strona 284 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- nastepna »
-
~Jerzy / 2022-04-01 11:36
Paczka dla dzieci z Ukrainy niestety nie dotarła została zawrócona z powodu błędnego kodu pocztowego. Pomimo telefonu na infolinię i sprostowania przez odbiorcę ijak i nadawcę oraz prośby, że jesteśmy gotowi dopłacić za usługę niestety nam odmówiono. Chociaż paczka była już w stolicy musiała powrócić do Stargardu ???? przykre że w czasie powszechnego dostępu do komunikacji ktoś wolał być ważniejszy i tak niemiły … -
-
~HWD DPD / 2022-04-01 11:24
Właśnie siedząc w domu otrzymałem drugą odmowę kolejny dzień z rzędu :) Żadnego telefonu, oczywiście brak próby dostarczenia, nic :) Nie polecam zj3bów ZaletyXDWadyWszystko ? -
~kazimierz / 2022-04-01 11:13
Właśnie przyjechał kurier DPD, paczka rozwalona ze wszystkich stron, widać, że wiele razy upadała, opakowanie styropianowe w strzępach. Kurier twierdzi że taką mu wydali i on ma to wszystko w dupie. Jeżeli on sam jej nie zniszczył to dlaczego taką przyjął. Ceny rosną w górę a usługi i przede wszystkim odpowiedzialność pracowników w dół ,
Całkowicie odradzam tę firmę. -
~. / 2022-04-01 11:09
Kurier Wojciech, który dostarcza Paczki do Auchan Tarnów wykazuje się niezwykłą kulturą osobistą. Nie ma problemów z odbiorem i dostarczaniem przesyłek jak to bywało z innymi kurierami. Nie jest niecierpliwy. Odbiór i dostarczanie paczek przez niego przechodzi bardzo sprawie. Zaletywysoka kultura osobista kuriera, bezproblemowość -
~Adam / 2022-04-01 08:54
Bardzo słaba jakość usługi. Paczki pogniecione. System przekierowań nie działa. Paczka trafia na stary adres. Kurier ma pretensie że się nie odbiera bo mu się psuje statystyka.ogulni radzę wybrać innego dostawce... ZaletyBrakWadyKurier nie miły. Mądrala.Paweł SYBKI z rejonu kaliniec w k
Kaliszu -
~A.R. / 2022-04-01 08:37
Wydaje mi się, że jakość ich usług zależy od konkretnego kuriera. Ostatnio 4krotnie trafiła mi się dostawa z DPD i 4 razy w mailu zobaczyłam imię i telefon tego samego kuriera- pewnie każdy kurier ma swój rejon). Pierwszy raz pojawiła się dziwna sytuacja. Dostałam wiadomość, że była próba doręczenia, a jej właściwie nie było.. Więc zadzwoniłam do kuriera. Nie umiał się za bardzo odnieść do tego czemu dostałam taką wiadomość, ale za to powiedział że będzie o określonej godzinie i faktycznie był o tej godzinie i wszystko było w porządku. Kolejnymi razami w związku z tym, że nie było mnie w domu dzwoniłam na podany nr tel z prośbą o np. o podanie mniej więcej godzin w jakich byłaby dostawa lub czy mógłby dostarczyć sąsiadom (podawałam szczegóły w SMS zgodnie z prośbą kuriera). Przesyłki były dostarczone. Więc tak podsumowując jestem bardzo zadowolona z usług tego konkretnego kuriera, pomimo dziwnej wpadki na początku. -
~Jack / 2022-03-31 21:24
Witam, wyslalem paczkę a kurier zamiast doręczyć to wpisał odmowa przyjęcia o godzinie 16 a ta firma pracuje do 15.paczka wróciła do mnie na mój dodatkowy koszt ja przez to nie doręczenie jestem do tyłu kilka tysięcy złotych. Jeśli chodzi o reklamacje to zbywają ja błazna. -
~Katka / 2022-03-31 16:53
Jestem niezadowolona. Paczka 2 razy niedostarczone mimo że byłam w domu. Raz zadzwonił podbiegłam do domofonu i już go nie było. Infolinia nieprzyjemna. Nie zamówię już nigdy u nich. GLS jest najlepsza firma kurierska zawsze dostaje SMS z numerem tel i kurier porządny ale dpd to omijać i nie korzystać z ich usług już nigdy. WadyWszystko -
-
~ewa / 2022-03-31 16:45
KURIER PRZESYŁA SMS O DOSTARCZENIU PACZKI KTÓREJ NIE DOSTARCZA I ODSYŁAJĄ Z POWROTEM DO NADAWCY ZaletyBRAKWadyCAŁY DZIEN CZEKAŁAM W DOMU NA PRZESYŁKĘ kurier 29.03.2022rano powiadomił o przesyłce nie dotarł i odesłał do nadawcy kpina jestescie firma nie wiarygodna -
~Dariusz / 2022-03-31 16:26
Beznadzieja. Podobno wczoraj kurier był dwa razy i nie zastał nikogo - nieprawda, byłem cały czas w domu.
Zero telefonów od kuriera. Dzisiaj info mailem, że powtórnie doręczą przesyłkę.
Czekam, w końcu żona zadzwoniła - odesłali do nadawcy bez próby powtórnego doręczenia wbrew temu, co sami obiecali w mailu. Od razu dzwonię na infolinię, tam facet twierdzi, że nic nie może zrobić, żeby cofnąć zwrot.Zaletynie widzęWadyZero kontaktu ze strony kuriera, infolinia nic nie może -
~Ania / 2022-03-31 14:47
Zero kontaktu z kurierem, generalnie firma ma wywalone na klientów.Nie wiem po co chcą nr tel jak i tak nie kontaktują się. Na moje pytanie, na infolinii dostałam odpowiedz, że kurier nie musi , że nie ma takiego obowiązku, więc ja też nie mam obowiązku korzystać z usług DPD. ..stanowczo NIE POLECAM. Zaletybrak zaletWadybrak zalet -
~PANI / 2022-03-31 13:29
Nowy Pan kurier dpd który jeździ na terenie Międzylesia nie jest odpowiedni na te stanowisko po pierwsze będąc w domu odbiorca Pan potrafi zapisać że nikogo nie zastał gdyż nawet nie był pod danym adresem z przesyłką jest niemiły nie potrafi się określić mniej więcej kiedy będzie w danej miejscowości pod adresem- nie wiem -przecież każdy ma jakieś obowiązki nie żeby cały dzień siedzieć w domu czekać na!!!!! -
~mx / 2022-03-31 13:26
tragedia po prostu, mnie nie ma, bo w pracy, trzy osoby w domu, które mogą odebrać, a kurier nawet nie próbował zadzwonić do drzwi tylko sobie wpisał adres niewłaściwy i odesłał tragedia. -
~Stefa / 2022-03-31 13:17
Za każdym razem kurier dzwoni i każe mi zchodzić na dół (zaznaczam że mieszkam na czwartym piętrze) .Chyba na tym polega jego praca aby dostarczyć klientowi paczkę A nie klient po nią schodził. ???????????? -
~DPD porażka / 2022-03-31 12:21
Chyba najgorsza firma kurierska, przynajmniej na rynku Polskim. Brak kontaktu, przesyłki zamiast doręczane na kolejny dzień roboczy, doręczane są według uznania, jak im się zachce.
Odradzam korzystanie i omijanie szerokim łukiem usług firmy kurierskiej DPD -
~Mk / 2022-03-31 11:13
Mimo, że na przesyłce " jak wół" napisane "uwaga cienkie szkło"i "nie rzucać"- paczka została zgięta w pół, a zawartość przełamana.
Jedna gwiazdka to za dużo -
-
~Jarek / 2022-03-31 11:12
Tylko dlatego, że nie ma 0, oszukańcze praktyki:
Po opłacie i wysłaniu przesyłki, przychodzą dodatkowe opłaty na maila, jakoby to były przesyłki niestandardowe.
A była to przesyłka, pudełko o gabarytach 40x30x15, 3 kg, owinięta folią, ponieważ taki wymóg zgłosił sklep (jeśli będzie widać markę produktu, to nie przyjmą przesyłki) w którym zamawiałem buty, łyżwy dla dziecka.
Jest to rzekomo powód do pobierania dodatkowych opłat w wysokości kolejnej przesyłki, czyli 20,30zl. To jest zwykle naciąganie klientów, kurier przecież wie co odbiera i nie informował o możliwych dodatkowych opłatach.
Nie polecam!WadyOszukańcze praktyki -
~Paulina / 2022-03-31 10:13
Przesyłka w ich rękach od 6dni, miała dotrzeć do punktu pickup, podejrzewam że ze względu na gabaryt tam nie trafiła. Przesyłka została magazynowana gdzieś na oddziale, ale z ich strony 0 kontaktu tyle wiem ile sama z nich wyciągnę na infolinii. Nie wiem czy w ogóle do mnie dotrze... -
~Anna / 2022-03-31 10:01
Nie dostarczona paczka, kurier nie podjął ani jednej próby doręczenia przesyłki po czym paczka odesłana do nadawcy ze statusem odrzucona! Niesamowite! Nie polecam! -
~Sylwia / 2022-03-31 08:31
Nie działa opcja przekierowania przesyłki. Wypełniałam formularz kilkanaście razy i ciągle wyskakuje błąd. Infolinia pracuje tylko do 18:00.
strona 284 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- nastepna »