Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12619 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jarlo5 / 2022-05-29 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD nie polecam, najgorsza firma kurierska. Nigdy nie zamawia paczek jeśli ma je dostarczyć DPD. Ostatnio zamówiłem wysyłkę paczki za granicę przez stronę "tanikurierzy" i najtańsza opcja to DPD. Zamówiłem kuriera na odebranie paczki na 24.05.2022 ale oczywiście kurier pojawił się dzień wcześniej czyli 23.05.2022 gdy byłem nieobecny. Zadzwonił że jest pod domem i nawet nie chciał rozmawiać że jest za wcześnie. Od tamtej pory nie odbiera tel. ani firma "tanikurierzy" nie odpisują na maile. Kasa w błoto.
  • ~Jantar / 2022-05-29 07:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem przez alegro części do auta.Firma Dpd poinformowała mnie e-mailem ze paczka w drodze i mam link do jej śledzenia. Ta dotarła paczka do Wrocławia i koniec. Na drugi dzień nikt do mnie nie dotarł, nie dostałem wiadomości od kuriera ani tel.ani SMS. O godz 13 na forum śledzenia przesyłki adnotacja,, klient nie odebrał przesyłki,i do zwrotu.jako że nie ja zamówiłem kuriera to nie mogłem reklamować,nie było też nr. do kuriera.reklamowalem u dostawcy który po zwrócić przesylki wysłał ja ponownie. A tu znowu ta sama historia mimo że czekałem przed domem pół dnia.
    Nie polecam tej firmy nikomu .
  • ~ĄNDRE / 2022-05-28 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    CZEKAM NA DOSTAWE MIAŁA BYĆ W ŚRODE 25.05 2022 JEST SOBOTA 28.05 2022 A PRZESYLKI NIE MA.DPD TO NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA
    WadyMNIEJ NIŻ ZERO
  • ~Pat / 2022-05-27 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to bez wątpienia najgorszy kurier na naszym rynku, 8 na 10 paczek dochodzi uszkodzonych. Jak to jest możliwe że tacy partacze są jeszcze na rynku.
  • ~Mateusz / 2022-05-27 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo opłacenia dostawy 24h (znacznie droższej niż zwykła) nie dostałem materaca. Dzień wcześniej dostałem na maila informacje, że następnego dnia roboczego będzie dostarczona paczka, oczywiście co się nie stało. Na materac czekałem 4 dni, bo akurat wypadał weekend, więc nie miałem jak spać w swoim łóżku.
  • ~rob74 / 2022-05-27 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka 2 dni leżała w oddziale - bez możliwości przekierowania za to z informacją, że wczoraj będzie doręczona. Dzisiaj domofonem wpuściłem do bloku kuriera, ale do mnie nie dotarł (150 lokali w bloku...). Za to w mailu otrzymałem info, że byłem nieobecny. Dramat a nie usługa.
    Zaletynie widzę
    Wadywymienione w opinii
  • ~Paweł / 2022-05-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Już jedną opinię napisałem, ale zapomniałem dodać, że, gdy żona raz zamawiała coś z dostawą przez DPD, próbowała przekierować paczkę do punktu Pick up, bo wiedziała, że nie będzie jej w domu. Oczywiście aplikacja ani strona internetowa nie działały. Zadzwoniła w takiej sytuacji do biura obsługi. Pracownica ręcznie wprowadziła przekierowanie paczki, ależ oczywiście kurier i tak przyjechał pod dom z paczką, bo on nie dostał przez system żadnego powiadomienia i jeszcze z pretensjami, dlaczego nikogo nie ma i gdzie on ma paczkę zostawić. W d... Pracownik sam wprowadza zmiany w systemie, bo ich aplikacje ani strony nie działają, a i tak system nie działa prawidłowo. Najlepsze, że żona otrzymała powiadomienie, że paczka przekierowana do punktu Pick up...
    ZaletyDno i żenada.
    WadyKtoś powinien podać ich do sądu.
  • ~Paweł / 2022-05-27 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Druga taka sytuacja. Piątek przed weekendem. Kurier leń nie chce mu się dostarczać paczki, więc odhacza odbiór, a ja paczki nie mam. W aplikacji oczywiście potwierdzenie, że odebrałem, najlepsze, że w tym czasie byłem w pracy. Dzwonię do DPD z reklamacją. Oni reklamacji nie przyjmują, bo przecież paczka została dostarczona. Kobieta z obsługi uważa, że nie ma problemu, że kurier zaznaczył, że zostawił paczkę "Jak zawsze pod drzwiami". Najlepsze, że w tym czasie żona podjeżdżała pod dom, wracając z pracy. Bramę mamy zamkniętą na kłódkę, a po posesji biega 65kg pies. Kurier pewnie skrzydła ma i przeleciał nad żoną, bramą i psem i zostawił paczkę pod drzwiami. Dostałem numer do kuriera z obsługi. Po pierwszym nieudanym połączeniu wyłączył telefon. DPD ponownie po moim kontakcie odmawia przyjęcia reklamacji i każą się zgłosić do sklepu. Tak też zrobiłem. Zobaczymy, co sklep na to. Z pewnością będą zachwyceni z jakimi ludźmi współpracują. Głupi byłem, bo po pierwszej takiej akcji - wtedy kurier woził paczkę aż do wtorku ze sobą i dopiero ją przywiózł, nie powinienem niczego zamawiać z dostarczeniem przez DPD. Zgłosiłbym sprawę do rzecznika praw konsumenta, ale żona wzięła produkt na fakturę. Na pewno niczego więcej nie zamówię z przesyłką kuriera DPD>
    ZaletyŚmiech na sali. Żadnych zalet.
    WadyKurierzy odhaczają odbiór, bo nie chce im się dojeżdżać przed weekendem. Po prostu oszustwo. Obsługa umywa ręce i nie przyjmuje reklamacji.
  • ~Katarzyna / 2022-05-27 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam wiadomość, że paczka wydana do doręczenia, kurier nie odbierał telefonów, albo odrzucał, nie pomogło wydzwanianie na infolinie, czekałam...o 10 rano pobiegłam do bankomatu, bo raczył odpisać, że nie mogę zapłacić kartą, ok, czekałam cierpliwie. Około 15-tej czytam, że UWAGA; ,, zgodnie z dyspozycją umówiono pózniejszy termin doręczenia..." KTO Z KIM UMAWIAŁ..? BO JA OD RANA CZEKAM NA PACZKĘ, TYM BARDZIEJ,ŻE JUTRO WEEKEND. Pan na infolinii też pracuje za karę i ma w butach, cytuję ,, dostanie pani paczkę w poniedziałek" SUPER. Przestrzegę każdego przed tą firmą, i za infolinię też się powinien Ktoś zabrać. A tak na marginesie, wasi kurierzy śmieją się i twierdzą, że nic im nie zrobicie, mało tego NIE ODBIERAJĄ OD WAS TELEFONÓW.
    Zalety Są kurierzy OK
    WadyNie zamówię nic, dopóki ten kurier będzie dostarczał paczki i ostrzegę każdego.
  • ~Mariolka / 2022-05-27 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brał dostawy do domu mimo opłacenia! Brak możliwości zmiany terminy dostawy mimo sygnalizowania! Kurier samowolnie przekierowuje paczkę do punktu odbioru! Skandal! Mimo dwukrotnej reklamacji telefonicznej od trzech dni czekam na dostawę pod adres tak jak zamawiałam i nadała dostaję powiadomienia- wezwania do
    odbioru w punkcie! Arogancja , brak szacunku i ignorowanie klienta! Żegnajcie !
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady!
  • ~Ania / 2022-05-26 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Automaty paczkowe DPD nie działają. Aplikacja nie łączy się z automatem paczkowym - błędy połączenia lub oczekiwanie na połączenie BT a po 15 minutach błąd połączenia - brak wsparcia od strony konsultanta - konsultant nr 1 przełącza mnie do konsultanta nr 2, konsultant nr 2 do nr 3 - straciłem 60 minut na rozmowy, wysłuchowania o nagrywaniu rozmów, RODO, S.r.o.d.o, oczekiwania bo linie były zajęte i w konsekwencji paczka wraca 500 kilometrów z powrotem!!! Brak możliwości dostarczenia do domu oddalonego o 1 kilometr. Nigdy więcej DPD. Jak będę coś kupował i dostawa będzie DPD - od razu rezygnacja bez zastanowienia.
    ZaletyŻadnych
    WadyAutomaty paczkowe nie działają - brak wsparcia od strony konsultanta
  • ~Natalia / 2022-05-26 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę . Nie polecam !!
    Wysłałam bluzkę która kupiła u mnie , i ani przesyłki ani odpowiedzi od strony DPD
    WadyMija 26 dni od wysłania paczki i do tej pory nie doszło
  • ~Ignac7 / 2022-05-26 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, przesyłkę oddają komukolwiek dorosłem pod danym adresem,nie informują o tym, infolinia totalne dno, co chwilę mówią coś innego
    ZaletyBra
    WadySame wady
  • ~Ignac7 / 2022-05-26 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, przesyłkę oddają komukolwiek dorosłem pod danym adresem,nie informują o tym, infolinia totalne dno, co chwilę mówią coś innego
    ZaletyBra
    WadySame wady
  • ~Mike / 2022-05-26 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytajac Wasze wszystkie januszowskie i halinowskie komentarze musze niestety wyprostowac te zagiete w dol bananowe miny. Po pierwsze nie macie nawet wypiardkowo blado-zielonego pojecia jak dziala logistyka w takich firmach kurierskich.Po drugie wypluwacie gorzkie zale ze kurier nie zadzwonil, nie odebral telefonu, ze przywiozl paczke z meblami uszkodzona, ze nie byl o 18, ze zagubiono przesylke, ze nie mial wydac i odjechal albo nie mial terminala, przyjechal za pozno itp itd. A po trzecie nie widzicie winy po swojej stronie jak i nadawcy, ze np slabo zapakowane meble, partyzancko zapakowany laptop czy telefon do zwrotu, brak orientacji w jakich godzinach przewaznie kurier jezdzi na wasz rejon, brak gotowki, nie poinformowanie kogos ze przyjedzie paczka, brak zostawionej gotowki osobie ktora to odbierze, bledy w nadawniu online a przede wszystkim brak wiedzy o prawach konsumenta jak i o prawach kuriera. Nie powiem ze kurier jest swiety bo sam nie jest alfa i omega ale prawda jest taka ze gdyby byly lepsze stawki za uslugi kurierskie to dalbym sobie reke uciac ze obsluga bylaby lepsza, kurier robilby po 8godz na dwie zmiany, nie bylby przepracowany i prawdopodobnie obdzwonilby kazdego klienta przed przyjazdem, kazdy klient otrzymalby z systemu powiadomienie w jakich przedzialach czasowych bylaby dostawa lub odbior, bylby czas na lepsze doradztwo jak i opieka nad niedokladnie przygotowana paczka, sprawdzanie, podpis przy odbiorze itd. Ale Panstwo jest jakie jest, system dziala ale jest przeladowany, nie ma samowolki jak w innych krajach ale tez bogactw rodem z Dubaju czy Abu Zabi wiec jaka płaca taka praca. Dziekuje dobranoc
    ZaletySzybkosc, sporo ulatwien online tylko trzeba sie odnalezc
    WadyKurierzy z pierwszej lapanki rywalizujacych ze soba narazajac na uszkodzenia paczki,niemila obsluge klienta oraz bezpardonowa jazde busem ryzykujac swoje zycie jak i innych.
  • ~Adrian / 2022-05-26 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier bardzo nie miły i to nie pierwszy raz, nie potrafi opowiedzieć nawet "dzień dobry". Wygląda jakby pracował tam za karę w przypadku konkurencji nigdy nie spotkałem sie z takimi sytuacjami a w tej firmie zdarza się to notorycznie. Lakonicznie reasumując, jeśli ktoś by pytał o tą firmę przewozową stanowczo będę odradzał. Nie tylko moja opinia jest słaba więc może warto, aby zarząd coś w tej kwestii zrobił.
  • ~ULA / 2022-05-26 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 26.05.2022r.otrzymałam przesyłke do pracy,ponad 25 kg w 2 paczkach,pan przywiuzl przesyłke wozeczkiem na dwoch koleczkach.Ja kobieta już nie miałam wozeczka:) na kółeczkach i po schodach przez caly parking ciagnełam paczke ponad 25 kg.A wystarczyło zadzwonic i zostawic klientce na parkingu przed samochodem że ducha nie wypluwała.Brawo -nigdy z tej firmy usługi nie zamówie.ps.jakos inne firmy maja paczki 1kg i potrafią wykonac tel.przed dostarczeniem.
    ZaletyBrak
    WadyTak-na pytanie dlaczego pan nie zadzwonil wczesniej-wzruszyl ramionzmi ,zrobił obojetny wyraz twarzy i wyszedł.
  • ~Hapi / 2022-05-26 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Nigdy więcej!!! Kurier zawraca przesyłkę zagraniczną bo nie umie zeskanować kodu kreskowego. Nie powiadamiając mailowo ani telefonicznie odbiorcy. Obsługa klienta masakra, Pani która uważa się władcę przesyłek, ma klienta i jego roszczenia gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyNie doświadczeni kurierzy
  • ~ANASTASIIA / 2022-05-26 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie na ifolinii chamskie, rzucają słuchawkami.
    Totalne dno i masakra!!!!!!
  • ~Wiewióra / 2022-05-26 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno ! Odbiór paczki tylko z aplikacja, która jest beznadziejna ze stosem błędów i zawieszeń.
    Paczka wraca do nadawcy i wysyłamy innym przewoźnikiem. Usuwam te śmieszna niby aplikacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12619
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8052
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7687
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4682
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024