Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12619 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2022-07-28 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, kurier nie kontaktował się , nie było próby dostarczenia paczki, paczka bez żadnej informacji została zwrócona.

    Był to produkt przeceniony, ostatni , nie mam możliwości zamówienia nowego, pomijając ze zależało mi jak najszybszym otrzymaniu produktu. Pani kurier odpisała na wiadomość sms, ze przeprasza za pomyłkę.

    Gdyby każdy wykonywał tak swoją prace to .. brak słów.
    ZaletyBrak
    WadyLekcewazace podejście do pracy.
  • ~Arek / 2022-07-27 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekcewazenie klienta, brak odbioru paczki przez 2 dni
  • ~Roman / 2022-07-27 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    w dniu dzisiejszy Kurier dpd to jakaś katastrofa.
  • ~Olok / 2022-07-27 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mail być przed wczoraj w poniedziałek do poniedziałku miałam mieć dostarczoną paczkę kierowcę nie przyjechał ani wczoraj ani dziś pani z infolinii powiedziała w że późnym wieczorem ( właśnie w przedwczoraj ) lub wczoraj we wtorek kurier miał być a pączki jak nie było tak nie ma a co najciekawsze inną paczkę zamawiałam która miała być w poniedziałek i w ten poniedziałek przyszła
    ZaletyBrak
    WadyBarak
  • ~Brad / 2022-07-27 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragizm w czystej postaci. Brak próby doręczenia i sam musiałem lecieć po paczkę.
  • ~Aga / 2022-07-27 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier z Ukrainy totalnie nie współpracuje z klientem. Dno...
  • ~Agnieszka / 2022-07-27 16:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bez znadziejny jak się dzwoni do niego nie wcale nie odbiera nie idzie się z nim dogadać firma schodzi na psy
  • ~Marta / 2022-07-27 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety też mam bardzo niemiłe doświadczenie. Firma popełniła błąd i udostępniła w internecie punkt odbioru, który w rzeczywistości był już zlikwidowany. Zamiast przekierować paczkę dpd rozpoczęło procedurę zwrotu zamówienia do nadawcy, wysyłając mi powiadomienie o niedoręczenia z powodu błędnego adresu. Kiedy dodzwoniłam się na infolinię Pani powiedziała, że paczka jest w sortowni w Gliwicach i można ją jedynie przekierować na adres domowy. Nie mogłam tego zrobić z powodu wyjazdu postanowiłam więc sama odebrać paczkę z sortowni. Udało się odzyskać zamówienie tylko dzięki własnej determinacji.
  • ~Artur / 2022-07-27 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia. Twardo biją się o ostatnie miejsce z Pocztą Polska. Nie polecam, nie pozdrawiam.
    Zaletybrak
    WadyOni nie są od dostarczania przesyłem
  • ~Robert / 2022-07-27 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, ja także mam niemiłe doświadczenie z tą firmą. Zamówiłem usługę nadania paczki, kurier miał być wczoraj. Nie przyjechał. Zadzwoniłem na infolinię, nawet nie przeprosili, mieli podać numer do kuriera, nie podali. Dzisiaj ponownie dzwoniłem na infolinię, bo ileż można czekać na kuriera. Pani podała powód, z przyczyn serwisowych kurier wczoraj nie dotarł. Miał dotrzeć dzisiaj w przeciągu dwóch godzin, moja trzecia godzina czekania, kuriera nie widać. Kpina z klienta. Nie polecam i już na pewno nie skorzystam z usług tej firmy.
    Wadyniekompetencja, niesłownosć, wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Bongo / 2022-07-27 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo.
    WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów
  • ~Bbb / 2022-07-27 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę, otrzymałam maila i smsa z informacją, że kurier będzie w godz 15-17. Jako, że mam nie najlepsze wspomnienia z dpd, zadzwoniłam pod podany nr tel do kuriera i co za zdziwienie kurier będzie u mnie ok12.30, kiedy to mam umówione spotkanie i nie jestem stanie tego zmienić. Cały dziwne domu tylko jedno krótkie spotkanie w tej akurat godzinie. Dzwonię pytam się jak ma się to informacji zawartej w mailu. Usłyszałam, że dpd nie umie rozwiązać dotychczas tego problemu tj niezgodności godziny podanej w mailu. WTF
  • ~Alex / 2022-07-27 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowa. Jestem zniesmaczona i oburzona bezczelnością i świadomą nierealizacją zlecenia. Zapłaciłam za przesyłkę podwójnie nie wiedząc czemu i sama muszę sobie odebrać ciężką paczkę. Zasłaniają się regulaminem i prawem wyboru. Ja też miałam wybór i nie bez powodu wybrałam kuriera. Gdybym mogła sama bym odebrała w punktach odbiorczych czy Paczkomat UE. Jestem po zabiegu i nie wolno mi dźwigać. Kurier nie odbiera telefonów ani SMS-a kłamią że nie zastali klienta. Dział reklamacyjny zasłania się regulaminem. A gdzie w tym bałaganie delikatnie ujmując jest klient. Ma się go w " ciemnym poważaniu".
    Zalety"Ryba psuje się od głowy"
    WadyCena nie adekwatna do świadczonych usług
  • ~Prezes / 2022-07-27 09:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurier nie miły do klienta dzwoni stawia mi warunki zamiast normalnie pogadać z człowiekiem.
    ZaletyBrak
    WadyKurier rozmawia jak z psem do klienta
  • ~Adam / 2022-07-26 14:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Na przestrzeni kilkunastu miesięcy odebrałem kilkadziesiąt paczek dostarczanych przez DHL i zawsze wszystko było na czas i zgodnie z umową. Nie było problemu z przesunięciem godziny dostawy, kurierzy uprzejmi i dyspozycyjni. Bardzo dobry kontakt przez mail, czytelne komunikaty sms o dostawie, znacznie gorzej jednak sprawa wygląda z Infolinią i to uważam za największy mankament tej firmy.
    Mimo tej niedogodności z czystym sumieniem polecam firmę DHL i gratuluję jakości usług.
    Klient z Warszawy.
    ZaletyCzas dostawy, jakość komunikacji sms i mail, zgodność usługi z umową, kultura pracowników.
    WadyInfolinia telefoniczna i czas oczekiwania na obsługę.
  • ~Małgorzata / 2022-07-26 13:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz kolejny kurier DPD zostawił paczkę na wycieraczce nawet nie zadzwonil do drzwi mimo że byłam w domu, wychodząc do sklepu patrzę a paczka przed drzwiami. Przecież tak nie można robić, ktoś może sobie wziąść i co wtedy? Już tak kilka razy mi się zdarzyło, koniec, nie zamawiam już przez tą firmę!!!
    WadyKurierzy olewają swoją pracę, zostawiają paczki przed drzwiami
  • ~Adam / 2022-07-26 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa! Nie otrzymałem od DPD żadnej wiadomości sms o terminie lub choć choćby planie dostarczenia przesyłki. Wczoraj późnym wieczorem otworzyłem pocztę e-mail, a tam kilka hurtem wysłanych wiadomości. W jednej z nich informacja: "zmień miejsce dostawy". Jedną z opcji była zmiana do sąsiada, i tę opcję zaznaczyłem, podając nowy adres. Powiadomiłem o tym sąsiadkę.

    Dzisiaj po godz. 11 sąsiadka poinformowała mnie, że paczki nie odebrała, bo ta... już została odwieziona do punktu. Zadzwoniłem na infolinię, by wyjaśnić sprawę. Przywitał mnie tępy bo, który kilka razy z rzędu nie potrafił zrozumieć zadawanego pytania, o pomocy nie wspominając. Dopiero w trzeciej próbie połączył mnie z konsultantem.

    Ten z kolei, gdy wreszcie udało się z nim rozmawiać, na pytanie, dlaczego system przyjmuje dyspozycję o zmianie adresu, a następnie paczka zostaje dostarczona do punktu odbioru stwierdził, że dyspozycję powinienem złożyć wcześniej. Na pytanie, dlaczego system nie powiadamia o tym fakcie klienta np. komunikatem "Przepraszamy, czas za zmianę adresu dostawy minął. Prosimy odebrać paczkę w punkcie pod adresem ......", lecz w zamian informuje, że dyspozycja zmiany adresu została zaakceptowana, nie potrafił odpowiedzieć. Stwierdził, że faktycznie nie powinno tak być. Odmówił jednak przyjęcia reklamacji na wadliwy system - stwierdził, że reklamację mogę złożyć jedynie poprzez formularz na stronie dpd. Reklamacji nie złożyłem, nie mam na to czasu, poza tym z góry mogę przewidzieć, jaka będzie odpowiedź.

    Zaznaczam, że to nie wina Kuriera, który wszystko wykonał tak, jak należy. Współczuję kurierom pracy w tak tandetnej firmie, bo zbierają cięgi za swoich pracodawców-amatorów.

    Jestem rozczarowany jakością usług firmy DPD.

    Nie polecam.
    Zaletysympatyczny Pan Kurier
    WadyWadliwie działający system przekierowań wprowadzający klienta w błąd, brak wiadomości sms o spodziewanej przesyłce, brak chęci rozwiązania sytuacji ze strony firmy, brak procedur, infolinia oparta na niewiele rozumiejących botach, nieszanowanie klienta.
  • ~Krzyś / 2022-07-26 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, paczka wróciła do mnie
    . Pracownik dpd pomylił dpd pomylił kod .
    Musiałem zapłacić 2 razy.
    Na infolinię pracują barany !
  • ~rg / 2022-07-26 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Płytki wysłane przez Castoramę Wrocław po 8 dniach ciągle były magazynowane w oddziale Wałbrzych. Po pierwszej rozmowie z konsultantką obiecano interwencję i przyspieszenie, ale efekt był żaden. Następnego dnia po kolejnej rozmowie z konsultantem stwierdzono, że jest jakaś awaria i nie mogą mi powiedzieć, kiedy towar dotrze do mnie - mogę sam odebrać z magazynu. Po zastanowieniu postanowiłem odebrać osobiście, więc po 15 minutach zadzwoniłem kolejny raz, żeby ustalić jak to zrobić - a tu cud: towar załadowany u kuriera i za 3 godziny był u mnie!
    Mój sposób na ominięcie automatu i rozmowę z konsultantem: nie zrażać się i prosić konsultanta - za trzecim razem automat rezygnuje i łączy z żywym człowiekiem.
    ZaletySam kurier przywożący towar bardzo uprzejmy i pomocny
    WadyBrak powiadomienia klienta o problemach z przesyłką
  • ~Mada / 2022-07-26 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie korzysta z numeru tel klienta, kiedy nie zastanie go w domu - a sytuacja była taka , że zepsuł się domofon w bloku (!) i nie dzwonił, a odbiorca był cały czas w domu! Na stronie DPD info, że brak nr tel do kuriera, sortownia w Skawinie nie odbiera, a infolinię obsługuje BOT który choćby skały srały nie przełączy do żywego człowieka - konsultanta. Firma widmo!
    Zaletyzero
    Wadybrak jakiegokolwiek kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12619
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8049
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7685
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023