Bytom/Łagiewniki nie ma lepszego kuriera niż Dpd. Kurier Dawid. Wszystko na najwyższym poźomie,bezproblemowo,stałe godziny doręczenia przesyłek, pełna kultura. Jeżeli jest możliwość zamówienia Dpd, zawsze wybieram tą opcję od 2 lat. Pozdrawiam i życzę wszystkim takiego kuriera, bo to chyba nie od firmy zależy, ale od osoby która te przesyłki dostarcza
ZaletySzybko,bezproblemowo,kulturalnie
WadyBrak
~katrin / 2022-07-14 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka tylko mogła powstać. Kurier nie dostarcza przesyłki twierdząc że nikogo nie było w domu (godz. 8.30 taki wpis zrobił o tej godzinie) gdzie w domu byli wszyscy domownicy, przy furtce jest sprawny domofon ale to chyba zbyt trudne dla tych kurierów żeby chociaż wysiąść z auta i zadzwonić żeby ktoś wyszedł odebrać. Jedno wielkie ZAKŁAMANIE. Nikt tych skarg nie bierze pod uwagę bo nadal ci kurierzy na których są skargi pracują. Ja mam nadzieję że kiedyś ta firma w ogóle zniknie z rynku bo niestety czasem nie mam wpływu na wybór firmy kurierskiej przy zakupie czegoś online.
ZaletyBrak
~uuu... / 2022-07-14 18:13
Ocena: 1.00 / 5
DPD tragedia!żadnych informacji o tym o której można się spodziewać przesyłki,na dostarczenie towaru trzeba czekać całymi dniami..do tego podczas próby połączeń w tej sprawie zostaje przekierowana na automat z związku z czym nie idzie dogadać sie wogole.NIE POLECAM WRĘCZ PRZESTRZEGAM!!korzystajcie tylko z inpost świetna rzetelna jawna firma
Zaletynie ma
Wadycala masa
~Nikola / 2022-07-14 18:08
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam dpd z całego serca. Miałam dostać przesyłkę we wtorek, dostałam maila
,że rzekomo nie było mnie w domu ( czekałam caly dzień na przesyłkę ) po czym dostałam maila ze paczka zostanie ponownie doręczona następnego dnia. Oczywiście jej nie dostałam i zadzwoniłam na infolinię , powiedzieli mi ze muszę kolejny dzień przeczekać. Poczekałam i jej nie dostałam , do kuriera nie da się dodzwonić . Porażka poprostu.
~Wściekła / 2022-07-14 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny paczka wraca do nadawcy. Podobno kurier 2 dni z kolei próbował doręczyć przesyłkę. Ciekawe gdzie próbował ją doręczyć? W godzinach, w których podobno u mnie był, byłam w domu i czekałam na tą przesyłkę. Po informacji od nadawcy, że podobno były próby doręczenia zadzwoniłam na infolinie. Na infolinii nie przyjmują do wiadomości, że kurier nie podjął żadnej próby doręczenia przesyłki. Usłyszalam tylko, ze paczka wraca do nadawcy po dwóch nieudanych próbach doręczenia. Poziom usług w trj firmie jest poniżej krytyki
~warmusz / 2022-07-14 17:28
Ocena: 1.00 / 5
po raz kolejny czekam ponad 5 dni na dostarczenie przesyłki - w rezultacie musiałem sam po nia pojechać do punktu - zapłaciłem za paletę 150 zł i usługa nie została wykonana - na reklamacje każą czekać do 30 dni - nigdy nie skorzystam już z ich usług
~warmusz / 2022-07-14 17:28
Ocena: 1.00 / 5
po raz kolejny czekam ponad 5 dni na dostarczenie przesyłki - w rezultacie musiałem sam po nia pojechać do punktu - zapłaciłem za paletę 150 zł i usługa nie została wykonana - na reklamacje każą czekać do 30 dni - nigdy nie skorzystam już z ich usług
~Magdalena / 2022-07-14 15:37
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka może być w Łodzi Kurier chamski , bezczelny nawet na parter nie chce wnieść paczki tylko żąda aby do niego zejść a jak nie to zwróci paczkę do firmy Jak osoba niepełnosprawna , nie wychodząca z domu może to zrobić ?! Powinni uczyć się od GLS.
~Klient / 2022-07-14 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Kurier Robert województwo śląskie Racibórz
Opryskliwy, bezczelny, okropnie nie miły, wywyższa się. Błąd z jego strony próbuje wcisnąć klientowi. Raczej kurier nie powinien mieć otwartych butelek piwa po swojej stronie w drzwiach samochodu dostawczego.
~Filip / 2022-07-14 15:16
Ocena: 3.33 / 5
Mimo tego że paczka przyszła szybko to po otwarciu dwa pudełka z butami nadają się tylko do wyrzucenia, mógłbym poczekać ten dzień dłużej niż dostać tak zniszczone pudełko
ZaletySzybka dostawa
WadyNiestaranność, niedbałość o paczki
~Kinga / 2022-07-14 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Beznajdziejna obsługa, brak kontaktu z kurierem, na stronie podają czas dostawy 20-22, a kurier bez wcześniejszego kontaktu zjawia się o 13. Biuro obsługi w niczym nie pomaga. Najgorsza firma kurierska, szczerze odradzam.
~Antonina / 2022-07-14 13:33
Ocena: 5.00 / 5
Polecam DPD z czystym sercem, (przesylki zawsze na czas), a przede wszystkim Pana kuriera Fabiana ????. Zawsze miły i uśmiechnięty. Przy tym grzeczny i kulturalny. Mimo nielekkiej pracy zaraża pozytywną energią.
~Dawid / 2022-07-14 10:06
Ocena: 1.33 / 5
Nie dość że przesyłka z Warszawy do Rzeszowa szła 3 dni to jeszcze firma nie wysłała kodu odbioru, przez co paczka jest ale nie mam jak jej odebrać.
WadyDługi czas oczekiwania, firma nie interesuje się klientami
~Beata / 2022-07-14 09:37
Ocena: 1.50 / 5
Dpd to porażka ,ograniczone informacje i do tego z opóźnieniem a czas dostawy to jakaś kpina . Paczka nadana w środę ,czas dostawy poniedziałek lub wtorek . To jest kpina paczka idzie prawie tydzień a InPost dostarcza na następny dzień .
~Karo / 2022-07-14 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Dwukrotnie kurier odmówił płatności kartą za paczkę pobranie po czym bez mojej wiedzy przekierował ja na magazyn! Kilkukrotne rozmowy z obsługą klijenta nic nie dały - każdy mówił co innego- raz że w dniu jutrzejszym przyjedzie kurier że sprawny sprzętem, raz że mam sobie jechać na magazyn i odebrać paczkę. Kpina i żarty. Tylko tak mogę określić ta "firmę".
~Iza / 2022-07-14 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelny kurier na Śląsku
Dziwie się ze Wy jako firma jeszcze macie klientów
NIE POKECAM TEJ FIRMY
ZATRUDNIA BEZCZELNYCH PRACOWNIKOW
~Karolina / 2022-07-14 05:16
Ocena: 4.00 / 5
Witam jeśli chodzi o kierowce DPD na Sypniewo 89 422 to po prostu tragedia nie miły bezczelny i rzucą paczki na drodze publicznej.oraz trąbi jak glupi pod oknami i dzieci budzi No facet okropny
ZaletySzybko
WadyMasakra
~Karolina / 2022-07-14 05:12
Ocena: 2.00 / 5
Witam jeśli chodzi o kierowce DPD na Sypniewo 89 422 to po prostu tragedia nie miły bezczelny i rzucą paczki na drodze publicznej
~pierre / 2022-07-13 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Po przekierowaniu paczki do punktu DPD zwróciło ją do nadawcy.
~Syllin / 2022-07-13 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa strony oraz infolinia to jakiś kiepski żart. Przekierowałam paczkę wczesnym popołudniem dnia poprzedniego i zero informacji ze strony firmy DPD o zmianie adresu, bądź info na temat dostarczenia paczki, która powinna dotrzeć dzisiaj. Dzwoniąc na infolinię odbiera BOT i nie jest w stanie połączyć z konsultantem ( nie pierwszy raz), więc chyba infolinia w ogóle nie funkcjonuje w tej firmie kurierskiej.