Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12632 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Juliusz / 2022-02-25 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim rozumieniu DPD to złodzieje wzięli kasę za kuriera a paczkę pizdnęli pod śmietnikiem. Reklamacji na Infolinii nie przyjmują. Pan bezczelnie nie obsługuje zgodnie z Polskim prawem mówi że reklamacji nie przyjmuje. Paczka z elektroniką za ok 5000 zł. Ty zapłać i się martw a Kurier DPD pizdnie to pod śmietnik a nie doręczy do rąk własnych. Uważam że warto to wiedzieć zanim się im zapłaci za cokolwiek. Uwaga na tą nierzetelną firmę!!!
  • ~Jaro / 2022-02-24 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Niektórzy piszą o koszmarze, ale to chyba jedno z nałagodniejszych określeń.
    Wysyłam kilkaset paczek miesięcznie i to przez różnych kurierów/ firmy. To co wyprawia ta firemka, to .....
    Ale po kolei: dość często nie odbierają na czas przesyłek wysyłanych, pomimo zgłoszenia odbiorów. Dla poprawienia swoich statystyk kurier oznacza w swoim systemie paczkę od innego klienta jako moją i zamyka moje zlecenie. To powoduje, że muszę jeszcze raz kolejnego dnia zamawiać kuriera (pod warunkiem, że zauważę, jak nie to w grę wchodzi kolejny dzień), przez co przyjeżdża o dzień czasami dwa za późno. Pakowanie paczek na samochód: moje paczki są dość ciężkie- nawet do 20 kg i mają oznakowanie "ostrożnie szkło". Ale dla kuriera nie ma to znaczenia- kładzie ciężkie paczki na inne kartony przez co niszczy przesyłki na dole. Potrafi układać paczki jak popadnie (pomimo oznakowanie ostrożnie szkło) pod sam dach swego dostawczaka. Jedno hamowanie lub przyspieszenie i ciężkie paczki sopd sufitu spadają na inne paczki niszcząc zarówno moje jak i innych klientów. Uszkodzenia: w głowie się nie mieści ile paczek można dowieźć do klientów uszkodzonych. Dla porównania: Inpost nie uszkodził żadnej paczki a DPD kilkadziesiąt (a wysyłam obiema firmami po równo).
    Mam nadzieję, że powyższy krótki opis obrazuje wątpliwy "profesjonalizm" tej firmemki....
    Odradzajcie korzystanie z ich usług. Sami się obudzą za jakiś czas, ale już bez znacznej części klientów. PS. na szczęście większość moich klientów jest świadoma, że uszkodzenia powstają z winy przewoźnika i sami deklarują już korzystanie z innych firm niż DPD. BRAWO. :)
    ZaletyNie widzę.
    WadyZalet nie widzę, a wad jest zdecydowanie za dużo.
  • ~W......a / 2022-02-24 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar! Nigdy już nie skorzystam z tej firmy !
    Zamawiam jedzenie dla psa-co miesiąc paczka 15 kg. W zeszłym miesiącu kurier co prawda zadzwonił domofonem z tekstem, cytuje: "se Pani zejdzie po to"-bez komentarza. Wczoraj czekam na kuriera, raptem dostaje maila i smsa: po nieudanej próbie doręczenia paczka oczekuje w punkcie odbioru. Nikt nie dzwonił ani domofonem, anii tel.Jestem w ciąży, paczka waży 15 kg. Dzwonie na infolinie, gadam z robotem, czekam 20 min na połączenie. Pan cytuje mi regulamin i ma gdzieś całą sytuację. Dzwonie kolejnego dnia rano. Kurier dostał dyspozycje aby ponownie dostarczyc mi paczke ale powiedzial ze to niemożliwe. Pytam sie wiec Pani co ja mam teraz zrobic, w ciazy, z paczka 15 kg do odebrania, z karma dla psa i pies bez jedzenia. A Pani na to ma Pani kod odbioru to niech ktos Pani odbierze!!!!!! Mało tego nie dostałam kodu odbioru a Pani z centrali nie mogla mi go podac. W tej firmie jest totalny brak kultury osobistej, profesjonalizmu, empatii a kurierzy wykonuja swoja prace na bardzo słabym poziomie, a za darmo tego nie robia. W centrum obslugi tez osoby tam pracujace nie potrafia rozmawiac z klientem i nie robia nic aby poprawić swój wizerunek, który nie jest najlepszy sądząc po opiniach w internecie. W punkcie odbioru bardzo nieuprzejma Pani. Jednym słowem dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jacek / 2022-02-24 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalnie beznadziejna obsługa, zaznaczasz płatność kartą przy odbiorze, a kurierzy przyjeżdżają bez terminali płatniczych, rzekomy brak na wyposażeniu, płatność tylko gotówką. Taka sytuacja w XXI w to już przegięcie, pamiętam czasy płatności gotówkowych z przed 10 lat ale obecnie to naprawdę przesada. Pracownicy, kurierzy tylko rozkładają ręce w bezradności, wina organizacji nie ludzi.
  • ~Magdalena / 2022-02-24 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Pomylone dyspozycje, całkowite ignorowanie dyspozycji przekierowania przesyłek, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, brak pomocy przy reklamacji. Po raz kolejny kurier oddał paczkę do punktu obioru, podczas gdy nie było żadnej próby kontaktu lub pomylono dzień dostawy. Tragedia.
  • ~Zniesmaczona 121314 / 2022-02-24 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która dostarcza uszkodzone paczki, a w momencie zgłaszania reklamacji odrzuca, mimo dostarczanych dokumentów. Dodatkowo niekompetentni pracownicy którzy nawet imienia zgłaszającego konsumenta nie potrafią przeczytać.
    Wadyniekompetentni, bez kultury i bez szacunku do dostarczanego towaru, zero umiejętności miękkich w kwestii kontaktu z klientami
  • ~Anna / 2022-02-24 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłam kuriera, ponieważ zależało mi na otrzymanie przesyłki w danym dniu. Jednak kurier nie potrafił zadzwonić przed dostarczeniem paczki, otrzymałam tylko i wyłącznie po fakcie maila, że przesyłka nie jest dostarczona z powodu nieobecności w mieszkaniu. Nie mając podanych przybliżonych godzin, w których kurier ma się pojawić - rozumiem, że żeby otrzymać przesyłkę trzeba być przez cały dzień w domu czekając na kuriera? Po otrzymaniu wiadomości o ponownej próbie dostarczenia następnego dnia, pomyślałam, że sytuacja prawdopodobnie się powtórzy. Więc korzystając z formularza przekierowałam paczkę do punktu odbioru, gdzie NIE MA ŻADNEJ INFORMACJI, że przekierowanie spowoduje kolejne opóźnienie paczki i że nie będzie ona na pewno dostarczona w kolejnym dniu. Więc opłacając dostawę kurierem tylko straciłam pieniądze, a przesyłkę otrzymam z minimum 2 dniowym opóźnieniem.
  • ~Oliwoa / 2022-02-24 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza forma kurierska z jaką miałam do czynienia. Jedyna xktora twierdzi że mieszkam pod klatka schodową i wszystkie paczki zostawia tam chyba że wyraźnie jest ciężka to wgk jen nie dostarczają. Za dużo by kurier musiał dźwigać... A obsługa na tak żenującym poziomie że rece i padają. Kierownik powiedział że jak kurier nie dostraxzyl to mam pecha.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBeznadziejna obsługa brak realizacji podstawowych założeń firmy
  • ~Adin / 2022-02-23 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nigdy jeszcze nie udało się czegokolwiek wysłać bez przeszkód i opóźnienia
    ZaletyBrak
    WadyCzas
  • ~Jola / 2022-02-23 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma i niekompetentny dział reklamacji ( ale chyba o to chodzi żeby zatrudniać debili). Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOstrzegam przed tą firmą bo będziecie żałować
  • ~Lukasx / 2022-02-23 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie tak jak pisze większość. Nie zdążyła mi się jeszcze taka sytuacja abym odebrał paczkę w domu. Nie można w żaden sposób dograć terminu odbioru albo ustalić dogodnej godziny. Generalnie dosteje informacje że kurier będzie jutro i mam warować czekając aż się łaskawie pojawi. Jak mnie nie ma w domu albo akurat wyszedłem do sklepu to już straciłem szanse na odbiór paczki w domu. OMIJAC Z DALEKA.
    WadyNie doręczają przesyłek do domu.
  • ~Ossek / 2022-02-22 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Debile.
    Zamówiłem towar z wysyłką 24h i otrzymałem tylko wiadomość dziś przyjdzie kurier.
    Kurier nie odbiera. Jest godzina 21 i paczki nie ma. Więc po ch.. są wysyłki 24h ja się pytam? Kto mi zwróci pieniądze za tą wysyłkę? Bo gdybym wiedział zamówiłbym za połowę ceny na pojutrze. A to co Zamówiłem było akurat mi potrzebne na dziś.
    ZaletyBrak
    WadyWad nie ma ,ale są debile w dpd
  • ~Ostatni raz / 2022-02-22 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier twierdzi że nie było mnie w domu ale przeziez łatwiej zostawić w punkcie odbioru niż się wozić z paczką
    Jak się nie narobić żeby niepracowac
    ZaletyNie mam
    WadySame wady
  • ~Paula6999555 / 2022-02-22 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Zero kontaktu, zostawiają gdzieś po sasiadach przesyłkę bez żadnej informacji..
  • ~Marta / 2022-02-22 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE!!!!!!! czekasz na paczkę i się nie dopoczekasz... kurier przyjedzie nawet nie zadzwoni i odeśle paczkę do nadawcy! Lekceważące podejście do klienta
  • ~decak / 2022-02-22 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to najgorsza firma kurierska na terenie Polski. Jeżeli chcesz dostać uszkodzoną przesyłkę, wybierz DPD.
  • ~tony exe / 2022-02-22 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier w żaden sposób nie poinformował między którymi godzinami przywiezie paczkę co poskutkowało nie otworzeniem paczki jeszcze w momencie dostawy. Paczka została uszkodzona podczas transportu a szkody szacowane są na 600 zł. Całe opakowanie zostało wykonane z grubego kartonu owinięte liczbą warstwą stretchu. Na załączonych do reklamacji zdjęciach widoczne są wgniecione rogi paczki i liczne wgłębienia co świadczy o tym, że paczka została rzucana i traktowana w sposób nie zgodny z regulaminem. Pierwsza reklamacje odrzucono z powodu " z zewnętrznej strony paczki nie na znaków uszkodzen" więc napisałem odwołanie, które potraktowane zostało dokładnie tak samo jak reklamacja. Do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy z ubezpieczenia jak i sprawnego sprzętu, za który zapłaciłem. Przedmiotem transportu było car audio a uszkodzony został głośnik niskotonowy ze skrzyni basowej. Jeśli magnes głośnika został całkowicie wyrwany z kosza głośnika łącznie z cewką a teraz trzyma się tylko i wyłącznie dzięki sile magnetycznej oznacza to, że został perfidnie rzucony o twarda powierzenie. Niestety nie jest to pierwszy przypadek gdzie DPD umywa ręce i ucieka od odpowiedzialności. Wszelakie próby nawiązania ugody zostały odrzucone. Nie polecam korzystania z usług tych perfidnych oszustów. Mają za nic rzeczy, za które ktoś musiał zapłacić. Omijać szerokim łukiem i korzystać z bardziej rzetelnych firm
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyJedyna wada to transport cudzych pieniędzy, powinni zamknąć ta żałosna firmę
  • ~Milena / 2022-02-22 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Karolina K.,kurier-obsługująca między innymi klientów z ul. Batalionów Chłopskich w Ciechanowie, jest przemiłą, pełną kultury i profesjonalną osobą. Świetnie wykonyje swoją pracę, zasługuje na wiele słów uznania. Życzlabym sobie, aby wszyscy kurierzy byli tacy jak Pani Karolina.
  • ~Wikr / 2022-02-22 12:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Sortownia NSC to najgorsza sortownia DPD. Jako firmie DPD mogę dać 5 gwiazdek to tej sortowni nie przyznał bym nawet jednej
  • ~Lena / 2022-02-22 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, obsługa reklamacji i przestarzały system elektroniczny nadania paczek. Porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8057
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027