Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12767 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-09-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD jest milion lat świetlnych za Pocztą Polską i uważam, że najgorszym co mogło się stać, to wejście tej bieda-firmy na rynek polski.
    Kurierzy w ogóle nie informują, kiedy zamierzają dowieźć przesyłkę. Jeżeli się okaże, że nikogo nie zastaną, są wielce zdziwieni i mają pretensje. Na Boga - gdybym mógł siedzieć całe dnie w domu i czekać na paczkę od was, to prawdopodobnie nie byłoby mnie stać na wasze usługi. LUDZIE PRACUJĄ WIĘC MOŻE ROZWAŻCIE BARANY, ABY INFORMOWAĆ KLIENTÓW, KIEDY ZAMIERZACIE DOSTARCZYĆ PRZESYŁKĘ.
    Życzę wam szybkiego bankructwa i wyniesienia się z polskiego rynku!
  • ~Żaneta / 2022-09-22 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jeździ jak chce wiele razy to ja musialam jezdzic za kurierem bo powiedzial ze dziś się nie wyrobi a człowiek placi za to zeby on dostsrczyl. Wiecej nie chcę miec z wami doczynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Krzysiek / 2022-09-22 09:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdeczne pozdrowienia dla kuriera Łukasza z Bolesławca ,jak cię spotkam w moim mieście to ci kości porachuję
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Marzena / 2022-09-21 22:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat!!!
    Kurier nie raczy przyjść z przesyłką do drzwi,zero telefonu,zero SMS,a finał je z e mila dowiaduje się że nie zastał mnie w domu!!!! Czy to jest k.... jakiś żart...
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Monika / 2022-09-21 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Kurier ma większe prawa niż klient. Kontaktując się z konsultantem to uznałam , że my jako klienci nie mamy żadnych praw. Co z tego, że są pisane skargi jak wogule to nie jest brane pod uwagę. Kurier nie musi się kontaktować z klientem to jest tylko jego dobra wola tak usłyszałam w firmie kurierskiej. Kurier może oddać paczkę do Picap, gdzie jestem informowana, że będzie dostawa na drugi dzień. Czekając na przesyłkę na następny dzień dzwonie do kuriera w jakich godzinach dostarczy paczkę otrzymuje od niego informacje, że paczka jest w Picap. Podstępem dodzwoniłam się do konsultanta, któremu przekazałam informacje jak zostałam potraktowana. To usłyszałam, że Kurier nie musi, ale może przekazać przesyłkę do picap. Kurierzy są bardzo nieprzystępni. Ale to tak właśnie jest, że przepisy zrobili pod siebie, a my jako klienci płacąc za te przesyłki dając w jakiś sposób pracę takim firma nie mamy żadnych praw. Dodam, że nie pierwszy raz miałam taka sytuację. Ale tak to jest rozwinęło się to bardzo, więc klientów mają tysiące to czym się przejmują. A o odżywkach kuriera to szkoda się wogule odzywać.
  • ~Kamlot / 2022-09-21 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznacza,że nikogo nie było w domu pomimo tego,że nawet nie przyjechał. Przesyłka rzucona na wycieraczkę w stanie tragicznym. Zero kontaktu telefonicznego.
    ZaletyTowar dotarł
    WadyWszystkie możliwe
  • ~mdoris2@wp.pl / 2022-09-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś porażka kurierzy nasmiewaja się mają gdzieś, że ktoś czeka na przesyłkę i się denerwuje, czas oczekiwania bardzo długi nie polecam dziadostwo i klamczuch!!!!
    ZaletyMasakra jakaś
    WadyWszystkie jakie tylko są!
  • ~Most8 / 2022-09-21 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam brak kontaktu z kurierem bo wg infolinii kurierzy nie posiadają telefonów i nie mają obowiązku kontaktu z klientem.Jesli zdarzy się brak prądu lub awaria domofonu kurier informuje centrale że klienta nie ma w domu i kończy obsługę klienta mimo że klient czeka do godz 16.00.Sredniowiecze czy brak szacunku do klienta ?? MYSLE ZE JEDNO I DRUGIE
    SERDECZNIE NIE POLECAM SZKODA CZASU KASY I NERWOW
    ZaletyBRAK. ZALET
    WadyIGNOROWANIE KLIENTA BRAK KONTAKTU
  • ~Marcin / 2022-09-21 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier bez żadnego kontaktu telefonicznego wysyła wiadomość, że adresata nie ma w domu, pomimo tego, że jest obecny. Na infolinii mają to gdzieś wierzą kierowcy nie mi. Sytuacji bylo juz pare twierdzi ze brama zamknięta której nawet nie mam a to ze pies groźny którego też nie mam i wiele innym kłamst a to wszytko ze za 20 zl których mi nie wydał Nigdy więcej. Szkoda nerwów. Tuczna woj Lubelskie
    ZaletyBrak
    WadyBrak porozumienia,infolinia jest obojętna na klientów
  • ~Magda / 2022-09-21 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wręcz odradzam, trzeba zlecać zamówienia kilkukrotnie bo kurierzy się nie pojawiają po odbiór. Z dostarczeniem produktów jest podobnie. Kurier bez żadnego kontaktu telefonicznego wysyła wiadomość, że adresata nie ma w domu, pomimo tego, że jest obecny. Po kilku sytuacjach i wyjaśnianiem z infolinia dlaczego kurierzy nie pracują - dość. Nigdy więcej. Szkoda zdrowia.
    WadyBrak odbioru przesyłek, dostarczania przesyłek w wyznaczonym czasie, brak kontaktu, kłamstwa ze adresata nie ma w domu.
  • ~Marcin / 2022-09-21 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, paczka miała przyjść następnego dnia roboczego, a dalej jej nie ma. Oszuści i naciągacze. Nie polecam. Kontakt tylko z botem...
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Anna / 2022-09-21 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Dostaję maila o przesyłce i że mogę ją przekierować. Wchodzę na stronę, przekierowanie do punktu nie jest możliwe. Mogę zmienić termin dostawy jedynie. Zmieniam na czwartek paczka i tak jest dostarczana w środę rano kiedy jestem w pracy. Na infolinii jedynie bot z którym nie pogadasz.
  • ~Olek / 2022-09-21 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Klasycznie, dostaję powiadomienie, że paczka w nadaniu, czekam cały dzień w domu a kurier sobie nie przyjeżdża, ale twierdzi, że był próba doręczenia. KURIER WIDMO NIE WIDAĆ GO NAWET NA MONITORINGU. Na następny dzień dzwonię do kuriera, on mówi, że nie ma mojej paczki i żeby sobie sprawdzić w internecie gdzie jest. Czyli płacisz za dostawę do domu a potem musisz zasuwać po odbiór w punkcie (jeśli nie odeślą do nadawcy na twój koszt).
    WadyNie można się dodzwonić do konsultanta, kurierzy kłamią bez żadnych skrupułów.
  • ~Wkurfiony / 2022-09-20 17:47
    Ocena: 2.67 / 5
    szmaciarze i zero profesjoinalizmu
    kurierka młoda sfoszona pipka co ma chyba zal sama do siebie ze pracuje
    nie odbierają telefonów kurierzy - to po CHOLERE JE PODAJĄ NA STRONIE DPD
    DZIADOSTWO
    Zaletybrak zalet
  • ~Kinga / 2022-09-20 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona nikt nie dzwoni nie pisał nie przyjechał a podobno zostawiono awizo a następnie odmowa odbioru. Awizo brak jak i kuriera brak. Totalny brak odpowiedzialności ze strony kuriera. Człowieka czeka cały dzień za paczką a tu takie coś
  • ~silly / 2022-09-20 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kultura kuriera pozostawia wiele do życzenia. Nie używa się gburowatego i protekcjonalnego tonu w rozmowie z klientem, a już na pewno nie rozłącza się rozmowy, gdy ktoś po drugiej stronie jeszcze mówi. Standardy Obsługi Klienta kurierów też obowiązują.
  • ~Zlibi / 2022-09-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w BOK to dno człowiek na infolini wręcz prostacki, czas dostawy zmieniany wielokrotnie bez podania przyczyny.
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy
    sposob kontaktu
    kultura pracowników
  • ~Gardek / 2022-09-20 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niszczą perfidnie paczki, a potem nie chcą uznawać reklamacji. Nigdy więcej nie wyślemy nic tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duzo
  • ~Natalia / 2022-09-20 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier obiecał doręczyć paczkę dnia następnego po czym trafiła na zwrot.
    ZaletyBrak
    WadyPracownicy niekompetentni
  • ~paweł / 2022-09-20 05:32
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD najgorsza firma, okradają paczki, jestem w domu a w śledzeniu przesyłki pisze że
    2022-09-19 14:39:53 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny
    2022-09-19 14:11:58 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny
    za moment
    2022-09-19 14:41:26 Paczka umieszczona w automacie paczkowym Pickup Station
    Punkt: DPD Pickup Station nie polecam kurierów z DPD ŁÓDŹ
    ZaletyBRAK
    Wadyokradają paczki, kłamią
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12767
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8188
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7786
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4153
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4895
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3154