Katastrofa! Nie otrzymałem od DPD żadnej wiadomości sms o terminie lub choć choćby planie dostarczenia przesyłki. Wczoraj późnym wieczorem otworzyłem pocztę e-mail, a tam kilka hurtem wysłanych wiadomości. W jednej z nich informacja: "zmień miejsce dostawy". Jedną z opcji była zmiana do sąsiada, i tę opcję zaznaczyłem, podając nowy adres. Powiadomiłem o tym sąsiadkę.
Dzisiaj po godz. 11 sąsiadka poinformowała mnie, że paczki nie odebrała, bo ta... już została odwieziona do punktu. Zadzwoniłem na infolinię, by wyjaśnić sprawę. Przywitał mnie tępy bo, który kilka razy z rzędu nie potrafił zrozumieć zadawanego pytania, o pomocy nie wspominając. Dopiero w trzeciej próbie połączył mnie z konsultantem.
Ten z kolei, gdy wreszcie udało się z nim rozmawiać, na pytanie, dlaczego system przyjmuje dyspozycję o zmianie adresu, a następnie paczka zostaje dostarczona do punktu odbioru stwierdził, że dyspozycję powinienem złożyć wcześniej. Na pytanie, dlaczego system nie powiadamia o tym fakcie klienta np. komunikatem "Przepraszamy, czas za zmianę adresu dostawy minął. Prosimy odebrać paczkę w punkcie pod adresem ......", lecz w zamian informuje, że dyspozycja zmiany adresu została zaakceptowana, nie potrafił odpowiedzieć. Stwierdził, że faktycznie nie powinno tak być. Odmówił jednak przyjęcia reklamacji na wadliwy system - stwierdził, że reklamację mogę złożyć jedynie poprzez formularz na stronie dpd. Reklamacji nie złożyłem, nie mam na to czasu, poza tym z góry mogę przewidzieć, jaka będzie odpowiedź.
Zaznaczam, że to nie wina Kuriera, który wszystko wykonał tak, jak należy. Współczuję kurierom pracy w tak tandetnej firmie, bo zbierają cięgi za swoich pracodawców-amatorów.
Jestem rozczarowany jakością usług firmy DPD.
Nie polecam.
Zaletysympatyczny Pan Kurier
WadyWadliwie działający system przekierowań wprowadzający klienta w błąd, brak wiadomości sms o spodziewanej przesyłce, brak chęci rozwiązania sytuacji ze strony firmy, brak procedur, infolinia oparta na niewiele rozumiejących botach, nieszanowanie klienta.