Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12771 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ofiara DPD / 2022-07-28 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie odradzam korzystanie z usług DPD. Czwarty dzień walczę o dostarczenie przesyłki, a kurier sobie wpisuje odbiór własny albo że mnie nie było.
    I nikt nie potrafi na nim wymóc dostarczenia jej, skargi zupełnie nie działają, robi co chce. Wygląda to tak jakby w koszalińskim oddziale rządził kurier.
    Ten kurier jako wizytówka firmy to zupełna kompromitacja.
    ZaletyBrak
    WadyKurier
  • ~nana / 2022-07-28 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejny raz i napewno ostatni kurier twierdzi że nie zastał nikogo w domu a byliśmy. Córki rolki zamiast 3 dni szły 12 i bo też niby nikogo nie było. Po interwencji sama pojechał do bazy i stamtąd odebrałam paczkę. Niewiem czy to firma źle działa czy zatrudniacie nierobów którzy mają gdzieś klienta. Porażka
    ZaletyZadnej
    WadyLekceważenie klienta przez kurierow
  • ~Roch / 2022-07-28 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Wprowaszanie w błąd. Niezgodność informacji między kurierem a w tym co jest w meilach
    ZaletyBrak
    Wady Niezgodne informacje
  • ~Karina / 2022-07-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra kurier na Dąbrowie Górniczej Pan Łukasz to cham jakich mało.Nie nadaje się do pracy z ludźmi.Paczki nie dostarczy bo to ja mam się dostosować nawet powinnam urlop sobie wsiąść bo on na danym terenie jest o 10tej i reszta go nie interesuje bo to mój problem.Najgorsza firma kurierską.Paczka idzie drugi tydzień i właśnie usłyszałam od kuriera że mi jej nie doręczy.Nic tylko telewizję na nich nasłać!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~... / 2022-07-28 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka kurierzy nie przyjeżdżają z przesyłką po czym klienta dostaje informacje że go nie było w domu oczekując na swoją przesyłkę pół dnia .. nie polecam !!!????
  • ~Łukasz / 2022-07-28 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka 12kg została bez konsultacji dostarczona do pickup punktu. Po zapytaniu na infolini dlaczego tak jest, padła odpowieź że kurier ma prawo tak zrobić bez próby dostarczenia do klienta. teraz 75-letnia kobieta musi jechać 3km aby sobie tą paczkę przynieść. Zenada nie firma.
    Zaletybrak
    Wadywszytskie jakie sie da: czas dostawy, kurier, obsługa klienta
  • ~Ewelina / 2022-07-28 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pełna podziwu dla kuriera Pawła,który jedzi na Podkarpaciu /Przemyśl.. rzetelnosc profesjonalnosc uczynność. Polecam takich pracowników każdej firmie. Dziękuję.
  • ~Patr / 2022-07-28 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Zamówiłam doręczenie paczki między godziną 12-16 dnia dzisiejszego. Kurier dzwoni o 8.30 że za chwilę będzie z paczka. Grzecznie tłumacze ze czas dostawy jest ustalony na między 12-16 a on do mnie mówi że on już w tych godzinach nie pracuje. To ja się pytam do której szanowni kurierzy pracują?! Odmówił doręczenia paczki w tych godzinach, pisząc że odmówiłam jej doręczenia. Oczywiście zablokował mozemliwosc zmiany terminu paczki i paczka wraca spowrotem do nadawcy. Dobrze, że mam maile, screeny, i nagrana rozmowę :) nie polecam tej posranej firmy. 05-205 Pasek, koło Wołomina. Kurier Przemysław.
    WadyBrak NORMALNEJ komunikacji z kurierem.
  • ~Ola / 2022-07-28 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, kurier nie kontaktował się , nie było próby dostarczenia paczki, paczka bez żadnej informacji została zwrócona.

    Był to produkt przeceniony, ostatni , nie mam możliwości zamówienia nowego, pomijając ze zależało mi jak najszybszym otrzymaniu produktu. Pani kurier odpisała na wiadomość sms, ze przeprasza za pomyłkę.

    Gdyby każdy wykonywał tak swoją prace to .. brak słów.
    ZaletyBrak
    WadyLekcewazace podejście do pracy.
  • ~Arek / 2022-07-27 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekcewazenie klienta, brak odbioru paczki przez 2 dni
  • ~Roman / 2022-07-27 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    w dniu dzisiejszy Kurier dpd to jakaś katastrofa.
  • ~Olok / 2022-07-27 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mail być przed wczoraj w poniedziałek do poniedziałku miałam mieć dostarczoną paczkę kierowcę nie przyjechał ani wczoraj ani dziś pani z infolinii powiedziała w że późnym wieczorem ( właśnie w przedwczoraj ) lub wczoraj we wtorek kurier miał być a pączki jak nie było tak nie ma a co najciekawsze inną paczkę zamawiałam która miała być w poniedziałek i w ten poniedziałek przyszła
    ZaletyBrak
    WadyBarak
  • ~Brad / 2022-07-27 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragizm w czystej postaci. Brak próby doręczenia i sam musiałem lecieć po paczkę.
  • ~Aga / 2022-07-27 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier z Ukrainy totalnie nie współpracuje z klientem. Dno...
  • ~Agnieszka / 2022-07-27 16:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bez znadziejny jak się dzwoni do niego nie wcale nie odbiera nie idzie się z nim dogadać firma schodzi na psy
  • ~Marta / 2022-07-27 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety też mam bardzo niemiłe doświadczenie. Firma popełniła błąd i udostępniła w internecie punkt odbioru, który w rzeczywistości był już zlikwidowany. Zamiast przekierować paczkę dpd rozpoczęło procedurę zwrotu zamówienia do nadawcy, wysyłając mi powiadomienie o niedoręczenia z powodu błędnego adresu. Kiedy dodzwoniłam się na infolinię Pani powiedziała, że paczka jest w sortowni w Gliwicach i można ją jedynie przekierować na adres domowy. Nie mogłam tego zrobić z powodu wyjazdu postanowiłam więc sama odebrać paczkę z sortowni. Udało się odzyskać zamówienie tylko dzięki własnej determinacji.
  • ~Artur / 2022-07-27 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia. Twardo biją się o ostatnie miejsce z Pocztą Polska. Nie polecam, nie pozdrawiam.
    Zaletybrak
    WadyOni nie są od dostarczania przesyłem
  • ~Robert / 2022-07-27 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, ja także mam niemiłe doświadczenie z tą firmą. Zamówiłem usługę nadania paczki, kurier miał być wczoraj. Nie przyjechał. Zadzwoniłem na infolinię, nawet nie przeprosili, mieli podać numer do kuriera, nie podali. Dzisiaj ponownie dzwoniłem na infolinię, bo ileż można czekać na kuriera. Pani podała powód, z przyczyn serwisowych kurier wczoraj nie dotarł. Miał dotrzeć dzisiaj w przeciągu dwóch godzin, moja trzecia godzina czekania, kuriera nie widać. Kpina z klienta. Nie polecam i już na pewno nie skorzystam z usług tej firmy.
    Wadyniekompetencja, niesłownosć, wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Bongo / 2022-07-27 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo.
    WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów
  • ~Bbb / 2022-07-27 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę, otrzymałam maila i smsa z informacją, że kurier będzie w godz 15-17. Jako, że mam nie najlepsze wspomnienia z dpd, zadzwoniłam pod podany nr tel do kuriera i co za zdziwienie kurier będzie u mnie ok12.30, kiedy to mam umówione spotkanie i nie jestem stanie tego zmienić. Cały dziwne domu tylko jedno krótkie spotkanie w tej akurat godzinie. Dzwonię pytam się jak ma się to informacji zawartej w mailu. Usłyszałam, że dpd nie umie rozwiązać dotychczas tego problemu tj niezgodności godziny podanej w mailu. WTF
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12771
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8194
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7788
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4153
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2484
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157