Utworzyłem zamówienie na przesyłkę dnia 30/10/22 została odebrana przez kuriera 31/10/22 doręczona 02/11/22 i od tego momentu zaczynają się schody. Przesyłka została trwale uszkodzona. 09/11/22 sporządzono protokół szkody który oczywiście nie został rozpatrzony (wiem, jest na to 30 dni) jednak to nie przeszkadzało by 24/11/22 przesłać do mnie protokół weryfikacji paczek niestandardowych z obowiązkiem dopłaty 20,30zł na łączną kwotę wysyłki 47,24zł z datą wsteczną 01/11/22!!!!! Jest to zagrywka poniżej pasa nawet jak na DPD. Kilkukrotna próba skontaktowania się z biurem obsługi klienta kończyła się odpowiedzią bota oczywiście nie znającego poruszonego tematu. Współpraca z DPD zakończyła się zwrotem kosztów kupującemu za zniszczoną przez DPD przesyłkę, poniesieniem bezpodstawne naliczonych dodatkowych opłat oraz kupę nerwów z powodu zaistniałej sytuacji.ZaletyW zaistniałej sytuacji nie dostrzegam żadnych zalet
WadyGłówna wada do brak fachowej porady że strony biura obsługi. Naliczanie bezpodstawnych opłat, niszczenie przesyłek podlega już raczej pod prokuraturę. O ile oczywiście znajdzie się odważny policjant który przepchnie dalej zgłoszenie