Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12551 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2022-06-29 14:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiona została paczka z doreczeniem do rąk własnych. System nie wygenerował SMS z kodem pin potrzebnym do odebrania paczki. W czasie jaki zajęło mi otwarcie maila i wyszukanie kodu (mniej niż 1 minuta!) kierowca zdążył się spakować i odjechać a zaraz później zostawić w systemie info o odmowie przyjęcia paczki (kłamstwo) i dyspozycję zwrotu do nadawcy, której nie mogłam już zmienić ani przez zarządzanie paczką online ani przez infolinię.
    ZaletySzybki termin
    WadyBrak powiadomien SMS z kodem odbioru
    Brak kultury osobistej dostawców
    Utrudniony kontakt z infolinią (bot się nie liczy)
    Dysponowanie przesyłkami przez dostawców wedle ich nastroju
  • ~Oli / 2022-06-29 13:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem produkt na który czekałem prawie 2 miesiące z powodu braku dostępności i wreszcie się doczekałem. Wziąłem dzień wolnego bo żona na którą była przesyłka pracuje w służbie zdrowia musiała być w pracy.przyjechał kurier i wyobraźcie sobie nie wydał mi tej przesyłki bo twierdził że musi oddać do rąk własnych. Powiedziałem mu co jest w tej paczce chciałem pokazać dokumenty wszystko na nic ,jakiś młody uparty złośliwy służbista któremu życzę żeby go ktoś tak samo potraktował. Ostatni raz skożystalem z usług tej firmy.
  • ~szuldi / 2022-06-29 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne nieporozumienie!!! wybrałam paczkomat, ponieważ pracuje i nie mam możliwości odbioru w godzinach pracy punktu
    nie dość ze przekierowali moja przesyłkę do punktu to jeszcze odesłali po mniej niż 48h!!!
  • ~Andrzej Szczecin / 2022-06-29 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD Szczecin rejon Krzekowo- Pogodno po raz kolejny pod rząd (trzeci) ponoć odebrałem przesyłkę w każdym razie elektronicznie, nigdy kuriera fizycznie przy bramie nie było ponieważ u mnie zawsze ktoś jest, brak awiza, nie odbiera telefonów, po prostu złodziejstwo, na szczęście do 3 razy sztuka już nigdy więcej kurier na adres z DPD
    ZaletyZalety kuriera z DPD praktycznie zawsze na czas dostarcza przesyłki elektronicznie (potwierdzenie odbioru na e-mail)
    WadyFizycznie brak kuriera i przesyłki na adresie
  • ~EGK / 2022-06-29 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 27.06.22 zamówiłam kuriera do domu , który miał odebrać paczkę 28.0622 w godzinach od 10-14. parę minut po terminie , kiedy nie doszło do zrealizowania zlecenia zadzwoniłam do DPD do Warszawy z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Jakież było moje zdziwienie kiedy Pani poinformowała mnie o tym, że zlecenie zostało zrealizowane. Pytam jakim cudem skoro paczka nadal leży w przedpokoju. Jak można tak oszukiwać ludzi. Straciłam pół dnia czekając na kuriera, można mnie było powiadomić telefonicznie o zmianie sytuacji. Gdybym była nieuczciwa, odczekałabym i skoro w systemie zostało odnotowane ,że zlecenie zrealizowane to mogłabym żądać od Państwa odszkodowania za zaginiona paczkę, ale, że należę do ludzi uczciwych tak nie uczyniłam. Kontaktu z Państwem praktycznie nie ma, wczoraj próbowałam dodzwonić się do DPD Oddział nr 1316N321854, ale tam nikt nie odbiera .Pani z Warszawy nie potrafiła załatwić sprawy ani przeprosić za zaistniałą sytuację. Dziś 29.06.22 ponownie dzwoniłam do Warszawy, Pani z infolinii nie potrafiła mi pomóc nadała jedynie nowy nr zlecenia ze statusem pilne , który na wstępie ma status wstrzymanego???????? .O co tu chodzi? Złożyłam reklamację, toż to istny cyrk na kółkach, jak można tak traktować klientów ??? Nawet nie usłyszałam od nikogo słowa przepraszam .Szerokim łukiem będę omijać tę firmę i na pewno nie polecę jej nikomu.
    Zaletybrak
    WadyBrak profesjonalizmu , kultury, nieszanowanie klienta, brak możliwości kontaktu z kurierem, z oddziałem z jakąkolwiek osobą z nadzoru,
  • ~Agnieszka / 2022-06-29 04:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na przesyłkę.Pierwszego dnia kurier nie zastał nikogo w domu.Ok mogło się zdarzyć, mąż wyszedł po chleb.
    Drugiego dnia nikogo nie było w domu.Co jest nie prawdą.Nawet nie zadzwonił.
    Po przeczytaniu @ że przesyłka zostaje odesłana do nadawcy się wściekła.
    Kurier owszem przyjechał,ale już bez przesyłki i starał się wcisnąć kit że był.Dzwonilam do DPD rozmawiałam,nic nie dało.NIE POLECAM.
  • ~Piotr / 2022-06-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    30.05.2022 otrzymałem przesyłke uszkodzony klimatyzator który odebrał pracownik dpd spisując protokół szkody ,dzisiaj zamiast zwrotu pieniędzy otrzymałem pismo od pacowniczki która stwierdziła ze nie dostała żadnych dokumentów gdzie wysyłałem druki i foty, to jest jakaś tragedia jak można pisać takie rzeczy mająć u siebie mój sprzęt list przewozowy . WANDALE zepsuli porządny sprzęt i nie mam ani pieniędzy ,klimy i same kłopoty . Prosze o pomoc jak odebrac od wandali chociaz pieniądze które zapłaciłem
    Zaletybrak
    WadyBrak konkretnej osoby do załatwienia mojej sprawy
  • ~On / 2022-06-28 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dpd najgorsza firma kurierska bezczelni kurierzy obsługa klienta na infolini bezczelna
  • ~On / 2022-06-28 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Druga firma kurierska najgorsza tak jak inpost dziś paczka ma być doreczona a moja paczka w magazynie nie zostala wydana kurierowi
  • ~Paulina / 2022-06-28 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział DPD przekazał kurierowi zły adres doręczenia paczki, mimo iż nadawca wpisał adres poprawnie.
    Kurier po próbach telefonicznych nie zgodził się doręczyć paczki blok obok, nie chciał nawet potwierdzić adresu ze swoim oddziałem. Kurier przestał odbierać telefon i nie można było się z nim skontaktować w żaden sposób.
    Pani na infolini również nie umiała przyznać się do błędu ze strony DPD i nie podjęła żadnego działania.
    Ostatecznie kurier odwiózł paczkę do punktu, bez żadnych wcześniejszych ustaleń.
    WadyBrak kontaktu z kurierem Mateuszem.
  • ~paulina / 2022-06-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Delikatnie mówiąc.. Nieposzanowanie cudzych pieniędzy. Paczka została wysłana w foliopaku, natomiast przyszła owinięta stretchem tak aby zakryć uszkodzenia. Po ściągnięciu stretchu (zamówiłam przedłużkę) foliopak wyglądał jakby był przytopiony, kabel od przedłużki również, wtyczka zgnieciona, nie nadawała się do użytku. Dla mnie osobiście dostawy dhla to tragedia. Ale tak to jest jak nie szanuje się cudzej własności.
    WadyNieposzanowanie cudzych pieniędzy oraz własności
  • ~Dominika / 2022-06-28 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    stanowczo odradzam, kilka razy kurier nie podjal proby dostarczenia paczki, jak sprawdzalam identyfikacje paczki jest ze odbiorca niedostepny i cofniecie paczki do oddzialu 9km odemnie. dzwonienie na infolinie nie pomoglo, mieli wydac drugi raz do doreczenia po czym dzien pozniej ta sama sytuacja, masakra i tak z 3paczkami.
    Zaletynie ma
    Wadynie dostarona paczka, zla obsuga, infolinia nie przyjazna
  • ~Dpd to dno / 2022-06-28 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    O 10:00 mail, że kurier podejmie próbę doręczenia. O 18:00 zadzwoniłem zapytać, o której będzie? Odpowiedź - za 20 minut. O 20:00 zadzwoniłem ponownie... Przyjechał z łaską, ani dzień dobry, ani przepraszam. Cham nawet nie spojrzał na mnie. Później zobaczyłem maila, że kurier mnie nie zastał! Zatrudniają chamów i przygłupów.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy to chamy i przygłupy
  • ~Meggi / 2022-06-28 05:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo często zamawiałam od nich dostarczenia paczki ale to był ostatni raz. Po pierwsze najdrożej a po drugie obsługa na niskim poziomie.
    Zamówiłam sobie rzeczy do ogrodu-miały być w środe. Czekałam jak ten dzban na paczkę ale dostałam wiadomość że paczka została opóźniona. W czwartek nic nie dostałam ani paczki ani wiadomości. Dodzwonić się nie dało za chiny ludowe, a jak się dodzwoniłam to dowiedziałam się że jak chce to mogę sobie podjechać do najbliższego punktu i sobie odebrać. Później zadzwoniłam drugi raz zeby się dowiedzieć co jest przyczyną opóźnienia- dowiedziałam się że były 2 próby dostarczenia paczki i paczka zostanie zwrócona do nadawcy a żadnego kuriera nie bylo. W końcu paczka przyjechała w poniedziałek i Pan mi to samo potwierdził ze nie było żadnego kuriera.
  • ~Ankat.Em. / 2022-06-27 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nadana w czwartek, dziś jest poniedziałek wieczór i nadal do mnie nie dotarła. Na Infolinii nikt nic nie wie, nie można się z nikim skontaktować. Najgorsza firma kurierska, nie polecam!!!!.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolony z DPD / 2022-06-27 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z dpd doręczył mi paczkę która nie była adresowana do mnie. Mój pracownik odebrał paczkę i zapłacił za nią nie sprawdzając na kogo jest zaadresowana. Próbując wyjaśnić sprawę zostałem olany zarówno przez kierowcę (kuriera) jak i przez osobę z info-dpd. Nie polecam tej firmy!!!
  • ~Tomasz / 2022-06-27 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dość kurier próbował wyłudzić paczkę. Sugerował aby umowę na którą oczekiwałem podpisał kto inny. Druga sprawa dają opcję ustalenia godziny odbioru i znowu kurier dzwoni z informację że on nie przyjedzie jednak o umówionej godzinie. NA dodatek dowiedziałem się była próba wyłudzenia paczki i to nie pierwsza taka akcja z DPD. NIGDY WIĘCEJ!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Lucjan / 2022-06-27 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę od kilku dni i zawsze jest ktoś w domu, na wypadek gdyby jednak "książę" się pojawił, ale nie, on woli sobie kliknąć, że nikogo nie zastał, a dodzwonić się i zapytać o paczkę mija się z celem. KPINA!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Kasia / 2022-06-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli paczkę podczas transportu, reklamacja nie jest uznana. Kpina...
  • ~Kamil / 2022-06-27 13:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia jak i dział reklamacji to po prostu wielki cyrk, odnoszę wrażanie, że nawet nie mają pojęcia jak wygląda praca kuriera i jaki jest zakres jego obowiązków. Jeśli chodzi o reklamacje to ZAWSZE winę ponosi odbiorca lub nadawca, nigdy DPD. Punkty Pickup ... w Olsztynie żyją swoim życiem (Olsztyn-Gutkowo, Kwiaciarnia Hortensja), albo pracują albo nie - to oni decydują czy paczkę odbierzesz lub nadasz.

    Zacznijcie dobierać sobie odpowiednich ludzi, bo niektórzy nie powinni reprezentować firmy DPD jak i prowadzić punktów obsługi klienta. A co do kiepskiej jakości obsługi może warto zacząć wyciągać konsekwencje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982