Nie polecam..W dobie znacznej ilości firm kurierskich DPD jest reliktem z czasów PRL..Chodzi konkretnie o pracowników i o ich zwierzchników..Ci pierwsi prezentują postawy rodem z patologii zachowań i fachowości..Brak profesjonalizmu w odpowiedzi na podstawowe pytania, odpowiedzi ukrywaja co niektórzy chamskim krzykiem a gdy ci drudzy (zwierzchnicy otrzymali skargę (mój przypadek) stronniczo zachowują pozory racji pracownika..Tak jakbym chamstwo słyszane z ust kuriera wymyślił..Zwierzchnicy więc są gorszym złem dla tej firmy bo toleruja to zło..Dziadostwo!
ZaletyRobia nie zawsze dobrze to co do NICH należy więc nie są to zalety
WadyChamstwo, buta, nieprofesjonalizm..
~Janusz / 2021-12-07 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka!!!!!!!
Brak możliwości kontaktu z kurierem. Na stronie pojawiają się informacje ze uzgodniono nowy termin, choć nikt go z nikim nie uzgadnia - chyba że dpd same z sobą.
WadyGorąco odradzam korzystanie z tej firmy
~Żona / 2021-12-07 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej DPD!!!
Już kilka lat temu odstawiali numery. Schemat był taki: od rana otrzymywałam emaile i smsy od DPD o doręczeniu przesyłki. W danym dniu nie było kuriera, a wieczorem powiadomienie o niedoręczeniu z powodu nieobecności. Cały czas ktoś był w domu. Kurier w większości przypadków nie odbierał, ciągle poczta głosowa. Parę razy wykryłam ich sposób, że kurier stawał samochodem DPD pod domem, nie wychodził z auta, po czym odjeżdżał. A wieczorem powiadomienie o niedoręczeniu. Kartony były uszkodzone i wymiętolone. Paczkę otrzymywałam po wielu telefonach na infolinię, zgłoszeniach i po reklamacji.
Teraz zanosi się na to samo, o 15.36 wczoraj dostałam smsa, że ma być kurier, nikogo nie było, a po 20.00 email, że nie doręczono paczki z powodu nieobecności. Paczka jest przerzucana od kuriera do kuriera, a ja dostaje po kilka powiadomień dziennie, a paczki nadal nie ma.
Nie mam zamiaru stresować się więcej. DPD precz z mojego życia! Już nigdy nie zrobię zakupów tam gdzie jest DPD!!!
~Aggggga / 2021-12-07 16:33
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma kurierska! Kurierzy są niesympatyczni. Mieszkam w domu więc każda moja paczka jest przerzucana przez płot, kurier nawet nie czeka aż ktoś otworzy drzwi a w domu zawsze ktoś jest. Kontakt z obsługa klienta niemożliwy.
~Maxiu / 2021-12-07 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Banda kłamców i oszustów zagubili przesyłkę paletową warta 4 tys dzwoniąc do kłamliwych konsultantów z waszej dziadowskiej firmy za każdym razem słyszałem inne kłamstwo że adres zły że brak tel że nie odbierałem przesyłki gdzie moi oboje rodzice są na emeryturze i są cały czas w domu, kłamcy! dane do przesyłki były brane z allegro gdzie zamawiam bardzo często i bardzo dużo i nigdy nie było problemu aż trafiłem za waszą dziadowską firmę kłamców i oszustów konsultantów to chyba wysyłacie na szkolenia jak kłamać klientów rozmawiając z kłamliwym konsultantem z waszej firmy ???? pytałem jak można zgubić paletę to odpowiedział mi że rozmiar nie ma znaczenia (chyba ma kompleks hahaha) no jak można zgubić paletę jesteście dziadami DPD
ZaletyKłamią nawet się nie zająknął
WadyKażdemu może się zdarzyć zgubić paletę z przesyłką
~Adriana / 2021-12-07 13:06
Ocena: 1.33 / 5
Próbowałam dwa razy zamówić kuriera po odbiór paczki, zwrotu niestety za każdym razem pojawiały się jakieś problemy. Po co w ogóle jest możliwość zaznaczenia konkretnego dnia na odbiór, skoro nikt tego nie przestrzega. Mam wyznaczony dzień odbioru, dzwonię na infolinię dostaję info, że kurier tego dnia u mnie będzie, natomiast gdy rozmawiam z kurierem przez telefon okazuje się, że on pierwsze słyszy o takiej paczce i o takim adresie. Amatorka!
ZaletyNie zauważyłam
~hajduk77 / 2021-12-07 13:00
Ocena: 1.00 / 5
W jednym czasie zamawiałem 2 paczki, dotarła tylko jedna, Druga zaginęła Według konsultanta magazynierzy wysłali na błędny magazyn. Najpierw miała być w piątek potem w sobotę a następnie w poniedziałek., Czterech konsultantów nie potrafiło stwierdzić gdzie jest paczka pierwszy, że u kuriera drugi w magazynie a trzeci w ogóle nie wiedział gdzie jest paczka, Paczka miała być na Mikołaja dla dziecka, Udałem się po nią na magazyn do Sosnowca. Stwierdzili, że jest na magazynie bo kurier ją zostawił 30 minut szukali i jej nie znaleźli. Po licznych telefonach stwierdzili że jednak ma ją kurier. Kurier po oddzwonieniu do mnie stwierdził, że jej nie ma, ma ją jego kolega w garażu w Szopinicach. Po naleganiu dostarczył ją. Po rozpakowaniu okazało się, że pomylono przesyłki i przysłano zupełnie inną zabawkę dla dziecka "zamiast jęździka dla chłopca w paczce była Kuchnia". Na paczce były przylepione dwa różne listy. Niechlujstwo magazynierów, niekompetencja konsultantów, gapiostwo kurierów. Nie korzystam z waszego formularza reklamacji bo jesteście firmą, która nie potrafi nic załatwić więc szkoda nerwów i mojego czasu, Nadawca prześle mi zaginioną paczkę jeszcze rez. BAJZEL!!! BAŁAGAN!!! NIEUDACZNICTWO!!!.
Zaletybrak
WadyBajzel Bałagan Nieudacznictwo
~Nmalamm / 2021-12-07 11:28
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. I to przy każdej przesyłce .
Dostałam informację że dziś pojawi się kurier . I faktycznie pojawił się . Poprosiłam o chwilkę by wziąć pieniądze , jednak nie dostałam informacji o której będzie a nie będę stała cały dzień z portfelem przy drzwiach :) po tej sekundzie otwieram drzwi a pana co? Nie ma :)
~Patrycja / 2021-12-07 10:50
Ocena: 2.00 / 5
Reklamacja w firmie DPD to istna kpina! Wysłaliśmy paczkę z listwami wykończeniowymi do lakierni poprzez firme Dpd,po odpakowaniu paczki poprzez adresata okazało się że listwy w środku są po prostu zmasakrowane! Listwy z mdf dosłownie rozpadły się na kilka części, nie nadawały się już do niczego. Złożyliśmy reklamację i musieliśmy pokryć ponowny koszt zamówienia i wysłania listew, a firma Dpd nie uznała reklamacji bo paczkę odebrano bez zastrzeżeń i protokół szkody sporządziliśmy później więc może ktoś inny je zniszczył po odebraniu!!! To jest po prostu brak profesjonalizmu i uczciwości wobec stałych klientów! Po co jest te ubezpieczenie paczki jak i tak ich nie uznajecie???!! Będę już omijać ta firmę z daleka,zawsze zamawiam paczki za ich pośrednictwem, ale za to jak zostaliśmy potraktowani, że musieliśmy ponieść podwójne koszty, a jeszcze robienie z nas idiotów sugerując, że zniszczył je ktoś inny skreśliło na zawsze tą firmę! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Wadybrak profesjonalizmu, nieuczciwość
~Aaa / 2021-12-06 21:49
Ocena: 1.00 / 5
DNO TOTALNE!
Firma oszukuje Klientów, wprowadza w błąd a kurierzy nie doręczają paczek zgodnie z terminem w którym dpd się zobligowało do wykonania usługi. Infolina to jakiś żart. Niekompetentne osoby, które nic nie są w stanie zrobić i wprost mówią, że nie interesują ich moje argumenty.
KPINA Z KLIENTA! NIgdy więcej dpd
~Milena / 2021-12-06 20:35
Ocena: 1.67 / 5
Nic dodać nic ująć.
Na moją paczkę czekam ponad 9 dni roboczych utknęła w oddziale DPD, świetnie tylko szkoda, że była mi potrzebna szybciej na urodziny i nie dotarła ???? producent od którego zamówiłam ma siedzibę we Wrocławiu, to ile można wysyłać na Koszalin?
~Martyna / 2021-12-06 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Straszne dno. Od 1.12 kurier nie jest w stanie odebrać paczki (jest 6.12). Zlecenie jest ponawiane codziennie ale DPD ma to gdzieś. Na infolinii nie mogą pomóc i „jest im przykro”. Żałosne.
WadyTo, że ta „firma” jeszcze w ogóle istnieje jest ich największą wadą.
~Lupus / 2021-12-06 18:05
Ocena: 1.67 / 5
Szczerze mówiąc nie zaznałam tak bezczelnego, złośliwego traktowania od kurierów żadnej z firm, jak z DPD, choć nie byłoby sprawiedliwością twierdzić, że od wszystkich, ale dziś przechyliło czarę goryczy i na pewno nigdy już z usług tej firmy nie skorzystam. Zaczęło się moim zdaniem zupełnie niewinnie. Kurier, który miał odebrać paczkę, nie odebrał jej twierdząc, że nie jest zapakowana (i uwaga: nie była). Skontaktowałam się z firmą, która wynajęła DPD do przewozu zwracanego do niej wypożyczonego przedmiotu. Otrzymałam numer telefonu do kuriera... I tu zaczęła się zabawa. Pan na próbę wyjaśnienia sytuacji, bardzo nieładnie zaczął rozmowę. W końcu zdenerwowała go słaba słyszalność (prawdopodobnie jechał, więc musiałam prosić go o powtórzenie tego, co mówił.) Po owej prośbie rozmowa przybrała taki ton, że jedyne, co mogłam zrobić to się rozłączyć (pan pozwalał sobie na pokrzykiwanie na mnie) - oczywiście nie uzyskawszy ŻADNYCH sensownych informacji. Następny telefon to stwierdzenie, że nie ma możliwości, by kurier przyjechał po godzinie 14.00 (nie ma też możliwości w sobotę - chciałam być w domu!), co bez problemu udało się jednak załatwić firmie, której odsyłałam towar. Dowiedziałam się (od owej firmy - nie od kuriera), że ten przyjedzie około godziny 16.00 kolejnego dnia. Kiedy dotarłam do domu, dowiedziałam się, że pan równie nieuprzejmie potraktował moich rodziców, zupełnie przypadkowo zamieszanych w spotkanie z nim. Niemniej nadal ważne było żebym to ja wydawała paczkę. Rodzice są już starsi, a paczka ciężka. Uważałam jednak, że na chwilę obecną - do jutra - sprawa jest zamknięta. Na tym jednak się nie skończyło, bo "pan" zadzwonił do mnie jeszcze tego dnia, z pytaniem: "Paczka gotowa?" Odpowiedziałam, że za 5 minut może być. A ten do mnie z wściekłością: "Nie było rozmowy!" i rozłączył się. Co więcej, napisał smsa, że go oszukałam twierdząc, że paczka jest zapakowana (niczego takiego nie powiedziałam, ale przynajmniej jasne się stało, jaką zamierza przyjąć linię obrony.). Na koniec dostałam informację, że dzwonił z "czystej uprzejmości". Cóż, zatem cała reszta to też zapewne forma "czystej uprzejmości". Na pytanie o nazwisko, pan odparował pytaniem: "Po co to pani?" A kiedy poinformowałam, że chcę wiedzieć, kto jutro po ową paczkę przyjedzie, pan zakomunikował, że mam się kontaktować z infolinią DPD.
Usiłowałam zrezygnować z usługi i zdać się dla odmiany na Pocztę Polską - co oznaczało znaczne zwiększenie kosztów i konieczność doniesienia do punktu naprawdę ciężkiej paczki. Było mi to zupełnie obojętne po owych występach. Niemniej zostałam poinformowana, że kurier już ma zapłacone za odbiór. Zrobiła to za mnie firma, której oddaję sprzęt. Ja mam wyrównać zaległość z firmą - nie z kurierem.
Powiem tak: ja paczki nie zapakowałam - moja wina, ale mama chciała to zrobić (kilka minut) i okazało się to niemożliwe, bo pan szybciutko (obrażony) zwinął żagle. Myślałam, że skoro DPD ma zapłacone a ja zawaliłam, to pan się mniej "narobi" a ja zmuszona będę zapłacić ponownie. Dla mnie ten temat kończyłby się na tym. Niestety pan potrzebował się na mnie wyżyć. Naprawdę nikomu nie polecam.
ZaletyBrak
WadyNieuprzejmość kuriera, niechęć konstruktywnego rozwiązywania sprawy, buta, arogancja, ewidentna złośliwość. Brak możliwości szybkiej identyfikacji kuriera i złożenia skargi a zatem całkowita tak naprawdę samowola i zdanie klienta na humor pracownika firmy.
~Niezadowolonaklientka / 2021-12-06 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka miała do mnie dotrzeć 06.12. A okazało się że kurier który zabrał moja paczkę nie jeździ po mojej okolicy. Co oznacza że mój prezent mikołajkowy poszedł na marne. Nie polecam usług dpd
ZaletyBrak zalet
WadyWielki chaos
~Moresia / 2021-12-06 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy dostarczacie paczki a nie inforyjecie o przybyciu od wskazany adres trzy próby dostarczenia we wszystkich byłam w domu po czyn za każdym razem przychodzi e-mail o nieudanym dostarczaniu jakim cudem robicie ze klient czeka w domu nawet nie raczycie zadzwonić tylko obrazu nie idana próba jak macie tak pracować to lepiej tego nie róbcie wszystko się ma wam należeć a nie potraficie podejść do Klienta masakra krytym gorzej być nie może
ZaletyŻadnej zalety
WadySame wady nie stworzeni do tej pracy
~Szymon / 2021-12-06 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Doręczone w drugim terminie bez słowa "przepraszamy za niedogodności". Kurier nie kontaktuje się z odbiorcą w sprawie szacunkowej godziny doręczenia. Pretensje i chamskie zachowanie podczas doręczenia. Ostentacyjne trzaskanie drzwiami.
ZaletyBrak
WadyBrak kultury osobistej kuriera
~Aleks / 2021-12-06 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie DPD napisane jest "standardowo podejmujemy dwie próby doręczenia". Kurier podjął jedną, na moje pytanie czy podejmie drugą, powiedział, że nie, że od razu przesyłka zostanie skierowana do oddalonego o 3km pkt odbioru.
Następnego dnia dostałem automatycznego maila dpd, ze dzisiaj kurier podejmie drugą próbę doręczenia....finalnie po 4 dniach paczka znalazła się w owym pkt doręczenia, a kuriera drugi raz nie było.
~bystrawoda42 / 2021-12-06 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałem paczkę opakowanie paczki od góry było uszkodzone (Podarte, Wgniecione ).
Poinformowałem pana kuriera o uszkodzonej paczce który z ironicznym uśmiechem powiedział że reklamacje teraz nie uwzględniają .Tylko samemu trzeba napisać przez DPD .
Pomimo że paczka została oznaczona jako szkło to kurierzy nic sobie z tego nie robią .
Załączam foto opakowania paczki jako dowód .I co dalej w zaistniałej sytuacji .
Kurier Patryk
Numer paczki - 0000015433155L
https://i.postimg.cc/G34ntBxy/IMG-20211203-152659.jpg
https://i.postimg.cc/Dz0B6GZQ/IMG-20211203-152710.jpg
ZaletyNIE DBACIE O PACZKI
WadyOPIESZAŁOŚĆ KURIERA
~Tomasz / 2021-12-06 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem już dwie mikrofalówki którą dostarczało DPD.
Pierwsza mikrofalówka została podrzucona pod drzwiami w bloku, przez kuriera DPD, bez ŻADNEGO kontaktu z jego strony. Przypadkiem zauważyłem paczkę jak odwiedziłem mieszkanie (w którym trwa remont i nikt nie mieszka). Mikrofalówka miała obitą przednią szybę, co stało się w transporcie i o czym kurier wiedział - dlatego po cichu podrzucił paczkę. Musiałem reklamować i odsyłać towar.
Druga mikrofalówka nie została podjęta z magazynu DPD przez kuriera DPD, bo stwierdzili tam uszkodzenie i nie wydali paczki do klienta. Teraz nie ma ani towaru, ani pieniędzy. DPD mnie odsyła do sprzedawcy, a sprzedawca nic nie wie o paczce która zaginęła.
NIE POLECAM tego dziadostwa jakim jest DPD. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA z jaką miałem do czynienia!!
Zaletybrak
Wadydewastują paczki w transporcie
~Robert / 2021-12-06 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa!!! Nadałem paczkę w Gdańsku.
1ego grudnia, jest 7 grudnia i paczka jest nadal w paczkomacie.
Dzwoniłem na infolinię i nic nie mogą mi pomóc, mam czekać. Dzwoniłem przrd cheilą żeby poinformować że chce zwrot paczki T również kazano mi czekać, nie wiadomo kiedy mi zwrócą, konsultanci na infolinii nic nie mogą tylko zgłoszenia przyjmują.
Nigdy więcej DPD!!!