strona 296 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- nastepna »
-
~Jan / 2022-03-01 08:35
Nie polecam.Paczka zostawiona na wycieraczce. Wartość przesyłki wynosił 800 zł. Nikt do mnie nie zadzwonił,nie poinformował o chęci doręczenia przesyłki do rąk wlasnych. Dziwi mnie, że przy dzisiejszym wyborze firm kurierskich zdążają się takie sytuacje.
-
-
~Marzena / 2022-02-28 18:59
Nie polecam tej firmy są nieodpowiedzialni kurier oszukuje od 2dni że paczkę odebrał totalna porażka jestem ciekawa ile dni będę czekała na zwrot pieniędzy i rozpatrzenie reklamacji WadyBrak odpowiedzialosc kurię to poprostu porazka -
~elore / 2022-02-28 17:47
Kurier zadzwonił na telefon, po odebraniu nie odpowiadał i się wyłączył, nie odbierał telefonu. Nie przyniósł przesyłki pod adres za to pojawiła się informacja o nie zastaniu adresata i przełożenie dostawy!:( -
~Mazgaj / 2022-02-28 11:57
W systemie kurier oznaczył przesyłki jako doręczone.
Wcześniej dzwonił do mnie tak abym nie zdołał odebrać (dwa sygnały). W domu przez cały dzień czekała na dostawę osoba.
W tym samym dniu nie odbierał już telefonów (od godziny 16), mimo, że "na bazę" wraca po godzinie 17.
Podobnie nie mógł się z kurierem skontaktować pracownik obsługi.
Dzisiaj dzwoni do mnie kurier, że mogę przyjechać do niego do domu abym mógł odebrać od niego przesyłkę.
W jego domu mogę odebrać o każdej porze ale do punktu odda to dopiero po 17:30.
O co chodzi? Gość nie wychodzi z domu i wszystkich zaprasza do siebie?Zaletybrak -
~Magda / 2022-02-25 21:43
Na paczkę czekam już prawie dwa tygodnie. Paczka ze sklepu internetowego Van Graf zamówiona 14.02.2022 dziś jest 25.02.2022 paczki nadal nie ma. Sklep Van Graf zwala na DPD a DPD na sklep a ja paczki nie mam. ZaletyNie ma zalet.WadyPostawa "olewająca" klienta -
~Kate / 2022-02-25 15:37
Kurier sam zmienia sobie daty wydanej do dostarczenia paczki (rzekomo na moją prośbę). Kiedy wreszcie zjawia się z paczką, zamiast zadzwonić do drzwi, po prostu ją zostawia i odjeżdża. Brak kontaktu z kurierem, nie odbiera. Paczki zdarzają się uszkodzone, na szczęście w środku wszystko ok. Infolinia "zlewa" skargi. Tak traktują klienta i jego pieniądze, bo oczywiście paczki są opłacone. -
~WG / 2022-02-25 15:00
Nie ma czego oceniać..chyba że minusowo ..to wtedy-100
Kurier, mimo iż o 8-30 zgłoszono zmianę terminu na następny dzień zgłasza się w dzień wcześniej o 11-37 i stwierdza odmowę odebrania paczki mimo iż nikogo nie ma w miejscu doręczeniaZaletyBurdelWadyTotalny burdel -
~Jaisnvja / 2022-02-25 13:02
Ta firma to kpina! Kurier podjął próbę doręczenia paczki i zadzwonił ze już jest, niestety nie byłam obecna w domu wiec poprosiłam o 10 minut zaczekanie - kurier odmówił. Powiedziałam aby zostawił awizo i doręczył paczkę w kolejnym dniu roboczym - tak jak jest wszystkich firmach kurierskich (nie wspomnę ze z każdej innej firmy kurier dziwni do mnie godZine wcześniej ze jest w trasie). Kurier jednak bez mojej zgody zdeklarował odbiór osobisty w punkcie.. nie zostawiajac awiza o które prosiłam ZaletyBrakWadyObsługa -
-
~Ewa / 2022-02-25 11:47
DPD jak do tej pory mialam za jedną z najlepszych firm kurierskich, do dziś.
Pan zadzwonił do mnie że ma dla mnie paczkę i mam sobie zejść po nią na dół. Paczka wazyła przeszło 10 kg i nawet nie raczył jej wyciągnąć z samochodu. Ja byłam zmuszona sie obsłużyć a o wniesieniu na 4
pietro nawet nie wspomneZalety... dla mnie od dzis nie ma.... -
~Patryk / 2022-02-25 11:07
Dziękuję za zostawienie paczki na działce a nie oddanie do sąsiada złodzieja -
~Juliusz / 2022-02-25 10:51
W moim rozumieniu DPD to złodzieje wzięli kasę za kuriera a paczkę pizdnęli pod śmietnikiem. Reklamacji na Infolinii nie przyjmują. Pan bezczelnie nie obsługuje zgodnie z Polskim prawem mówi że reklamacji nie przyjmuje. Paczka z elektroniką za ok 5000 zł. Ty zapłać i się martw a Kurier DPD pizdnie to pod śmietnik a nie doręczy do rąk własnych. Uważam że warto to wiedzieć zanim się im zapłaci za cokolwiek. Uwaga na tą nierzetelną firmę!!! -
~Jaro / 2022-02-24 22:10
Niektórzy piszą o koszmarze, ale to chyba jedno z nałagodniejszych określeń.
Wysyłam kilkaset paczek miesięcznie i to przez różnych kurierów/ firmy. To co wyprawia ta firemka, to .....
Ale po kolei: dość często nie odbierają na czas przesyłek wysyłanych, pomimo zgłoszenia odbiorów. Dla poprawienia swoich statystyk kurier oznacza w swoim systemie paczkę od innego klienta jako moją i zamyka moje zlecenie. To powoduje, że muszę jeszcze raz kolejnego dnia zamawiać kuriera (pod warunkiem, że zauważę, jak nie to w grę wchodzi kolejny dzień), przez co przyjeżdża o dzień czasami dwa za późno. Pakowanie paczek na samochód: moje paczki są dość ciężkie- nawet do 20 kg i mają oznakowanie "ostrożnie szkło". Ale dla kuriera nie ma to znaczenia- kładzie ciężkie paczki na inne kartony przez co niszczy przesyłki na dole. Potrafi układać paczki jak popadnie (pomimo oznakowanie ostrożnie szkło) pod sam dach swego dostawczaka. Jedno hamowanie lub przyspieszenie i ciężkie paczki sopd sufitu spadają na inne paczki niszcząc zarówno moje jak i innych klientów. Uszkodzenia: w głowie się nie mieści ile paczek można dowieźć do klientów uszkodzonych. Dla porównania: Inpost nie uszkodził żadnej paczki a DPD kilkadziesiąt (a wysyłam obiema firmami po równo).
Mam nadzieję, że powyższy krótki opis obrazuje wątpliwy "profesjonalizm" tej firmemki....
Odradzajcie korzystanie z ich usług. Sami się obudzą za jakiś czas, ale już bez znacznej części klientów. PS. na szczęście większość moich klientów jest świadoma, że uszkodzenia powstają z winy przewoźnika i sami deklarują już korzystanie z innych firm niż DPD. BRAWO. :)ZaletyNie widzę.WadyZalet nie widzę, a wad jest zdecydowanie za dużo. -
~W......a / 2022-02-24 16:53
Koszmar! Nigdy już nie skorzystam z tej firmy !
Zamawiam jedzenie dla psa-co miesiąc paczka 15 kg. W zeszłym miesiącu kurier co prawda zadzwonił domofonem z tekstem, cytuje: "se Pani zejdzie po to"-bez komentarza. Wczoraj czekam na kuriera, raptem dostaje maila i smsa: po nieudanej próbie doręczenia paczka oczekuje w punkcie odbioru. Nikt nie dzwonił ani domofonem, anii tel.Jestem w ciąży, paczka waży 15 kg. Dzwonie na infolinie, gadam z robotem, czekam 20 min na połączenie. Pan cytuje mi regulamin i ma gdzieś całą sytuację. Dzwonie kolejnego dnia rano. Kurier dostał dyspozycje aby ponownie dostarczyc mi paczke ale powiedzial ze to niemożliwe. Pytam sie wiec Pani co ja mam teraz zrobic, w ciazy, z paczka 15 kg do odebrania, z karma dla psa i pies bez jedzenia. A Pani na to ma Pani kod odbioru to niech ktos Pani odbierze!!!!!! Mało tego nie dostałam kodu odbioru a Pani z centrali nie mogla mi go podac. W tej firmie jest totalny brak kultury osobistej, profesjonalizmu, empatii a kurierzy wykonuja swoja prace na bardzo słabym poziomie, a za darmo tego nie robia. W centrum obslugi tez osoby tam pracujace nie potrafia rozmawiac z klientem i nie robia nic aby poprawić swój wizerunek, który nie jest najlepszy sądząc po opiniach w internecie. W punkcie odbioru bardzo nieuprzejma Pani. Jednym słowem dno.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Jacek / 2022-02-24 15:12
Totalnie beznadziejna obsługa, zaznaczasz płatność kartą przy odbiorze, a kurierzy przyjeżdżają bez terminali płatniczych, rzekomy brak na wyposażeniu, płatność tylko gotówką. Taka sytuacja w XXI w to już przegięcie, pamiętam czasy płatności gotówkowych z przed 10 lat ale obecnie to naprawdę przesada. Pracownicy, kurierzy tylko rozkładają ręce w bezradności, wina organizacji nie ludzi. -
~Magdalena / 2022-02-24 14:55
Fatalna obsługa. Pomylone dyspozycje, całkowite ignorowanie dyspozycji przekierowania przesyłek, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, brak pomocy przy reklamacji. Po raz kolejny kurier oddał paczkę do punktu obioru, podczas gdy nie było żadnej próby kontaktu lub pomylono dzień dostawy. Tragedia. -
~Zniesmaczona 121314 / 2022-02-24 14:40
Firma która dostarcza uszkodzone paczki, a w momencie zgłaszania reklamacji odrzuca, mimo dostarczanych dokumentów. Dodatkowo niekompetentni pracownicy którzy nawet imienia zgłaszającego konsumenta nie potrafią przeczytać. Wadyniekompetentni, bez kultury i bez szacunku do dostarczanego towaru, zero umiejętności miękkich w kwestii kontaktu z klientami -
-
~Anna / 2022-02-24 10:11
Opłaciłam kuriera, ponieważ zależało mi na otrzymanie przesyłki w danym dniu. Jednak kurier nie potrafił zadzwonić przed dostarczeniem paczki, otrzymałam tylko i wyłącznie po fakcie maila, że przesyłka nie jest dostarczona z powodu nieobecności w mieszkaniu. Nie mając podanych przybliżonych godzin, w których kurier ma się pojawić - rozumiem, że żeby otrzymać przesyłkę trzeba być przez cały dzień w domu czekając na kuriera? Po otrzymaniu wiadomości o ponownej próbie dostarczenia następnego dnia, pomyślałam, że sytuacja prawdopodobnie się powtórzy. Więc korzystając z formularza przekierowałam paczkę do punktu odbioru, gdzie NIE MA ŻADNEJ INFORMACJI, że przekierowanie spowoduje kolejne opóźnienie paczki i że nie będzie ona na pewno dostarczona w kolejnym dniu. Więc opłacając dostawę kurierem tylko straciłam pieniądze, a przesyłkę otrzymam z minimum 2 dniowym opóźnieniem. -
~Oliwoa / 2022-02-24 10:03
Najgorsza forma kurierska z jaką miałam do czynienia. Jedyna xktora twierdzi że mieszkam pod klatka schodową i wszystkie paczki zostawia tam chyba że wyraźnie jest ciężka to wgk jen nie dostarczają. Za dużo by kurier musiał dźwigać... A obsługa na tak żenującym poziomie że rece i padają. Kierownik powiedział że jak kurier nie dostraxzyl to mam pecha. ZaletyBrak zaletWadyBeznadziejna obsługa brak realizacji podstawowych założeń firmy -
~Adin / 2022-02-23 18:16
Masakra nigdy jeszcze nie udało się czegokolwiek wysłać bez przeszkód i opóźnienia ZaletyBrakWadyCzas -
~Jola / 2022-02-23 13:19
Tragiczna firma i niekompetentny dział reklamacji ( ale chyba o to chodzi żeby zatrudniać debili). Nie polecam. ZaletyBrakWadyOstrzegam przed tą firmą bo będziecie żałować
strona 296 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- nastepna »