego robić. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyObsługa kuriera -
-
~Agnieszka / 2021-10-14 09:49
Kurier nie chciał wnieść paczki na pierwsze piętro. Tłumaczył się, że zmienił się regulamin. Przesyłka, to worek karmy dla psa. Nie polecam tej firmy nikomu!!! -
~Maciej / 2021-10-14 08:57
Przesyłka zamówiona do punktu Pickup, punkt pickup wskazany w formularzu odmówił przyjęcia przesyłki. Przesyłka wróciła do nadawcy. -
~Bebo / 2021-10-14 08:09
Babka z dpd niechciala wziąść odemnie pieniędzy w bilonie bo ma być papierek i niechcialo jej się liczyć i jeszcze mówi do mnie ze odeślę ta paczkę i napisze że niechcialem odebrać hahahha co za suka -
~Piotr / 2021-10-13 21:19
Naciągacze, ha tfu
Nie dzwońcie na infolinię, ogromne koszty naliczają -
~Karol / 2021-10-13 17:19
1000363590828U sprawa dotyczy tej przesyłki i rzekomej próby dostarczenia tej przesyłki i kuriera Alana o numerze telefonu 504020359, który o 10.49 podjechał pod mój dom i odjechał z powodu numeru braku mieszkania na przesyłce. Pomimo moich wielu telefonów kurier nie był łaskaw odebrać nawet jednego. Do Dpd cenetr udało mi się dodzwonić z numeru kolegi, ponieważ z mój numer został z automatu odrzucany. Gdyby nie uporczywa walka o kontak z Dpd, moja przesyłka po 1 rzekomej próbie dostarczenia została by zwrócona do nadawcy, ponieważ jak mi powiedziano kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta i odbierać telefonów. Pozdrawiam ostatni raz wybrałem przesyłke dpd. -
~Joanna / 2021-10-13 10:46
Paczka, która do mnie dotarła spóźniona była cała zniszczona. Zawartość zalana i doszczętnie zdewastowana. Moje nazwisko zostało zerwane, a paczka dotarła do mnie tylko ze względu na uprzejmość obsługi mojego hotelu pracowniczego. W paczce znajdowały się bardzo ważne leki. To był ostatni raz, kiedy skorzystałam z usług DPD. -
~Magda / 2021-10-13 10:28
Najgorsza firma reklamacja to u nich żenada poprostu zero pomocy . Kurier zekomo był z paczką która odmówiłam niestety nawet nie było takiej sytuacji i paczka wróciła do nadawcy WadyWszystko -
~tb / 2021-10-13 10:05
Kurier dwa razy nie dostarczył paczki w terminie. Dwukrotnie przekładał termin dostawy i podał nieprawdziwą informację na temat rzekomego umówienia nowego terminu doręczenie paczki. Tylko, że nikt ze mną nie umawiał zmiany terminu dostawy. Wysłałem informacje e o niewłaściwym zachowaniu kuriera, jednakże w obsłudze nie przeczytano ze zrozumieniem zgłoszenia. Niestety żałuję, ze korzystam usług DPD. ZaletybrakWadyNiedostarczanie przesyłki w terminie, zero kontaktu z kurierem pomimo pozostawienia numeru kontaktowego, wprowadzanie nieprawdziwych informacji -
-
~K / 2021-10-13 08:35
DOstałam etykietę zwrotną od firmy, nie byłam w stanie nadać na niej paczki w automacie paczkowym DPD. Na etykiecie 3 różne kody, żaden nie działał. Na stronie internetowej brak chatu, jedynie odsyłają na infolinię. Jest adres mailowy ale nie polecam pisać, bo nie doczekacie się odpowiedzi. Na facebooku jest tylko bot, zero konsultantów. Co prawda można uzyskać link do chatu na jakiejś dziwnej stronie ale co z tego, skoro nikt nie odpisuje na czacie... Zadzwoniłam na infolinię - najpierw tradycyjne formułki o nagrywaniu i rodo, potem... informacja o loterii! Nie po to dzwonię, żeby sluchac o loterii! Czekam dalej. Formułki automatu nie odpowiadają mojemu problemowi, to wybrałam opcję 0 czyli połączenie z konsultantem - uwaga nie polecam tego kroku, bo niby przechodzicie dalej, a tak naprawdę słyszycie te same formułki od nowa.. wybierzcie cokolwiek, bo i tak was przełączą i tak, znów będzie słuchać formułek. Jak już Was połączy z konsultantem, to on Wam nie pomoże tylko poprosi o wysłanie maila... o ironio... jak powiecie, że już wysłaliście i że nie dostaliście odpowiedzi, to dowiecie się na jaki adres powinniście napisać, czyli na Contact Center - a tego maila to już nikt nie raczył dać na stronę int. Dramat. Poziom obsługi zerowy. -
~Maciej / 2021-10-13 08:17
Kurier wpisał że był błędny adres, mimo ze adres był poprawny. Zero kontaktu, żadnej informacji o przesyłce. WadyKażdy etap. -
~Natasza / 2021-10-12 23:06
Paczka miała zostać doręczona w poniedziałek niestety nie dotarła gdyż kurier Maksymilian który miał ją dostarczyć zamiast zadzwonić gdy nie mógł trafić anulował zamówienie i zaznaczył że adres był błędnie podany ( był prawidłowy). Śmiech na sali za takie traktowanie klienta. Przez takich kurierów sklepy będą miały problemy z paczkami ZaletyBrakWady- brak wyjaśnienia sytuacji z infolinia
- po zmianie adresu i przekierowaniu paczki na inny dzień i dana godzine między 12-14 paczkę otrzymałam w godzinach wieczornych
- brak u kuriera jakiegokolwiek zainteresowania -
~Arunio / 2021-10-12 21:12
Dpd nie wywiązuje się z umowy przesyłka miała być dostarczona 12 października ale nie została dostarczona i to jest nie pierwszy raz. ZaletyBez komentarza
strona 357 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- nastepna »