strona 285 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »
-
~Filip / 2022-03-31 08:17
Express na ten am dzień wylądował pod drzwiami po 4 dniach.
Paczka na właściwy adres - Adres niewłaściwy.
ITD
Nie polecam -
-
~Ola / 2022-03-30 16:48
Nie dostarczona paczka, kurier nie pojął ani jednej proby doreczenia przesyłki po czym paczka odesłana do nadawcy ze statusem odrzucona! Nie polecam! -
~Andrzek / 2022-03-30 15:24
najgorsza firma jaka chyba istnieje.
NIE dostarczają paczek, BRAK kontaktu do kuriera, BRAK wsparcia na infolinii.
Zalonse. Chcesz się uzywerac z osobami, które pracują za karę nie ogarniają swojej roboty - zamawiaj z DPD.
Chcesz mieć dostarczona przesyłkę w terminie, nie czkeac na zwroty po xx tygodni itd. OMIJAJ z daleka.
Ja już nie zamawiam od żadnego sprzedawcy oferującego DPD jako jedyna opcje dostarcznia.
SOPOT/Trójmiasto.Zaletyeee co?Wadyjak wyżej w komentarzu -
~DPD = gówno / 2022-03-30 15:09
Paczka nie została doręczona, ponieważ kurier twierdzi, że nikogo nie było pod wskazanym adresem, co jest kłamstwem ponieważ pracuje z domu i domofon mam 2 metry od głowy, co więcej domofon jest sprawny bo ostatni raz był używany tego samego dnia. W domu była również mama która nie słyszała aby kurier dzwonił. Zostałem oszukany oraz okłamany przez konsultanta, do kuriera nie da się dodzwonić, a na słuchawce w call center siedzi jakiś debil który nie umie nic powiedzieć inaczej co wychodzi poza scenariusz rozmowy. Z pewnością to był ostatni raz kiedy skorzystałem z dpd ZaletyBrakWady-paczka nie została doręczona
-brak kontaktu z kurierem
-tragiczna obsługa call center -
~zbigniewa / 2022-03-30 15:05
Myślę, że nie trzeba komentować... ponieważ poprzednicy powiedzieli już chyba wszystko. Unikać jak ognia! Zaletyzero zaletWadynajgorsza firma kurierska -
~Jagoda / 2022-03-30 13:27
Obsługa dramat pani z paczką do wymiany nie pozwoliła otworzyć i sprawdzić czy sprzęt jest w całości . Po zapytaniu co w tej sytuacji zrobimy odwróciła się na pięcie z krótkim do widzenia . Proszę omijać z daleka ZaletyAbsolutny brak -
~Magda / 2022-03-30 11:30
Kurier nie potrafi dostarczyć przesyłki pod wskazany adres. Przesyłka zamówiona na adres przychodni czynnej od godziny 7.00 do godziny 18.00, a wg kuriera nie było nikogo w godzinach 14.00 i 17.30. zero kontaktu, nigdy więcej. Żeby było śmieszniej ta sama sytuacja z przesyłka zamówiona na adres domowy. Kpina a nie usluga WadyBrak dostarczenia przesyłki pod wskazany adres -
~Kasia / 2022-03-30 10:08
Nie polegam z całego serca. Kurier nie jest uczciwy w stosunku do obiorcy poprzez kamuflowanie własnego błędu uszkodzenia opakowania towaru i za razem towaru. Po czym nie odbiera telefonu, bo doskonale wie że uszkodził towar. A oczywiście całe DPD nie widzi swojej winy. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Wera / 2022-03-30 09:41
Po raz kolejny dramatyczna obsluga. Zero kontaktu z kurierem. Jedyna informacja to "niepoprawny adres' a nagle sam sie poprawil. Co wiecej to nie jedyna taka sytuacja z ta firma kurierska. Jakim cudem kurierzy innych placowek potrafia uzywac telefonu zeby sie skontaktowac z odbiorca paczki?
To kolejne moje bardzo zle wrazenia pod katem tej firmy. W przyszlosci jak bedzie do wyboru dostawa z DPD to jednak wole zeby paczki szly innymi metodami. -
~Nameasnick / 2022-03-30 00:37
Paczka miała być 29 marca, w ciągu 24 nic z tego. DPD coś ostatnio schodzi na ... -
~Monika / 2022-03-29 19:12
Traktowanie paczki jest fatalne. Przesyłka była pognieciona. Zawartość paczki również pognieciona. ZaletyPrzesyłka dostarczona na drugi dzieńWadyBrak poszanowania paczki. Cała pognieciona. Zawartość paczki w której znajdowały się papierowe kwiaty zostały pogniecione -
~yack / 2022-03-29 18:44
szkoda że nie można postawić oceny minusuwej. kurier wystawil info w internecie ze nikogo nie zastal i nie mogl dostarczyc przesylki a bylem w domu !!! ZaletybrakWadywystawianie info że nie zastali klienta -
~Malgorzata / 2022-03-29 18:20
Nie no pań dostawca dzwoni domofonem i zostawia paczkę na klatce schodowej. Przecież to są kpiny. Ktoś powinien się tym zająć. ZaletyNie maWadyLeniwy pracownik -
~Anna / 2022-03-29 17:29
Beznadziejna obsługa. Dokument miał być dostarczony w ciągu kilku godzin, opłata ponad 100 zł, i co? Nic. Pracownik źle wpisał kod pocztowy, dokument nie dotarł. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności, żenada. -
~Jolanta / 2022-03-29 16:48
Do dyspozytora oddziału zDPD Gorzów który miał dyzur dnia.,29.04.22.0klamal mnie pan zapewniając że dzisiaj 29.04 na pewno przekaże paczkę kurierowi.Pan tam pracuje czy udaje pracownika?Obiecalpanze jutro na pewno ale ja mam wątpliwości co do pana podejścia do wykonywania podstawowych obowiązków.Dzisia minął trzeci dzień w których firma ma obowiązek dostarczyć paczkę.Jutro mnie tez Pan okłamanie. ZaletyZadnychWadyRażąca niekompetencja -
~nux1 / 2022-03-29 16:17
Banda chamów. Nie dzwonią. Kurierzy nie dostarczają a później wrzucają do pickup-ów żebyś sam sobie odebrał. Nie dawać zleceń. Lepiej wybrać inpost paczkomat niż gówniane dpd. Nigdy więcej. Zaletyżadnych zaletWadytylko wady. Po prostu nie korzystać a zdechną sami -
-
~Lubov / 2022-03-29 15:30
Najgorsza firma kurierska z którą się spotkałam. Kurierzy zachowują się jak chcą, chamsko, mają ciebie gdzieś, rozłączają się podczas rozmowy. Nie wiadomo ani kiedy przyjedzie, ani gdzie zostawi przesyłkę. NIE POLECAM W OGÓLE MIEĆ SPRAWĘ Z TĄ FIRMĄ. Dodzwonić się i złożyć skargę, lub dobić się do konsultanta nie ma możliwości. Nikt nie odbiera!!!! ZaletyNie maWadyTa firmą nie musi istnieć w ogóle. Cała firma jest jedną wielką wadą -
~Michał / 2022-03-29 14:09
Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem, jeszcze nie było przesyłki która została by doręczona bez komplikacji. Kurierzy robią sobie co chcą, przekazują paczki między sobą i nikt nie wie gdzie akurat jest. Nie mówiąc juz o jakim kolwiek kontakcie z ich strony. ZaletyBrakWadyCała ta firma -
~Xxx / 2022-03-29 10:11
Za każdym razem jak paczka do odebrania to kurier każe schodzić na dół a to on powinien doręczyć paczkę do drzwi taka jest jego robota a nie ja drobna jestem a 30Kg mam taszczyć na 2 piętro masakra ... -
~Ntl / 2022-03-28 23:02
Gdybym chciała czekać na paczkę tydzień, to bym zwyczajnie poszła piechotą. Przekierowanie paczki to jakaś kpina - inne firmy robią to od ręki, dostają dyspozycję i już. DPD nie. DPD musi przekazać paczkę kurierowi, nadać nowy numerek i znowu przekazać paczkę kurierowi, a następnie położyć ją czort wie gdzie na sortowni. Na infolinii bot, który nie podaje informacji o statusie paczki, na czacie obsługa się rozłącza po zapytaniu, na jakim etapie jest dostawa. Szczerze mówiąc, już Poczta Polska oferuje wyższą jakość usług. ZaletyNie ma żadnychWadyWszystko
strona 285 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »