Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo.WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów