Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12767 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-10-24 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Paczka przekierowałam do punktu Pickup. "Dostarczona" przez kuriera w piątek 21.10 o godz. 19.20, tylko, że... punkt czynny do 18.00. Paczki oczywiście w punkcie Pickup nie ma. Dzwonię i rozmawiam z konsultantami i nic. Wysyłają ponaglenia do oddziału, dzwonią i nikt nie odbiera. Informacji nie ma. Paczki nie ma. W historii przesyłki nadal w punkcie Pickup. Wirtualnie.
    Zaletybrak
    Wadynieodpowiedzialność, bałagan, brak realniej pomocy ze strony konsultantów
  • ~Torpeda / 2022-10-24 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , dzidostwo . Kupiłem towar do tego czegoś niby paczkomat po czym okazało się że to coś nie działa i paczka nie została umieszczona, mało tego przekierowno paczkę po 3 dnich na adres domowy siedziałem w domu czekając na paczkę i proszę komunikat: Paczka nie dostrzczona nie było mnie niby w domu a nikt się nie pojawił bo ja w domu byłem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~daro / 2022-10-24 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    prosze o zamknięcie firmy dpd bo jest nieuczciwa omijajcie dpd szerokim łukiem
    Zaletytak
    Wadytak
  • ~Masakra / 2022-10-24 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem najgorsze przewoźnik. Po paczkę musiałam iść 5 km z chorymi dziećmi, mimo tego że miałam 3 paczkomatu pocztowe i jeden kiosk pod nosem. A kurierzyna zostawił na drugim końcu miasta bo tak mu się podobało.po kontakcie z biurem obsługi i przedstawieniu sytuacji usłyszałam nie da się nic zrobić.
  • ~Marysia / 2022-10-24 12:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zero, odsyłają z działu jednego do drugiego, jest problem z przyjęciem reklamacji kiedy to firma DPD źle wygenerowała etykietę odbiorcy, jednym słowem żart, nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadyobsługa klienta na poziomie zerowym, konsultant przy składaniu przeze mnie reklamacji co słowo palił elektryka, nie chciał mi pomoc zniechęcając mnie do złożenia reklamacji i nie rozumiał tego co się do niego mówi.
  • ~Małgorzata z Włocławka / 2022-10-24 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka tą firmę. Choruję, mam problem z poruszaniem się stąd duzo zamawiam przez net.. ale z takim chamstwem , leserstwem i bezczelnością jak kurier DPD nie spotkałam się od lat ! Mała i lekka paczka - MOŻE dostarczy, jak będzie mu się chciało, większą z łaski rzuci pod klatką schodową ( z oświadczeniem, że boli go kręgosłup i nie będzie dźwigał ) albo wygeneruje lipną informację, że nikogo nie zastał w domu i odbieraj sobie kliencie przesyłkę sam ze wskazanego punktu gdzieś na drugik końcu miasta ... nie zasługuja nawet na zerowa ocenę
    Zaletyzero zalet
    Wadychamstwo, bezczelność, traktowanie klienta jak natręta
  • ~Edgy / 2022-10-24 09:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie był wstanie poczekać dosłownie paru sekund na otwarcie drzwi, od razu uciekł. Nie zadzwonił na numer ani domofonem. Ciągłe użeranie się z kurierami, który są chamscy.
    ZaletyBrak
  • ~Addie / 2022-10-23 22:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała trzy fikcyjne próby doręczenia, potem "nie spełniała wymogów" i jest rzekomo magazynowana od 13 października. Brak możliwości przekierowania paczki. Czas na dostarczenie minął, brak kontaktu.
    ZaletyDo tej pory nie było takich problemów, mimo zamawiania wielu przesyłek międzynarodowych i krajowych.
  • ~Ek / 2022-10-23 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada.nie dość że przesyłka z sortowni wróciła do pani która mi ją wysłała. Kodem odbioru nie mogła jej odebrać.to na drugi dzień znalazła się u mnie w mieście. Pojechałam po nią i przesyłka jest ale niemaja jej w systemie. Po 3 dniach dostaje informacje ze przesyłka odebrana.
    Oczywiście nie przezemnie.
    Gdyby paczka była wartościowa to bym dochodziła ale dla 9 złotych niebylo warto .
    Totalna żenada niech Pan/Pani kurier pocieszy się bluzeczka damska.
    Porażka
    ZaletyBRAK
    WadyNauczcie swoich kurierów poprawnej pracy.
  • ~Paweł / 2022-10-22 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, nie dostarczyli paczki, wpisali sobie wymyślony powód, że nie ma mnie w domu gdzie czekam na paczkę od rana. Kurierowi nie chciało się podjechać. ODRADZAM
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Iryna / 2022-10-22 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna obsługa. Jeżeli jest wybór w życiu nie wybiorę tej firmy
  • ~slawek11125 / 2022-10-22 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma spedycyjna na naszym terenie kurier bezczelny
    jak zwrócisz mu uwagę to następne paczki dostarcza na koniec dnia i ma z tego ubaw
    a najgorsze jest to że DPD nic z tym nie robi
    Zaletyzalet brak
  • ~Marta / 2022-10-21 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik. Kurierzy nawet nie dzwonią do mieszkania, tylko oddają paczkę do punktu i twierdzą że nikogo nie było w domu. Sytuacja z 20.10.22r. Nie da się dodzwonić na infolinię, ciągle odzywa się bot. Nie polecam.
  • ~Małgorzata / 2022-10-21 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdarzenie miało miejsce w dn. 21.10.2022 w Łodzi na skrzyżowaniu ulic: Łagiewnickiej i Sikorskiego, wyjeżdżając spod wiaduktu w stronę Centrum. Kierowca pojazdu marki MAN o numerach rejestracyjnych: EL 7620F, przy skręcie w lewo, stojąc na lewym pasie, przy wykonywaniu manewru skrętu nie zastosował się do znaków poziomych wyznaczających pasy ruchu i zamiast "trzymać się" swojego lewego pasa, postanowił swój manewr zakończyć na pasie prawym nie upewniając się czy jest on wolny i czy nie poruszą się nim inne pojazdy. W tym wypadku, to ja wraz z mężem poruszaliśmy się prawym pasem i gdyby nie moja szybka reakcja doszłoby na pewno do tragedii, gdyż ściąłby nas swoją "kipą". Kierowca po zajściu tłumaczył się przez okno, że "każdy popełnia błąd" jednak wydaje mi się że zaistniała sytuacja nie powinna mieć miejsca na drodze tym, bardziej że był to kierowca firmy kurierskiej, co dodatkowo obliguje go do zachowania szczególnej ostrożności poruszając się większym samochodem.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENTNI KIEROWCY
  • ~Mbr3 / 2022-10-21 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nawet nie chce się podejść do domofonu i łaskawie nacisnąć guzik na domofonie. Kontaktowałem się 3 razy że czekam na przesyłkę. Przesyłka nie dotarła
    ZaletyBrak
    WadyTam gdzie jest dostawcą dpd nie zamawiam towaru
  • ~od 20.10 / 2022-10-21 15:45
    Ocena: 2.33 / 5
    "Przesyłka jest magazynowana w oddziale 0076" od 20.10. Jest 21.10, godz 15:43, a firma "kurierska" magazynuje...
  • ~B / 2022-10-21 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD unikajcie tej pseudo firmy kurierskiej jak ognia! Po milionach godzin spędzonych przy telefonie i oczekujących na rozmowę z konsultantem w końcu dowiedziałam się, że moja paczka po 10 dniach od rzekomego dostarczenia do pseudo paczkomatu jest...zaginiona! Tadam! Nie mogłam odebrac Paczki bo jej tam nigdy nie było... :) Słuchajcie, naprawdę jest wiele lepszych firm kurierskich jak przodujący INPOST czy dorównujący mu DHL. Nie łapcie promocji na wysyłkę z tego żartobliwego przewoźniak jakim jest DPD. Stanowcze 3XNIE.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie możliwe jakie są na świecie.
  • ~HALA / 2022-10-21 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została przekierowana do paczkomatu 17.10.2022. Do dzisiaj (21.10.) brak jakiejkolwiek informacji. Pani na infolinii pyta czy byłam już w punkcie (przekierowanie było do PACZKOMATU). Ostatecznie otrzymałam informację, ze kurier 20.10.przekazał paczkę na magazyn bo nie było miejsca w paczkomacie. Nie wiadomo, kiedy przesyłka będzie dostarczona,wg pracownika infolinii opóźnienia są normalne i mogą trwać nieokreślony czas, nawet tydzień. Smiech na sali. Dno dna-zarówno kurierzy jak i infolinii.Firma porażka
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Klient / 2022-10-21 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjeżdża do punktu odbioru (sklep) godzinę przed jego otwarciem 4 dni pod rząd i codziennie pisze o niedostarczeniu przesyłki, na koniec o rezygnacji Klienta z odbioru. Dodzwonić się do biura obsługi i przebrnąć przez automat, żeby porozmawiać w końcu o możliwości odbioru, trzeba się nieźle nakombinować. Uzyskanie numeru telefonu do kuriera - niemożliwe. Żeby uniknąć nerwów i otrzymać przesyłkę- wybrać inną firmę, a DPD omijać z daleka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Edek / 2022-10-21 04:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostracza przesyłki pisze że nikogo nie zastano a w rzeczywistość nie było go. Nie dostarczono paczki w wybranych godzinach zaznaczyłem między 15-17 a kurier był przed 9 rano
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12767
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8187
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7781
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4153
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4890
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3153