Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12551 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lucyna / 2022-05-11 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam W domu cztery godziny na odbiór paczki.
    Żadnego telefonu od kuriera, żadnej informacji.
    Po złożeniu reklamacji, dowiedziałam się, że to wina systemu!
    Do dziś nie ma zwrotu pieniędzy na moim koncie za niewykonaną usługę .
    To był pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej nie skorzystam z ,,usług,, DPD!
  • ~Natalia Necelman- / 2022-05-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Paczki leżą po kilka dni w punkcie, a kurier ich nie dowozi
  • ~Monia / 2022-05-11 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    W punkcie Dpd źle napisała adres do odbiorcy i telefon żadnego powiadomienia sms kurier nie umie dostarczy tylko gdzieś zostawia
    WadyZła obsługa
  • ~Klaudia / 2022-05-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka brak kultury kurier był bezczelny i paczka nie była dostarczona pod dom mało tego musiałam po nią iść
  • ~Kamil / 2022-05-11 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Po co podawany jest nr do kuriera, skoro ma cały czas wyłączony telefon i włącza się poczta głosowa? Po drugie, paczka z gwarancją dostawy na drugi dzień (za dodatkową opłatach) zostaje odebrana przez kuriera wieczorem i po 42 godzinach w dalszym ciągu nie doręczona.
    Po trzecie, brak reakcji firmy na zgłoszenie o agresywnym kurierze (i charakterystyczny zapach marihuany w kabinie samochodu), który kilka miesięcy temu dostarczał przesyłki w Dominikowie(woj.zachodniopomorskie) skutecznie wyleczyły mnie i moich znajomych, przyjaciół z korzystania w przyszłości z usług tej firmy. Sprawa zostanie oczywiście odpowiednio przedstawiona (wraz z dowodami) w mediach społecznościowych, ku przestrodze.
    ZaletyPróżno na ten moment szukać
    WadyJak w głównym opisie
  • ~Felicja / 2022-05-11 11:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Największą zaletą DPD jest to że podaję telefon do kuriera. Do tej pory nie miałam problemu z dostarczaniem przesyłek.
    Pan Maciej ,który obsługuje teren k/ Siewierza jest ok.
    ZaletyTelefon do kuriera.
  • ~Justyna / 2022-05-11 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pozostawia paczkę pod drzwiami bez uprzedniego informowania, czy dzwonienia do mieszkania, w którym cały dzień jest ktoś kto mógłby ją odebrać. Reklamacja składana trzykrotnie - bez żadnych rezultatów.
  • ~Leszek / 2022-05-11 11:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Nigdy nie korzystajcie z usług tej firmy. Dwa razy otrzymałem rozerwaną paczkę. Kurier podaje przesyłkę rozerwanym do dołu żeby klient nie widział że paczka została splądrowana. Reklamacji nikt nie rozpatruje. Obecnie czekam już 6 dzień na przesyłkę. Arogancja, bezczelność no i złodziejstwo. Jak można grzebać w paczkach ?
  • ~Ryjek / 2022-05-11 10:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Niesolidność, poświadczanie nieprawdy. Trzeci dzień czekam na kuriera. Twierdzi, że ma za dużo paczek i samowolnie przekłada termin, albo oświadcza, że nie było nikogo pod wskazanym adresem. Wystrzegajcie się Kuriera Kamila! A właściwie usług tej firmy!
  • ~Kajta / 2022-05-11 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden kurier z dpd bez problemu umiał dostarczyć paczke pod wskazany adres natomiast inny kurier uznał że nie może po ok 2 tygodniach dałam mu znać że mogę paczki odebrać to powiedział że już wróciły do nadawcy bo on wiecznie nie będzie czekać aż mu dam znać
  • ~Artur / 2022-05-11 10:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdyby gó*no mogło być firmą kurierską to było by dpd
    ZaletyXD
  • ~klient / 2022-05-11 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    napisać można książkę o tej firmie.

    1. gdy zgubią ci paczkę, którą ubezpieczasz na kwotę X, oddają tylko marny procent z tego, bo uznają że to nie było tyle warte.
    2. na infolinii zazwyczaj nie potrafią pomóc, przełączają z działu na dział i zbywają byś zadzwonił następnego dnia albo za godzinę. przy następnym telefonowaniu musisz całą sprawę opisywać od nowa bo nikt nic oczywiście nie wie
    3. problemem w ogóle jest odebranie telefonu przez konsultanta, najpierw trzeba się przebić przez bota, który jest w stanie jedynie powiedzieć ci co się dzieje z paczką (to samo możesz zrobić na stronie www). jak już się przebijesz to czekasz na łączu - "poniżej 4 minut" które trwa 20 minut.
    4. mają swoje paczkomaty, które otwierają się z cudzymi paczkami - zgłaszasz to wielokrotnie, mówią że się tym zajmą, ale mają to gdzieś
    5. podają sprzeczne ze sobą informacje na infolinii i emailowo - wiele by tu wymieniać
  • ~Iza / 2022-05-10 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze paczkomaty ever. Jeden się połączył to nie otwiera się okno. Dwa następne w ogóle nie chciały się połączyć.Gorszych paczkomatów nie spotkałam
    ZaletyBrak
  • ~Patrycja / 2022-05-10 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obrażony na swoją pracę. Śmiejąc się do telefonu, uznał, że nie wie czy dziś dostarczy paczkę. Za każdym razem, gdy mówiłam, rozłączał połączenie.
    Najpierw stwierdził, że będzie przed 12. Później 14, następnie po. O 15 uznał, że będzie za pół godziny. Około 16.30 poinformował, że przecież mogę zaczekać.
    Na infolinii informacja, że paczka będzie dostarczona do godziny 19. Po 20 paczki jak nie było, tak nie ma. A była już w drodze do mnie co najmniej pięciokrotnie. W międzyczasie, paczkę wziął podobno inny kurier, do którego oczywiście nie mam kontaktu.
    Infolinia do 18, z czego najpierw trzeba trzykrotnie powiedzieć "skontaktuj mnie z konsultantem", by robot przestał odpowiadać "niestety nie mogę tego zrobić". Taka sama sytuacja na ich stronie na FB. Na maile nie odpowiadają.
    Kurier nie ma czasu na rozmowy, ale ma czas na to, żeby wymyślać kolejne wymówki.
    Cały dzień stracony, specjalnie wzięłam wolne, by zaczekać na kuriera, który oczywiście się nie pojawił.
    Nie jest to pierwsza taka sytuacja. W paczkach jest jedzenie dla zwierząt, całe dnie są upały. Zamiast odpowiedzieć na pytanie, gdzie znajdują się w tej chwili moje paczki, zaczął jęczeć i kręcić, dodając "czego pani nie rozumie?" Spieszę w wyjaśnieniem. Nie rozumiem jak można wozić cały dzień paczki i nie potrafić jej dowieźć pod wskazany adres.
    Do tego język polski, jest kurierowi obcy. Nie potrafił powiedzieć ani słowa wyraźnie, obrażając się, że nie rozumiem o czym do mnie mówi. Na ten moment, w Polsce, nadal obowiązuje język polski.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
    Infolinia
  • ~jerzyk / 2022-05-10 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza możliwa firma przewozowa jaką znam, wzięli pieniądze za przesyłkę, a nie dostarczyli jej do paczkomatu, po czym zwrócili przesyłkę jakby nigdy nic do Nadawcy - radzę wam dobrze, omijajcie tą niemiecką bezczelną firmę jak najszerszym łukiem, bo zawiedziecie się podobnie jak ja
    Zaletyżadnych zalet, niemiecka firma nie wykonała usługi, zero jakiegokolwiek kontaktu, odpowiadają wymijająco na reklamację, robią co chcą
    Wadywzięli pieniądze a nie wykonali w ogóle usługi, niejasne informacji, zero kontaktu, odpowiadają wymijająco na wszelkie reklamacje
  • ~Katarina / 2022-05-10 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ani razu szanowny Pan sie z paczuszkę nie pojawił, ale naturalnie za każdym razem odhaczył że był...odradzam z całego serca
  • ~Andrzej / 2022-05-10 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    KOCHAM DPD, ZABIŁ MI PSA ŻEBY DOSTARCZYĆ PACZKĘ <3
    ZaletyZABIJAJA PSY
    WadyNIE MAM PSA
  • ~silco / 2022-05-10 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Opola zgłosił ze nie dostarczył przesyłki bo adresata nie było w mieszkaniu. A ja od 5 lat na wózku inwalidzkim i nie opuszczam mieszkania. Zero kontaktu. Własnie stracili kolejnego klienta.
    ZaletyNie wszyscy kurierzy to dranie.
    WadyKurierów drani powinni sie pozbyc.
  • ~Adam Musiał / 2022-05-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierom ciężko nawet zadzwonić do osoby gdzie paczka jest nadana. Tak jak ciężko podejść na wskazany adres paczki.prościej im odesłać. Z innymi kurierami nie ma takich problemów. Nie polecam tej firmy kurierskiej.
  • ~Roksana / 2022-05-10 16:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeden wielki żart. Kurier dzwoni i pyta czy do godziny czasu mógłby dostarczyć przesyłkę , nie ma sprawy . Mija godzina , dwie , trzy , cztery, pięć .. zero kontaktu zero odzewu . Nie polecam !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7657
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982