Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12718 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tony exe / 2022-02-22 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier w żaden sposób nie poinformował między którymi godzinami przywiezie paczkę co poskutkowało nie otworzeniem paczki jeszcze w momencie dostawy. Paczka została uszkodzona podczas transportu a szkody szacowane są na 600 zł. Całe opakowanie zostało wykonane z grubego kartonu owinięte liczbą warstwą stretchu. Na załączonych do reklamacji zdjęciach widoczne są wgniecione rogi paczki i liczne wgłębienia co świadczy o tym, że paczka została rzucana i traktowana w sposób nie zgodny z regulaminem. Pierwsza reklamacje odrzucono z powodu " z zewnętrznej strony paczki nie na znaków uszkodzen" więc napisałem odwołanie, które potraktowane zostało dokładnie tak samo jak reklamacja. Do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy z ubezpieczenia jak i sprawnego sprzętu, za który zapłaciłem. Przedmiotem transportu było car audio a uszkodzony został głośnik niskotonowy ze skrzyni basowej. Jeśli magnes głośnika został całkowicie wyrwany z kosza głośnika łącznie z cewką a teraz trzyma się tylko i wyłącznie dzięki sile magnetycznej oznacza to, że został perfidnie rzucony o twarda powierzenie. Niestety nie jest to pierwszy przypadek gdzie DPD umywa ręce i ucieka od odpowiedzialności. Wszelakie próby nawiązania ugody zostały odrzucone. Nie polecam korzystania z usług tych perfidnych oszustów. Mają za nic rzeczy, za które ktoś musiał zapłacić. Omijać szerokim łukiem i korzystać z bardziej rzetelnych firm
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyJedyna wada to transport cudzych pieniędzy, powinni zamknąć ta żałosna firmę
  • ~Milena / 2022-02-22 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Karolina K.,kurier-obsługująca między innymi klientów z ul. Batalionów Chłopskich w Ciechanowie, jest przemiłą, pełną kultury i profesjonalną osobą. Świetnie wykonyje swoją pracę, zasługuje na wiele słów uznania. Życzlabym sobie, aby wszyscy kurierzy byli tacy jak Pani Karolina.
  • ~Wikr / 2022-02-22 12:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Sortownia NSC to najgorsza sortownia DPD. Jako firmie DPD mogę dać 5 gwiazdek to tej sortowni nie przyznał bym nawet jednej
  • ~Lena / 2022-02-22 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, obsługa reklamacji i przestarzały system elektroniczny nadania paczek. Porażka
  • ~xbud / 2022-02-22 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Mateusz z oddziału w Nowym Sączu jest PRZEBESZCZELNY!!!, NIEUPRZEJMY!!!, KŁAMIE !!! I nie potrafi przyznać się do popełnionego błędu. Nigdy więcej DPD!!!!!!!!!! każdemu będę odradzać!!!!
  • ~:) / 2022-02-22 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan Mateusz z Torunia - kurier, który nigdy nie zastaje klientów w domu - nieważne, że często są oni dostępni. Nie kontaktuje się tłumacząc, że to mój obowiązek wiedzieć kiedy on podejmie próbę dostarczenia paczki. Po zwróceniu uwagi złośliwie odesłał zamówienie, firma, pod którego szyldem pracuje ten pan powinna zainterweniować po skardze. Niestety nie reagują...
  • ~Iwona / 2022-02-22 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD zasługuje na NOBLA. Dlaczego? Franz Kafka by nie wymyślił. A DPD potrafiło.
    było to tak...
    Zakupiony na Ebayu przedmiot nie dotarł do mnie. Ktoś z DPD podpisał odebranie paczki, w moim imieniu... Automat zgłasza, że moja paczka dotarła do mnie.
    W mailu tego samego dnia otrzymałam wiadomość, że kurier mnie nie zastał w domu(byłam w domu cały czas), i paczkę, że mogę sobie odebrać w punkcie odbioru DPD. Pojechałam na drugi koniec Warszawy, miły pan w okienku oznajmił, że to fałszywy meil. I że oni nie mają żadnej paczki o numerze ani z maila ani z nadania. Myślę, ze jeżeli paczka została odebrana w moim imieniu przez pracownika DPD, to numer znika z systemu, i nie widać już niczego o losie tej przesyłki. A powinno się pojawiać, że np "paczka została odebrana", przynajmniej przez tydzień.
    KPINY TOTALNE. NIE MAM ANI NUMERU PACZKI, BO GDY PACZKA WCHODZI DO POLSKI, DOSTAJE CHYBA POLSKI NUMER. A TEGO NIKT MI NIE PODAŁ. NIE MAM SIĘ GDZIE POSKARŻYĆ, BO BRAK NUMERU, INFOLINIA NIE ŁĄCZY Z KONSULTANTEM TYLKO BOTEM EWĄ. Bot nie rozumie zdania złożonego. TO SKANDAL TAKA POCZTA. SKANDAL WSTYD I DZIWIĘ SIĘ TYLKO, ŻE PAŃSTWO POLSKIE, PAŃSTWO ŁADU I PORZĄDKU, z PRĘŻNĄ PROKURATURĄ, POLICJĄ I INNYMI ORGANAMI ŚCIGANIA,TOLERUJE TAKIE COS.
    Nawet ewentualne REKLAMACJE do DPD są utrudnione, bo nie mogę złożyć skargi jako odbierająca przesyłkę.
    Nie mam numeru paczki, nie mam paczki, nie mam możliwości poskarżenia się w firmie DPD.
    Nie mam słów...
    ZaletyZalety? Kpicie sobie?
    WadyWSZYSTKO- WSZYSTKO W DPD JEST WADLIWE
  • ~OLO / 2022-02-21 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE!!!!!!!!! czekasz na paczkę to sobie poczekasz... kurier przyjedzie nawet nie zadzwoni i odeśle paczkę! DNO!!!!! nigdy wiecej!!!
  • ~Jokerr / 2022-02-21 22:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak chcesz sobie "utrudnić życie" warto skorzystać. Przesyłka zmasakrowana, a reklamować sobie możesz. Szkoda kasy.
    ZaletyTerminowość
    WadyDewastują przesyłki
  • ~robcio / 2022-02-21 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklamacja?! Buhahahaha. Już dawno nie spotkałem takich wichłaczy! Możesz sobie naklejki naklejać, wykupić dodatkowe ubezpieczenie i tak maja cię w du**. Ta firma ewentualnie może kowadła dostarczać. Rzucają przesyłkami!!!
    Zaletyco takiego?!
    Wadyszkoda słów
  • ~Zuz / 2022-02-21 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma słabo wywiązując się ze swoich obowiązków .często paczki giną i nie można odzyskać pieniędzy nie uznają reklamacji .nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Radek / 2022-02-21 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę nikomu nie wysyłać nic tą firmą kurierską!! Paczka z nowego Sącza do Wrocławia szła 2 tyg!!! W między czasie został zgubiony list przewozowy dlatego rower leżał na magazynie przez parę dni gdy już został wysłany do odbiorcy i odebrany, okazało się że jest w opłakanym stanie!!
    WadyWadą jest cała ta firma
  • ~Maciej / 2022-02-21 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat to mało powiedziane paczka z Warszawy do Gdańska tydzień i niby dwie próby doręczenia, nikogo ani razu nie było nikt nie dzwoni w dupie wszyscy wszystko, Mam nadzieję że Castorama rozwiąże umowe
  • ~Monika / 2022-02-21 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.
    Nie dostarczają przesyłek, od razu zwracają do nadawcy.
  • ~Kpina / 2022-02-21 10:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier Paweł.... Pozostawia tak wiele do życzenia, że..... Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Jak to się dzieje, że tacy jak ON pracują bezpośrednio z klientem.
    ZaletySzybkość
  • ~Wiktoria / 2022-02-21 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza służba kurierska na polskim rynku. Nigdy nie korzystam z ich usług, chyba, że sklep, gdzie składam zamówienia współpracuje tylko z nimi. Kurier nie dostarcza paczki pod podany adres, co za tym idzie zwrot do nadawcy, jeżeli zależy ci na tym towarze to płacisz ponownie kurierowi. Nie zwracają środków za niedostarczoną paczkę, rozpatrują sprawę od 30 dni i wyżej.
  • ~Monika / 2022-02-20 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Brak kontaktu z kurierem oraz pomimo zmiany terminu dostawy, paczka przyszła w innym dniu!
  • ~Zuza / 2022-02-19 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Też mam złe doświadczenia z tą firmą dpd kurier za bardzo ingeruje w to co się zamawia jeszcze z tekstem do mnie co znow się zaczyna z paczkiami jeszcze ma prezentacje że zamówiam przez ich firmę i że musi mi je przywieźć nie polecam tej firmy
  • ~Halina Malek / 2022-02-19 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie spełnia oczekiwań klientów pracownicy oszukują nie dostarczają przesyłek w dane miejsce trzeba ich szukać płacimy za kłamstwo pracowników
    ZaletyBrak zalet
    WadyKurierzy kłamią nie dostarczają przesyłek do domu trzeba ich szukać za co płacimy to ich praca dostarczyć przesyłkę w dane miejsce a nie podbierać furgonetkę gdy się szuka wyłączają telefon firma nie spełnia oczekiwań pobierając opłaty
  • ~Adam / 2022-02-18 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Na obsłudze klienta poprzez email odpisują po 24h... Tragedia. Ceny kosmiczne w porównaniu z innymi przewoźnikami. Kurierzy nieodpowiedzialni nie odbierają paczek z punktów pickup, paczka leży 3 dni w punkcie i należy tu chyba błagać kuriera, aby ją zabrał. Często dojeżdżały w 24h teraz niestety czas usług wydłuża się do 48h jak na poczcie.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpóźnienia, marna obsługa klienta, naliczanie dodatkowych opłat za przeadresowanie paczki za pobraniem. zrobił to odbiorca, który później i tak nie odbiera paczki może mu naliczajcie opłaty, a nie adresatowi, który i tak jest w plecy ze zwrotem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12718
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8106
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7742
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4136
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4129
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100