Ogółem to mam płacić za dostawę paczki 20 zł, gdy paczka do mnie nie dotarła, musze brać Taxi, by ją sama przywieźć z drugiego konca miasta.
Na infolinii bot, z którym nie da się dogadać, a później pani konsultantka, która nie potrafiła wyjaśnić sprawy ani przeprosić, jedyne na co ją było stać to pytanie "ale to nie jest pani w stanie sama sobie po paczke pojechać do punktu?". Nie, nie jestem. Mam uszkodzony kręgosłup, nie mam samochodu i od rana czekałam na paczkę w domu, mimo, że mam sto spraw do załatwienia.
CO ciekawe, 25 pażdziernika została też nadana paczka przez innego nadawcę, także złożyłam dyspozycje zmiany dostawy na 27 października. Ale oczywiście kurier próbował dostarczyć paczkę 26 października (tez bez kontaktu tel) i zamiast uzgodnić ze mną przez tel zostawienie paczki bez podpisu (jak robią inne firmy kurierskie), to zawiózł paczkę do punktu odbioru w innej częsci Krakowa. W skrócie, mam teraz 2 paczki do odbioru w 2ch róznych dzielnicach Krakowa, jedna paczka 7kg, druga paczka 5kg.
NIGDY WIECEJ DPD
ZaletyZADNYCH
Wadyfatalny system zarządzania ;przesyłką, dostarczanie paczek bez uzgodnienia, nie stosowanie się do dyspozycji zmian dostawy paczki, beznadziejny kontakt z infolinią, brak kontaktu z kurierem