Ukryte koszty w połączeniach, o których klient nie jest informowany zanim połączenie się rozpocznie. To skandal, żeby za kilkuminutową rozmowę z infolinią, w sprawie paczki, za której opóźnienie winny jest przewoźnik doliczono mi do miesięcznego abonamentu łącznie aż 10,00zł za usługę "premium" (o zgrozo).
Czuję się oszukana i uważam, że brak informacji o dodatkowych opłatach jest oszustwem, które powinno zostać ukarane.
Dodatkowo żadna firma nie przysporzyła mi tyle udręk co DPD. Paczki są wyrzucane przez płot, pozostawiane bez niczyjej wiedzy na posesjach w deszczu, bądź na posesji obok. Wielokrotnie drżałam o swoją paczkę kiedy musiał ją dostarczyć kurier tej firmy.
Nie polecam.Zaletybrak
WadyUkryte koszty w połączeniach, o których klient nie jest informowany. To skandal, żeby za kilkuminutową rozmowę z infolinią, w sprawie paczki, za której opóźnienie winny jest przewoźnik doliczono mi do miesięcznego abonamentu łącznie aż 10,00zł