strona 235 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- nastepna »
-
~Marta / 2022-07-27 13:40
Niestety też mam bardzo niemiłe doświadczenie. Firma popełniła błąd i udostępniła w internecie punkt odbioru, który w rzeczywistości był już zlikwidowany. Zamiast przekierować paczkę dpd rozpoczęło procedurę zwrotu zamówienia do nadawcy, wysyłając mi powiadomienie o niedoręczenia z powodu błędnego adresu. Kiedy dodzwoniłam się na infolinię Pani powiedziała, że paczka jest w sortowni w Gliwicach i można ją jedynie przekierować na adres domowy. Nie mogłam tego zrobić z powodu wyjazdu postanowiłam więc sama odebrać paczkę z sortowni. Udało się odzyskać zamówienie tylko dzięki własnej determinacji. -
-
~Artur / 2022-07-27 13:32
Ta firma to jakaś tragedia. Twardo biją się o ostatnie miejsce z Pocztą Polska. Nie polecam, nie pozdrawiam. ZaletybrakWadyOni nie są od dostarczania przesyłem -
~Robert / 2022-07-27 12:04
Niestety, ja także mam niemiłe doświadczenie z tą firmą. Zamówiłem usługę nadania paczki, kurier miał być wczoraj. Nie przyjechał. Zadzwoniłem na infolinię, nawet nie przeprosili, mieli podać numer do kuriera, nie podali. Dzisiaj ponownie dzwoniłem na infolinię, bo ileż można czekać na kuriera. Pani podała powód, z przyczyn serwisowych kurier wczoraj nie dotarł. Miał dotrzeć dzisiaj w przeciągu dwóch godzin, moja trzecia godzina czekania, kuriera nie widać. Kpina z klienta. Nie polecam i już na pewno nie skorzystam z usług tej firmy. Wadyniekompetencja, niesłownosć, wprowadzanie klienta w błąd -
~Bongo / 2022-07-27 09:46
Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo. WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów -
~Bbb / 2022-07-27 09:44
Czekam na paczkę, otrzymałam maila i smsa z informacją, że kurier będzie w godz 15-17. Jako, że mam nie najlepsze wspomnienia z dpd, zadzwoniłam pod podany nr tel do kuriera i co za zdziwienie kurier będzie u mnie ok12.30, kiedy to mam umówione spotkanie i nie jestem stanie tego zmienić. Cały dziwne domu tylko jedno krótkie spotkanie w tej akurat godzinie. Dzwonię pytam się jak ma się to informacji zawartej w mailu. Usłyszałam, że dpd nie umie rozwiązać dotychczas tego problemu tj niezgodności godziny podanej w mailu. WTF -
~Alex / 2022-07-27 09:30
Zerowa. Jestem zniesmaczona i oburzona bezczelnością i świadomą nierealizacją zlecenia. Zapłaciłam za przesyłkę podwójnie nie wiedząc czemu i sama muszę sobie odebrać ciężką paczkę. Zasłaniają się regulaminem i prawem wyboru. Ja też miałam wybór i nie bez powodu wybrałam kuriera. Gdybym mogła sama bym odebrała w punktach odbiorczych czy Paczkomat UE. Jestem po zabiegu i nie wolno mi dźwigać. Kurier nie odbiera telefonów ani SMS-a kłamią że nie zastali klienta. Dział reklamacyjny zasłania się regulaminem. A gdzie w tym bałaganie delikatnie ujmując jest klient. Ma się go w " ciemnym poważaniu". Zalety"Ryba psuje się od głowy"WadyCena nie adekwatna do świadczonych usług -
~Prezes / 2022-07-27 09:08
Kurier nie miły do klienta dzwoni stawia mi warunki zamiast normalnie pogadać z człowiekiem. ZaletyBrakWadyKurier rozmawia jak z psem do klienta -
~Adam / 2022-07-26 14:34
Na przestrzeni kilkunastu miesięcy odebrałem kilkadziesiąt paczek dostarczanych przez DHL i zawsze wszystko było na czas i zgodnie z umową. Nie było problemu z przesunięciem godziny dostawy, kurierzy uprzejmi i dyspozycyjni. Bardzo dobry kontakt przez mail, czytelne komunikaty sms o dostawie, znacznie gorzej jednak sprawa wygląda z Infolinią i to uważam za największy mankament tej firmy.
Mimo tej niedogodności z czystym sumieniem polecam firmę DHL i gratuluję jakości usług.
Klient z Warszawy.ZaletyCzas dostawy, jakość komunikacji sms i mail, zgodność usługi z umową, kultura pracowników.WadyInfolinia telefoniczna i czas oczekiwania na obsługę. -
-
~Małgorzata / 2022-07-26 13:36
Po raz kolejny kurier DPD zostawił paczkę na wycieraczce nawet nie zadzwonil do drzwi mimo że byłam w domu, wychodząc do sklepu patrzę a paczka przed drzwiami. Przecież tak nie można robić, ktoś może sobie wziąść i co wtedy? Już tak kilka razy mi się zdarzyło, koniec, nie zamawiam już przez tą firmę!!! WadyKurierzy olewają swoją pracę, zostawiają paczki przed drzwiami -
~Adam / 2022-07-26 12:38
Katastrofa! Nie otrzymałem od DPD żadnej wiadomości sms o terminie lub choć choćby planie dostarczenia przesyłki. Wczoraj późnym wieczorem otworzyłem pocztę e-mail, a tam kilka hurtem wysłanych wiadomości. W jednej z nich informacja: "zmień miejsce dostawy". Jedną z opcji była zmiana do sąsiada, i tę opcję zaznaczyłem, podając nowy adres. Powiadomiłem o tym sąsiadkę.
Dzisiaj po godz. 11 sąsiadka poinformowała mnie, że paczki nie odebrała, bo ta... już została odwieziona do punktu. Zadzwoniłem na infolinię, by wyjaśnić sprawę. Przywitał mnie tępy bo, który kilka razy z rzędu nie potrafił zrozumieć zadawanego pytania, o pomocy nie wspominając. Dopiero w trzeciej próbie połączył mnie z konsultantem.
Ten z kolei, gdy wreszcie udało się z nim rozmawiać, na pytanie, dlaczego system przyjmuje dyspozycję o zmianie adresu, a następnie paczka zostaje dostarczona do punktu odbioru stwierdził, że dyspozycję powinienem złożyć wcześniej. Na pytanie, dlaczego system nie powiadamia o tym fakcie klienta np. komunikatem "Przepraszamy, czas za zmianę adresu dostawy minął. Prosimy odebrać paczkę w punkcie pod adresem ......", lecz w zamian informuje, że dyspozycja zmiany adresu została zaakceptowana, nie potrafił odpowiedzieć. Stwierdził, że faktycznie nie powinno tak być. Odmówił jednak przyjęcia reklamacji na wadliwy system - stwierdził, że reklamację mogę złożyć jedynie poprzez formularz na stronie dpd. Reklamacji nie złożyłem, nie mam na to czasu, poza tym z góry mogę przewidzieć, jaka będzie odpowiedź.
Zaznaczam, że to nie wina Kuriera, który wszystko wykonał tak, jak należy. Współczuję kurierom pracy w tak tandetnej firmie, bo zbierają cięgi za swoich pracodawców-amatorów.
Jestem rozczarowany jakością usług firmy DPD.
Nie polecam.Zaletysympatyczny Pan KurierWadyWadliwie działający system przekierowań wprowadzający klienta w błąd, brak wiadomości sms o spodziewanej przesyłce, brak chęci rozwiązania sytuacji ze strony firmy, brak procedur, infolinia oparta na niewiele rozumiejących botach, nieszanowanie klienta. -
~Krzyś / 2022-07-26 11:52
Nie polecam, paczka wróciła do mnie
. Pracownik dpd pomylił dpd pomylił kod .
Musiałem zapłacić 2 razy.
Na infolinię pracują barany ! -
~rg / 2022-07-26 10:50
Płytki wysłane przez Castoramę Wrocław po 8 dniach ciągle były magazynowane w oddziale Wałbrzych. Po pierwszej rozmowie z konsultantką obiecano interwencję i przyspieszenie, ale efekt był żaden. Następnego dnia po kolejnej rozmowie z konsultantem stwierdzono, że jest jakaś awaria i nie mogą mi powiedzieć, kiedy towar dotrze do mnie - mogę sam odebrać z magazynu. Po zastanowieniu postanowiłem odebrać osobiście, więc po 15 minutach zadzwoniłem kolejny raz, żeby ustalić jak to zrobić - a tu cud: towar załadowany u kuriera i za 3 godziny był u mnie!
Mój sposób na ominięcie automatu i rozmowę z konsultantem: nie zrażać się i prosić konsultanta - za trzecim razem automat rezygnuje i łączy z żywym człowiekiem.ZaletySam kurier przywożący towar bardzo uprzejmy i pomocnyWadyBrak powiadomienia klienta o problemach z przesyłką -
~Mada / 2022-07-26 10:16
Kurier nie korzysta z numeru tel klienta, kiedy nie zastanie go w domu - a sytuacja była taka , że zepsuł się domofon w bloku (!) i nie dzwonił, a odbiorca był cały czas w domu! Na stronie DPD info, że brak nr tel do kuriera, sortownia w Skawinie nie odbiera, a infolinię obsługuje BOT który choćby skały srały nie przełączy do żywego człowieka - konsultanta. Firma widmo! ZaletyzeroWadybrak jakiegokolwiek kontaktu -
~zawiedziony odbiorca / 2022-07-26 10:08
Krótko mówiąc, często nie akceptują płatności kartą,gdy nie masz gotówki przesyłka wraca do nadawcy.Kurier jest zadowolony jak usłyszą reszty nie trzeba( najlepiej sporej reszy). -
~Sylwia / 2022-07-26 09:17
Jestem z okolic Będzina ,moim kurierem jest Pani Sylwia .Jest to najlepszy kurier z jakim dotychczas miałam doczynienia. Profesjonalizm,punktualność,życzliwość.Życzę firmie DPD samych takich pracowników. ZaletyProfesjonalizmWadyBrak -
~jola / 2022-07-25 17:19
Najgorsza firma kurierska!!!! Kompletnie nie przyjmują i nie uwzględniają uwag zgłaszanych przez infolinię na temat kurierów i jakości ich usług. Dla przykładu notorycznie ucinali fragment mojego adresu na etykiecie (błąd ich drukarki) przez co kurier zawsze przyjeżdżał pod niewłaściwy adres i nie doręczał paczki. Kilka razy problem zgłoszony kurierowi i na infolinii i kompletnie z tym nic nie zrobili. Kilkakrotnie zdarzyła się sytuacja, ze wzięłam urlop i cały dzień czekałam na paczkę w domu, a oni nawet nie dzwonili tylko odrazu ustawiali status "paczka niedoręczona", w ogólenie dobierali telefonów w związku z czym paczka kilkakrotnie niedoręczona z mojej winy i kilka dni urlopu zmarnowanych, a uwagi do kuriera nawet nie zostały przekazane przez infolinię ani wyciągnięte wobec niego konsekwencje. Tylko 2 na kilkudziesięciu kurierów było w porządku, reszta to masakra ludzie z jakieś łapanki normalnie. Gdybym miała wybór, nigdy bym nie skorzystała z usług tej nieprofesjonalnej firmy. Jednym słowem nie polecam ZaletybrakWadymnóstwo (jak w opisie) -
-
~Aaaa / 2022-07-25 15:54
Od prawie tygodnia czekam na paczkę która rzekomo miała zostać dostarczona w trybie express. Nie otrzymałam żadnych informacji na temat statusu mojego zamówienia a dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. WadyBrak kontaktu z obsługą klienta, brak informacji odnośnie zamówienia -
~D. / 2022-07-25 14:56
To jest jakiś chory żart. Nie dość, że punkt do którego miała dotrzeć paczka już nie istnieje (ale nadal widnieje w wyborze) to sami zmieniają miejsce docelowe paczki. Raz to była inna dzielnica, a teraz jakiś punkt odbioru gdzie wymuszają zainstalowanie ich aplikacji... Która uwaga nie ma udostępniania kodu odbioru innej osobie. Zazwyczaj najniżej oceniam pocztę polską ale DPD udało wam się przebiliście się przez 10 metrów mułu i osiągnęliście dno. Gratuluję bo to chyba wasz jedyny sukces. ZaletyNie maWadySam wady -
~Jacek / 2022-07-25 13:37
Szanowni Państwo DPD oszukuje na wagach i wymiarach chcę złożyć sprawę na Policję. Paczki wysyłam cyklicznie przez serwis internetowy i za paczki których waga nie przekracza np 20 kg doliczają 12 kg wagi . -
~Ja / 2022-07-25 13:01
Obsługa i reklamacja telefoniczna to jakaś żenada, paczka trafiła nie do tego punktu ,w którym mogę odebrać więc dzwoniłam dwa razy, obiecano przekierować do mnie ,niestety paczka wróciła do nadawcy!!!! Po zapytaniu,co mam zrobić - powiedziano że to nadawca ma problem i musi reklamować w DPD. To po co ja wydzwaniam od kilku dni??? ZaletyZadnychWadyMnóstwo
strona 235 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- nastepna »