strona 213 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- nastepna »
-
~Irena / 2022-10-06 17:09
Najlepsza firma a Pan Eryk z Kożuchowa super kurier. Oby takich jak Pan Eryk było wiecej???? -
-
~Marta / 2022-10-06 16:03
Najgorsza firma kurierska jaką znam! Mimo obecności w domu kurier nie dostarcza paczki i kieruje ją do magazynu. Przy ponownej „próbie” paczka po raz kolejny nie trafia do drzwi tylko do punktu odbioru. Komunikacja z infolinią dramat! -
~Joanna / 2022-10-06 14:59
Brak mozliwosci skontaktowania sie z konsultantem, brak mozliwosci odnalezenia paczki w systemie, mimo tego, ze wiem, ze jest u kuriera.
Kurier oznaczył w systemie informacje, ze nie ma mnie w domu - mimo tego ze pracuje zdalnie i jestem w domu caly dzien. To jest najgorsza mozliwa firma kurierska, juz poczta polska jest bezpieczniejsza opcja.ZaletyBRAK- nie dostarczają paczek, chociaz do ich core pracy. -
~Joanna / 2022-10-06 14:59
Brak mozliwosci skontaktowania sie z konsultantem, brak mozliwosci odnalezenia paczki w systemie, mimo tego, ze wiem, ze jest u kuriera.
Kurier oznaczył w systemie informacje, ze nie ma mnie w domu - mimo tego ze pracuje zdalnie i jestem w domu caly dzien. To jest najgorsza mozliwa firma kurierska, juz poczta polska jest bezpieczniejsza opcja.ZaletyBRAK- nie dostarczają paczek, chociaz do ich core pracy. -
~Joanna / 2022-10-06 14:58
Brak mozliwosci skontaktowania sie z konsultantem, brak mozliwosci odnalezenia paczki w systemie, mimo tego, ze wiem, ze jest u kuriera.
Kurier oznaczył w systemie informacje, ze nie ma mnie w domu - mimo tego ze pracuje zdalnie i jestem w domu caly dzien. To jest najgorsza mozliwa firma kurierska, juz poczta polska jest bezpieczniejsza opcja.ZaletyBRAK- nie dostarczają paczek, chociaz do ich core pracy. -
~Janusz / 2022-10-06 12:49
NIE POLECAM !!!! BRAK KONTAKTU Z BIUREM OBSŁUGI " BOTA MOŻECIE SOBIE WSADZIĆ W DUPĘ " PACZKI ZWRACANE DO NADAWCY BEZ KONTAKTU Z ODBIORCĄ. PACZKI ZOSTAWIANE NA BŁOCIE PEZD BRAMĄ NIE PATRZĄC NA WARTOŚĆ. FIRMA UDUŚ. JUŻ NIC NIE ZAMÓWIĘ PRZED DPD. ZaletyOLEWACTWO , KURIERZY BRAK PROFESJONALIZMU, BRAK OBSŁUGI BIURAWadyBRAK PROFESJONALIZMU, KURIERZY NIE RZETELNI, BIURO OBSŁUGI BRAK !!!!!. BRAK DOSTARCZANYCH PACZEK-ZWROT DO NADAWCY. -
~Sabina / 2022-10-06 12:08
Nie polecam tej firmy. Kurier zamiast dzwonić na drzwi to puka,mieszkajac na piętrze niestety nie słychać pukania, albo podjedzie pod budynek raz zadzwoni na telefon a jak się na czas nie odbierze odjeżdża No ale na gps widać że niby był żeby był kryty. A ty się człowieku wkurzaj bo ci przesyłki nie dostarczy na którą czekasz. Dzwoniąc na infolinię to to jest totalny hit próba dodzwonienia kończy się fiaskiem bo rozmawiasz z botem może niech kontrolę nad światem przejmą boty a nie ludzie masakra. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Kasia / 2022-10-06 11:50
Nigdy więcej usług tej firmy, to jest jakaś porażka. Kilka razy trafiły się opóźnienia ale ostatnim razem jak paczka przeleżała kilka dni w sortowni a miała dotrzeć w 2-3 dni do adresata to jest porażka. Kpina, na infolinii mówią, ze paczka jest w transporcie i nic nie mogą zrobić. Inpost jest w porównaniu do tej „firmy” mega zorganizowany i nigdy nie miałam dnia opóźnienia, w przypadku tej „firmy” zawsze się opóźnia. ZaletyBrakWadyWszystko, nieterminowość, niekompetencja przede wszystkim -
-
~MACIEJ / 2022-10-06 11:11
Dramatem jest to że włączony jest bot na infolinii i jak debi traktuje się klientów, ja widzę że paczka wisi w jakiejś sortowni a bot ieorzy że packa została odebrana od klienta dostawa 1 dzień roboczy a paczka wisi 4 dzień PRZESTANVIE TRAKROWAC TAK LUDZI !!! Ostatni raz skorzystałem z usług DPD ,nigdy więcej straciłem cały dzień na czekanie na paczkę ZaletyZedneWadyWszelkie możliwe -
~Marcin / 2022-10-06 09:15
Nie dotrzymują terminów kurierzy masakra nawet nie przyjedzie tylko napisze brak osoby pod wskazany adresem ZaletyBrakWadyWszystko -
~Barbara / 2022-10-06 09:13
Nie polecam. Mojej paczki kurier nie odbiera już kilka dni. Codziennie zmieniają numer listu trankingowego bo ktoś ciągle bez mojej zgody anuluje moje zlecenie. Pewnie sobie dorabia biorąc opłatę do kieszeni i zwodząc klientów. O zwrocie opłaty mowy nie ma bo wydają kolejny numer zlecenia. I tak w kółko od kilku dni. A paczka nadal nie odebrana. Żadne telefony i prośby nie pomagają. Ktoś zgarnia kasę i wystawia lewe zlecenia . A usługi nie realizują ZaletyChyba to, że w końcu ogłoszą upadłośćWadyOkradanie ludzi -
~mj / 2022-10-06 08:03
najgorsze G jakie w życiu widziałem...firma ma w dupie zmiany adresów... -
~Iryna / 2022-10-05 17:11
Masakra… i więcej nie powiem!!!! Nie polecam absolutnie. -
~klientka / 2022-10-05 15:03
Nie polecam firmy. Kurier wozi moją paczkę już 3 dni i nie może zostawić jej w punkcie pickup. O stanie realizacji usługi są inne informacje w aplikacji, inne na stronie DPD, a jeszcze inne informacje wysyłają na email. Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem. A jak się już dodzwonisz, nie spodziewaj się miłej obsługi. Sytuację tłumaczą awarią urządzenia, którym posługuje się kurier. Od 3 dni..... -
~Lena / 2022-10-05 14:29
Miałam do odebrania paczkę, nadaną od Zalando.
Pierwsza próba doręczenia nastąpiła 30.09 w piątek.
Ponieważ byłam na urlopie, złożyłam dyspozycje zmiany daty doręczenia na 5 października .
Mimo złożenia takiej dyspozycji kolejna próba doręczenia nastąpiła w poniedziałek 3 października, o czym poinformowano mnie sms - em.
Zadzwoniłam od razu do działu obsługi DPD z zapytaniem dlaczego tak się stało.
Poinformowano mnie ze rzeczywistsze jest dyspozycja zmiany daty ale najwidoczniej p. Patrycjusz - kurier, który obsługuje ten rejon, nie sprawdził tego w systemie.
Powiedziano mi również, ze przesyłka zostanie dostarczona w środę 5 października, zgodnie ze złożona dyspozycją.
Dzisiaj rano zadzwoniłam do działu obsługi DPD zapytaniem, o której mogę się spodziewać kuriera ale niestety poinformowano mnie, że przesyłka została zwrócona do nadawcy i nikt nie wie, dlaczego tak się stało.
Na koniec chciałabym dodać, ze P. Patrycjusz blokuje klientów i nie ma z nim kontaktu,jeśli zachodzi potrzeba uzgodnienia dostarczenia przesyłki.
Jest aroganaki,zachowuję się skandaliczne. Na pytanie czy blokuje wszystkich klientów odpowiedział że to zależy.
Nawet nie próbował zaprzeczyć.
ZaletyBrak.WadyWszystko.
Cud, że ta firma jeszcze istnieje. -
~Maciej / 2022-10-05 14:14
Usługa zerowa,to znaczy:
Czas dostawy zero
Miejsce dostawy tzn.punkt odbioru pomylony
czyli zero.
Totalna olewka.
Nie polecam nawet moim wrogom.ZaletyBrakWadyCzas dostawy-bardzo długi
Totalne olewanie klienta. -
-
~Lola / 2022-10-05 12:57
NIE POLECAM. Paczka nadana 30.09 a 05.10 dopiero odebrana przez kuriera. TRAGEDIA !!! Można czekać w nieskończoność. Dobrze że nie są jedynymi przewoźnikami. Nigdy więcej nie skorzystam. -
~KRYSTYNA / 2022-10-05 11:49
nie polecam. nie będę już korzystać z usług tej firmy. jedynym sposobem odebrania paczki z paczkomatu jest korzystanie z aplikacji. dwie paczki nie są widoczne w mojej aplikacji wiec nie moge ich odebrac. kilkuktornie dzwonilam na infolinie, gdzie wlacza sie bot. bylam w punkcie odbioru paczek w poblizu paczkomatu. Powiedzieli mi, ze nie potrafia mi pomoc i rekalamacje moge sobie sama zglosic przez strone internetowa.
Bardzo dziekuje. Wybieram inpost. -
~KR / 2022-10-05 09:16
nieludzki bot na infolini przekreśla wszystko choćby przywozili paczki w nienagannym stanie w 10 minut. A tak naprawdę nadając pond 400 paczek dziennie kurier DPD ma największy odsetek uszkodzeń mimo ze realnie biedzie tylko 20% przesyłek. Odkad weszli w smarta Allegro ktore wymusilo uruchomienie tego kuriera na sprzedawcach jest tam jeszcze wieksza tragedia. Ja gdzieś los przesyłki. kurier często nawet sie nie pokazuje tylko zostawia paczkę i ucieka. Wadybrak poszanowania przesyłki -
~Odbiorca DPD / 2022-10-05 09:09
Firma aroganckich kurierów i konsultantów, którzy pracują w przeciwieństwie do innych... do godz. 14tej. Nie dostarczają przesyłek mimo, że mienią się firmą kurierską. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! NIGDY WIĘCEJ! Wadyarogancja, niska jakość usług, brak profesjonalizmu,
strona 213 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- nastepna »