Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12725 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2021-10-18 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier twierdzi, że podjął próbę doręczenia, ale nikt nie dzwonił domofonem ani nie pisał ani nie dzwonił na telefon. Zostawił paczkę w najdalszym punkcie odbioru. Na infolinii twierdzą, że nie musiał do mnie dzwonić... Czyli co? Jak siedzę w toalecie i nie mogę wyjść, to już przepadło???
    To już nie pierwszy raz, kiedy mam takie doświadczenia z tą firmą. Nigdy więcej!
  • ~Malivaa / 2021-10-18 11:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłam spodnie dresowe paczka przyszła rozdarta i z jednej strony otwarta do połowy. Nie polecam. Zamawiajcie paczkomatem inpost najlepszy
    WadyBrak szacunku do pacKi
  • ~Serena / 2021-10-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została niby do mnie dostarczona o godzinie, o której byłam w domu. Nie domyśliłabym się, gdybym wieczorem nie sprawdziła poprzez śledzenie z numeru przewozowego... Kuriera nie było u mnie, nikt nie zadzwonił, żaden z sąsiadów nie odebrał jej za mnie, po prostu kurier sam sobie potwierdził doręczenie i puff... Tak oto straciłam całe swoje zamówienie, bo paczki jak nie było - tak dalej nie ma :( teraz tylko ciekawe, czy reklamacja zostanie rozpatrzona. Nie polecam :/ i nigdy więcej...
    WadyZnikające paczki i magiczne potwierdzanie odbioru za adresata.
  • ~Weronika / 2021-10-18 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Kurierzy robią co chcą, na infolini rżną głupa. Paczka nie doręczona mimo że cały czas byłam w domu. Przekierowują paczki gdzie chcą. Płaci się za usługę doręczenia do domu, a kurier zawozi do punktu z którego nie ma kto odebrać paczki. Żenada, żenada, żenada!!!!
    Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie!!
  • ~asd / 2021-10-18 08:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier potrafi zostawić przesyłkę na schodach i odejść bez powiadomienia
    WadyPracują tam idioci
  • ~sdgdb / 2021-10-17 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa dostawy przed 9 to ściema. Kurier zadzwonił do klienta, że przyjedzie o 12 po czym wbił doręczenie paczki przed 9 i dostarczył przesyłkę później. Pieniądze wywalone w błoto a na DPD na reklamację nie raczy nawet odpowiedzieć. Prostactwo i żenada.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Ewa / 2021-10-16 16:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostatni raz zamawiam przesyłkę z dostawą kurierską. Opłacane paczki zostają dostarczane przypadkowym osobom. To niedopuszczane, żeby odbiorca domyślał się, gdzie została dostarczona jego paczka.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki są dostarczane przypadkowym osobą bez zgody odbiorcy
  • ~Sławomir / 2021-10-15 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier za każdym razem bez próby kontaktu wrzuca przesyłki przez płot na podwórko z psem. Infolinia obiecuje poprawę i wyciągnięcie konsekwencji, a sytuacja się powtarza. Stało się to standartem.
  • ~Daro / 2021-10-15 18:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia paczka dosłownie została zniszczona przez kurierow
    ZaletyOdbiór i dostawa szybko
    WadyBrak szanowania paczek
  • ~Gregoryy / 2021-10-15 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani kurierka z Opola miała mi dostarczyć paczkę pod wskazany adres, czekam w domu cierpliwie aż dostaje e-mail o 13:17 że próba dostarczenia paczki nieudana niezastano nikogo w domu. Po 15 minutach dzwonię do Pani kurier i pytam dlaczego przecież jestem w domu to odpowiada speszona że była ale nikt nie odbierał domofonu, to mówię że to niemożliwe bo czekam cały czas to druga odpowiedź że domofon nie działał co też jest nie prawdą, sprawdzałem. Pytam dlaczego nie zadzwoniła na telefon jak poprzednim razem to odpowiada że nie miała telefonu pod ręką, druga odpowiedź że nie ma obowiązku dzwonić przed dostarczeniem paczki. Proszę Panią żeby jeszcze raz pojechała pod mój adres już nawet zejdę i odbiorę paczkę to odpowiada że " ma już nie po drodze"....... masakra..następna próba dostarczenia z 3 dni w poniedziałek... dzwonię na infolinie mówię jaka jest sytuacja pytam się dlaczego to Pani z infolinii też nie wie.. mogę sobie odebrać paczkę z punktu osobiście. Dziękuję bardzo ostatni raz korzystam z Państwa usług A Paniom polecam zmienić pracę jeżeli sprawia Wam takie nieprzyjemności i męczarnie.
    ZaletyMożna wyjść na spacer samemu odebrać przesyłkę, przewietrzyć się i spalić trochę kalorii.
    WadyNiechęć w dostarczaniu paczek pod wskazany adres..lenistwo.
  • ~Paulina J / 2021-10-15 16:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier P.Zbyszek z Brzezin kolo Lodzizawsze na czas , kulturalny i pomocny .
    ZaletyZawsze dopasuje sie i mozna zawsze sie do niego dodzwonic
    WadyBrak
  • ~cocororo / 2021-10-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ze wszystkich istniejących w Polsce.
    kurierzy zachowują okropnie, i próbują oszukiwać klientów pisząc w systemie o dostarczeniu paczek, zatem po prostu ich nie dostarczając. Konsultanci tez mało co mogą dla klienta zrobić.
    Omijajcie z dala daną firme.
    Zaletyzero
    Wadysame wady od działania systemu do obsługi
  • ~Anna / 2021-10-15 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . przesyłka dostarczona odrazu do punktu brak odzewu od kuriera. Dla mnie totalna porażka z kurierem DPD.
  • ~Czarny / 2021-10-15 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z nieznanych przyczyn utknęła w oddziale regionalnym. Nikt nie był w stanie wyjaśnić dlaczego. Po umówieniu odbioru własnego paczka została zwrócona nadawcy. Kpina czy złośliwość?
    WadyGorzej jak PP
  • ~Maja / 2021-10-15 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kurier robi ci chce . Po pierwsze nie umie obsługiwać terminalu a żeby było mało tego , wpisuje sobie odmowę przyjęcia przez klienta a się nawet z nim nie skontaktował . 5 dni czekania na przesyłkę która wróciła do nadawcy bo przecież pan i władca jest właścicielem firmy . Składnie reklamacji nic nie dało , gdyż na infolinii o ile się dodzwonisz maja wszystko w głębokim poważaniu . Nie polecam korzystania z tego przewoźnika to dramat i porażka .
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta .
  • ~Inka / 2021-10-15 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Złożyłam zamówienie w księgarni internetowej, w której jedyną opcją dostawy był kurier DPD. Gdy tylko dostałam maila z informacją, że przesyłka dotarła do filii DPD (był to wtorek) złożyłam przez stronę internetową zlecenie zmiany terminu doręczenia na piątek, bo wiedziałam, że wtedy na 100% będę w domu. W środę zostałam poinformowana, że kurier podjął próbę doręczenia i nie zastał nikogo w domu. Poprosiłam o zmianę terminu doręczenia jeszcze raz. Zadzwoniłam też na infolinię, żeby się upewnić, że wszystko się zgadza i moje polecenie do nich dotarło. Wszystko było w porządku. W piątek w oczekiwaniu na kuriera weszłam na stronę śledzenia paczek, żeby się dowiedzieć, że paczka została zwrócona do nadawcy. Na infolinii zostałam poinformowana, że "no trudno" i mogę złożyć reklamację, jeśli chcę :/
    NIE POLECAM! Na pewno już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Krzysztof / 2021-10-14 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd ciągle przerzuca paczki na jutrzejszy dzień już któryś raz z kolei.
  • ~Agata / 2021-10-14 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    8 października zamówiłam książkę by wspomóc rozwój mowy dziecka. Książkę tę poleciła mi logopeda i z tą książką wraz z synem mieliśmy ćwiczyć. Niestety książka ta jest trudnodostępna więc skorzystałam z allegro i chciałam by to właśnie DPD mi tą książkę dostarczyło( płatne przy odbiorze). Ponieważ była to ważna sprawa szczegółowo i pilnie śledziłam przesyłkę z Kielc do Gdańska. Wg informacji jaką otrzymałam przy zamówieniu przesyłka miała się u mnie pojawić
    11 października. 13 października w śledzeniu przesyłki wciąż widniało że przesyłka jest w drodze. Napisałam więc do nadawcy w tej sprawie i zostałam zapewniona że następnego dnia kurier (zamówienie z dostawą do domu) będzie z przesyłką. 14października godz 14:30 i kuriera ani widu ani słychu dzwonie więc na infolinię, gdzie bot mi mówi że kurier będzie podejmował próbę doręczenia mojej przesyłki (numer 7100301797589A) do końca dnia, tylko pytanie brzmi co oni mają na myśli mówiąc do końca dnia?! Z braku takiej wiedzy zadzwoniłam do filii w Gdańsk Przymorze i opisałam sytuację. Przemiły pan po drugiej stronie słuchawki poinformował mnie że kurier pan Radosław (nr tel 515127952) zalogował się 3 minuty przed moim telefonem do filii właśnie nazwą ulicy przy której to stoi blok w którym mieszkam. Dzwonię więc do kuriera patrząc jednocześnie przez okno i widzę kuriera DPD 10 m od mojego bloku. Pan Radosław odebrał telefon i poinformował mnie że przecież dzwonił na domofon pod numer 15 i że nikt nie otworzył. Haczyk jest tylko jeden w tym bloku numer mieszkanie nie istnieje co z resztą jest widoczne, choćby po numerach na skrzynkach pocztowych. Odpowiedziałam temu panu że pewni ktoś źle zaadresował bo powinno być 215( pierwsza cyfra jest numerem piętra a dwie pozostałe to po prostu mieszkanie) a na piętro przypada 9 mieszkań więc na parterze trudno o 15. Ale wracając do historii. Powiedział że jeszcze jest w pobliżu, więc za chwilę podejdzie. ( dla mnie chwila to max 15minut) więc aby już go nie fatygować na 2 piętro zeszłam przed klatkę z telefonem w ręku i czekam, czekam, czekam...... minęło 40minut gdy widzę (ciągle obserwowałam samochód dostawczy DPD) odjezdżające auto. Wspomnę tutaj że ten pan również mnie widział. Od razu poszłam na górę i zadzwoniłam do księgarni i opowiedziałam całą historię. Tam miła pani po wysłuchaniu mnie powiedziała że skontaktuje się z firmą i kurierem by do mnie podjechał ponownie, oraz poinformowała mnie również o tym jaki dokładnie był adres do doręczenia i był podany prawidłowy. Po prostu kurier mnie okłamał. Powiedziałam że ok ale w takim przypadku jak ten pan to ja nie mam ochoty płacić za dostawę, bo i z jakiej racji ?!
    Po nie wielkiej chwili pani z księgarni oddzwoniła do mnie i poinformowała że kurier NIE WYRAZIŁ ZGODY NA PONOWNE PODJECHANIE. Niestety pomimo że po tym wszystkim i tak musiałabym zapłacić za dostawę to po prostu w głowie mi się nie mieści takie zachowanie kuriera.

    Podsumowanie:
    Nie warto a jeśli już to tylko płatność przy dostawie. Z nadzieją że dostawa się w ogóle odbędzie
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Wysu / 2021-10-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze nie można dać 0 gwiazdek przy dostawie, bo juz 2 dzień z rzędu dostaje informacje ze umówiłem inny dzień dostawy, a jest do kłamstwo i cały czas jestem w domu i czekam na paczkę. Najgorszy dostawca paczek.
    WadySame wady ...
  • ~Były już klient DPD / 2021-10-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze za kontakt z infolinią celem wyjaśnienia zwrotu naliczyli mi opłatę.
    Sami nie podejmują najmniejszej próby kontaktu z klientem w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki, a gdy to klient wyjdzie z inicjatywą to każą sobie za to płacić !
    TO JUŻ JEST SZCZYT BEZCZELNOŚCI !!!
    WadyArogancja kurierów, kontakt z infolinią, czas rozpatrzenia reklamacji, brak jakiegokolwiek kontaktu w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12725
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8123
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7748
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4810
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111