strona 331 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- nastepna »
-
~Kasia / 2021-12-16 12:41
Nie polecam
Kiedy chciałam przekierować paczkę do punktu pickup, system mi odpowiedział że się nie da ,zaznaczyłam więc żeby przesyłka była dostarczona między 18ą-20ą.i to system przyjął po czym kurier przyjechał o 12:00 i poinformował mnie ze zostawia paczkę pod drzwiami
Po co wysyłacie te maile z informacją o dogodnym odbiorze przesyłki?
-
-
~Wald / 2021-12-16 12:26
Tragedia nigdy więcej. NIEPOLECAM. ZaletyBrak zalet -
~Basia / 2021-12-16 12:24
W dniu 16.12.2021 r. Kurier DPD umyślnie nie dostarczył paczki o numerze 1000390875561U mimo mojej obecności w domu. Przed próbą dostarczenia paczki zadzwonił na mój numer telefonu i wymusił, abym zostawiła małe dziecko w domu i odebrała paczkę przed bloku z powodu remontu windy. Następie dostaje powiadomienie mailem: "Przesyłka niedoręczona (odbiorca nieobecny) Uprzejmie informujemy, że Kurier DPD nie zastał Cię pod wskazanym adresem" co oczywiście jest kłamstwem, Po mojej rozmowie z Panią konsultant dostaje informacje, że kurier nie zamierza dostarczyć paczki w dniu 16.12.2021 pod wskazany adres. -
~Weronika / 2021-12-16 11:16
Bardzo długi czas dostawy, trudności z połączeniem z infolinią, brak kompetencji osób obsługujących infolinie, brak rozwiązania problemu. Negatywny stosunek do klienta. Najgorszy przewoźnik w Polsce. ZaletyBRAKWadyNajdłuższy na rynku czas dostawy, brak kontaktu z infolinią, zagubienie paczek na terminalach, niewłaściwa i ordynarna opsługa na infolinii -
~Isia / 2021-12-16 11:16
Wczoraj kurier przyjechał z paczką po którą musiałam pójść 200m na górę, nie jest to problem jednak kurier nie zaczekał pół minuty aż dotrę tylko gdy mnie zobaczył to krzyknął że zostawia i położył paczkę w błocie i odjechał, dodam że paczka była malutka i mógł albo zaczekać albo ją donieść ten kawałek a nie zostawiać w błocie.. Inni kurierzy gdy nie zjeżdżają po prostu przynoszą paczkę lub czekają. -
~Jakub / 2021-12-16 10:48
Bardzo nie polecam!!
Kurier nie poinformował mnie w żaden możliwy sposób kiedy mniej więcej może przyjechać po odbiór przesyłki , a kiedy osoba z rodziny powiedziała żeby zaczekał 2min aż dojadę do domu, wsiadł w samochód i odjechał, na drugi dzień zadzwonił, czy chce nadać od nowa paczkę, że kolejnego dnia podjedzie po paczkę po drodze, po tygodniu czasu wkoncu dodzwoniłem się do firmy dpd poczym oznajmili mi że jeszcze raz muszę zapłacić za przesyłkę... Nie polecam!!!! -
~Miki / 2021-12-16 09:49
Przez chwilę nie było mnie w domu (brak telefonu od kuriera). Później czekałem cały dzień, w końcy spradziłem status przesyłki w internecie 'odmowa przyjęcia' bo za pobraniem. Telefon na infolinie i infomracja że kurier był pod moim adresem i osoba która otworzyła drzwi odmówiła przyjęcia, co jest kłamstwem, bo nikogo w domu nie było, mieszkam sam, no chyba że ktoś mi się w szafie ukrywa. Przesyłka wraca do nadawcy i nic się już teraz nie da zrobić, super, dziękuję. ZaletySzybka przesyłka, tzn informacja sms.WadyKurier nie potrafi trafić pod wskazany adres gdy są bloki A, B, C itd., albo kłamie -
~Gorzo / 2021-12-16 08:53
Napiszę krótko
Paczka czeka na wysłanie już tydzień w punkcie i czeka na kuriera zero kontaktu na infolini chyba że ktoś umie gadać z robotami porażkaZaletyBrakWadyZszargane nerwy -
-
~Wiktoria / 2021-12-16 01:08
Oczywiście, DPD w Polsce jest jedna wielka porażka! Przede wszystkim dominuje w tej firmie KLAMSTWO. 4 razy miałam sytuację, kiedy byłam cały dzień w domu, czekając na przesyłkę (uwaga: mam pieska bardzo wrażliwego nie tylko na dzwonek i pukanie do drzwi, a nawet jak ktoś do drzwi podejdzie). Piesek nie reagował. Oczywiście, żadnych informacji - ani sms, ani email. A wieczorem - informacja "po nieudanej próbie doręczenia...". Poczytałam wpisy, że to chyba norma dla klientów DPD. Możliwe, że ich tak uczą na szkoleniach? (jeżeli oczywiście mają?) Albo sami siebie się "szkolą"?: "słuchaj, zrób jak ja: ja nie chce Ci jakiejś paczki dostarczyć, albo masz za dużo, pisz do systemu, że klienta nie było w domu i już..."
Najgorsze jest to, że w 2 innych przypadkach moje paczki przez kilka tygodnie przebywały w miejscu nieznanym. Nie było ich w dziale DPD PICKUP. W systemie przez kuriera było napisana "paczka dostarczona". Kiedy ja jej nie dostałam. Sprzedawca, który mi wysłał (uwaga: leki! i dość drogie) paczkę przez DPD, powiedział, że ja to chyba kłamie. Przecież system DPD informuje, że paczkę dostałam.
Sądzę, że DPD nie zbankrutowało tylko dlatego, że kontrahenci z nimi nie zrywają umów. Mimo wielu narzekań klientów, tych, do kogo paczki albo w ogóle nie dotarły , albo dotarły nagle po kilku tygodniach po tym, jak z tą paczką się pożegnano - przecież kurier DPD twierdzi, że dostarczył,a paczki nie ma.
Jak wniosek? Kontrahenci lekceważą interesy klientów, w żadnym przypadku, na przykład, nie dostałam wsparcia od sprzedawcy w tej sprawie, który twierdzi, że to nie jego sprawa, za kuriera on nie odpowiada, i że to ja kłamie.
Dlatego podobne firmy - z żenującą obsługą klientów, z kurierami pozbawionymi kultury osobistej - funkcjonują w Polsce i będą, niestety, funkcjonować w przyszłości.
Z własnego doświadczenia: w Warszawie w dzielnice Ursynów znanymi "porywaczami" przesyłek i olewaczami klientem, są kurierzy o imieniu Kurier Pavlo - 667317256 oraz Kurier Dmytro - 506574063 (niestety nazwisk DPD nie podaje w mailu, a szkoda. Bohaterów trzeba znać)Zaletyżadnych, obsługa poniżej zeraWadyTotalne lekceważenie ze strony nie tylko kurierów DPD, ale całego systemu DPD (brak możliwości połączenia z żywymi konsultantami, zamiast robotów, brak odpowiedniej albo jakiekolwiek reakcji na informację, że paczka nie była dostarczona, chociaż kurier twierdzi, że dostarczył. Nikt w DPD nie robi rozeznania w takich karygodnych przypadkach, Każdy kurier może dostać się do systemu i wpisać cokolwiek: najczęściej kłamie, że odbiorcy nie ma w domu, żeby paczki nie dostarczać. Bardzo dużo wad. System DPD jest nastawiony na komercję, na łatwy interes, a nie na obsługę klienta - z szacunkiem i uwagą. Wiadomo, że ryba się psuje od głowy, wiec zachowanie kurierów pokazuje jaki jest cały system DPD i filozofja jego właścicieli. -
~JulkaWW / 2021-12-15 22:55
Paczka przyszła do mnie po 2 dniach to na plus ale jej stan był tragiczny była cała wygnieciona, porwana i poklejona taśmą. -
~Fantastiko / 2021-12-15 21:50
Pan kurier DPD z Łodzi jednego dnia zostawia paczkę pod klatką prosząc abym zszedł na dół (bo pewnie 4 piętro) i zanim zszedłem odjechał zostawiając ją po klatką na zewnątrz opartą o drzwi w biały dzień. Nie wiem na jakiej podstawie paczka została przeze mnie odebrana !?
Innego dnia stwierdził, że nie zostawi u sąsiadki, bo wchodzi tylko do drugiego piętra sąsiadka na 3 mieszka. W ramach przysługi odwozi paczkę do Żabki 7 km dalej na inne osiedle.
Cham i prostak, a firma DPD winna zatrudnianiu takich pacanów.
-
~Beata / 2021-12-15 19:08
MOJE PACZKI ZOSTAŁY POMYLONE I PRZEZ TO ZAMIAST TRAFIĆ DO FIRMY Z KÓTRJ JEDNA MIAŁA WYRUSZYĆ ZA GRANICE TRAFIŁA DO RESERVED JAKO ZWROT TOWARU , A TA DO ANGLII 20 KILOWA TRAFIŁA DO RESERWED, PRZE CO RZECZY I ZYWNOŚĆ NA SIWETA BOZEGO NARODZENIA NIE DOTRĄ DO CÓRKI BO W DNIU W KTÓRYM DOSTAŁAM MAILA OD RESERVED ZE W MOIM ZWROCIE DO NICH JEST JEDZENIE A NIE DWIE PARY SPODNI BYŁO JUŻ ZA POZNO , BO W TYM DNIU JUZ BUSY DO ANGII WYRUSZYŁY W OSTATNIA TRASĘ PRZEZ SWIĘTAMI. Wadyniekompetencja kurierów -
~ewa / 2021-12-15 18:20
W poniedziałek tj 13 .12 br nadałam paczkę do Niemiec po raz pierwszy przez firmę DPD i jestem bardzo zadowolona. Paczka dotarła w środę tzn w ciągu 2 dni bez zastrzeże ń dodatkowych kosztów, Jest to czas przedświąteczny tym bardziej zasługują na pochwałę. Firma bardzo dobrze posiada rozwiązania logistyczne. Adresat poinformował że pracownik DPD będzie z paczką w przedziale 13.30 a 14.30 i był o 14.26 to dopiero jest firma. Tak pracują w Niemczech. Zaletyszybka dostawa za granicę, bez uszkodzeń ,dotrzymany termin dostawyWadybez wad -
~wkurzona / 2021-12-15 16:02
Nie polecam nikomu firmy kurierskiej DPD. Jak dla mnie to najgorsza firma kurierska w Polsce. Nigdy bym dobrowolnie nie zamówiła sama kuriera z tej firmy, lecz często gdy zamawiam coś przez internet to nie ma innej opcji dostarczenia paczki jak kurier DPD albo odiór osobisty w sklepie. To już nie pierwszy raz jak miałam taką sytuację, a teraz to się zdażyło 2 dni z rzędu.
Skoro wybieram i opłacam dostawę kurierem pod adres w zamówieniu co jest zawsze droższe od obioru w punkcie to ma mi paczkę dostarczyć pod wskazany adres w zamówieniu, a nie on sam sobie decyduje i kieruje paczkę do punktu, bo mu tak łatwiej. Rozumiem, gdyby tak zrobił, gdyby nikogo nie było w domu, ale on nawet wcześniej nie zadzwonił do mnie, ani też tym bardziej nie był pod adresem, tylko z góry wybrał opcję najlepszą dla siebie. Dostawa kurierem jest zawsze droższa od dostawy do punktu i skoro zaznaczam taką opcję TO TAK MA BYĆ !!!
Raz taki incydent mogę podarować i przymknąć na to oko, ale nie dwa dni z rzędu !!
Ciekawa byłam jak to będzie wyglądać na drugi dzień, bo również miał mi dostarczyć kurier z DPD inne zamówienie. W drugim dniu specjalnie czekałam w domu przy oknie, gdyż widziałam na monitoringu przesyłki, że jest w doręczeniu. Około godz. 14:30 sprawdzam znów monitoring, a tam informacja "aktualnie w doręczeniu". Minutę później dostaję sms o treśći: " Przesyłka .... po nieudanej próbie doręczenia oczekuje na odbiór w punkcie..." ! To jakaś KPINA !!
Punkt odbioru mojej paczki znajduje się 2m od adres pod który miał ją dostarczyć. FAKTYCZNIE MIAŁ DALEKO !! Ta sama sytuacja co dzień wcześniej. Nikt nie dzwonił, nikt nie był też pod adresem, ani też nawet nie przejeżdzał obok adresu.
Wkurzona zadzwoniłam dziś do BIURA OBSŁUGI KLIENTA firmy DPD, by złożyć skargę na kuriera. Ich infolinia to w ogóle jakaś PORAŻKA ! Rozmowa jest z robotem, który ma wcześniej ułożone pytania. Nie ma też opcji wyboru ROZMOWA Z KONSULTANTEM WYBIERZ... ! Jedynie jak się udzieli robotowi złej odpowiedzi na pytanie to można się połaczyć z konsultantem. Czas oczekiwania na taką rozmowę WIECZNOŚĆ ! Po takiej rozmowie z szanownym kosultantem, stwierdził, że on nie widzi tu żadnego problemu, gdyż kurier sam sobie może wybrać opcję jak i gdzie chce dostarczyć Twoją paczkę!!!
A zapytałam go, gdybym była osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim to jak ją mam sobie iść odebrać skoro nie wychodzę z domu??!! Odpowiedział mi, że mogę sobie wtedy kogoś poprosić by mi paczkę odebrał.
To jakieś są JAJA i niepomówienia !! Za różnicę dostarczenia paczki nikt mi nawet pieniędzy nie zwróci i co najciekawsze konsultant mi nawet tego nie zaproponował !!
TAKŻE NIE POLECEM FIRMY DPD !! JAK NIE MUSICIE TO NIE ZAMAWIAJCIE TEJ FIRMY!! -
~Mariano / 2021-12-15 15:08
Złodzieje!!!! ukradli mi paczkę i nie ma winnego. Reklamacje odrzucili. Omijać szerokim łukiem ten złodziejski podmiot. Nic przed DPD nie zamawiajcie to oszuści i złodzieje. ZaletybrakWadySame wady -
~KazBer / 2021-12-15 15:05
Pozostawiłem obowiązki zawodowe aby w domu odebrać przesyłkę. Kurier Bartłomiej w rozmowie telefonicznej powiedział, że będzie za dwie godziny. Byłem 15 minut wcześniej. Obecnie upływa 4 godzina a Szanowny Bartłomiej nie dość, że się jeszcze nie pokazał to i nie odbiera telefonu. Przecież to skandal i szczyt braku liczenia się z klientem. Kto pokryje moje straty związane z nieobecnością w pracy? ZaletyBrak -
-
~Anita / 2021-12-15 14:56
Dramat, zero kontaktu , moja przesyłka wróciła do nadawcy, podobno byli u mnie 11.12 dziwne bo cały dzień byłam w domu, wiec nie wiem po co te kłamstwa, przez Was muszę znowu płacić za podwójna przesyłkę! A to co jest mi potrzebne na jutro dostanę w przyszłym tygodniu, świetna firma… NIE POLECAM! -
~M. / 2021-12-15 11:41
jedna paczka stracona przez dostarczenie jej komuś innemu
druga paczka odesłana, bo ponoc nie bylo nikogo w domu i byly proby doreczenia/kontaktu, o czym sie dowiedzielismy bezposrednio od klamcy kuriera Kamila, ktory twierdzil, ze dzwonil do nas. Szkoda, ze nie mam tego w historii poloczaen. Na drugi dzien chcielismy ustawic dogodniejsze godziny dostawy, jednak i tak byl te 5h wczesniej i odeslal paczke do nadawcy. nie polecam....ZaletybrakWadykurierzy to kłamcy i oszuści -
~Damian / 2021-12-15 10:54
Firma to kurierzy. Do mnie (Tatów k/Koszalina) przyjeżdża kurier Ryszard. Facet ok. 60. Zawsze pomocny, uśmiechnięty i godny zaufania. Młodzi mogą się od niego uczyć! Brawo! -
~J33 / 2021-12-15 10:51
Dramat, kurier ma gdzieś dostarczanie paczek, wysyła smsa by odebrać ją sobie osobiście. NIGDY WIĘCEJ!!! ZaletyBRAK!!!WadyMNÓSTWO
strona 331 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- nastepna »