strona 257 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- nastepna »
-
~Olga / 2022-06-13 09:36
Nikt nie dzwonił nikt nie dał mi znać jeden kurier odebrany niby drugi był 20 min wcześniej dodam że dwóch kurierów jednej firmy jedzenie dla dziecka przepadło bo odesłali do głównej siedziby bo mają prawo ja jako konsument nie mam żadnego prawa... Dziwne i żenujące szczególnie że w domu jestem z niemowlęciem -
-
~Klient / 2022-06-13 09:09
Żenada! Miałam zepsuty domofon co zostało zanotowane przy zakupie przedmotu iż proszę o kontakt.kurierzy nie dają znać że są na miejscu,a jak już zadzwonią to twierdzą że już odjechali i można sobie odebrać przesyłkę około 30km w ich siedzibie bądź odsyłają paczkę pod pretekstem że została odmowa przyjęcia w momencie gdy nawet nie rozmawiali ze mną.Zero SMS że przyjedzie. Paczkomaty non stop przepełnione i kilkukrotnie przekierowane na inny dzień. Panie na infolinii nie przyjemne,nadąsane. Nierzetelni,niepunktualni,nie wywiązują się ze zleceń,bra kontaktu,brak profesjonalizmu. Nie polecam! Jeżeli mam taką możliwość unikam tej firmy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Klient / 2022-06-13 09:07
Żenada! Miałam zepsuty domofon co zostało zanotowane przy zakupie przedmotu iż proszę o kontakt.kurierzy nie dają znać że są na miejscu,a jak już zadzwonią to twierdzą że już odjechali i można sobie odebrać przesyłkę około 30km w ich siedzibie bądź odsyłają paczkę pod pretekstem że została odmowa przyjęcia w momencie gdy nawet nie rozmawiali ze mną.Zero SMS że przyjedzie. Paczkomaty non stop przepełnione i kilkukrotnie przekierowane na inny dzień. Panie na infolinii nie przyjemne,nadąsane. Nierzetelni,niepunktualni,nie wywiązują się ze zleceń,bra kontaktu,brak profesjonalizmu. Nie polecam! Jeżeli mam taką możliwość unikam tej firmy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Teresa / 2022-06-11 02:44
Nierzetelni,niepunktualni,nie wywiązują się ze zleceń,bra kontaktu,brak profesjonalizmu,nie polecam! -
~Natka / 2022-06-10 20:41
To jakaś pomyłka zwłaszcza Pan Mateusz z Gryfina zero chęci porozumienia w odbiorze paczki gdy nie ma cię w domu. Bardzo nieprzyjemny w rozmowie jakby za karę pracował. Nigdy więcej nie będę zamawiała przesyłki z Dpd bo to nie pierwszy taki mój przypadek więc podziękuję. Jakoś kurier InPost nigdy problemów nie robi a tu wiecznie jakieś problemy ZaletyBrak niestety... -
~Joan / 2022-06-10 18:19
kurier nr UA 1836 zamiast podjąć drugą próbę dostarczenia paczki jak jest to w regulaminie DPD lub skontaktować się z odbiorcą sam podjął dyspozycję dotycząca odbioru przesyłki w punkcie DPD, czyli konieczność jazdy po paczkę przez pól miasta mimo opłacenia dostarczenia do domu
kontakt z infolinią to jakiś kabaret lub tragikomedia, można posłuchać :...jestem botem mam na imię Ewa w czym mogę pomóc? nie mogę pomóc, co mogę dla ciebie zrobić.... pozostawiam takie potraktowanie klienta bez komentarzaWadylekceważenie klienta
niezgodność z procedurami dostarczenia paczki zawartymi w regulaminie
kurier sam podejmuje niewłaściwe decyzje
brak normalnego kontaktu z firmą
bot w call center jakaś totalna porażka -
~lolek / 2022-06-10 18:03
Po otrzymaniu maila, że kurier dostarczy paczkę w dniu XXXXX (wtorek) czekam cały dzień na Jaśnie Pana Hrabiego Kuriera DPD - paczka nie przyszła, nikt nie potrafił zadzwonić!!! więc pod wieczór zacząłem sprawdzać co się dzieje z paczką. Żadnej informacji mailowej, telefonicznej czy SMS - cisza!!!! Ale po przeanalizowaniu stwierdziłem, że jest błąd w adresie dostarczenia - była wpisana nieprawidłowa ulica, więc korzystając z możliwości przekierowania przesyłki, wpisałem poprawny adres, w dodatkowych informacjach wpisałem wyjaśnienie przyczyny i wysłałem. Status zmienił się na "w przetwarzaniu" i tak trwał do piątku do południa - nowy status to zmiana adresu dostarczenia w późniejszym terminie. W międzyczasie przyszedł mail, że paczki nie dostarczono z powodu błędnego adresu. Owszem nadawca pomylił się, ale dlaczego to wszystko trwa tak długo (cały tydzień!!!!!!) i dlaczego Jaśnie Pan Hrabia Kurier DPD nie potrafił zadzwonić w pierwszym dniu, że nie zgadza mu się adres i gdzie dostarczyć przesyłkę!!!! DPD TO JEST DNO DNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omijać szerokim łukiem!!!!! -
~Andrzej / 2022-06-10 18:01
Zamówiłam przesyłkę wartą 400 zł, dla Was to pewnie nic, jednak dla mnie to już spora kwota. Towar po otwarciu paczki okazał się uszkodzony. Złożyłem reklamację, która została odrzucona bo nie otworzyłem paczki w obecności kuriera. Pytam się jak miałem ją otworzyć przy kurierze, jak pan "rzucił" mi ją w ręce i odjechał bo się spieszył. Rozumiem, że mam złożyć kolejne zamówienie, wydać łącznie 800zł i trzymać kuriera za nogę, aby nie odjechał.
Po raz kolejny jestem z Was niezadowolony i widzę po opiniach, że nie tylko ja.
Czekam na informację zwrotną. -
-
~Henryk / 2022-06-10 16:11
Generalnie żenada .Kurier panisko daje znać że jest na miejscu i nie zaczęka ani 5 minut .Zero SMS że przyjedzie o której po co przesyłka za prawie 200 zł mają gdzieś.Nie poleca i więcej nie skorzystam p ZaletyŻadnychWadyPorażka -
~Magda / 2022-06-10 15:40
Najgorsza firma na rynku
A kurierzy to chamy,buraki bez grama kulturyZaletyBrakWadyAroganccy kurierzy -
~Joanna / 2022-06-10 14:58
Najgorzej działająca firma na rynku kurierzy to jakieś nieporozumienie arogancja w stosunku do klienta .Syf jakich mało ZaletyBrakWadyNie rzetelnosc ,arogancja chamstwo -
~Jola / 2022-06-10 14:55
Koszmar! Olewanie klienta, opóźnienia w dostawie, uszkadzanie paczek. Na infolinii kompletne ignoranctwo, spychologia, brak szacunku doklienta -
~Katarzyna / 2022-06-10 14:29
Nie polecam najgorsza firma kurierska ,spychologia i nierzetelność ,olewanie klienta -
~ZAWIEDZIONA / 2022-06-10 12:08
Kategorycznie odradzam firme kurierska DPD glownie kuriera Norberta,niemily,zlosliwy ,paczki dostarcza uszkodzone,lub wpisuje nieobecnosc odbiorcy,absolutnie niewiadomo gdzie jest paczka.Milam kilka problemow z DPD i zakonczylam dostarczanie mi przesylek przez DPD.Inpost,DHL,sa mili,powiadomia gdze paczka i az milo jak dostarcza przesylke.TAKZE FIRMA DPD-TO PROBLEMY,NERWY I WIELKA NIEWIADOMA,DO TEGO PACZKI POTLUCZONE,USZKODZONE-STANOWCZO ODRADZAM DPD!!! -
~GOŚĆ / 2022-06-10 11:59
Naciągacze. Dzwoniąc na infolinię żeby się dowiedzieć co jest grane z przesyłką musisz dodatkowo zapłacić bo to przecież numer specjalny. Czy opłata jest duża? Nie, to max 10 zł, tylko dlaczego mam płacić dodatkowo za brak informacji i organizacji firmy? Nie polecam. Nigdy nic nie wiadomo, kurierzy jeżdżą jak chcą albo "pracują tylko do 15" i oczywiście nie mają obowiązku dzwonić jak Cię nie ma w domu. DHL, Inpost, UPS nigdy nie robi takich problemów. Szkoda tylko że tak dużo firm ma z DPD podpisane kontrakty. WadyNACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTA -
~gosc3 / 2022-06-10 09:39
Zdecydowanie nie polecam, straszny bałagan, nie wiadomo gdzie jest przesyłka, cofają paczki w różne miejsca, nie wiadomo kiedy paczka przyjdzie. -
-
~Leonsio58 / 2022-06-10 09:35
Sprzedający nadał przesyłkę 09.06.2022,Przysyła miała być dostarczona Przez DPD ODZIAŁ ŁÓDŹ dnia 10.06.2022 niestety niedotarła z braku opóźnienia.Przy Tak dużej firmie to wręcz skandaliczne zachowanie i lekceważenie klientów.???????????????????? -
~ala / 2022-06-10 09:33
Usługa fatalna. Wygenerowałam paczkę z błędnym adresem. Zgłosiłam w DPD, kazali złożyć reklamację. Po 9 dniach od daty złożenia przyszło powiadomienie potwierdzające zarejestrowanie reklamacji z informacją o 30 dniach na przeanalizowanie reklamacji. Brak ponownej możliwości kontaktu telefonicznego - infolinia informuje, że dział reklamacji nie jest obsługiwany telefonicznie. Czyli robimy co chcemy. A ja tylko pomyliłam się w adresie i poprosiłam o przeksięgowanie tej zapłaty. Paczkę nadałam ponownie, bo w przeciwnym razie czekałabym ok 40 dni na poprawę błedu. -
~Marta / 2022-06-10 09:33
Najgorszy na rynku. Mała przesyłka, nadana w jakimś śmierdzącym punkcie, długo nie mogła trafić do odbiorcy. Śledzenie urwało się w dniu nadania. Nigdy więcej nie wyślę nic przez dpd pickup!!! Nawet jak usługa będzie za darmo!!! ZaletyBrakWadySame wady. -
~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2022-06-10 09:15
W dniu dzisiejszym tj 10.06 dostałam inf.na tel. ze DPD dostarczy moją paczkę. Podany jest również imie kuriera Pan Tomasz jego nr tel i ze mogę płacic kartą. Po wybraniu tel. do Pana Tomasza odzywa się baba- bo po rozmowie trudno ja nazwac kobięta agresywna jakbym to ja była dla niej a nie ona dla mnie. mimo ze mam informacje ze telefonuje do Pana Tomasza i ze mogę płacić kartą to babsko mowie ze błąd w systemie i ze nie mozna płacić kartą. Informują ja również ze pod wskazanym adresem jest do 13stej na co ona ze może zdązy może nie . SOOORY to ja płace za dostawę a babsko stawia mi warunki TO BABSKO MA REJON UL. REYMONTA W DĄBROWIE GÓRNICZEJ. JUZ NIGDY NIE SKORZYSTAM Z USŁUG DPD !!!! ZaletyBRAKWadyAGRESJA KURIERKI BRAK ELESTYCZNOŚCI I STAWIA WARUNKI
strona 257 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- nastepna »