Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12725 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Weronika / 2021-11-10 09:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miły i profesjonalny kurier.
  • ~bozena / 2021-11-10 08:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewożnik wjeżdża w sąsiednią u;licę co powoduje awantury z sąsiadami i wrzuca przesyłkę przez płat czy ogrodzenie
  • ~Grzegorz / 2021-11-10 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wprowadził do systemu śledzenia przesyłek nieprawdziwą informację o odmowie przyjęcia przesyłki. Gdy niezwłocznie próbowałem się do niego dodzwonić w celu wyjaśnienia sytuacji to nie odebrał mojego telefonu ani nie oddzwonił. Odradzam.
  • ~Ala / 2021-11-09 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    od 3 tygodni nie mogę odzyskać mojej przesyłki, chodzi o przesyłkę zwrotną, mimo wielokrotnych monitów w punkcie nadania przesyłka nie została zwrócona do mnie.


    dziś po raz enty dzwoniłam na infolinię DPD i pani z infolinii oznajmiła że kurier był u mnie ale mnie nie zastał. TO KŁAMSTWO, BYŁAM W DOMU O TEJ GODZINIE KTÓRĄ MI PODAŁA.


    zapytała mnie czemu nie dzwoniłam do kuriera, tylko jakiego kuriera????????????????? nikt mi nie wysłał smsa że kurier będzie i nikt mi nie podał nr telefonu do kuriera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    po tej całej sprawie otrzymałam w końcu nr telefonu do kuriera, kurier oświadczył, że był u mnie o godz 9 i że nie ma żadnego obowiązku dzwonienia do klientów i powiadamiania o przesyłce.
    Był albo nie był, wpisane jest że po raz 3 powiadomiono mnie mailowo.
    Wszystko super tylko ja NIE PODAWAŁAM MAILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK WIĘC 3 x powiadamiacie mnie o przesyłce na nie istniejącego maila, to żart jakiś czy kpina z klienta ?!


    tak więc po całej tej rozmowie z panią z infolinii zadzwoniłam do kuriera który obiecał mi, że przesyłka zostanie dostarczona do punktu pickup.


    w punkcie pickup otrzymałam informację że nie mają mojej paczki, zadzwoniłam od razu do kuriera który zaklinał się że oddał paczkę do punktu. KTÓRY Z NICH KŁAMAŁ ???????????!!!!!!!!!!
    KURIER JEST KŁAMCĄ CZY FACET W KIOSKU PICKUP ??????????????!!!!!!!!!!!!!


    wynikła awantura gdyż kurier zarzekał się, że przesyłkę oddał do punktu pickup a ten z pickupa twierdził że nie ma mojej paczki kto więc ukradł moją paczkę??????!!!!!!!!!!!!
    żaden jej nie ma jak twierdzą.


    opisany przez kuriera człowiek z punktu pickup pasował wyglądem do tego z pickup, kurier chciał z nim rozmawiać, żeby wyjaśnić całą sprawę ale ten chamski człowiek nie chciał rozmawiać z kurierem DPD i zamknął mi to swoje plastikowe okienko przed nosem krzycząc że nie ma mojej paczki.
    dosłownie jak w "Misiu" nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?!

    poczytałam opinie innych osób tylko trochę po niewczasie. Tak wielu złych opinii dawno nie widziałam.



    Zaletymasakra firma
    WadyDPD
  • ~Mariusz / 2021-11-09 20:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Tanio, szybko i bezproblemowo. Jak kupuje wysyłkowo to tylo dpd, ewentualnie inpost. Unikam dhla i poczty polskiej
  • ~Elżbieta / 2021-11-09 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DPD nie dostarcza przesyłek tylko przekierowuje do punktu odbioru. Cały dzień czekałam w domu na przesyłkę po czym dostaję maila, że nikogo nie było. Na infolinii otrzymałam informację, że kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru. Konsultanta nie interesowało to, że na paczkę czekam i nie po to zamówiłam przesyłkę do domu, żeby po nią trzeba było gdzieś chodzić. Poinformował mnie,że otrzymałam maila z kodem odbioru i nie przyjmował do wiadomości, że takiego maila nie mam pomimo odświeżenia poczty.
    Taka sytuacja notorycznie się powtarza, zdaża się też przerzucanie paczek przez płot pomimo obecności odbiorcy w domu.
    Paczka nie dotarła do odbiorcy, kodu odbioru w punkcie nie dostałam, ciekawe czy nadawca nie zostanie obciążony podwójnie. Ogólnie nie polecam firmy DPD.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Jk / 2021-11-09 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalana obsługa. Na infolinii brak chęci pomocy. Nie otrzymałam opłaconej przesyłki z winy DPD. Prawdopodobnie ja zagubili A po dwóch dniach odwołali do nadawcy. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Tadeusz / 2021-11-09 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji, że zostanie dostarczona przesyłka. Następnie telefon, że nikogo nie było pod danym adresem. Na pytanie skąd miałem wiedzieć o przesyłce dowiedziałem się, że kurier robi mi łaskę dzwoniąc do mnie. Na stwierdzenie że nie mogę przez cały dzień siedzieć w domu bo pracuję usłyszałem w odpowiedzi "to już sobie nie porozmawiamy" i oczywiście się rozłączył. Poziom chamstwa niespotykany.
  • ~Tomasz / 2021-11-09 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została przepakowana, zginęło część towaru. Brak informacji od kuriera o zaistniałej sytuacji, próba reklamacji przez infolinię to rozmowa z bootem. Podsumowując - partacze, i prawdopodobnie złodzieje.
  • ~kk / 2021-11-09 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowałam się na przesyłkę za pobranie, ponieważ w ofercie była możliwość płacenia kartą. Paczkę dostarczono w innym terminie niż wybrałam, a kurier przyszedł bez terminala. Chamska kobieta, niekompetentna wykłócała się ze mną. Od początku negatywne nastawienie i brak chęci rozwiązania problemu. Następnie okazało się, że kobieta też bardzo złośliwa, bo odesłała moją paczkę i zaznaczyła, rezygnację klienta z przesyłki / odmowę doręczenia paczki, a to przecież mi odmówiono możliwości zapłacenia za przesyłkę. W DPD nie jest tylko problem z kurierami, ale z ogólnym systemem. Na infolinii konsultant przyjął moją skargę i zmienił status paczki i obiecał, że następnego dnia przyjdzie inny kurier z terminalem. Niestety następnego dnia paczka dostarczono, ale nie do mnie tylko do nadawcy. Ponowna zabawa z dzwonieniem na infolinie. Zero reakcji i rozwiązania problemu. Poziom określam jako żenujący, a Pani kurierce powinno się zabronić pracy z klientem lub wysłać na kurs kultury osobistej.
    Zaletybrak
    Wadykurier, system
  • ~Mateusz / 2021-11-09 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Podany czas realizacji nijak się ma do realnego, próba doręczenia nieudana mimo, że cały dzień czekałem na kuriera, numer telefonu di kuriera nieprawidłowy, infolinia nieskuteczna, a podczas pierwszej próby konsultant się rozłączył. To jest kpina, a nie firma kurierska.
    ZaletyBrak
    Wady- czas i sposób realizacji
    - błędne informacje w komunikatach
    - brak jakichkolwiek chęci i elastyczności w realizacji zamówienia
  • ~Elżbieta / 2021-11-09 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przez Allegro Smart sanki z dostawą Kurier DPD. Dzisiaj rano zdecydowałam, że ma być dostawa pod wskazany adres. Kurier w oddziale SAM ZMIENIŁ SPOSÓB DOSTAWY Z DORĘCZENIA NA ODBIÓR WŁASNY. SKANDAL. CO TO ZA KURIER, KTÓRY NIE DOSTARCZA PRZESYŁEK.
    Jestem wściekła i napisałam od razu reklamację.
    Na infolinii DPD nie można porozmawiać z konsultantem, TYLKO Z BOTEM.
    Przesyłki nie odbiorę, jeżeli nie zostanie dostarczona pod adres.
    UNIKAJCIE TEJ FIRMY.
    ZaletyBrak
    WadyKURIER NIE WYKONUJE SWOJEJ PRACY, CZYLI NIE DOSTARCZA PRZESYŁKI
  • ~Magdalena / 2021-11-09 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Piszą że są dwie próby doręczenia najpierw typ nie przyjechał a potem odrazu wsadził odbiór osobisty w innym mieście. Na infolinii nic nie potrafią załatwić oszuści
  • ~Kasia / 2021-11-09 11:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamówiłam trampolinę po czym przyjechały dwie Panie A ja sama musiałam wyciągać paczkę o wadze 30kg z samochodu,to nie tak chyba ma wyglądać. Pozatym ani dzień dobry A pocałuj mnie w d... ostatni raz zamówiłam coś przez tą firmę.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
  • ~tasia19 / 2021-11-09 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomimo skorzystania z usługi przekierowania paczki do innego punktu odbioru, paczka została nadana na stary adres, a w sms-ach było że jest juz do odebrania pod nowym adresem. Dwa dni chodziłam i dalej jej nie było, aż musiałam jechać do tego pierwotnego punktu. Oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie można się z nikim skontaktować, nikt nie odbiera telefonu, kurier też miał gdzieś to wszystko. Nie polecam! Ostatni raz skorzystałam..
  • ~joan / 2021-11-09 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie był u odbiorcy a wpisał 2x z rzędu ODMOWA przyjęcia. Co za draństwo! Dzisiaj natomiast skierował paczkę do zwrotu do nadawcy i nie odbiera pajac jeden telefonu. Straciłam 10 dni - teraz as dni wolne, nie doręcza paczki przed 15tym listopada, a miała być doręczona 05-listopada. Na infolinii nie ma z kim gadać, klepią irytujące formułki i niczego nie potrafią załatwić od ręki. Odradzam DPD, chyba ze ktoś na czas i nerwy na zbyciu
    W zeszłym tygodniu nadałam też 4 przesyłki w POCZTA POLSKA : cenowo porównywalnie z DPD, dostawa na drugi dzień, kurier sympatyczny, awizował telefonicznie swoje przybycie.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, nierzetelność, brak szacunku dla klienta
  • ~Exklient / 2021-11-09 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    3 przesyłki w tym miesiącu i wszystkie trzy niedoreczone z powodu nieobecności w domu. Przy czym zaznaczę że ja w domu byłam tylko kurierowi nie chciało się pofatygować. Bezczelnie kłamią a w infolinii " sami fachowcy" Pozdrawiam dziunie której zgłaszałam zmianę numeru telefonu. Oczywiście kurier dzwonił na stary i oczywiście nie zastal mnie w domu. Łaskawie zaproponowano mi odbiór osobisty w innym mieście. Kpina.
  • ~Harcik / 2021-11-09 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z możliwych.
    Paczka uległa zniszczeniu i nawet nas o tym nie poinformowano a minął miesiąc od wysyłki!
    Zaletybrak
    Wadyjest ich tak wiele, że naprawdę szkoda mi się rozpisywać
  • ~Ala / 2021-11-08 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    przesyłka nie została odebrana i miała wrócić do mnie, minęły 3 tygodnie, 3 TYGODNIE i nadal nie otrzymałam zwrotu paczki, nie wiem czy ją ukradli czy zniszczyli czy coś innego KŁAMIĄ CAŁY CZAS że przesyłka będzie dostarczona do mnie następnego dnia i tak już od wielu dni.
    OSTRZEGAM PRZED DPD to najgorsza firma kurierska. Nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna firma, oceniam ją na "0" jedynka jest zawyżona, firma nie szanuje klienta, nie polecam
  • ~METEOR / 2021-11-08 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczył przesyłki
    Nie wykonał próby doręczenia a zaznaczył trzykrotnie
    Zwykly oszust
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12725
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8123
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7748
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4578
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108