Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12725 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2021-10-29 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z DPD korzystałam wielokrotnie i byłam zadowolona, ale tylko dlatego że nie miałam nietypowej sytuacji. Teraz kiedy chcę zwyczajnie zmienić adres doręczenia na 3h po nadaniu, to okazuje sie że jestem TYLKO klientem indywidualnym, i mają moje potrzeby "gdzieś". Nigdy więcej nie zobaczą moich pieniędzy, żebym miała na Krym na plecach zanieść paczkę!
    Zaletybrak
    Wadyzero pomocy
  • ~www / 2021-10-29 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjechał pod mój dom z przesyłką nie do mnie.Chwilę trwało zanim otworzyłam.Gdy otworzyłam,wsiadał już do samochodu, nie widział mnie.Bluzgał na całą okolicę.Sypały się k...y itp.Zwróciłam mu uwagę,zachowywał się jak by to nie było do niego.W końcu wykrzyczał,że nie przyjechał do mnie.Ale bluzgał pod moim domem,odchodząc od moich drzwi.Takich chamów tam się zatrudnia?
  • ~Marcel / 2021-10-29 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma jest równie rzetelna, jak Amber Gold. Doliczyli opłatę 199 zł za zbyt duży rozmiar paczki. Gdzie jest haczyk? Wysłana paczka była prawidłowa, tylko w trakcie transportu ją USZKODZILI, przepakowali w jakieś niewymiarowe pudło i policzyli jako gabaryt. Inny przypadek to zwrot. Klient zwrócił towar, DPD postanowiło że doręczy mi ten zwrot w sobotę i teraz każą dodatkowo za to płacić. Za coś czego nikt nie zamawiał, ani prosił (w tym wypadku doręczenie w sobotę). Powinna się nimi pilnie zająć Prokuratura.
    WadyStandardy uczciwości rodem z Trzeciego Świata
  • ~Tomasz / 2021-10-29 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kretynów którzy tylko potrafią niszczyć, a jak przyjdzie walczyć o odszkodowanie to mają cię głęboko w d....
    Życze tym partaką żeby splajtowali i żeby dziadó zlicytowali.
    Zaletypartacze
    Wadypartacze nad partaczami
  • ~Yla / 2021-10-29 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu masakra , paczka miała iść 3-4 dni doszla po tygodniu nie dostarczona bo błędny adres , po interwencji miała ponownie byc doręczona powtórka z rozrywki , poczka po godz. 8.00 wydana kurierowi a o godz . 11.00 przekazana do zwrotu az 1000 km. spowrotem dziwne bardo tam pracują osoby które są tam że karę zero empati. Ten smświat się kończy paczka wróci ciekawe w jakim stanie szok nie polecam korzystac z usług DPD. PIERWSZY OSTATNI RAZ. A TE OSOBY W PUNKTACH ODBIORU NIE SĄ PRZESZKOLENI PRZYJAC PRZESYŁKĘ I Z TYŁU MIEC CO DALEJ . POMOCY Z NIKĄD TYLKO INFOLINIA KTÓRK NIC NIE WNOSI.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet , same wady , śmiechu warte
  • ~JEBACDPD / 2021-10-28 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydane 100 zł na przesyłke międzynarodową, która miała iść 3 dni do Szwecji, wlasnie mija tydzien, a przesyłki dalej nie ma i od 3 dni sobie leży na sortowni w Niemczech - nigdy wiecej dpd, przez ich niekompetencje stracilem umowe warta 200 tysiecy.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~O. / 2021-10-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w DPD są niekompetentni. Chamy, gbury. Ostatni raz korzystam z usług DPD, sytuacja niestety nie jest pierwsza ale napewno ostatnia :) .
    ZaletyBRAK
    WadyUtrudniony kontakt z kurierem.
  • ~Mariusz / 2021-10-28 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak we innych opiniach, nieprofesjonalne zachowanie "kuriera". Wyraźnie odbiega od standardów innych firm. Zachowania jak w poczcie polskiej, byle odznaczyć że się było pod adresem odbiorcy.
    Może DPD płaci za to zamiast za skuteczne doręczenia.
    Dodatkowo proces składania reklamacji zaprojektowany tak aby utrudnić jej złożenie.

  • ~Jurek N. / 2021-10-28 14:36
    Ocena: 3.67 / 5
    Jedyne moje zastrzeżenie dotyczy pracy kurierów tzn. ich postępowanie z przesyłkami. Nie czytają etykiet ostrzegawczych na opakowaniach przesyłek i składują w samochodach i przeworzą przesyłki bez zachowywania podstawowych zasad ostrożności co skutkuje uszkodzeniami.
    Mnie również to spotkało i mimo bardzo starannego zabezpieczenia przesyłki i oklejenia opakwania symbolami ostrzegawczymi to przesyłka w trakcie transportu przez kuriera uległa uszkodzeniu.
    Ale po zgłoszeniu reklamacji zostałem bardzo szybko i profesjonalnie obsłużony przez przedstawicielkę DPD, ktora uznała moje argumenty i moja reklamacja została uznana. Z pewnością nadal będę kożystał z usług DPD.
    Z wyrazami szacunku
    Klient z Serocka
    ZaletyCena, szybkość usługi
    WadyBrak profesjonalizmu pracy kuriera - rzucanie przesyłkami (byłem światkiem takiego postępowania)
  • ~Paweł / 2021-10-28 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    wtorek 26.10 - zgłosiłem zmianę adresu doręczenia na adresu w obrębie tego samego centrum dystrybucyjnego, podczas całej procedury dostałem potwierdzenie, że próba doręczenia nastąpi 27.10 (w środę)
    środa 27.10 - brak jakiejkolwiek informacji
    czwartek 28.10 - przy przesyłce pojawiła się informacja "uzgodniono późniejszy termin doręczenia", próbowałem skontaktować się z DPD ale przez telefon można porozmawiać co najwyżej z BOT-em, na ten moment nie mam pojęcia kiedy przesyłka dotrze Bardzo nie polecam :(
    ZaletyFajne funkcje - np. opcja przekierowania przesyłki
    WadyFunkcje w praktyce nie działają lub wiążą się z dużymi uciążliwościami - np. opcja przekierowania przesyłki
  • ~Plazmatech / 2021-10-28 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odebrał niewłaściwą przesyłkę, w dodatku od firmy obok. Nie podpisał żadnych dokumentów, nie zaczekał na powrót pracownika z listem przewozowym i odjechał z przesyłką. Przesyłka błąka się po całej Polsce, a miała dotrzeć do adresata na drugi dzień. Nie polecamy.
  • ~Marta / 2021-10-28 11:06
    Ocena: 3.00 / 5
    kurier zamiast dostarczyć przesyłkę tylko wklepuje adresat nieobecny i zostawia do odbioru w punkcie. A wystarczyłoby wykonanie telefonu.. nie polecam
  • ~Rafał / 2021-10-28 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyjechała roztrzaskana pomimo dobrego zapakowania. Oczywiście reklamacja nieuznana.. nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
  • ~mors / 2021-10-28 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przekazana jako zwrot do nadawcy za granicę dwa dni przed upływem możliwości odbioru w punkcie który był wskazany w wiadomości e-mail. Wyjaśnianie co się stało z paczką trwało cały dzień.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja i lekceważenie klienta
  • ~MattRose / 2021-10-27 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to żenada - kurier nie był skłonny zaczekać 60sek! abym mógł dotrzeć do domu i odebrać przesyłkę, żadnej ponownej próby doręczenia, oczywiście brak kontaktu ze wspomnianym jegomościem, tylko informacja o odesłaniu przesyłki do oddziału, tak więc muszę przejechać 30km aby ją odebrać. TO JEST KPINA!
  • ~Mort / 2021-10-27 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD to jakiś żart - stworzyli system przekładania daty dostawy i on nie działa!
    Dwa razy klikałam, że chcę zmienić datę na następny dzień, kurier i tak próbował dostarczyć towar w niezmienionej dacie - zadzwonił, że jest na miejscu, jak powiedziałam, że data zmieniona - rzucił słuchawką.

    Na drugi dzień paczka bez żadnego powiadomienia o kolejnej próbie dostawy skończyła w punkcie odbioru 15 min drogi ode mnie, paczka waży 30 kg. Na infolinii powiedzieli, że może coś zrobią, a może nie. Paczka dalej w punkcie...

    Kurier w moim rejonie zawsze jest niemiły, nigdy nie pomoże, nie powie nawet dzień dobry. Rzuca paczkami.
    Unikam DPD jak mogę i Wam zalecam to samo!
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury u kurierów
    kurier niepomocny, ucieka od razu
    nie można się dodzwonić
    system przekładania paczek nie działa
    paczki przyjeżdżają uszkodzone
  • ~Mariusz / 2021-10-27 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pajac który rozwozi paczki po Bieruniu umawia się telefonicznie na dostawe popołudniu po czym nie odbiera telefonu co za pajace tam pracują na dodatek pani z infolini obrażona ze sie dzwoni jednym słowem MASAKRA
    ZaletyBrak same minusy
  • ~Katarzyna / 2021-10-27 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Są przyczyny dla których paczkomaty zdobywają coraz większą ilość klientów.

    Kurierzy, którzy nie potrafią zlokalizować klienta u niego w domu, brak jakiegokolwiek kontaktu, nieodbieranie połączeń czy rozmowa z botem.

    Brawo dpd. Jeszcze chwila i was nie będzie, a ulice polskich miast będą tworzyć kolorowe szwadrony paczkomaów.
    ZaletyNo chyba jakieś są.
    WadyKurierzy, którzy nie znajdują powodu do użycia domofonu w związku z czym nie znajdują klienta i wpisują, że był zły adres dostawy.
  • ~Smaro / 2021-10-27 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzecie negatywne doświadczenie z tą firmą zmusilo do napisania opinii. Pierwszy przypadek dotyczył zagubienia przesyłki w magazynie i gdyby nie sprzedawca który wysłał drugi telewizor( wart ponad 4 tys zł) przesyłka nigdy by do mnie nie dotarła a tak otrzymałem ją miesiąc później. Drugi przypadek kiedy kurier pomimo że cały dzień byłem w domu przez dwa kolejne dni zaznaczał brak obecności odbiorcy a towar nieomal został odesłany do Nadawcy, nie stało się to tylko dzięki interwencji sprzedawcy oraz centrali DPD. Te dwa przypadki miały dla mnie mimo wszystko pozytywne zakończenie. Natomiast trzeci przypadek kiedy kurier zadzwonił do mnie kiedy nie mogłem rozmawiać będąc w pracy, po czym minęła 1 minuta i otrzymalem SMS od sąsiada ze kurier przekazał mu moja paczkę bez żadnego porozumienia ze mną. W sumie spoko bo po co szlajać się po jakiś punktach odbioru? Niestety zawartość paczki została połamana. Jestem pewien że sąsiad paczki nie uszkodził. Złożyłem reklamację, w między czasie sprzedawca wysłał nowa paczkę. Przywiózł ja ten sam kurier, po rozmowie z nim utwierdziłem się w przekonaniu że to on zepsuł zawartość i jeszcze miał do mnie pretensje ze nie odbieram telefonu. Na pytanie dlaczego nie zawiózł tego do punktu odbioru stwierdził że tam są "dziewczyny.. I wie pan" cokolwiek to by miało znaczyć. Reklamacja oczywiście odrzucona. Nie polecam szkoda pieniędzy i nerwów na tych partaczy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Andrzej / 2021-10-27 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła uszkodzenia nie dba o przesyłki mimo dobrze oznakowane i zapakowane nie polecam szkoda z tych usług korzystac same straty
    WadyBrak szacunku dla klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12725
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8123
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7748
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108