strona 380 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- nastepna »
-
~Martyna / 2018-10-29 12:46
Musiałam czekać na paczkę tydzień dłużej niż napisano w e-mailu. Ponadto, dzwoniąc na infolinię prosiłam by zmieniono adres doręczenia, nie zmieniono go. Błędne informacje o tym gdzie paczka się znajduje. -
-
~Hal / 2018-10-17 15:49
Kurier kładmie, że nie zastał mnie na miejscu (2 razy) - brak informacji ze stronu BOK - ogólnie chaos - nie mogę otrzymac przesyłki od ponad tygodnia. -
~Rozczarowany Klient / 2018-10-10 17:30
Zamawiałam wczoraj odbiór paczki zwrotnej do Zelando. Kurier miał pojawić się w godz 11:00 - 14:00. Nie pojawił się i nie zostałam poinformowana o tym, że nie przyjedzie po paczkę, Okazało się, że w formularzu, który jest wypełniany danymi pochodzącymi z Zelando brakowałao numeru lokalu. Jednak przy wypełnianiu zgłoszenia system żądał (wręcz wymuszał - nie można było przejść dalej i zakończyć procedury złożenia zamówienia na usługę) dane kontaktowe - numer telefonu i adres email - pytanie w jakim celu, skoro do wykonania usługi nie zostało to wykorzystane. Moim zdaniem powinien zainteresować się tym UODO. Do tego DHL w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności za tę sytuację. Umówić można się ponownie przez ich stronę wypełniając ten sam wybrakowany formularz. Bez względu na to, czy ktoś ma czas poświęcać kolejne godziny na oczekiwanie na DHL. ZaletybrakWadysame wady, a przede wszystkim brak szacunku dla klientów i ich czasu .. jeszcze próbują podjąć decyzję za mnie co powinnam robić jutro - jak się domyślacie - czekać na odbiór paczki przez DHL -
~Irys / 2018-09-28 20:12
Nadawałem przesyłkę przez DHL, w opcjach zaznaczyłem odbiór przez kuriera w godz.13.oo - 15.00, czekałem do 18.00 próbując kontaktować się dodatkowo przez BOK, nikt się nie zjawił. O 18.30 zmienił się status o braku możliwości odbioru z winy nadawcy. Po prostu żenada. ZaletybrakWadytotalna niekompetencja -
~Krzysztof / 2018-08-02 13:52
Beznadziejna usługa. Przesyłka powinna dotrzeć 31.07.2018. Przez 4 dni brak przesylki, brak informacji zwrotnej. Nie polecam. WadyNiedotrzymanie terminu dostawy. Brak informacji zwrotnej. -
~zosiasamosia / 2018-05-09 22:56
Nie polecam współpracy. Drogo, obsługa klienta porażka, nie potrafią załatwić spraw celnych, przedłużają załatwianie sprawy a paczka z każdym dniem leży u nich i ściągają kasę za nią. Dopiero gdy napisałam do kierownika głównego sprawa się rozwiązała. Kompletna porażka. ZaletybrakWadykurierzy, niekompetentność, obsługa klienta, ceny -
~Tosiencja / 2017-12-29 14:47
Opóźnienia w dostawach; zawartość paczkę przychodzi uszkodzona na skutek niewłaściwego traktowania przesyłek ZaletybrakWadyopóźnienia, uszkodzenia zawartości paczek na skutek złego traktowania przesyłek
strona 380 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- nastepna »