DPD jest gównem. Gardzę każdym kto ma coś wspólnego z tą firmą i żal mi każdego który dał się nabrać. "nie polecam" to za mało powiedziany. Zachęcam ludzi do aktywnego bojkotowania firmy DPD.
ZaletyBrak
WadyCała firma DPD
~Agnieszka / 2021-09-23 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, przesyłka zawrócona z nieznanych przyczyn
ZaletyŻadne
WadyCzas przesyłki, obsługa, komunikacja na zerowym poziomie
~Malgorzata / 2021-09-23 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Kompletnie niekompetentny zespol. Kazdy mowi co innego. Po porannej rozmowie z pania Weronika Dabrowsko z dzialu obslugi klienta mialam nieodparte wrazenie ze pani jeszcze spala w pracy. Tak flegmatycznej rozmowy nieslyszalam dawno. Zero chęci pomocy klientowi, zero zaangazowania. Tacy pracownicy psuja wizerunek firmy i to wlasnie oni powoduja ze klienci nie wracaja. Proponuje rozwiazanie. Do kazdego pracownika poranna kawa gratis zeby byli zdolni do pracy.
~Agnieszka / 2021-09-23 09:37
Ocena: 1.67 / 5
Strona do przekierowania paczki do punktu Pickup oczywiście nie działa, a u mnie w domu nikt nie będzie rezygnować z pracy, aby czekać łaskawie na kuriera, który pomimo informacji, że odbiór po godzinie 14.00 i tak przyjeżdża, kiedy jemu pasuje. Dzwonię już specjalnie do Biura Obsługi, aby oni przekierowali paczkę do Pickupu i oczywiście też nic nie robią. Dalej nie przerzucone. Porażka. Nie wiem, jakim cudem ta firma jeszcze fundkcjonuje i wstyd, że inne firmy z tego korzystają. Przestanę po prostu kupować ze sklepów które nie mają innej przesyłki.
~Klaudia / 2021-09-22 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie nieporozumienie. Jestem
cały dzień w domu. Dostaje nagle meila ze paczka nie została doręczona. Kurier dzwoni ze nie odbierałam telefonu - oddzwaniam po 3 minutach od telefonu kuriera, który stwierdził, ze dzwonił domofonem - oczywiście nie dzwonił. Mówi mi ze zostawi paczkę w pick-up. Za 2h dostaje meila, ze paczka została odebrana przez nieznana mi osobę. Paczki nie ma, obsługa nie wie co się stało z paczka. Porażka.
Zaletybrak
~Patryk / 2021-09-22 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Porażka z tą firmą nie polecam nadałem paczkę i po 2 próbach nie udanej dostawy paczka wędruję z powrotem do mnie.
Zero elastyczności ze strony kuriera który pytał się mnie co ma z tą paczką zrobić?
Po próbie kontaktu z infolinią nie da się nic zrobić paczka wraca do nadawcy.
100 zł wyrzucone w błoto i stracony czas.
Wadypaczka wędruje z powrotem do nadawcy
~Agata / 2021-09-22 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Totalna kpina. Od rana siedzę w domu i czekam na kuriera Kacpra (Bydgoszcz) który miał dostarczyć dziś przesyłkę. Koło 12 dostaje informacje że paczka nie została odebrana, mimo próby dostarczenia. Kurier kłamie przez telefon ze dzwonił dwa razy, podobno wpisywał 10 na domofonie który jest stary, na guziki :) Wciska kity ze jak drzwi na dole są otwarte to domofon nie dzwoni. Stwierdza że to mój problem i z paczką się nie cofnie. Co ciekawe nawet mój pies nie słyszał dzwonka domofonu, mimo szczególnego wyczulenia :) Totalna porażka i nigdy więcej DPD. Radzę się zastanowić każdemu kto planuje korzystać z usług tej firmy. Sądząc po opiniach nawet z dnia dzisiejszego jest to na porządku dziennym. Jak się nie chce ruszyć dupska na 3 piętro, to trzeba było poinformować-mimo zaawansowanej ciąży wykonałabym ten Pana obowiązek z własnej woli.
ZaletyBrak
WadyArogancja, kłamstwa, niedostarczenie paczki, lenistwo ze strony kuriera
~DPD_DNO / 2021-09-22 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi nie chciało się jechać z przesyłką i wpisał sobie "błędny adres odbiorcy". Mailowo otrzymałem informację o takim wpisie, po czym od razu dzwoniłem na infolinię. Po rozmowie z konsultantem otrzymałem informację, że przekieruje doręczenie paczki na kolejny dzień bo kurier jest już dwie miejscowości dalej. Następnego dnia czekałem na nieszczęsną przesyłkę, ale nie dojechała do wieczora. Dzwoniąc kolejnego dnia na infolinię otrzymałem wiadomość że przesyłkę zwrócono do nadawcy. Co tu dużo gadać... TA FIRMA TO JAKIEŚ GRUBE NIEPOROZUMIENIE. NIE SZANUJĄ I LEKCEWAŻĄ KLIENTA. A do kuriera Arkadiusza (793704798) który w gminie Lubomia rozwozi paczki to chłopie nie interesuje mnie czy ci płacą czy nie ale szanuj sobie robotę A PRZEDE WSZYSTKIM LUDZI.
ZaletyBRAK
~Anawal / 2021-09-22 08:31
Ocena: 1.00 / 5
Kurier wynysla że nie może dostarczyć paczki o tak horrendalnej godzinie jak 16, bo pracuje do 15. Po prośbie o przekierowaniu paczki na inny dzień, nie ma takiej możliwości, bo pączek w magazynie nie trzymają 2 dni. Po prośbie o przekierowaniu na inny adres również nie ma możliwości, bo tam akurat nie doręcza. Jedyna możliwość to odesłanie do nadawcy i ponowne zamówienie. Strona internetowa z innowacyjnym przekierowywaniem pączek nie działa.
Na infolinii okazuje się, że jednak istnieje możliwość przekierowania paczki, no któżby pomyślał. Niestety nie ma informacji o godzinach pracy kurierów bo kurier ma zawsze własny grafik i chu... Albo się uda albo się nie uda No i tyle.
Oczywiście to nie pierwsze problemy z doręczeniem przesyłek, na infolinii każdy pracownik siedzi za karę a kurierzy brani chyba z łapanki bo niekompetencja aż kipi.
ZaletyBrak
WadyKurierzy niechętni do doręczania pączek
Infolinia działa po najprostrzej linii oporu, jak coś nie wymaga wysiłku to może pomogą, ale jak już trzeba się w cokolwiek wgłębić to niemożliwe
~Emil J / 2021-09-21 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym ostrzec przed tą firmą ???? Paczka wysłana pobraniowo nie została odebrana. W dniu kiedy miała zostać doręczona do nas zwrotnie. Ktoś zadzwonił do kuriera i podał się za nadawcę(informacje z etykiety kurierskiej podał). Kurier nie sprawdzając dowodu, nie biorąc podpisu paczkę o wartości 5000 zł wydał totalnie przypadkowej osobie. Przesylka była na 5000 zł ubezpieczona jednak dziś przyszła nam odmowa reklamacji bez TOTALNIE ŻADNYCH WYJAŚNIEŃ z ich strony.
ZaletyBRAK
~Pluszaczek / 2021-09-21 17:56
Ocena: 5.00 / 5
A my mamy najlepszego kuriera na świecie. Zawsze miły pomocny zaniesie przesyłkę tam gdzie się go poprosi a nawet jak się nie prosi to też. Nigdy nie ma z nim problemów. Polecam na 100 procent
ZaletyZawsze jest w porzadku
WadyNie ma
~Vera / 2021-09-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Zrobiłam zamówienie z dostawą dpd, napisałam u której będę na miejscu, ale kurier zadzwonił rano i powiedział że tylko TERAZ może dostawić! Musiałam jechać sama w dpd, przejeczłam, a kurier jeszcze robi dostawy! Czy ciężko było dostawić w dogodny czas??? Nie polecam!
~Miro 87 / 2021-09-21 14:52
Ocena: 1.33 / 5
Niestety całkowity brak profesjonalizmu - dotyczy kurierów. Traktowanie odbiorcy jak zło konieczne i arogancja - to chyba bardzo oszczędna ocena usługi DPD
ZaletyBrak
WadyZa małe pole aby wpisać wszystkie
~Jacek / 2021-09-21 13:46
Ocena: 3.00 / 5
Kontakt masakra. trzeba czekać na kuriera 1 lub 2 dni, bo nie raczy odbierać telefonów, albo ma wyłączony, a dostarcza w godzinach pracy, a niektórzy niestety pracują. Interwencje w centrali nic nie dają, bo nie ma obowiązku dzwonić, a kasę brać to ma. Powtarza się to już któryś raz z rzędu. Miałem dobrą opinie o DPD,ale niestety przez ostatnie 4 przesyłki i zachowanie kurier mi się zepsuło. Raczej nie będę korzystał z ich usług.
ZaletyDostawa z dnia na dzień, jak trafi się,że kurier zastane nasz w domu.
WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i umówienia się na odbiór przesyłki.
~Anna / 2021-09-21 12:55
Ocena: 3.00 / 5
Niemiła i arogancka obsługa, problem z wniesieniem paczki na pierwsze piętro i niepotrzebna dyskusja i straszenie że pan wpisze odmowę przyjęcia. Za pobraną opłatę chciałoby się troszeczkę kultury osobistej od kuriera .
~Justyna / 2021-09-21 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. Nie polecam ich usług
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta poniżej wszelkich oczekiwań
~niezadowolony_klient / 2021-09-21 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Kurier ze wschodnim akcentem działający na terenie Warszawy zaznaczył paczkę jako doręczoną w systemie, mając ją dalej w samochodzie... Paczka była nadana na dany dzień i godzinę, oczywiście nie dotarła w określonym terminie, a po zwróceniu uwagi kurierowi, że tak się nie robi, doliczył jeszcze opłatę w wysokości 104 zł za przekroczenie wymiarów paczki dwukrotnie. Dostawa miała miejsce na terenie Warszawy. Zdecydowanie nie polecam.
Totalna porażka. Wiadomość mailowa, że danego dnia nastąpi próba dostarczenia przesyłki, żadnego kuriera nie było. W dniu następnym to samo, znowu nikt nie przyjechał. Dzwonimy do kuriera, który twierdzi, że dzwonił do nas z informacją, w połączeniach żadnych obcych numerów. Na infolinii nie potrafili odpowiedzieć dlaczego kurier kłamie klientów ale paczka właśnie wraca sobie do nadawcy. Świetne podejście do klienta, paczka była dla mnie bardzo ważna a teraz mam się kontaktować ponownie z nadawcą. Oczywiście, że się skontaktuję i wybiorę inną firmę, z którą nigdy nie mam żadnych problemów. Serdecznie nie polecam DPD.
~Wiktoria / 2021-09-20 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka ! Najpierw paczka ma być za 2 godziny potem trzeba czekać kolejny tydzień. Tłumaczą się winą pracownika. Nikomu nie polecam ! Jeden wielki harmider.
ZaletyŻadnych
WadyCzas dostawy
Pracownicy
Obsługa klienta
~Jacky / 2021-09-20 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana w czwartek, mamy poniedziałek wieczór a paczka nadal w magazynie wysyłkowym. Na infolinii nikt nic nie wie. Już 10 lat temu DPD było najgorszą firmą kurierską na rynku ale teraz to już całkowite dno.