Dwie sytuację które wpłynęły na moją negatywną opinię:
1. Dostałam informację że moja paczka jest nadana wiec weszłam w opcje szczegółów dostawy zaznaczając że chce aby moja paczka dotarła pomiędzy 16-18 tak żeby kurier nie musiał całować klamki i chodzić bóg wie ile razy. Więc o 9:30 rano miałam telefon od kuriera że czeka z przesyłką. Na pytanie czy nie dostał informacji o zmianę godziny dostarczenia powiedzial ze on już o 14 kończy pracę. Na infolini na to pytanie usłyszałam że ta godzina jest sugestią i nie jest zobowiązującą.
Kurier stwierdził że zostawi moja przesyłkę na klatce lub u sąsiada. Takie podejście było kiedyś kiedy się wszyscy na osiedlu znali aczkolwiek obecnie nie wiem jak kurier chce mi zagwarantować że nikt tego nie ukradnie z klatki. Więc zostawił to w punkcie odbioru. Nie wiedziałam tego dopóki nie zadzwoniłam do niego. Aczkolwiek podał adres który jest środkiem ronda więc nie wiem gdzie jest moja przesyłką.
2. Paczka nadana w poniedziałek, ponownie zmieniłam datę dostawy na czwartek. Naprawdę super że kurier juz we wtorek pukał do drzwi ale ponownie to po co zmieniałam datę dostawy. I niestety to był prezent i osoba dla której to miało być usłyszała od kuriera "poproszę pieniadze"
Nie wiem po co jest ta opcja w takim razie.
Rozumiem również ze kurier to także osoba ale współpraca z nimi jest nie lada wyzwaniem.
ZaletySzybkość dostawy
WadyKontakt z kurierem
Aplikacja
Kontakt z infolinią
~odbiorca paczki / 2022-06-06 17:18
Ocena: 3.67 / 5
Dzisiaj odebrałam paczkę od kuriera Tomasza. Na moje pytanie dlaczego jest jeden zamówiony towar gdy zamawiałam dwa za tym samym zamówieniem, kurier wręcz krzycząc stwierdził: nie wiem, odbiera Pani czy nie, bo mi za chwilę zamkną firmę dodając na schodach ku...a nie wiedzą co chcą. Czy to jest właściwe zachowanie waszego pracownika wobec odbiorcy? Czy musi używać tak wulgarnego słownika w stosunku do odbiorcy? Odpowiedzcie sobie sami, czy należy zatrudniać takich wulgarnych i nerwowych ludzi. Z poważaniem Klientka.
~Aga. / 2022-06-06 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Niekompetentni, gburowaci kurierzy robiący łaskę, że wykonują swoją pracę. Brak kontaktu, brak jakiejkolwiek informacji czy i kiedy pojawi się kurier. Oczywiście brak możliwości złożenia zażalenia - bardzo sprytnie przez firmę podstawione boty z którymi i tak nic się nie załatwi. Jakim cudem oni jeszcze istnieją na rynku? I dlaczego ludzie jeszcze im chcą płacić za usługi których albo nie wykonują, a jeśli już to jakość jest poniżej krytyki. Stracą na tym niestety firmy, które za ich pośrednictwem dostarczają swoje produkty ponieważ ja rezygnuję zz kupienia czegoś jeśli dostarczać ma DPD. Omijajcie szerokim łukiem.
~STOP DPD / 2022-06-06 17:02
Ocena: 1.00 / 5
absolutny brak supportu mailowo i na infolinii, niedziałające paczkomaty. stanowczo odradzam, wolę dopłacić niż korzystać z ich usług.
Wadybrak supportu; niedziałające paczkomaty; brak reakcji;
~Marek / 2022-06-06 14:38
Ocena: 1.67 / 5
Kolejna przesyłka - kolejne problemy
Próba nadania paczki przezemnie. Opłata zaksięgowana, wybrany dzień odbioru (kolejny dzień w godz. 10-14).
Po czym w dniu odbioru kuriera brak, zero kontaktu. A ja miałem swoje tematy na głowie i opuściłem mieszkanie. Pod wieczór, o 18 telefon, że kurier jest pod klatką i czy może odebrać paczkę - oczywiście nie może bo mnie od dawna tam nie było.
W systemie informacja, że kurier mnie nie zastał i paczka trafiłą do "limbo" o czym dowiedziałem się dopiero po kilku kolejnych dniach (po telefonie z mojej inicjatywy), musiałem ponownie złożyć dyspozycję nadania paczki i wybrać inny dzień. Kurier ponownie nie przyjechał w ustalonych godzinach i nie poinformował o zmianach. Od wygenerowania paczki do jej odbioru przez kuriera minął tydzień.
Dzisiaj natomiast, dostałem informację, że kurier dzisiaj doręczy paczkę. Znów zero kontaktu ze strony kuriera. A dosłownie chwilę temu dostałem informację, że kurier mnie nie zastał i doręczenie będzie kolejnego dnia. Przy czym jestem od rana cały czas w mieszkaniu i pod telefonem, żadnej próby doręczenia nie było.
Jednym słowem, ŻENADA
~Piotr / 2022-06-06 13:14
Ocena: 1.00 / 5
żałosna firma która nie potrafi dzwonić na telefon że paczka jest do odebrania, nie potrafią nawet dzwonić przez domofon. NIE POLECAM!!!
~Valdi777 / 2022-06-06 12:52
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza firma kurierska w kraju. Dostarczyli nam przesyłkę wartą kilka tysięcy złotych. Cena dostawy to 150,00 zł.
Opakowania tej przesyłki były uszkodzone i otwierane. Kurier poprosił o odebranie przesyłki i i podpisanie tego odbioru a na dole tego potwierdzenia napisane jest, że przesyłka dostarczona bez uszkodzeń. Odmówiłem podpisania przesyłki bez uszkodzeń. Kurier stwierdził, że nie ma protokołu uszkodzeń i zapakował z powrotem przesyłkę do samochodu. Stwierdził że mam sobie przyjechać do siedziby DPD i tam dochodzić swoich spraw. Czyli znowu musze ponieść koszty związane z dojazdem do ich siedziby.
Kontakt z centralą DPD nie istnieje. Można sobie pogadać z e-botem który jest tak zaprogramowany aby nie można się niczego dowiedzieć.
Nie muszę chyba informować, że zawartość przesyłki w przypadku uszkodzeń mechanicznych lub kradzieży traci gwarancje i możliwość reklamacji u wysyłającego. Kurier podał do centrali, że nie przyjęliśmy przesyłki i tyle. Nie poinformował dlaczego tak się stało.
To już któryś raz z kolei istnieje problem z DPD. Masakra i dziadostwo.
Wadysame problemy z DPD
~Wkurw... klient / 2022-06-06 09:20
Ocena: 1.33 / 5
Kierowca twierdzi, że był pomimo, że nie podjął nawet próby dostarczenia.
~Krystian / 2022-06-04 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz brak przyjazdu po przesyłkę, niestety dzieje się to coraz częściej.
~Tomasz Chyżewski / 2022-06-04 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty
Prawdopodobnie najgorsza firma kurierska jaka istnieje na Polskim rynku
Przesyłka nadana w środę w Gdańsku
Dostarczona we wtorek w Warszawie ????
Totalna żenada
Na infolinii siedzą tylko boty i downy
ZaletyTotalne dni
WadyTotalne dno
~jarek / 2022-06-04 11:12
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wysłana w czwartek 2 czerwca, ma być podobno w 2 dni , a jedzie i dojechać nie może i dostarczą 6 czerwca czyli 4 dni. Dno , dno i jeszcze raz dno.
~Ola / 2022-06-04 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Kurier olał sprawę totalnie. Zamówiłam prezent dla dziecka, kurier po mimo tego, że byliśmy w domu, nie zadzwonił nawet domofonem, doszedł tylko mail, że nie zastał odbiorcy. Dostałam informację, że kolejna próba odbędzie się następnego dnia. Paczka nigdy nie dotarła, po telefonie do kuriera, powiedział że nie ma paczki i mam sobie to wyjaśnić na infolinii. Po czym na infolinii pani powiedziała, że podobno ktoś zadzownil do kuriera i odwołał moja przesyłkę, więc nie będzie kolejnej próby. Śmiech na sali, paczka wróciła do magazynu, promocja przepadła, teraz ten sam produkt muszę kupić za znacznie większą cenę.
WadySame wady
~krz / 2022-06-03 22:34
Ocena: 3.00 / 5
Paczka miała być na następny dzień i mimo iz znajduje sie w magazynie w moim mieście kurier powiedział że mają opóźnienia i będzie za 3 dni postawa niedopuszczalna i naganna niepolecam
~Norbi / 2022-06-03 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Gratuluję 120km. w 5 dni to jest 1 km. na godz. rewelacja. Proponuję wyposażyć kurierów w hulajnogi będzie zdecydowanie szybciej.
~monika / 2022-06-03 20:53
Ocena: 4.67 / 5
Punk DPD, Pick up, przy ulicy Ogrodowej w Warszawie. Kurier , Pan Piotr bardzo zyczliwy i pomocny...
Punkt PL15965 66WWA2
Zaletysame zalety
~Nuuu / 2022-06-03 20:43
Ocena: 3.33 / 5
Kurier nie miał przy sobie telefonu i z racji tego nie miałam możliwości kontaktu byłam w pracy a kurier wpisał że odmówiono odbioru paczki.zenada
ZaletyBrak
WadyLepiej nie mówić
~Bartłomiej / 2022-06-03 18:53
Ocena: 3.00 / 5
Zatrudniają kobiety na kurierów, dla których paczki są za ciężkie (16kg) i później człowiek musi sam po paczkę pół miasta lecieć do punktu odbioru. Mija się to z celem usługi, już lepiej było Inpostem zamówić przynajmniej bliżej.
Zaletyczas dostawy
Wadyobsada kurierska
~Robert / 2022-06-03 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Paczka po prostu do mnie dotarła. Najpierw nie mogli skontaktować się z kurierem. Za trzecim razem udało im się skontaktować i kurier powiedział że dostarczył przesyłkę.
~Markol / 2022-06-03 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo, paczka dotarła otwarta tak jakby ktoś sprawdzał zawartość. Nigdy więcej.
~Kat / 2022-06-03 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Kurier opryskliwy, podjechał pod zły adres, potem musiałam go gonić samochodem, bo on drugi raz w to samo miejsce (2 uliczki dalej) nie podjedzie. Paczka uszkodzona na wszystkich rogach (duze gabaryty), wystawil na ulice nie sprawdzajac czy ja to rzeczywiscie ja i po ostrej wymianie zdań odjechał. Przez telefon odpowiadał na pytania jakby swoją prace wykonywał za karę i miał pretensje do całego świata, ze robi to co robi. To już kolejna sytuacja z ta firma. Kiedyś coś zamówiłam i dostałam smsa ze paczka jest do odebrania w oddziale do godz. 18. Po przyjeździe na miejsce okazało się, ze oddział wyjątkowo był otwarty tego dnia do 14 (piątek), a pan zamykający mi drzwi przed nosem (byłam 13:58) Stwierdzil ze przecież mogę odebrać ja w poniedziałek.