Raz zamówiłem paczkę kurierem DPD i kurier dwa dni z rzędu dzwonił do drzwi i od razu uciekał, nie dając możliwości odbioru. Jako powód niedoręczenia podawał, że nikogo nie było w domu.
Dwukrotnie w ciągu tego roku kurier nie poradził sobie z dostarczeniem paczki, którą nadawałem. Dwukrotnie rzekomym powodem był błąd adresu. Ostatnim razem osoba zamawiająca stwierdziła, że w infolinii powiedzieli że na etykiecie nie było nazwy miejscowości. To niemożliwe ponieważ system przy nadaniu automatycznie wypełnia to pole po wpisaniu kodu pocztowego. Zapewniali też że ta paczka zostanie doręczona, ale nie doszło do tego.
Po tych przygodach zmieniam firmę kurierską na inną. W poprzednich latach nie było z tą firmą takich problemów. Przy 8 zrealizowanych usługach w tym roku DPD zdołało zrealizować 5. Zalety-czasem paczka dociera do adresata ;)
-możliwość szybkiego nadania i bliskość punktu
WadyW kontaktu i przy licznych problemach firmy z dostarczaniem paczek, opowiadają klientowi bajki i niestworzone historie, obwiniając nadającego albo odbiorcę.