Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12725 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MK / 2021-10-20 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie kontaktuje się z odbiorcą przesyłki. Nie dzwoni z podanego w smsie numeru. Firma wysyła nieprawdziwe maile o doręczeniu przesyłki. Kurier ma być i twierdzi, że był - choć się nie skontaktował. Jakieś dziwne pomysły zostawiania opłaconych z góry paczek w sklepach u obcych ludzi. Brak woli znalezienia polubownego rozwiązania. Więcej z usług tej firmy nie skorzystam.
    Wadybrak kontaktu z odbiorcą, brak doręczenia paczki w terminie, brak kultury osobistej, próby pozostawiania paczek u obcych ludzi
  • ~Tatiana / 2021-10-20 13:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzis kurjer dostarczył paczkę. Kiedy otworzyłam towar był uszkodzony.nie nadaje się do niczego.zadzwonilam do kuriera.mowil złożyć reklamację. Ale czytając opinii wiem że i tak nie uznają i zero odszkodowania.jestem bardzo zawiedziona! Nigdy więcej nie zamówię niczego przez firmę dpd.
    WadyZbity towar.rzucaly nim chyba jak chcieli.
  • ~Justyna / 2021-10-20 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem, zarówno jeśli chcesz nadawać paczki jak i odbierać. Wysłałam w swoim życiu dziesiątki, czy setki tysięcy paczek, nigdy nie widziałem gorszej firmy kurierskiej od DPD. W przypadku DHL, czy InPostu wysyłasz paczkę i o niej po prostu zapominasz. Z DPD jest dużo ciekawiej. Ilość reklamacji z powodu zniszczeń jest zdecydowanie największa. Druga sprawa to naciąganie na opłaty dodatkowe. Wystarczy, że jakiś nowy magazynier nie ogarnie, że paczka którą uznał za niestandardową według regulaminu jest standardowa. To jest pierwszy krok do wpakowania się w kłopoty. Procedura reklamacji wygląda tak, że za pierwszym razem nawet nie sprawdzają za bardzo sprawy, tylko odrzucają. Później jak zauważą, że chce ci się jednak z nimi walczyć, zaczną szukać różnych kruczków. Niepełna dokumentacja to na początek. Później przedłużą reklamację tak, by skasowały się ich zdjęcia paczki i to na Tobie spoczywał obowiązek udowodnienia, że jednak nie należy im się dopłata. Kiedy wyślesz zdjęcia z dwóch stron zaczną Ci wmawiać, że z trzeciej strony mogło być coś nie w porządku. Na końcu jak jakimś cudem pokażesz trzecią stronę, stwierdzą, że i tak źle zapakowane, bo za cienki karton...

    Cały problem polega też na tym, że ponoć płacą dopłaty magazynierom za oznaczanie paczek jako niestandardowe pod byle pretekstem. Taka "przyjemność" to dodatkowe 20 zł. Będzie tego coraz więcej, kwestia czasu jak sami się o tym przekonacie. Jeśli macie wystarczająco kasy, energii i chęci na przerzucanie się pismami to polecam. W przeciwnym razie, odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
  • ~myślący majacy umowe z DPD / 2021-10-20 11:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga wszyscy który maja umowę z DPD .proszę spojrzeć na specyfikacje fakturę. Doliczają do ceny paczkę niestandardowa 10,5 zł za co ,za to że paczka jest owinięta w folię strecz. 80% paczek jest tak wysyłanych a DPD mówi że zgodnie z regulaminem. w regulaminie jest napisane co to jest paczka niestandardowa i jako przykład podali np. owinięcie a gumę. Ile paczek jest owiniętych w gumę? a ile w strecz. Przykładu streczu nie podali ale gumę tak. Proszę policzyć zyski DPD 80% paczek pomnożyć razy 10,5zł. wszystko bez zmiany regulaminu.Jest to podwyżka 73%. Cena paczki abonamentowej 14,5 +10,5 (73%) =25zł
    Zaletyzero
    Wadysamowolna interpretacja rodzaju paczki
  • ~Nazgul / 2021-10-20 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miły kurier, każe zejść na.dół.do auta po odbiór paczki, tłumacząc że przez paczkę będzie to boleć kręgosłup a moje paczki mają Max 12 kg i nawet nie mają 1m długości. Reklamację załatwiane przez sprzedawcę to już wielkie ale czemu nie ma listu przewozowego (odesłanie reklamacji z wymiana na rzecz sprzedawcy u innych kurortach dhl, ups bez problemu) będę się starać zamawiać coś co nie będzie wysyłane przez dpd.
    Zaletybrak
    Wadylista długa
  • ~Klient / 2021-10-20 09:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam niestety przykre doświadczenie z DPD Kurier dzwoni tylko raz i odjeżdża i paczka wraca do adresata piszą że paczka ma być na wtorek a była w czwartek wolę DHL albo InPost
  • ~Andrut Żory / 2021-10-20 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejni kurierzy
    bez kultury
    pyskują klientowi
  • ~Jake / 2021-10-19 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawil sie pod adresem. Dostalem powiadomienie ze mnie niby nie bylo
  • ~Kaska / 2021-10-19 20:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Cały dzień próbuje zgłosić protokół szkody! Nie odbieracie telefonów a na stronie ciągle wyświetla mi się BŁĄD TECHNICZNY skontaktuj się Z DZIALEM OBSŁUGI KLIENTA LUB SPRÓBUJ PONOWNIE PÓŹNIEJ! O 14vodebralam paczkę klosze w lampach całe roztrzaskane to jak mam to zgłosić! Koszmar!
    ZaletyNa te chwile niestety nie widzę zalet
    WadyWszystkie klosze od lamp pobite w drobny mak
  • ~Paweł / 2021-10-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa z alegro i zryte pół podworka. Właśnie zauważyłem po powrocie do domu. Dramat. Nigdy więcej nie wybiorę opcji dostawy z dpd.
  • ~Katarzyna / 2021-10-19 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz przesyłka nie jest dostarczana na adres zamieszkania. Zaznaczam, że cały czas ktoś jest w domu. Otrzymuję SMS-a że nie zastano adresata. Kurier nie podejmuje próby skontaktowania się telefonicznego, po czym przesyłka pozostawiona jest do odbioru w miejscu wybranym chyba przez kuriera, za każdym razem na całkiem innym osiedlu. Absolutnie nie polecam.
  • ~Agnieszka / 2021-10-19 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna. Nie polecam tak firmy. Ciasno zmienić ustawienia doręczenia. Obsługa wprowadza w błąd. Do tego system wysyła źle informacje o miejscu odbioru paczki.
    WadySame wady
  • ~hotspot / 2021-10-19 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona wprowadza w błąd. Włącza się autouzupełnianie.
    Nie można sprawdzić wpisanych danych jakie mają być na etykiecie - dopiero po opłacie przez co brak jest możliwości poprawy.
  • ~Danio / 2021-10-18 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier przekierował bez mojej wiedzy paczkę do punktu dpd do którego jechałem 60km. Na infolinii nie wiedzieli czemu tak się stało więc zadzwonili do kuriera który oczywiście ode mnie nie odbierał. Infolinia przekazała mi, że kurier powiedział "klient jest na liście agresywnych klientów dlatego paczke musi odebrać w punkcie". Co najlepsze paczka miała przyjść w godzinach 11:43 do 13:43, do 16 byla cisza do póki nie zobaczyłem powiadomienia o odesłaniu do punktu. Na miejscu okazało się że nie jestem na zadnej liście agresywnych klientów i nikt nie wiedział o co chodzi. Tym magicznym kurierem była osoba która doskonale znała mój adres i chciała mi zrobić na złość ze względu na nieprzyjemności z przeszłości.


    Obsługa DPD na szczęście odda mi pieniądze za przesyłkę i zwrot kosztów za benzynę z kieszeni kuriera, od kuriera również mają zostać wyciągnięte konsekwencje

    NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ, PRACUJĄ TAM NIEKOMPETENTNI LUDZIE
    ZaletyDOSŁOWNIE BRAK CHYBA ŻE MASZ OCHOTE KŁÓCIĆ SIĘ Z KURIERAMI
    WadyWADA NUMER 1 : ISTNIENIE TEJ FIRMY
  • ~Beata / 2021-10-18 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się pod wskazanym adresem, choć stwierdzono próbę dostarczenia przesyłki to jakiś zart
  • ~Dariusz / 2021-10-18 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne lekceważenie klientów, po 5 telefonach do operatora słyszę jeden tekst ,,jutro ktoś do pana oddzwoni z oddziału Łódzkiego" i wielkie nic, brak jakiejkolwiek informacji od operatora o przesyłce, brak telefonu od kuriera , paczka ponoć dostarczona pod inny nr.mieszkania co nie jest prawdą, wystrzegać się wysyłek poprzez tą firmę, nie spotkałem się nigdzie z takim lekceważeniem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak info o przesyłce, brak kontaktu z kurierem, lekceważenie klientów przez operatora usług.
  • ~B / 2021-10-18 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak inormacji o terminie dostarczenia paczki poprzez sms. Kurier lekceważy klienta i celowo nie dzwoni. Chociaż byłam cały dzień w domu, czekając na paczkę usłyszałam ,że była próba doręczenia. Skandal i kpina . Ta firma powinna być ignorowana przez wszystkich nadawców
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy ignorują klientów. Brak możliwości zł,ożenia skargi na konkretnego kuriera
  • ~px / 2021-10-18 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o dostawie w dniu dostawy. Pierwszy SMS o dostawie wyslany 2 minuty po NIEUDANEJ probie dostarczenia. Kurier zrzuca paczke na magazyn 5km od adresu dostarczenia i mowi ze wiecej nie podejmie sie dostarczenia BO NIKT NIE CZEKAL. Jak mozna czekac na paczke o ktorej sie nie wie......zapewne nie wychodzac z domu przez miesiac po zamowieniu.
    WadyKontakt z infolinia przez jakiegos zjebanego BOTa, obsuga klienta na poziomie bantustanu. Firma do zaorania.
  • ~Max / 2021-10-18 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie odbiera telefonu mimo iż w smsie prosicie o kontaktowanie się w celu ustalenia odbioru przesyłki, zostawia paczke na deszczu, która całkowicie przemoczona leży na zewnątrz budynku !!!
  • ~Eda / 2021-10-18 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam przed firma kurierską DPD. Przesyłka nadana, oklejona uwaga szkło, ubezpieczona - i reklamacja za dostarczoną uszkodzoną paczkę nie uznana. Od kilku miesięcy przepychanka z działam reklamacji. Wynika z tego, że kurier nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenie, zawsze wina po stronie nadawcy. Problem mam teraz ja, a nie kurier, który ewidentnie uszkodził zawartość przesyłki. Przestrzegam wszystkich
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12725
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8123
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7748
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111