strona 379 z 388
- « poprzednia
- 1 ...
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- nastepna »
-
~Wiola13 / 2019-01-17 21:18
Najgorsza firma kurierska!,Nie dzwonią do klienta,SMS też nie wysyłają, trzeba chyba w gwiazdach wyczytać, że przyjadą!odeslali mi paczkę prawie 40 km od miejsca zamieszkania!kpina! -
-
~Alicja / 2019-01-17 17:13
Dramat!!!!! Czegoś takiego nie miałam od 10 lat, czekałam na paczkę dwa tygodnie temu w poniedziałek, nie przyszła- bo opóźniona, we wtorek kurier miał za dużo paczek, przyszedł raz jedyny w środę akurat jak mnie nie było. Żadnej informacji na telefon, potem kolejne dwa dni panie dyspozytorki wielce zdziwiona dlaczego nie wziął paczki.... Brak porozumienia w tej firmie. Od kolejnego tygodnia z powodu opóźnień przekierowałam na inny adres - do teściowej, bo z dzieckiem mamy zaplanowane ferie. Niestety Teściowa czeka czwarty dzień i nic .... Ja codziennie wydzwaniam i jestem zwodzona. Przykra firma i jej pracownicy. Nie zamierzam poprzestać z założonymi rękami. Podam wszędzie opinie, nawet do telewizji. Przesyłka była z góry opłacona ZaletyBrajWadySame wady, poniżajacy dyspozytorzy kryjacy swoje niedociągniecia. 7 razy kurier bral paczkę z magazynu i raz próbował dotyczyć o sobie pasujące porze. -
~WW / 2019-01-16 19:34
Nigdy więcej nie będę korzystał z tej firmy. Dostaje sms-a, iż paczka będzie dostarczona dziś miedzy godziną 14-16, po czym kolejny sms informujący o nieudanej próbie kontaktu ze strony kuriera. Dostawca nie raczył zadzwonić, pojechał do innej miejscowości, oddalonej o 15 km od mojego miejsca zamieszkania, zostawiając paczkę w sklepie, który współpracuje z DHL. Bezczelność, na szczęście są inne firmy kurierskie, które dobrze wykonują swoją pracę. -
~Cezary / 2019-01-16 18:14
Dziadowska firma, przyjeżdżają - podobno... - kiedy chcą, bez uprzedzenia, zero tel., zero smsa, myślą, że dom to więzienie, w którym trzeba non stop siedzieć. Zero jakiejkolwiek informacji o planowanym dostarczeniu przesyłki. Po detektywistycznym dochodzeniu znajdujesz informację, że OPŁACONA przesyłka czeka w punkcie oddalonym od twojego miejsca zamieszkania o 100 km!!! Przygłupawy konsultant informuje, że nie można rozmawiać z przełożonym. Pytanie w ogóle takie, czy rzeczywiście ktoś próbował dostarczyć??? Kurierzy WSZYSTKICH INNYCH firm kontaktują się przed dostawą, ale jełopy z DHL nie umieją obsługiwać komOrki albo w ogóle nie dojeżdżaja pod wskazany adres. No i generalnie chęć do rozmowy wykazuje jedynie automatyczna sekretarka... ZaletyNie dotyczyWadyNiekompetentność, brak wierzytelności, itd... -
~Norbert / 2019-01-16 10:24
przesyłka do odbioru przez kuriera DHL w poniedziałek godz 11-14 o 10-tej miałem telefon z prośbą o przesunięcie godz.na 15-17 bo kurier się nie wyrobi,nikt się nie zjawił okazało sie ze kurier podał że nikogo nie było w domu o godz 14-tej co było nie prawdą,przesyłka została przełożona do odbioru na dzień następny i znowu nikt sie nie zjawił nawet nie było jakiegoś telefonu wyjaśniającego o nieobecności kuriera,totalna porażka dwa dni stracone czekając na kuriera i w końcu rezygnacja z obsługi tej firmy,nigdy nie skorzystam z ich usług. -
~Ajax / 2019-01-15 13:38
Dyskryminacja osób niepełnosprawnych. Właśnie nie wiem gdzie dzisiaj wylądują moje przesyłki bo tak zostałam poinformowana przez kuriera Łódź - Śródmieście. Proponował przeróżne miejsca do zostawienia przesyłek ale firmy nie działają są puste lokale.
Gdy jeździł wcześniej Pan nigdy nie było problemu ale jak widać normalni ludzie z tej firmy odchodzą.
Nie polecam, nawet kurierzy innych firm nie mają dobrego zdania, ponoć kurierzy o 14:00 kończą pracę tylko nikt nie informuje o tym!!!!WadyDyskryminacja osób niepełnosprawnych, kurier olał centralnie i nawet nie poinformował mnie gdzie będą do odbioru moje przesyłki. -
~Sanddra / 2019-01-15 12:25
Chyba najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt. Przesyłka nie doręczona,podobno nie było nikogo w domu, na monitoringu wogóle nie ma kuriera - chyba że przez komin próbuje dostarczyć paczkę. Oczywiście zero pomocy ze strony infolinii, zgłoszona interwencja - zero kontaktu. Zaletynie ma żadnych zaletWadysame wady,brak doręczenia przesyłki, zero działania przy pojawiających się problemach -
~Dinu / 2019-01-15 09:47
Otrzymałam SMS że kurier nie zastał mnie w domu więc paczka jest przekierowana do punktu...dziwne inni kurierzy jakoś mogą mnie zastać ponieważ siedzę w domu. nie po to zamawiam paczkę żeby dmuchać teraz do punktu. Infolinia to jakaś kpina zero pomocy itp. idź se po paczke i spadaj. Nie polecam. Unikać jak ognia. -
-
~Kris / 2019-01-15 07:47
Biuro obsługi klienta dhl kalisz porażka olewajace podejście do klienta plus arogancja i agresja ?!? Firma moloch to i nadzór żaden. -
~Niezadowolony klient / 2019-01-14 13:29
Tragedia. Siedzę cały dzień w domu a kurier wysyła SMS, ze mnie nie zastal i zostawia paczkę w Żabce. I to nie kolo domu tylko 1,5km od domu. Na infolinii maja wszystko w nosie. W Żabce pani powiedziała, ze to ich ogólnie przyjęte praktyki. Dno zupełne szczególniej Toruniu. ZaletyBrakWadyKłamstwo, lenistwo -
~Damian / 2019-01-14 12:24
Nawet nie próbują dostarczać przesyłek i mówią że nikogo nie zastali w domu co jest nieprawdą. ZaletyBrakWadyNie dostarczają przesyłek. -
~Edyta / 2019-01-14 10:39
Nie można sië umówić telefonicznie na dostawę, ponieważ kurier obiecuje, że dostarczy przesyłkę drugiego dnia i nie przyjeżdża. ZaletyBrakWadyNiesolidność -
~darox1 / 2019-01-12 13:20
Firma kurierska tylko z nazwy. Nie są w stanie dostarczyć przesyłki. Umówione terminy dostawy to są jedynie zapisy w systemie i nikt ich nie dotrzymuje. Niestety moi kontrahenci korzystają z ich usług, natomiast ja nigdy nie zapłaciłbym za ich tzw. usługi grosza. Co najśmieszniejsze mają złoty laur klienta za 2018 rok - żenada, ciekaw jestem za ile go kupili. Korzystam z usług wielu firm kurierskich, ale takiej "jakości" nie uświadczysz nigdzie. ZaletybrakWadydługo pisać -
~Berto / 2019-01-12 01:33
Bałagan w systemie ...Kurierzy niewydarzeni. Przekierowałem paczkę na środę A kurier przyjeżdża w piątek i jeszcze mówi z oburzeniem czemu nie odebrałem znowu przesyłki..dzban -
~Darek / 2019-01-11 17:08
PORAŻKA I JEDNA WIELKA ŚCIEMA.
Najpierw dostajesz sms-a że jutro w godzinach 11.30-13.30 zostanie doręczona przesyłka , bierzesz urlop na żądanie w pracy bo czekasz na przesyłkę i nigdzie nie wychodzisz z domu. Po czym wieczorem dostajesz sms-a
cyt.Przesylka nr ........... zostala przekazana do punktu DHL ServicePoint po nieskutecznej probie doreczenia pod wskazany adres.
Nosz kurna jego maść.do dupy z takim kurierem.
Płacisz za kuriera 20 zł a i tak odbierasz sam , i dzień urlopu mniej przez debili.
NIE POLECAM.WadyPartacze -
~Ela / 2019-01-11 14:29
Nagminnie nie próbują nawet doręczyć przesyłki, od razu "podrzucając" ją do Żabki. Zero kontaktu, zero przerosin, zero interwencji ze strony Działu Obsługi, zero profesjonalizmu.
Ostatnia sytuacja - ponad 10-kilogramowa, nieporęczna paczka z ekspresem do kawy - oczywiście brak próby doręczenia, paczka w Żabce. Płać za kuriera - przynieś sobie sam. Pracownicy ze szczęściem w głosie informują, iż po 7 dniach paczka zostanie odesłana do nadawcy.
Farsa.
Unikajcie jak możecie, nie wiem czy można przebić tak niski poziom obsługi.ZaletyBRAK.Wadyjak wyżej -
-
~Niezadowolony / 2019-01-11 13:03
Kurier nie dostarczył przesyłki, a na infolini dowiedziałem się że to ja jej nie odebrałem. -
~Aniela / 2019-01-10 17:52
Firma kurierska porażka. Czekałam na paczkę, ale nie została mi ona dostarczona. Kurier się nie pofatygował, żeby tę paczkę doręczyć pierwszego dnia tylko napisał, że nie było ze mną kontaktu a drugiego zrobił dokładnie to samo i wywalił ją do punktu odbioru po 16(paczka miała być doręczona w godzinach 11-16). Teraz muszę po nią jechać ponad 25 km. I jeszcze specjalnie się zwolnić z pracy!! NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY!! -
~Klientka / 2019-01-09 21:20
Brak kontaktu z kurierem, infolinia - porażka. Pomimo wybrania opcji zmiany terminu dostawy o parę dni do przodu kurier i tak przyjechał kiedy mu się podobało po czym dostałam wiadomość, że paczkę muszę odebrać na drugim końcu miasta. Koszmar. Nie polecam. -
~Nie_polecam / 2019-01-09 20:55
Brak kontaktu, kurier nie raczy zadzwonić, awizuje od razu paczkę bez próby dostarczenia, sekretarka wprowadza w błąd, odsyła po odbiór do punktu, który od dawna nie istnieje.
strona 379 z 388
- « poprzednia
- 1 ...
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- nastepna »