WadyTotalny olew klienta
strona 222 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »
-
~d / 2022-09-09 09:26
Firma zagubiła paczkę. Nikt nie wie gdzie jest. Proces reklamacji trwa juz ponad miesiąc i nie ma odpowiedzi. ŻAŁOSNE!! -
-
~Mariusz / 2022-09-09 00:04
Beznadziejna firma kurierska. Brak doręczonej paczki, brak kontaktu. Kurier nawet się nie pofatygował pod wskazany adres ale po pieniądze to pewnie pierwszy wyciąga rękę... ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem
Oszukują ludzi -
~Andrew / 2022-09-08 17:52
Przesyłkę kurier dostarcza tylko do 14 , później można go w d...ę pocałować już 3 dni dostarcza rano jak nie ma nikogo do odbioru. -
~Patryk / 2022-09-08 17:46
Niestety za każdym razem mam problem z tą firmą. Inne firmy kurierskie potrafią jakoś normalnie świadczyć usługi WadyOpóźnienie w dostarczeniu paczki
Kurier bez informacji odsyła paczki do punktu
Brak kontaktu do kuriera (nieprawidłowy numer)
Na infolinii włączony bezużyteczny bot
Strona internetowa odmawia posłuszeństwa (problemy z wpisaniem kodu captcha) -
~Torunianin / 2022-09-08 15:29
Sprzedałem pięć gazowy.kupiec zamówił kuriera w DPD.w pierwszy dzień kurier próbujący podebrać paczkę stwierdził że ma za mały samochód.umowil kolega za 3 dni.po trzech dniach kolejny kurier próbował przełożyć transport na kolejny dzień.po dotarciu stwierdził że paczka się rusza i nie może jej zabrać chyba że dostanie pasy transportowe.kpina.dpd dno i wodorosty. ZaletyŻadnych -
~Monika / 2022-09-08 10:48
Kurierzy niszczą paczki, niszczą przedmioty, które znajdują się nawet w drewnianych skrzyniach. Nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Drewniane skrzynie, w których pakujemy nasze produkty wyglądają po przewozie jakby były zrzucane najmniej z pierwszego piętra. Zero szacunku do cudzej własności. ZaletyŻadnych zalet, zero!WadyNiszczyciele paczek. -
~Marika / 2022-09-08 09:49
PORAŻKA. Paczka nie została dostarczona. Widzę po śledzeniu przesyłki że zostala zwrócona. Dlaczego? Kto to ma wiedzieć. Dodzwonić się nigdzie nie można. Żadnej informacji uzyskać nie można. Na infolinii łączą Cię z botem który na wszystko odpowiada "nie rozumiem". Jak już przełączy do konsultanta zapomnij że ktoś odhierze. Śmiech na sali. Jak to może jeszcze funkcjonować... -
~Broń Boże przed DPD / 2022-09-07 15:54
Nr tel do kuriera podany w mailu jest tylko dla picu. Jak za setnym razem się dodzwonisz to cud. Dzisiaj mi się udało dodzwonić i ustalić z kurierem, że dostarczy paczkę w tym samym dniu bądź jak jednak nie zdążą to w następnym. Po 30 min. dostałem maila, że paczka czeka w punkcie odbioru paczek... Piękna postawa Damianie... Słowo nic nie znaczy ?
Oczywiście pan nawet nie raczy odebrać tel i odrzuca każde połączenie....
Serdecznie nie polecam...ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
-
~Szczęśliwy klient / 2022-09-07 14:14
Właśnie dzisiaj usłyszałem od kuriera, który dostarczył i przekazał cenną paczkę obcej osobie w obce miejsce że jestem frajerem korzystając z ich usług. -
~piotr / 2022-09-07 11:04
mieszkam w Irlandii i czesto kozystam z usług irlandzkiego DPD. Jak każdy inny kurier, DPD w Irlandii działa perfekcyjnie, wszystko na czas, zawsze kontakt przed dostarczeniem lub odbiorem, zero nieporozumier, kurier zawsze happy i kulturalny, norma.
DPD w Polsce, chamówa, kurier to zawsze burak, wk..rwiony bo go wszyscy jeb...ą, umorusany łapciuch, zero kultury, zero kontaktu kiedy przyjedzie albo, że nie przyjedzie bo nie ogarnia swojej pracy...człowiek siedzi czeka i marnuje czas bo kuroer dpd miał przyjechać ale niestety znowu sie nie pojawił. DPD POLSA = SYFZaletyzero zaletWadyjedna wielka WADA -
~klient / 2022-09-07 09:26
przesyła dotarła do gdanska 6 wrzesnia, ale 7 wrzesnia nie została wydana do doreczenia bo nie zdazyli rozpakowac !!! co za dno! -
~ALICJA / 2022-09-06 20:19
JAK NAJ DALEJ OD FIRMY ---DPD---- ZERO SOLIDNOŚCI-=, ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI, ZERO KOMPETENCJI , FIRMA KTÓRA KRZYWDZI SWOICH KLIENTÓW , OSZUKUJĄ KLIENTÓW I WYMIGUJA SIE OD JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚCI WOBEC NIE WYWIĄZANIA SIĘ Z POWIEZONEGO IM ZADANIA ORAZ DODATKOWO NA BESZCZELNEGO OBCIĄŻAJA SWOIMI BŁEDNYMI POSUNIEĆIAMI KLIENTA. TA FIRMA TO DNO!!!! DNO!!!! DNO!!! DNO!!! DNO!!! DNO!!! DNO!!! DNO!!! DNO!!!
( przy nadaniu pobrali opłatę)-nadałam przesyłkę z z punktu A do B, śledzenie jej wykazało że jest już w mieście B lecz oni postanowili że ma wrócić do punktu A ,po kontakcie telefonicznym i w punkcie DPD okazało się ze uległa zniszczeniu i dlatego ją odsyłają, po powrocie do punktu A pobrali ponownie opłatę .........pytam za co za.....brak kompetencji tej firmy poniosłam podwójny koszt....a przesyłka nie została dostarczona nie powiadomiono w żaden sposób osobę oczekująca na nią, sama śledzić przesyłkę zorientowała się że coś jest nie tak i próbowała ją zatrzymać na miejscu B lecz to zignorowano i odesłano ją musiałam ponieść następny koszt wybrałam solidną firmę tym razem, a DPD nigdy!!! nie wybiorę .....DPD.... TO DNO DNO DNO!!!!ZaletyDNOWadyDNO NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z ZADANIA I NIE PRZYZNAJĄ SIĘ DO BŁEDU ORAZ WYPIERAJĄ FAKT ZNISZCZENIA PACZKI -
~Wiktor / 2022-09-06 17:58
Podczas rozliczenia kurier chyba nie potrafi liczyć poprawnie bo nie wydał mi ponad 100pln reszty i odjechał. ZaletyNie maWadyW ch*j -
~Ewa / 2022-09-06 15:52
Zamówiłam przesyłkę z dostawą na następny dzień, kurier zaznaczył, że przesyłkę dostarczył, a ja otrzymałam ją z opóźnieniem, reklamacji nie przyjmują, mimo, że dzwoniłam na infolinię, ponieważ kurier sobie zaznaczył, że jest dostarczona, jaki jest sens dopłacania do usługi, której nie zamierzają wykonać. -
~Józef / 2022-09-06 14:54
Już drugi kolejny dzień czekam na zaawizowaną przesyłkę nr 1000494913165U a kurier nie pojawia się. Zamiast kuriera przychodzi mail z kłamliwą informacją o niezastaniu adresata pod wskazanym adresem. Wczoraj złożyłem reklamację na formularzu DPD, lecz do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi, ani przeprosin. Poziom obsługi klienta sięgnął dna. -
~Ganna / 2022-09-06 14:39
Już 3 raz, kurier nie podejmuje próby przywieźć za adresem paczkę,tylko zostawia ją w punkcie odbioru. Na infolinii nikt nie wie gdzie jest kurier i nikt nie ma do niego numeru. Cały dzień jak głupek czekam w domu i nikt nie przyjechał ????
Bielsko-Biała. -
-
~Weronika / 2022-09-06 14:35
Firma i obsługa porażka ! Obsługa masakryczna, brak kontaktu z infolinią, brak kontaktu z kurierem , przekierowywanie paczek do oddziałów, mimo człowieka oczekującego na kuriera w domu! Zmiana adresu doręczenia wielokrotnie zakończona niepowodzeniem ... a ja naiwnie myślę że tym razem się uda ... jednym słowem Porażka ! ZaletyBRAKWadyObsługa, brak kontaktu z infolinią, brak kontaktu z kurierem , przekierowywanie paczek do oddziałów mimo człowieka oczekującego na kuriera w domu! Porażka ! -
~Mal / 2022-09-06 13:47
Paczka wróciła do nadawcy po rzekomej próbie doręczenia (nie prawdziwej). Gość na infolinii ma wszystko w pompie i jest nieuprzejmy. Wystawiam 1 gwiazdkę, bo nie da się 0. -
~Jack / 2022-09-06 12:41
Opcja zmiany daty doręczenia olana przez kuriera, paczka odesłana z powodu braku odebrania po próbach dostarczenia. Kurierzy niedoinformowani, nieprzeszkoleni z działalności systemu. Nigdy nie skorzystam z usługi tej firmy i będę odradzać ZaletybrakWadymnóstwo -
~Patrycja / 2022-09-06 12:28
Opcja zmiany daty doręczenia olana przez kuriera, paczka odesłana z powodu braku odebrania po próbach dostarczenia. Nikogo nie było pod domem, nagrania z monitoringu mogą to potwierdzić. Kurierzy niedoinformowani, nieprzeszkoleni z działalności systemu. Nigdy nie skorzystam z usługi tej firmy i będę odradzać każdemu. Zaletybrak
strona 222 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »