Przesyłka nadana 25 pazdziernika, jeszcze tego samego dnia złozyłam dyspozycję zmiany daty dostarczenia na 27 października. MImo tego, kurier próbował dostarczyć paczkę 26 pażdziernika, bez kontaktu tel. Paczka wróciła do magazynu, a następnego dnia przesyłkę zawieziono do punktu odbioru bez próby doręczenia, nawet bez żadnej próby kontaktu telefonicznego.
Ogółem to mam płacić za dostawę paczki 20 zł, gdy paczka do mnie nie dotarła, musze brać Taxi, by ją sama przywieźć z drugiego konca miasta.
Na infolinii bot, z którym nie da się dogadać, a później pani konsultantka, która nie potrafiła wyjaśnić sprawy ani przeprosić, jedyne na co ją było stać to pytanie "ale to nie jest pani w stanie sama sobie po paczke pojechać do punktu?". Nie, nie jestem. Mam uszkodzony kręgosłup, nie mam samochodu i od rana czekałam na paczkę w domu, mimo, że mam sto spraw do załatwienia.
CO ciekawe, 25 pażdziernika została też nadana paczka przez innego nadawcę, także złożyłam dyspozycje zmiany dostawy na 27 października. Ale oczywiście kurier próbował dostarczyć paczkę 26 października (tez bez kontaktu tel) i zamiast uzgodnić ze mną przez tel zostawienie paczki bez podpisu (jak robią inne firmy kurierskie), to zawiózł paczkę do punktu odbioru w innej częsci Krakowa. W skrócie, mam teraz 2 paczki do odbioru w 2ch róznych dzielnicach Krakowa, jedna paczka 7kg, druga paczka 5kg.
NIGDY WIECEJ DPDZaletyZADNYCH
Wadyfatalny system zarządzania ;przesyłką, dostarczanie paczek bez uzgodnienia, nie stosowanie się do dyspozycji zmian dostawy paczki, beznadziejny kontakt z infolinią, brak kontaktu z kurierem