strona 265 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- nastepna »
-
~Ukasz / 2022-06-03 13:41
Burdel na kółkach. Kurier nie dzwoni, sam zmienia terminy, nawet nie pojawiając się przy adresie. Wasz bot na infolinii to porażka jakich mało. -
-
~Martyna / 2022-06-03 11:04
Za przeproszeniem, burdel na kółkach. Dostarczyli moją przesyłkę w środę, informując mnie sms'em, że paczka jest gotowa do odbioru. Po czym ten sam kurier postanowił zabrać przywiezioną ze sobą paczkę jako nadaną z punktu, do którego właśnie ją dostarczył. Paczki nie ma. Dostaję sms'a w piątek o 8:30, że paczka została dostarczona. Niesamowite. Dziwne, że jeszcze się nie połapali, że coś jest nie tak. Przynajmniej tak sobie pomyślałam. Przychodzę do sklepu, tam paczki nie mają, ale jedna z pracowniczek pamięta, że ta paczka była. Kurier ma być dopiero o 12. Dobrze, że poinformował mnie o dostarczeniu paczki... Podobno takie sytuacje są na porządku dziennym. Pozostaje tylko westchnąć i omijać szerokim łukiem. -
~Będzie Pan zadowolony / 2022-06-03 11:03
Bezczelny kurier nie przyjeżdża i wpisuje, że nie zastał nikogo. 3 na 3 razy. Rozmowy z botem na infolinii i reklamacje mailowe to jawne kpiny z klientów. "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?" Klasyka... ZaletyBrak!WadyKorzystanie z "usług" tej firmy, to proszenie się o kłopoty. Unikać!!! -
~V / 2022-06-03 10:58
Zawsze dostarczają na czas, nie miałam złych doświadczeń. Kurierzy są profesjonalni jak w żadnej innej firmie. Polecam. ZaletyCzas dostarczeniaWadyŻadne -
~Uwe Ampler / 2022-06-03 10:01
Skorzystałem z ich usług jedynie dwa razy.W przeciągu 2 dni,rozbili na sortowniach moje dwie palety o wartości ponad 10 000zł.Aby łaskawie uwzględnili reklamację musisz dodatkowo zapłacić za zwrot zniszczonego towaru,czyli ponosisz koszty przesyłki tam i z powrotem.Pierwszej reklamacji nie uwzględnili ,druga to szkoda całkowita - dosłownie zmiażdżony towar.Czekam cierpliwie na odpowiedź ,która może potrwać cały miesiąc.Rozważam kroki prawne - choćby miało trwac latami ,nie odpuszczę.
Ludzie, jak się szanujecie i swoich klientów,omijajcie ich szerokim łukiem i przestrzegajcie przed nimi innych.
Pod rozwagęZaletyzeroWadycałokształt -
~Klient zalando / 2022-06-02 20:44
Najgorsza firma kurierska w Polsce nie da się skontaktować cały czas odsyłają paczki do oddziałów zero współpracy ani pomocy dostają wszystkie dane użytkowników ale nie są w stanie o niczym poinformować ani nie kontaktują się z klientami
Zalando powinno z nich zrezygnować bo dużo traci na takiej współpracy
Rozważam w ogóle korzystanie jeszcze z usług zalando jeśli nadal będą współpracować z dpd -
~Seba / 2022-06-02 19:01
Masakra paczka tydzień idzie j*** takich dostawców ….. powinni zamknąć cały zakład ZaletyBrakWadyDługaaaaaaaa dostawa masakra brak słów -
~Ewa / 2022-06-02 15:39
fatalna obsługa Kurier przerzuca paczkę
niekompletną Konsultanci wprowadzają klienta w błąd Przy paczce podawane są numery referencyjne przesyłek tak samo w mailu jak i na liście wydrukowanym przez dpd Konsultanci twierdzą że nia mają one znaczenia i że te numery podaje nadawca Odmawiaja podania imienia i nazwiska i odmawiaja przyjęcia reklamacji Nie są zainteresowani wyjaśnieniem sprawy Numer podany do kuriera nie odpowiada
-
-
~Oskar Pałasz / 2022-06-02 13:27
Tragedia, straciłem przez nich klienta który był moim jedynym źródłem dochodu. Bankructwo -
~ERZ / 2022-06-02 11:30
Na przesyłkę po przekierowaniu na paczkomat trzeba oczekiwać co najmniej 3 dni na dostarczenie, 3 dni magazynowana w mieście doręczenia w magazynie. Sugerują aby samemu przyjechać po odbiór do oddziału. Masakra: kontakt z obsługą
klienta, czas dostarczenia, podejście do klienta, informacje e- mail wprowadzają w błąd klienta.Zaletynie maWadywszystko -
~Anna / 2022-06-02 07:08
Informacja o błędnie wystawionej fakturze przekazana do DPD w dniu wystawienia faktury. Odpowiedź na reklamację po 24 dniach z informacją, że to ja mam wystawić teraz notę korygującą i przesłać do DPD. Nie polecam tego przewoźnika nikomu. Kurierzy mają problem z dostarczeniem przesyłki, to jeszcze, jak się okazało, panie z działu reklamacji też mają beznadziejne podejście do klienta, a czas oczekiwania zostawia wiele do życzenia. -
~Han / 2022-06-01 22:01
Paczka od 19.05. nie może dotrzeć, chyba po drodze wyparowała. ZaletyzeroWadysame wady -
~Paulina / 2022-06-01 18:25
Zgubili moją paczkę za 600 zł. Cały dzień byłam w domu i dostalam powiadomienie, że paczka jest dostarczona. Fajnie fajnie -
~Ewela / 2022-06-01 18:07
Nie polecam kurierów dpd, wiecznie problem z paczkami. Dostaje E-mail ze paczka nie doręczona bo nikogo nie zastal a siedze cały czas w domu. Nie chce się chodzić dramat WadySame wady -
~Andzia / 2022-06-01 16:51
Miała przyjść do mnie paczka tydzień temu po 2 dniach okazuje się że kurier na dużo przesyłem i że będzie na następny dzień po 11 od tamtej pory nie dotarła dk mnie paczka. N polecam WadySame problemy z tą firmą -
~basia / 2022-06-01 16:14
Jestem cały czas w domu, czekam na kuriera a jedynie czego się doczekałam to maila z wiadomością " Kurier DPD nie zastał Cię pod wskazanym adresem" Dzwonie, 5 min. po tym jak mail został wysłany. Pan kurier twierdzi, że był i się rozłącza.Nie ma dyskusji. Tak jak nie było telefonu do mnie, który sie przecież po coś podaję, jak niby mnie nie było w domu. To najgorsza firma kurierska w dziejach. Niestety, niektóre sklepy/apteki mają tylko kurierów DPD ( widocznie tani) Zaletyżadnych -
-
~Zła / 2022-06-01 12:55
Kurier bezczelny miałam szczęście że w momencie odejścia od bloku zauważyłam go bo inaczej paczki bym danego dnia nie miała nawet nie próbował się skontaktować ze mną poprostu chciał odjechać mają gdzieś klienta jak zapytałam się dlaczego nie dzwoni to powiedział że nie ma takiego obowiązku ostatni raz zamawiałam przez tą firmę!!!! ZaletyBrakWadyStraszna obsługa -
~niezadowolony / 2022-06-01 12:19
zamówiłem 4 opony, jedna gdzieś zaginęła (zgubiło DPD) i pozostałe 3 zostały odesłane (przez DPD), wysyłający nie może nawet złożyć reklamacji, w statusie przesyłki tych 3 opon było najpierw odmowa przyjęcia (chociaż kuriera nie było) a później zwrot do nadawcy, granda, najgorsza firma kurierska jak być może, oczywiście nagminne również informowanie o pozostawieniu przesyłki w punkcie (chociaż byłem w domu i czekałem na kuriera) tak jak piszą inni, nie polecam nikomu ZaletybrakWadysame wady, zawsze są problemy z tą firmą -
~Jan / 2022-06-01 11:55
Kurier który jeździ po Ciechocinku ,pan Krzysztof jest super.
Pozdrawiam.Klijent.est
JZZaletyJest superWadyBrak -
~Tb / 2022-06-01 07:08
Dpd Polska.
W związku z zagubieniem mojej paczki, a bardziej z podejściem Państwa do mnie jako osoby poszkodowanej, proponuję, aby zmienili Państwo charakter swojej instytucji na klub zrzeszający ludzi aspirujących do bycia kurierem, z dysfunkcjami poznawczymi o charakterze średnim lub ciężkim. To miano w moim mniemaniu bardziej pasuje do charakteru Waszych działań, niż kreowane przez Was stanowisko profesjonalnej firmy kurierskiej.
Liczyłem, iż po oficjalnym stwierdzeniu zagubienia, przynajmniej na koniec spróbują Państwo wyjść z twarzą, jednak się przeliczyłem i to właśnie było impulsem do opisania tej sytuacji w należyty sposób.
Nie wiem, czy kierują Wami zagmatwane procedury, czysta złośliwość, czy może za bardzo wdrożyli Państwo program „pełnosprawni w pracy”. Jeśli to ostatnie, to oszczędności proponuję poszukać np w likwidacji części stanowisk Waszej infolinii, która i tak w większości przypadków nie jest pomocna w załatwieniu czegokolwiek z przedziału Państwa usług.
Dnia 20.04.2022 dealer pojazdów z Krakowa wysłał do mnie za pośrednictwem Waszej firmy dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu. Wczoraj drogą mailową otrzymałem informację, iż paczka została zagubiona. Temat był wiadomy już od kilku dni, gdyż 26.05.2022 osobiście wybrałem się do Waszej sortowni sprawdzić status paczki, gdyż to wskazywał tracking podany przez Państwa w mailu. Oczywiście konieczność tej wycieczki wynikała tylko i wyłącznie z tego, iż pomimo licznych kontaktów z infolinią nie umieli Państwo skontaktować się z oddziałem w celu ustalenia statusu paczki, twierdząc, ze jedyne co możecie zrobić to wysłanie maila do oddziału i wyczekiwanie, aż ktoś raczy odpisać. W międzyczasie poprzez infolinię zostałem poinformowany, iż macie Państwo 30 dni na doręczenie przesyłki. Co za tym idzie, 24 godziny, którymi sie promujecie to mit służący do zwabiania klientów. Proponuję zamieścić informacje o 30 dniach przy zawieraniu Waszych usług i sprawdzić, ilu klientów uda się Wam zatrzymać.
Na miejscu w sortowni okazało się, iż Pani z recepcji posiada telefon kontaktowy, którego nikt wcześniej nie chciał mi udzielić, sprowadzając miano tego numeru do wewnętrznej informacji poufnej firmy. Co wydaje się lekko śmieszne, Pani miała przygotowane wydrukowane karteczki z w/w numerem telefonu, które służyły do przekazywania klientom w celach kontaktowych. Status przesyłki był już przeze mnie znany we wspomniany czwartek, jednak z informacją mailową zwlekaliscie Państwo do wczoraj.
Teraz najlepszy wątek tej sprawy, w moim odczuciu najbardziej bezczelne zachowanie z Państwa strony: poprosiłem o przesłanie tej wiadomości do dealera, który widnieje w Waszym systemie jako nadawca przesyłki, gdyż bez takiej informacji nie ma on możliwości wdrożenia procedury wyrabiania nowych dokumentów. Odpowiedz z Państwa strony, tutaj cytat: „nie ma takiej możliwości”. Pisałem ponownie kilka wiadomości z prośba w tej sprawie, tłumacząc z jakiego powodu jest kluczowa, jednak Państwo nie zmieniacie stanowiska.
Dzięki Państwa nieprofesjonalnej obsłudze posiadam pojazd, którego nie mogę zarejestrować, mało tego, nie mogę wyrobić do niego nowych dokumentów. Przypominam, iż narażacie mnie państwo na karę finansową za niezarejestrowanie pojazdu, którą po upływie odpowiedniego terminu od daty zakupu przewiduje prawo. Ponadto jedna kara nie kończy tematu, gdyż ze względu na Państwa stanowisko w dalszym ciągu nie będę mógł zarejestrować pojazdu, co przewiduje dalsze kary. Oświadczam, iż ze względu na wymienioną z Państwem korespondencję mam potwierdzoną świadomość Państwa co do obecnego stanu rzeczy. W przypadku jakichkolwiek kar finansowych, będę dochodził swoich praw do wyegzekwowania kwot kar od Państwa, choćby sądownie.
Ponadto z dodatkowych kosztów, na które już mnie Państwo narazili, to koszt ściągnięcia zakupionego pojazdu na lawecie, koszt paliwa i czas poświęcony na dojazd do Rudy śląskiej, oraz koszt paliwa, który wygeneruję podczas ponownej wycieczki do Krakowa po nowe dokumenty, o ile w ogóle do tego dojdzie. Póki co dzięki Państwa „uprzejmości” wizja ostatniego kosztu jest najmniej realna. Ponadto dodam, iż posiadam pojazd, który w świetle prawa nie moze się poruszać a wszelkie dokumenty od pojazdu wraz z adresem, pod którym aktualnie się znajduje, niewiadomo gdzie i do kogo trafiły. Czystko hipotetycznie może się okazać, iż „oficjalnie” nie jestem już właścicielem pojazdu, gdyż dane zawarte w przesyłce są wystarczające do stworzenia fikcyjnej umowy kupna- sprzedaży. W przypadku ewentualej kradzieży nie dostanę odszkodowania, gdyż w obecnym stanie prawnym nie mogę nawet ubezpieczyć pojazdu. Prawdopodobieństwo takiej sytuacji jest nikłe, jednak nie można go wykluczyć. Pomijając ten jeden wątek, wahlarz możliwości, jakie daje posiadanie czyjejś tożsamości na papierze, jest spory.
Ponadto nie mogę sprzedać poprzedniego pojazdu, który ciagle wykorzystuję na dojazdy pracy. Pojazd stale traci na wartości a przebieg wzrasta z dnia na dzień. Następnym minusem tej sytuacji jest to, iz w świetle prawa pojazdu, który kupiłem niedawno, również nie mogę sprzedać ze względu na brak dokumentów. Ponadto nawet po wyrobieniu nowych dokumentów w przyszłości mogę mieć problem ze sprzedażą pojazdu, który od samego początku ma niejasną sprawę z papierami a w miejscu nieustalonym znajduje się drugi komplet dokumentów. Co za tym idzie, posiadam pojazd o charakterze muzealnym, bez możliwości pozbycia się go, za ktorego „oglądanie” bede musiał regularnie uiszczać opłaty w postaci kar od wydziału komunikacji.
Nie pominę kwestii, iż zagubiona przesyłka zawierała moje dane wrażliwe, na co w świetle prawa Inspektorat Ochrony Danych Osobowych przewiduje karę, od finansowej do pozbawienia wolności włącznie.
Co za tym idzie, już na samym początku przygody z nowym pojazdem przez Państwa niekomptenencje wygenerowaliście mi kilka jak nie kilkanaście tysięcy straty, narażając na potencjalny wzrost kosztów, łącznie z kradzieżą pojazdu, pomijając straty moralne i wizerunkowe. Chociaż jeśli chodzi o straty wizerunkowe, ciężko żądać tego od kogoś, kto na równym z Państwa poziomem nie szanuje swojego.
Mam nadzieje, iż wieści o Państwa podejściu do wywiązywania się ze swoich usług trafi do jak największej ilości potencjalnych klientów i odwiedzie ich od współpracy z Państwem. Nawet, jeśli tylko kilka osób uchroni się od Państwa „usług”, uznam to za częściowy sukces. Mam również nadzieje, iż informacja trafi do kogos decyzyjnego z Państwa firmy, kto będzie mógł odmienić standardy traktowania klientów i wyciągnie konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za zaistniała sytuacje.
WadyJw.
strona 265 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- nastepna »