Dpd to jakaś pomyłka !!! Eliminujmy dpd z rynku w Polsce. Chamska obsługa od dyrekcji po oddział w Szczecinie i kurierów. Chamy, oszuści, nieroby !!! Nie korzystajcie z usług dpd !!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Ope / 2022-10-03 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Syf dno i ... To klient jest dla kuriera nie odwrotnie masakraaaa
ZaletyNie warto korzystać brak jakichkolwiek zalet
WadyMam nadzieję że paczkomatów będzie więcej
~Ireneusz / 2022-10-03 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie odbiera telefonu, nie dostarczył paczki a napisał że ja odmówiłem przyjęcia paczki. Porażka. Nie polecam tej firmy
Zaletybrak
Wadysame wady
~Karolina / 2022-10-03 11:22
Ocena: 2.33 / 5
Paczki zostawiane pod bramką mimo iż w domu czekają na przesyłkę . Brak kontaktu telefonicznego jak i zarówno dzwonkiem do drzwi . Dramat
ZaletySzybka dostawa
WadyZostawianie paczek za bramką nawet w deszcz
~Marta / 2022-10-03 09:04
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem.
Brak informacji o której będzie przesyłka.
~Karolina / 2022-10-02 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma nic bardziej xhujowego niż DPD serio
Jest to czysta tragedia, brak możliwości kontaktu, same boty wszędzie
Nadać się nie są koszmar
WadySame
~Natalia / 2022-10-01 18:17
Ocena: 2.67 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Nie szanują paczek, za każdym razem dostaje przesyłki uszkodzone, pogniecione. Nawet dostałam jedna prawie ze otwartą. Coś okropnego. Ostani raz zamowialam łóżko metalowe, przyszło uszkodzone, w uszkodzonym kartonie. Kpina! Nie polecam zupełnie. Ciężko doszukiwać się zalet w tej firmie.
Wszystko super! Przesyłka na czas, kontakt telefoniczny z kurierem przed dostawą - kurier nawet otworzył i zamknął za sobą bramę! Wszystko OK - jak zawsze, przynajmniej u mnie :) Polecam!
~Limak / 2022-09-30 17:15
Ocena: 1.33 / 5
Nygusy oszuści którzy nic sobie nie robia z tego że ktos czeka 7 dni na towar
WadyObsługa infolini
~Zybi / 2022-09-30 16:04
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo niemiła obsługa konsultantów, dla dpd nie ważny jest czas dostawy oferowany przy zamawianiu towaru, dpd ma sój własny regulamin a tam jest 3 dni na dostawę. DZIADOWSKA FIRMA DPD. NIGDY NIE SKORZYSTAMY Z JEJ USŁUG, a przez to będę omijał szerokim łukiem firmy które w ofercie mają dostawy tylko przez dpd.
ZaletyMniej niż ZERO!!!
WadySame wady!!!!
~Zybi / 2022-09-30 16:03
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo niemiła obsługa konsultantów, dla dpd nie ważny jest czas dostawy oferowany przy zamawianiu towaru, dpd ma sój własny regulamin a tam jest 3 dni na dostawę. DZIADOWSKA FIRMA DPD. NIGDY NIE SKORZYSTAMY Z JEJ USŁUG, a przez to będę omijał szerokim łukiem firmy które w ofercie mają dostawy tylko przez dpd.
ZaletyMniej niż ZERO!!!
WadySame wady!!!!
~Marcin / 2022-09-30 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Zleceń nie odbierają , paczki się gubią itd ciągłe problemy
~Ala / 2022-09-30 11:00
Ocena: 1.67 / 5
Dostawca po nieudanej próbie doręczenia miał zrobić to ponownie na następny dzień - taką informację dostałam na e mail. Jeszcze tego samego dnia paczkę przekierował do punktu odbioru !
Na wysłaną skargę dnia 08.09.2022 dopiero 30.09.2022 otrzymałam odpowiedź oczywiście negatywną i oczywiście z informacją, że kurier nie ma obowiązku dzwonić :-)
Serdecznie nie pozdrawiam !
Firma fatalna, jakość obsługi zarówno kuriera jak i administracji dno.
~Niezadowoleni / 2022-09-30 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się inaczej ocenić DPD w tym przypadku. Rano otrzymaliśmy e-maila iż kurier dotrze dzisiaj (30.09.2022) oraz proszę o przygotowanie kwoty pobrania - płatność kartą, blokiem lub gotówką. Gdy kurier się zjawił otrzymaliśmy od niego wiadomość że nie ma terminala i płatność wyłącznie gotówką. Na co odpowiedzieliśmy iż nie mamy gotówki poniewaz płatność miała być kartą. Na co kurier odwrócił się , coś powiedział pod nosem i bez słowa wyszedł. Po kontakcie na infolinii niemiła Pani powiedziała nam , że przecież zawsze trzeba mieć gotówkę i jeśli chcemy sobie ja odebrać przekierują ja do punktu odbioru do Sosnowca co jest wielkim absurdem bo nie po to płacimy za kuriera aby jeździć kilkadziesiąt kilometrów po paczkę. Poinformowaliśmy Pania że dostaliśmy rano e-maila iż można płacić kartą i blikiem na co jej odpowiedź była : to zostaje wysłane automatycznie. Po zakończeniu rozmowy dostaliśmy e-maila iż paczka niedoręczona z naszej winy i braku rozliczenia pobrania. Wielkie dno i porażka, czujemy się zażenowani całą sytuacja .
WadyOd samego początku dystrubucji paczki, po przyjazd kuriera, po kontakt z infolinią wielkie dno
~amela / 2022-09-29 18:58
Ocena: 1.33 / 5
Absurdalne zachowanie kurierów. w mailu i sms piszą ze można płacić karta po czym przyjeżdża kurier mówiąc ze nie da się płacić karta i twiedzi ze przywiezie paczkę jutro, kolejnego dnia dzwoniąc do kuriera twierdzi on ze on tam nie jeździ i opryskliwie rozłącza się, przez co paczka została zwrócona do nadawcy. TOTALNE DNO
~Helena / 2022-09-29 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza usługa świata. Postawili paczkomatu, nie dość że trzeba paczkę odebrać samodzielnie co jest idiotyzmem (in post podaje komuś dane i odbiera ten kto jest najbliżej). Wiecznie paczkomatu mają problem ze sobą. A to nie idzie paczki zeskanować, a to problem z samym paczkomatem. Każą marnować na nich pieniądze aby godzinami czekać na infolini :/ obsługa klienta tragiczna, mają człowieka zwyczajnie w dupie i nie odpisują. Żałośni oszuści...
ZaletyWielki brak zalet
WadyCzas dostawy, działanie aplikacji i paczkomat ów. Największą wada obsługa klienta
~TOMASZ / 2022-09-29 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Jak bym mógł to bym dał zero gwiazdek od rana czekam na kuriera żeby odebral przesyłkę
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Kecaj / 2022-09-29 16:46
Ocena: 1.50 / 5
21.09 kupiłem w EUROAGD ekspres do kawy.Dostawca DPD.Dostawa 26.09 godz. 9÷19. Otrzymuję sms od kuriera by do niego zadzwonić. O 12.08 wykpnuję telefon i umawiam się na dostawę za 5 minut. Mija kilka godzini dzwonię o 16.48 do kuriera który twierdzi że już skończyl pracę. Sprawdzam na śledzeniu przesyłki gdzie okazuje się że o 12.16 kurier skierował do oddziału z dopisem że tak ja chciałem. 28.09 złożyłem reklamację i do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi, podobnie jak z EURO. DZISIAJ KUPIŁEM EKSPRES NA ALLEGRO I JUTRO MA BYC U MMIE
ZaletyŻadnych
WadyNiedotrzymanie terminu. Brak jakiegokolwiel kontaktu. Boot to tragedia
Lekceważenie kontrahenta. Brak odpowiefzi na reklamację.
~Luk / 2022-09-29 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi poniżej krytyki. Wysyłam i odbieram kilkaset paczek dziennie z innymi przewoźnikami. Takiego poziomu pogardy, jak infolinia DPD to nie ma nigdzie. Nic nie mogą załatwić, na wszystko mam wysyłać maile, które pozostają bez odpowiedzi. Paczki dostarczają uszkodzone, a na hasło do kuriera że spisujemy protokół szkody kurier odpowiada że nie ma czasu i wychodzi. Infolinia DPD podaje że jeżeli nie mam protokółu spisanego z kurierem to oni nic nie mogą. Przesyłka za 3000zł kompletnie zniszczona wraz z jej zawartością. Nikt do niczego się nie poczuwa. Czysta kpina a nie firma kurierska.