strona 270 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- nastepna »
-
~Nikola / 2022-05-12 10:55
Kurier jakiś najarany nie słyszy co sie do niego mówi po podaniu adresu mówi że to pomyłka -
-
~Artur / 2022-05-12 09:56
Dwuletnia współpraca, jeśli można to tak nazwać, firma nie warta poświęcania im 5 minut na obszerniejszy komentarz. Tragedia kontakt, organizacja, itd itd. Typowy moloch, który tworzy umowę tak, żeby im było dobrze, a Ty płać i się męcz Zaletynie kojarzęWadydługo by wymieniać -
~Niezadowolona / 2022-05-12 09:12
Nie polecam. Osobiście będę unikać. Kurier ma wyłączony telefon. Brak możliwości kontaktu. Na Infolinii tylko możliwość rozmowy z botem. Przełożenie terminu dostawy paczki skutkuje jej porzuceniem w puncie nadania/odbioru paczek. Firma i kurier mają w głębokim poważaniu dyspozycje składane przez Klienta. Rozmowa z pracownikiem firmy graniczy z cudem. Dla mnie komedia jakaś, a nie poważna firma. -
~Arek / 2022-05-11 22:20
Paczka leży na magazynie drugi dzień, status się nie zmienia a bot z którym rozmawiam mnie rozłącza. Nigdy więcej i nikomu nie polecam WadyFatalna obsługa klienta -
~Maria / 2022-05-11 18:59
Nie polecam, paczka niedostrczona,. Miała być na drugi dzień, to nie została ponownie odebrana z punktu. Zero kontaktu. Z siedzibą po rozmowie, że, że jest nr telefonu, to odpowiedź, że oni nie muszą dzwonić. Ok, tylko z innych firm kurierzy dzwonią. NIE, NIE, NIE POLECAM!!!! . ZaletyBrak zaletWadyWszystkio na NIE -
~Sajmon77 / 2022-05-11 17:52
proponuję nie korzystać z usług tej firmy . Arogancki i niemiły kurier który w dodatku oszukuje że próbował dostarczyć przesyłkę 2 razy. pominmo że w wiadomości było przekazane aby przesyłkę dostarczyć po godzinie 15,30 i tak pierwsza próba odbyłą się o godz.ok 10,00. po prostu śmiech na sali . to chyba normalne że zazwyczaj ludzie o tej porze są w pracy. Najlepiej aby wziąść urlop i czekać z rozwiniętym czerwonym dywanem na jaśnie pana kuriera od rana. Kontakt na infolinii to kolejna porażka - na początku odzywa się Boot haha. Życzę aby powstały paczkomaty dla przesyłęk wielkogabarytowch i już wogóle nie będę musiał korzystać z ich usług. Jak taki człowiek chce pracować do 15.,00 to nich się zatrudni gdzie indziej.
TOTALNE DNO i PRL!!!!!!!!! . gdyby się dało dałbym ocene zero!!!!Zaletyżadnych zalet!!!!!!Wadyzero profesjonalizmu i arogancja kureira jak i pani na infolini -
~Leszno / 2022-05-11 17:24
Unikać tej firmy z daleka zero profesjonalizmu a kurierzy to bezczelni ludzie zwłaszcza tu na rejon Leszczyński kurierzy dpd są nie mili i bezczelni jak by za karę pracowali POWTARZAM JESZCZE RAZ UNIKAC TEJ FIRMY ILE SIE DA NIE POLECAM NIE REKOMENDUJE NIE NIE NIE SPRAWA ZOSTANIE NAGŁOSZONA W MEDIACH I ZOBACZYMY KTO BENDZIE SMIAŁ SIE OSTATNI ludzie którzy w dpd rekrutują tych kurierów to powinni sami być zwolnieni i tyle z mojej strony przykładów niekompetencji tej firmy jest tyle że brakuje tu miejsca by wszystko opisać ZaletyBrakWadyCała ta firma plus kurierzy to jakieś nieporozumienie -
~Lucyna / 2022-05-11 17:06
Czekałam W domu cztery godziny na odbiór paczki.
Żadnego telefonu od kuriera, żadnej informacji.
Po złożeniu reklamacji, dowiedziałam się, że to wina systemu!
Do dziś nie ma zwrotu pieniędzy na moim koncie za niewykonaną usługę .
To był pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej nie skorzystam z ,,usług,, DPD! -
-
~Natalia Necelman- / 2022-05-11 16:05
Dno. Paczki leżą po kilka dni w punkcie, a kurier ich nie dowozi -
~Monia / 2022-05-11 15:07
W punkcie Dpd źle napisała adres do odbiorcy i telefon żadnego powiadomienia sms kurier nie umie dostarczy tylko gdzieś zostawia WadyZła obsługa -
~Klaudia / 2022-05-11 14:32
Totalna porażka brak kultury kurier był bezczelny i paczka nie była dostarczona pod dom mało tego musiałam po nią iść -
~Kamil / 2022-05-11 12:31
Po co podawany jest nr do kuriera, skoro ma cały czas wyłączony telefon i włącza się poczta głosowa? Po drugie, paczka z gwarancją dostawy na drugi dzień (za dodatkową opłatach) zostaje odebrana przez kuriera wieczorem i po 42 godzinach w dalszym ciągu nie doręczona.
Po trzecie, brak reakcji firmy na zgłoszenie o agresywnym kurierze (i charakterystyczny zapach marihuany w kabinie samochodu), który kilka miesięcy temu dostarczał przesyłki w Dominikowie(woj.zachodniopomorskie) skutecznie wyleczyły mnie i moich znajomych, przyjaciół z korzystania w przyszłości z usług tej firmy. Sprawa zostanie oczywiście odpowiednio przedstawiona (wraz z dowodami) w mediach społecznościowych, ku przestrodze.ZaletyPróżno na ten moment szukaćWadyJak w głównym opisie -
~Felicja / 2022-05-11 11:54
Największą zaletą DPD jest to że podaję telefon do kuriera. Do tej pory nie miałam problemu z dostarczaniem przesyłek.
Pan Maciej ,który obsługuje teren k/ Siewierza jest ok.ZaletyTelefon do kuriera. -
~Justyna / 2022-05-11 11:12
Kurier pozostawia paczkę pod drzwiami bez uprzedniego informowania, czy dzwonienia do mieszkania, w którym cały dzień jest ktoś kto mógłby ją odebrać. Reklamacja składana trzykrotnie - bez żadnych rezultatów. -
~Leszek / 2022-05-11 11:04
Tragedia. Nigdy nie korzystajcie z usług tej firmy. Dwa razy otrzymałem rozerwaną paczkę. Kurier podaje przesyłkę rozerwanym do dołu żeby klient nie widział że paczka została splądrowana. Reklamacji nikt nie rozpatruje. Obecnie czekam już 6 dzień na przesyłkę. Arogancja, bezczelność no i złodziejstwo. Jak można grzebać w paczkach ? -
~Ryjek / 2022-05-11 10:51
Tragedia. Niesolidność, poświadczanie nieprawdy. Trzeci dzień czekam na kuriera. Twierdzi, że ma za dużo paczek i samowolnie przekłada termin, albo oświadcza, że nie było nikogo pod wskazanym adresem. Wystrzegajcie się Kuriera Kamila! A właściwie usług tej firmy! -
-
~Kajta / 2022-05-11 10:49
Jeden kurier z dpd bez problemu umiał dostarczyć paczke pod wskazany adres natomiast inny kurier uznał że nie może po ok 2 tygodniach dałam mu znać że mogę paczki odebrać to powiedział że już wróciły do nadawcy bo on wiecznie nie będzie czekać aż mu dam znać -
~Artur / 2022-05-11 10:32
Gdyby gó*no mogło być firmą kurierską to było by dpd ZaletyXD -
~klient / 2022-05-11 08:33
napisać można książkę o tej firmie.
1. gdy zgubią ci paczkę, którą ubezpieczasz na kwotę X, oddają tylko marny procent z tego, bo uznają że to nie było tyle warte.
2. na infolinii zazwyczaj nie potrafią pomóc, przełączają z działu na dział i zbywają byś zadzwonił następnego dnia albo za godzinę. przy następnym telefonowaniu musisz całą sprawę opisywać od nowa bo nikt nic oczywiście nie wie
3. problemem w ogóle jest odebranie telefonu przez konsultanta, najpierw trzeba się przebić przez bota, który jest w stanie jedynie powiedzieć ci co się dzieje z paczką (to samo możesz zrobić na stronie www). jak już się przebijesz to czekasz na łączu - "poniżej 4 minut" które trwa 20 minut.
4. mają swoje paczkomaty, które otwierają się z cudzymi paczkami - zgłaszasz to wielokrotnie, mówią że się tym zajmą, ale mają to gdzieś
5. podają sprzeczne ze sobą informacje na infolinii i emailowo - wiele by tu wymieniać -
~Iza / 2022-05-10 20:33
Najgorsze paczkomaty ever. Jeden się połączył to nie otwiera się okno. Dwa następne w ogóle nie chciały się połączyć.Gorszych paczkomatów nie spotkałam ZaletyBrak
strona 270 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- nastepna »