Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12559 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eliza / 2022-01-28 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdzi że jak mnie nie ma w domu to nie przywiezie mi paczki bo nie jast w tych okolicach. Pisałam że nie będzie mnie w domu bo jak wiele innych ludzi też pracuje. Nie polecam tej firmy. A cena za doręczenie jest zbyt duża
    ZaletyŻadnych
    WadyNie biorą pod uwagę że klient też pracuje
  • ~Dominika / 2022-01-28 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Przesyłka przekazana do punktu - nieudana próba doręczenia. Z tym, że to kurier miał problem z wyjście z auta chyba. Cały dzień czekania w domu! Kpina i lekceważenie klienta. Kurier nawet telefonu nie odbiera. NIE POLECAM! Nigdy więcej tej firmy nie wybiorę!!!
  • ~Pokahontaz / 2022-01-28 14:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Któryś raz z rzędu kurierowi nie chce się nawet z auta wysiąść i jedzie od razu z paczka do bazy. Place tyle kasy żeby się pofatygował na piętro. Najgorsza firma kurierska jaka jest. Nawet nie ma nr do kuriera. Jakbym chciała chodzić po pa że to bym ustawiła sobie packzomat, ducha zostaje w kieszeni. Nie polecam!!! Sytuacja kilkukrotna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Leserstwo. Beznadziejna obsługa
  • ~Małgorzata / 2022-01-28 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kurier dostarczył przesyłkę pod inny adres!
    Przesyłki nie otrzymałam, powinna być dwa dni temu u mnie, a jest u obcych osób!
    Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
    ZaletyBrak
    Wady Przesyłka zaginęła
  • ~Monika / 2022-01-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa !! Zamówiłam miseczki szklane Luminarc przyszły w opłakanym stanie - czyli połowa potłuczonych mimo etykiety na opakowaniu że to produkt szklany a w środki foli bąbelkowej !!!
  • ~Megan / 2022-01-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina. Obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie, ale w sumie nie odbiega od innych dużych firm. Jednak kurierzy, brani są chyba z łapanki. Z gorszymi nie miałam do czynienia. Jednak na tej opinii zaważyła głównie sytuacja, w której kurier nas okradł. Po prostu wziął sobie paczkę, a firma mimo wielu telefonów i reklamacji, stwierdziła że ma to gdzieś. Mam nadzieję, że karma wróci do złodzieja, a firma również poniesie w końcu jakieś konsekwencje.
    ZaletyBrak
    WadyTo oszuści i złodzieje
  • ~Zorro666 / 2022-01-28 10:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem jak w innych miastach ale kurier Marian z Miastko to najlepszy kurier z jakim miałem doczynienia oby inni byli tacy jak on to korzystał bym tylko z dpd
  • ~slawomir / 2022-01-28 03:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zwrotu pieniędzy za uszkodzoną przesylke sprawa trafi do sądu
    Infolinia zero pomocy
  • ~maria / 2022-01-27 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier zz osiedla Piastow majcy dostraczyc paczke na Kalinowe nie podjal zadnej proby jej dostarczebia paczki odeslano a on sam w spsob wyjatkowo arogancki i prymitywny probowal klamc i zatuszowac sprawe skandal
  • ~Tendrzak Wratislaviensis / 2022-01-27 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta ze strony biura klienta DPD jest jak najbardziej w porządku! Dużo gorzej wygląda sprawa z dostawą oraz kurierem, który w moim przypadku był Ukraińcem i niezbyt kulturalnie się zachował wyzywając mnie za to, że miałem odwagę do niego dzwonić i zapytać o godzinę dostawy. Ja jednak muszę raz gospodarować swoim czasem, po drugie Pani z biura klienta mnie nawet zachęciła, bym do kuriera zadzwonił w celu upewnienia się się o tym, kiedy mniej więcej u mnie będzie. Moim zdaniem nie powinno tak być, iż klient zostaje wyzywany przez kuriera tylko dla tego, że śmiał się do niego dzwonić. --- Stąd moja opinia wypadła daleko od dobrej!
  • ~Maciej / 2022-01-27 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wróciła do nadawcy mimo braku ani jednej próby dostawy paczki (oczywiście komunikaty mówią coś innego)

    Nadawca zrzucił wszytskie koszty na mnie a DPD nie rozpatrzyło mojej reklamacji, bo nie ode mnie wpłynęła wpłata.
  • ~Pele / 2022-01-27 14:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Za to jak wygląda obsługa klienta na infolinii i totalną spychologię i zwalanie wszystkiego na klienta, zamknął bym tę firmę. Ale za to, że do stworzenia reklamacji za zniszczoną przesyłkę potrzebowałem "TYLKO" aparatu fotograficznego, drukarki, skanera i komputera, to im się należy po prostu kopniak w tyłek... Tak jak mnie zniechęcili do siebie, to jest szok. Odradzam każdemu, bo jak się coś zdarzy z ich winy, to ganiaj i błagaj żeby ktoś ci coś uznał...masakra.
    ZaletyBrak
    WadyPolityka formy nastawiona na naciąganie i zniechęcanie do reklamacji.
  • ~wie / 2022-01-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie odbiera telefonów obsługujący Zduńską Wole pan Lukasz .Tragedia dziwię się że tacy ludzie bardzo nieodpowiedzialni są zatrudniani jako kurier przez DPD.Odradzam z korzystania .
  • ~Tomek / 2022-01-27 00:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma DPD oszukuje Klientów , w moim przypadku doliczają dopłaty za niestandardową przesyłkę, w moim przypadku jest to towar wysyłany w kartonach o wymiarach 150x20x20 co jest ewidentnie standardem. Po złożeniu reklamacji dostaje odpowiedz iż doliczoną opłatę za niestandardowy wymiar "Niestandardowa paczka/paleta" bez uzasadniania oraz jakiegokolwiek protokołu czy dokumentu. Adnotacja iż reklamacja została rozpatrzona i mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej. To jest skandal i lekceważenia Klienta. Firma DPD traktuje dodatkowe opłaty jako dodatkowe źródło niezasadnego dochodu.
    ZaletyBrak
    WadyNiezasadne doliczanie opłat , obsługa Klientów i proces kontaktu i reklamacji najgorszy jaki można sobie wyobrazić
  • ~meffka_28 / 2022-01-26 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w DPD robią sobie za przeproszeniem żarty. Przesyłka która miała przyjść do mnie w piątek, skończyła tak, że sama musiałam ją sobie odebrać. Pierwszy powód to pomylenie adresu dostawy. Za kolejnym razem podobno nie było mnie w domu, gdzie czekałam na kuriera, nawet kontaktowałam się z nim telefonicznie z zerowym skutkiem, a gdy zgłosiłam problem na infolinię, kurier odebrał telefon, oczywiście nie ode mnie tylko od przemiłej pani z infolinii, i poinformował ją że nikogo w domu nie ma. Za trzecim razem natomiast kurier w ogóle nie podjął próby kontaktu ze mna mimo moich telefonów i smsow z instrukcją pozostawienia paczki na ochronie, nie zrobił tego zostawił jedynie wiadomość systemową, że paczka czeka na mnie w punkcie DPD. Żarty jakieś naprawdę.
    ZaletyMile panie na infolinii i w punkcie odbioru /nadania paczek
  • ~bozena222 / 2022-01-26 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam negatywne opinie, Rzeczywiście paczki kurier rzuca przez płot, trzeba szukać, rzadko dostarcza pod adres. Dzisiaj np powiedział, że jak nie zejdę po paczkę na główną uilicę to odeśle ją z powrotem i zostazwił w sklepie dla mnie to conajmniej 20 min drogi - po pierwsze nie chodzę samodzielnie, a po drugie mamy kwarantannę. Problemem dla kuriera nie jest tylko kłopotliwa teraz deoga bo w lecie robi to samo - to problem tylko z tym kurierem, inne firmy działają jak należy. Już opisywałam tę sytuację ale nic nie pomaga.
    Krzeszowice
  • ~Trzeźwy / 2022-01-26 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i cwaniaków. Od kilku dni kurier nie dostarcza paczki. Podobno nie ma mnie w domu, albo został ustalony że mną inny termin dostawy itp. bzdury. Zero pomocy na infolinii. Klienta mają gdzieś. Z innymi firmami nigdy nie było takich problemów. Tylko z D* pa Panie D*pa za każdym razem takie przygody. Omijać szerokim łukiem!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Iza / 2022-01-26 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier wszechczasów!!! Uwaga to zlodzieje! Kradną przesyłki klientów, kłamią że dostarczają i zawożą w inne miejsca, na infolini można porozmawiać z...botem! Tak oszczędzają na pracownikach, że bot od 4 dni czyta ten sam komunikat i powtarza że przesylke dostarczali. Mają pecha- cały czas ktoś był w domu bo był chory. Kłamią oszukują to są zlodzieje! Nikomu nie polecam tej firmy, sami nigdy nie kupimy nic od sklepu który przez nich dostarcza przesyłki. Od 2 lat tyle przesylek zamawiane i dostarczane przez innych kurierów, nawet przez zwykłą pocztę i żadnych problemow. Zasługują na zgłoszenie na policję o oszustwo. Ktoś powinien tych złodzieji skontrolować. Nigdy wiecej. Uciekajcie od DPD jak najdalej, czy jako klient czy jako sklep. Każdy inny normalny kurier tylko nie ci oszuści!!! Powiem każdemu komu zdolam o moich doswiadczrniach z nimi i ostrzegę każdego
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko to jedna wielka wada w tej firmie. Klamiący kurierzy, obsluga klienta przez robota, zero pomocy przy niedostarczeniu przez tydzien paczki, stracony czas i pieniądze. Składają się tylko na wad!
  • ~Ala / 2022-01-26 15:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę bardzo pochwalić firmę kurierską DPD - bardzo sprawnie , a przede wszystkim bardzo uczciwie .
    Chcę również pochwalić Kuriera Pana Zbigniewa .
    Przemiły i wspaniały człowiek - profesjonalne podejście i uczciwe
    Wielkie wielkie pochwały dla firmy i dla kuriera!! ????.
    Dziękuję .
    ZaletySame zalety
    WadyBrak wad.
  • ~Jagoda Łokić / 2022-01-26 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przypuszczam, że DPD szkoli swoich kurierów w porzucania paczek byle gdzie, aby tylko przesyłka była dostarczona, a odbiór poręczony nazwiskiem adresata (co jest karalne), który nawet na oczy nie widział paczki. Oczywiście ręce umywają, od odpowiedzialności, mając klienta gdzieś. Najgorsza firma kurierska!!!! Już nawet Pocztex jest o niebo lepszy, nie wspominając o innych firmach. Moją opinię opieram na wielu niemiłych doświadczeniach z DPD. Za każdym razem gdy jestem zmuszona (jak mam wybór to wybieram innego dostawcę) korzystać z ich usług to jest jakiś problem!
    ZaletyAni jeden pozytywnej rzeczy nie mogę napisać o tej firmie.
    WadyPorzucanie przesyłek w nieznanych nawet kurierom miejscach. Zero kontaktu z klientem, nieinformowanie, że przesyłka została rzucona pod drzwi. Przy odmowie odebrania przesyłki, podpisanie się nazwiskiem odbiorcy i podejrzewam, że kradzież przesyłki, bo do tej pory się nie odnalazła. Zmiana miejsca/daty dostarczenia przesyłki to jakaś abstrakcja. Mogłabym się tak rozpisywać w nieskończoność.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12559
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987