Nie polecam. Zgubili moją paczkę w oddziale. Zapadła się pod ziemię, przez czły tydzień jej status nie zmieniał się. Sygnalizowałam, ze paczka została utracona, ale firma ignorowała moje maile. Odpisali dopiero nadawcy przesyłki, po złożeniu przez niego reklamacji. Teraz czekają na termin, który pozwoli uznać poczkę za utraconą. Raczej nie zamierzają jej szukać. Nadmienię, że zawartości przesyłki nie mam szans kupić nigdzie i odzyskane pieniądze nie zrekompensują mi straty. Jeśli jesteś odbiorcą przesyłki, dpd nie traktuje cię jak klijenta, jesteś dla nich zerem.
Infolinia i dział obsługi klijenta to bariera, przez którą nie przeciśniesz się do kogokolwiek, kto zainteresowany jest rozwiazaniem problemu z przesyłką.
Zaletybrak
Wadybrak miejsca na opisanie wszystkich
~zapek / 2021-11-10 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zostawił paczkę z dziurą w opakowaniu i uciekł bez podpisu ani żadnej informacji o paczce nie polecam !!!!!!
~Zawiedziona / 2021-11-10 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Otrzymałam paczkę uszkodzoną mimo naklejki nie rzucać.Dziura w paczce. Z paczki skradzione najcenniejsze rzeczy.Wstyd..
WadyKradzież
~Alicja / 2021-11-10 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Kurier arogancki,wpisuje nie prawdziwe informacje że odbiorcy nie było w domu ,chociaż ktoś siedział cały dzień w domu czekając na przesyłkę. Nigdy więcej nie będę zamawiała kuriera przez tę firmę. Nie polecam.
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Zdenerwowany klient / 2021-11-10 15:43
Ocena: 1.00 / 5
130km między dużymi miastami wieść przesyłke 2 doby to już przesada, szczególnie po wstępnej deklaracji realizacji w 24h
WadyCzas realizacji
~Ania / 2021-11-10 15:35
Ocena: 5.00 / 5
Jedyny dobry kurier w mojej okolicy. Zawsze jest kontakt, paczki odebrane, czasem zostawione w umówionym miejscu. Polecam i pozdrawiam kurierów Kamila z Bochni i pana Tadeusza z centrum Krakowa
ZaletyKurierzy
~Roman / 2021-11-10 14:51
Ocena: 4.00 / 5
Przepraszam za poprzednią opinię nie sprawiedliwą ..Kierowca Marian to solidna firma rzetelny jak zawsze ale błąd numeru telefonu podany przez wysyłającego spowodował spore zawirowanie ;;Przepraszamy Firmę DPD Zicher Sp Z o.o. Sartowice
ZaletyMarian gość na poziomie jeśli chodzi o kurierów
WadyBrak
~Niezadowolona klientka / 2021-11-10 11:26
Ocena: 2.33 / 5
Przesyłkę dostałam z uszkodzonym kartonem mimo naklejki "nie rzucać". Jak się okazało po odjechaniu kuriera paczka była niekompletna. Był produkt i gratisy które są na paragonie, a w kartonie ich nie ma. Więc gdzie są? Okradaja swoich klientów!!! Wstyd i żenada
ZaletyBrak
WadyZłodziejstwo
~Roman / 2021-11-10 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku latach współpracy zdecydowanie odradzam mało tego zabronię wysyłek tym kurierem ..Nie potrafią awizować i czy przedzwonić to prezes firmy ma nieco więcej zajęcia niż dwa dni czekania pod bramą bo to koszty rzędy kilku tyś złotych ..Sartowice Zicher sp z o.o. Mam w kamerach minuta i odjazd kretyna nerwowego ..Nerwowy to doić krowy nie kłamać że próbował dostarczyć ..Dramat po zmianie kierowcy kretyn na aucie ./..
ZaletyŻadnych
WadyNie potrafią dostosować się do potrzeb rynku
~Surai / 2021-11-10 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle oceniam firmę DPD, nie polecam absolutnie. Zapłaciłam za przesyłkę ekspresową, miała przyjść dzień przed terminem zwykłej przesyłki i nie dotarła. Nie byłam w stanie sprawdzić na stronie gdzie jest przesyłka bo potrzebny do tego kod sms albo nie przychodził albo na stronie pojawiał się błąd. kontakt z obsługą klienta kończył się na rozmowie z botem, który powtarzał mantrę, że jak przesyłka zostanie przekazana do kuriera zostanę poinformowana smsem. W dniu dostarczenia przesyłki nie było mnie już w miejscu do którego była zamówiona ekspresowa przesyłka.
~Weronika / 2021-11-10 09:28
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miły i profesjonalny kurier.
~bozena / 2021-11-10 08:59
Ocena: 3.00 / 5
Przewożnik wjeżdża w sąsiednią u;licę co powoduje awantury z sąsiadami i wrzuca przesyłkę przez płat czy ogrodzenie
~Grzegorz / 2021-11-10 07:13
Ocena: 1.00 / 5
Kurier wprowadził do systemu śledzenia przesyłek nieprawdziwą informację o odmowie przyjęcia przesyłki. Gdy niezwłocznie próbowałem się do niego dodzwonić w celu wyjaśnienia sytuacji to nie odebrał mojego telefonu ani nie oddzwonił. Odradzam.
~Ala / 2021-11-09 22:17
Ocena: 1.00 / 5
od 3 tygodni nie mogę odzyskać mojej przesyłki, chodzi o przesyłkę zwrotną, mimo wielokrotnych monitów w punkcie nadania przesyłka nie została zwrócona do mnie.
dziś po raz enty dzwoniłam na infolinię DPD i pani z infolinii oznajmiła że kurier był u mnie ale mnie nie zastał. TO KŁAMSTWO, BYŁAM W DOMU O TEJ GODZINIE KTÓRĄ MI PODAŁA.
zapytała mnie czemu nie dzwoniłam do kuriera, tylko jakiego kuriera????????????????? nikt mi nie wysłał smsa że kurier będzie i nikt mi nie podał nr telefonu do kuriera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
po tej całej sprawie otrzymałam w końcu nr telefonu do kuriera, kurier oświadczył, że był u mnie o godz 9 i że nie ma żadnego obowiązku dzwonienia do klientów i powiadamiania o przesyłce.
Był albo nie był, wpisane jest że po raz 3 powiadomiono mnie mailowo.
Wszystko super tylko ja NIE PODAWAŁAM MAILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK WIĘC 3 x powiadamiacie mnie o przesyłce na nie istniejącego maila, to żart jakiś czy kpina z klienta ?!
tak więc po całej tej rozmowie z panią z infolinii zadzwoniłam do kuriera który obiecał mi, że przesyłka zostanie dostarczona do punktu pickup.
w punkcie pickup otrzymałam informację że nie mają mojej paczki, zadzwoniłam od razu do kuriera który zaklinał się że oddał paczkę do punktu. KTÓRY Z NICH KŁAMAŁ ???????????!!!!!!!!!!
KURIER JEST KŁAMCĄ CZY FACET W KIOSKU PICKUP ??????????????!!!!!!!!!!!!!
wynikła awantura gdyż kurier zarzekał się, że przesyłkę oddał do punktu pickup a ten z pickupa twierdził że nie ma mojej paczki kto więc ukradł moją paczkę??????!!!!!!!!!!!!
żaden jej nie ma jak twierdzą.
opisany przez kuriera człowiek z punktu pickup pasował wyglądem do tego z pickup, kurier chciał z nim rozmawiać, żeby wyjaśnić całą sprawę ale ten chamski człowiek nie chciał rozmawiać z kurierem DPD i zamknął mi to swoje plastikowe okienko przed nosem krzycząc że nie ma mojej paczki.
dosłownie jak w "Misiu" nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?!
poczytałam opinie innych osób tylko trochę po niewczasie. Tak wielu złych opinii dawno nie widziałam.
Zaletymasakra firma
WadyDPD
~Mariusz / 2021-11-09 20:45
Ocena: 5.00 / 5
Tanio, szybko i bezproblemowo. Jak kupuje wysyłkowo to tylo dpd, ewentualnie inpost. Unikam dhla i poczty polskiej
~Elżbieta / 2021-11-09 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD nie dostarcza przesyłek tylko przekierowuje do punktu odbioru. Cały dzień czekałam w domu na przesyłkę po czym dostaję maila, że nikogo nie było. Na infolinii otrzymałam informację, że kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru. Konsultanta nie interesowało to, że na paczkę czekam i nie po to zamówiłam przesyłkę do domu, żeby po nią trzeba było gdzieś chodzić. Poinformował mnie,że otrzymałam maila z kodem odbioru i nie przyjmował do wiadomości, że takiego maila nie mam pomimo odświeżenia poczty.
Taka sytuacja notorycznie się powtarza, zdaża się też przerzucanie paczek przez płot pomimo obecności odbiorcy w domu.
Paczka nie dotarła do odbiorcy, kodu odbioru w punkcie nie dostałam, ciekawe czy nadawca nie zostanie obciążony podwójnie. Ogólnie nie polecam firmy DPD.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Jk / 2021-11-09 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Nieprofesjonalana obsługa. Na infolinii brak chęci pomocy. Nie otrzymałam opłaconej przesyłki z winy DPD. Prawdopodobnie ja zagubili A po dwóch dniach odwołali do nadawcy. Zdecydowanie nie polecam.
~Tadeusz / 2021-11-09 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Zero informacji, że zostanie dostarczona przesyłka. Następnie telefon, że nikogo nie było pod danym adresem. Na pytanie skąd miałem wiedzieć o przesyłce dowiedziałem się, że kurier robi mi łaskę dzwoniąc do mnie. Na stwierdzenie że nie mogę przez cały dzień siedzieć w domu bo pracuję usłyszałem w odpowiedzi "to już sobie nie porozmawiamy" i oczywiście się rozłączył. Poziom chamstwa niespotykany.
~Tomasz / 2021-11-09 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka została przepakowana, zginęło część towaru. Brak informacji od kuriera o zaistniałej sytuacji, próba reklamacji przez infolinię to rozmowa z bootem. Podsumowując - partacze, i prawdopodobnie złodzieje.
~kk / 2021-11-09 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowałam się na przesyłkę za pobranie, ponieważ w ofercie była możliwość płacenia kartą. Paczkę dostarczono w innym terminie niż wybrałam, a kurier przyszedł bez terminala. Chamska kobieta, niekompetentna wykłócała się ze mną. Od początku negatywne nastawienie i brak chęci rozwiązania problemu. Następnie okazało się, że kobieta też bardzo złośliwa, bo odesłała moją paczkę i zaznaczyła, rezygnację klienta z przesyłki / odmowę doręczenia paczki, a to przecież mi odmówiono możliwości zapłacenia za przesyłkę. W DPD nie jest tylko problem z kurierami, ale z ogólnym systemem. Na infolinii konsultant przyjął moją skargę i zmienił status paczki i obiecał, że następnego dnia przyjdzie inny kurier z terminalem. Niestety następnego dnia paczka dostarczono, ale nie do mnie tylko do nadawcy. Ponowna zabawa z dzwonieniem na infolinie. Zero reakcji i rozwiązania problemu. Poziom określam jako żenujący, a Pani kurierce powinno się zabronić pracy z klientem lub wysłać na kurs kultury osobistej.