strona 379 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- nastepna »
-
~Barbara / 2018-11-29 12:49
Nie polecam! Dostawa pomimo zgłoszenia zmiany terminu, paczki zostawiane pod wycieraczka, błędy w powiadomieniach. -
-
~Piotr / 2018-11-28 17:10
Tak beznadziejnej firmy kurierskiej to chyba niema. Czekałem na paczkę z Niemiec, niestety gdy kurier był u mnie przebywałem w pracy. Oczywiście nie zostawił żadnej informacji o paczce, bo firma robi to tylko elektronicznie, a niemiecka poczta nie udostępnia numerów telefonów i e-meili ( najprawdopodobniej ze względu na RODO). Oczywiście kurierowi nie chciało się wejść do klatki schodowej i zostawić informacji. W call center panie również miały sprzeczne informacje. ZaletyBRAK -
~wku...ony / 2018-11-28 10:29
Leją ciepłym moczem na klientów... Kłamią że byli, paczka leży w magazynie a powinien mieć ją kurier... Paczka za pobraniem więc niech sobie ją odwożą na koszt sprzedawcy. Jak korzysta się z usług niepoważnych firm to trzeba za to płacić. Zaletydają ludziom pracęWadysame -
~Beata / 2018-11-28 10:05
Najgorsza firma kurierska. Nie informują o godzinie przesyłki. Kurier kłamie że dostał od odbiorcy dyspozycje odbioru w firmie. Na infolinii nie przyjmują reklamacji . Bardzo opóźnione przesyłki . ODRADZAM WadyBrak kontaktu. Opóźnienia. Fatalna obsługa -
~Ktoś / 2018-11-27 20:44
Kurier dostarcza paczki do nie właściwego odbiorcy lub sam zabiera paczkę. ZaletyBrakWadyDostarczanie paczek do nie właściwego odbiorcy -
~izzy / 2018-11-26 23:14
Skandaliczne zachowanie- biorę pod uwagę zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta. Kurier dwukrotnie nie pojawił się w wyznaczonych godzinach ( pytanie czy w ogóle był?). Po pewnym czasie straciłam możliwość monitorowania przesyłki- PO PROSTU ZNIKNĘLA.Po dwóch kolejnych dniach dostaję informację że muszę odebrać przesyłkę z hurtowni z drugiego końca miasta w ciągu 6 dni roboczych! Wcześniejsze skargi nic nie pomagały- na prośbę o numer telefonu Pani z DHL przestała się do mnie odzywać... Dodzwoniłam się wreszcie do hurtowi we Wrocławiu i okazało się że dobrze nie jechałam bo przesyłka wróciła do ZALANDO! A podane godziny przybycia kuriera są tylko HIPOTETYCZNE!To są jakieś kpiny! Po tym doświadczeniu nie zamierzam korzystać ani z usług Zalando ani DHL. ZaletyżadneWadybrak przesyłki -
~Ja / 2018-11-26 20:58
Kurier nie dzwoni do klijeta chyba zabiera sam paczki i potem giną tak można zarobić to jest okropne kto ich wynajął na terenie Hrubieszów tragedia ZaletyBrak odpowiedzialnościWadyTo jest porażka DHL teren Hrubieszów -
~nick / 2018-11-26 20:28
Kurier awizuje przesyłkę, pod tytułem nieobecności odbiorcy w domu !!. Bezczelność i kpina. Po reklamacji zmiana statusu na : Doręczenie przesyłki planowane jest w terminie umówionym z Odbiorcą. Tylko KIEDY I NA KIEDY SIĘ UMAWIALIŚMY ? Ostatni raz... Zaletybrak -
-
~Marcik / 2018-11-26 11:54
Najgorsza firma kurierska. Nie dość ze kontakt jest zerowy, o paczce nie ma żadnych informacji, kurier nie dzwoni kiedy jest pod domem, to jest to jeszcze banda zlodzieji. Miałam zapłacić za przesyłkę 150 dałam 140 i kurier uciekł z reszta. ZaletyŻadnychWadyKażde kryterium oceny negatywnie ocenione. -
~sabina / 2018-11-26 10:19
KURIER NIE KONTAKTUJE SIĘ Z ODBIORCĄ. PO CZASIE ,W KTÓRYM MIAŁA BYĆ DOSTARCZONA PACZKA DOWIADUJEMY SIĘ ŻE NIKOGO NIE ZASTANO W DOMU. JAKAŚ KPINA.PAN NA INFOLINII (P.ZBROCZYŃSKI)PRACUJE CHYBA ZA KARĘ. ZaletyBRAKWadyNIE SZANOWANIE KLIENTA -
~Ronin / 2018-11-24 10:47
Firma w ogóle nie dbająca o klienta. Zamówiłem przesyłkę z Niemiec podając adres i numer telefonu. Przesyłka dotarła do punktu już po 2 dniach, jednak ja od 1,5 tygodnia nie mogę się doprosić o dostarczenie. Powodem niedostarczenia był rzekomy niekompletny adres - status przesyłki "adresat nieznany". Telefonicznie w ogóle niczego się nie załatwi, jedynie przez formularze na stronie internetowej, które i tak nie są w ogóle rozpatrywane. W pierwszym dostałem informację, że adresat nieznany, podałem adres dostawy w drugim zgłoszeniu. Jako odpowiedź otrzymałem, że czegoś w adresie brakuje. Kolejne zgłoszenie i z pytaniem aby podali czego brakuje. Sprawa w toku ale nie mam już sił. Prosta rzecz jak dostarczenie przesyłki jest dla nich problemem. Z klientem telefonicznie w ogóle się nie kontaktują w celu wyjaśnienia jakiś wątpliwości. Wcześniej zamawiałem z zagranicy różne przesyłki na ten sam adres i w ogóle nie było problemu. NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu telefonicznego, w ogóle nie dbają o klienta, paczka może siedzieć u nich ponad tydzień a klient i tak się nic o tym nie dowie, -
~Filip / 2018-11-22 10:21
Katowice zdecydowanie odradzam. Trzeba gonić za kurierem po mieście w godzinach pracy lub odbiór osobisty w Zabrzu. WadyZerowa dyspozycyjność dostawców,zero elastyczności co do godziny dostawy -
~Odb / 2018-11-22 09:59
Cała firma DHL. Kurier który sam sobie jest szefem i wyznacza sobie godziny dostarczenia chociaż z góry założone było w jakich godzinach ma dostarczyć. Godziny ktore sa dostepne w tracking że dostarczenie odbywa sie w godzinach 8-16 to też bzdura, jak twierdzi pracownik-on pracuje trzy godzny krócej. Centrala która pozwala sobie na tą samowolkę i nie potrafi zapanować nad chłopem to też o niczym dobrym nie świadczy. Kurier dostarcza przesyłkę po raz kolejny po przeprowadzonej rozmowie dyscyplinarnej w nieumówionych godzinach. Wniosek jeden- nieopłaca się składać skarg nawet skoro rozpatrzona została pozytywnie bo to tylko puste słowa. Nie polecam korzystać z usług DHL. P.S. proponuje dla kurierów szkolenie z zasad dobrego wychowania, bo rozłaczanie się podczas rozmowy do tego nie należy. -
~Robert W-wa / 2018-11-20 20:23
Firma nie informuje o godzinie dostarczenia paczki. Kurier nie dzwoni. Otrzymałem informację, że podobno był, ale nie zastał nikogo w domu. Paczka do odbioru na drugim końcu miasta. W biurze mało zorientowane panie. Okazuje się, że za przesyłkę nie można płacić kartą. Po prostu żenada i kpina z klientów. Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem. ZaletybrakWadyBrak informacji o godzinie dostawy. Brak kontaktu kuriera, brak możliwości płatności karta za przesyłkę. -
~J K Dhl / 2018-11-17 13:43
Kurier zamówiony od. 13 do 15 nie przyjechał w ogóle i przez BOK dowiedziałem sie ze nie przyjedzie już, bo zlecenie zamkniete i że niby mnie nie było, a czekałem od 11. I nikt was nie powiadomi o tym że kurier już nie przyjedzie. I kłamią że był, ale nikogo nie było ! Zmiana na UPS i problem z glowy, podobno inpost tez w porzadku. ZaletyChyba tylko polar firmowyWadyZero kontaktu
Infolinia to kpina 1godz muzyki gwarantowana
Chamstwo
I to na pewno wina klienta nigdy kuriera -
~Zdenerwowana / 2018-11-16 21:06
Kurier miał zadzwonić 1h przed dostawą, ale uznał, że 5 min. wystarczy. Dobrze, że akurat byłam w domu. Pan stwierdził, że nie wjedzie w bramę 5m, chociaż z Castoramy, Euro RTV AGD i Kornika bez problemu wjerzdzali większymi autami i to nawet tyłem. Zastanawia mnie, jak zdał prawo jazdy? Ponad 30 min głupawych przepychanek o wydanie towaru pod dom. Ostatecznie pan odjechał i zanotował sobie, że ja odmówiłam przyjęcia przesyłki, do czego przyznał się później i korygował na druczku (chyba wydarł fragment z notatką). Po intwrewncji męża facet zawrócił i wystawił przesyłkę (ponad 250 kg) na palecie, na środku wśazdu, 130m od domu. Nakłamał mężowi bezczelnie, że mu naubliżałam jak świni. Sąsiadowi zrobił ten sam numer. Facet jest jeden na ten rejon i chyba uważa się za niewiadomo kogo.
Jak ktoś lubi szarpać się z kierowcami, to oczywiście polecam. PozdrawiamZaletyBrakWadyChamstwo
Kłamstwo
Lenistwo
I duuużo więcej -
-
~EEE / 2018-11-16 19:02
Kurier miał odebrać OPŁACONĄ paczkę do nadania, nie przyjechał. Napisał, że nikogo nie było w domu i zamkną zlecenie... a ja byłam, czekałam, wolne wzięłam na cały dzień, żeby przesyłki dopilnować, a tu -1h stracone na szukaniu rozwiązania i rozmowach z infolinią, gdzie PRZEZ PRZYPADEK dowiedziałam się, że nie zwrócą mi pieniędzy od razu, ani nie mogę na tym samym opłaconym liście przewozowym nadać paczki w Żabce. Muszę czekać aż rozpatrzą reklamację. -
~teresa / 2018-11-16 09:13
opinia o dhl jak najbardziej negatywna,nie rozumiem po co zatrudnia się konsultantów,skoro oni w niczym nie są kompetentni, przesyłka która miała być dostarczona 14 11 2018 ,nadanie Wrocław do dzisiaj nie dostarczona a "miła"pani informuje mnie że mam sobie przesyłkę odebrać w Wałbrzychu / adres dostawy Kłodzko/,skoro tak traktujecie swoich klientów ,to może zmieńcie pracę ,nadmieniam że takie sytuacje są w firmie DHL normą.Szkoda zdrowia na użeranie się z niekompetentnymi pracownikami- OSTRZEGAM WSZYSTKICH - FIRMA dhl powinna zakończyć funkcjonowanie ZaletybrakWadysame -
~Mirek / 2018-11-06 11:01
Tragedia !!!! Zakupiłem telewizor 21.10.2018 z przesyłką (kurier DHL). W dniu 22.10 wystawiono list przewozowy z informacją o planowanym dostarczeniu 24.10.2018.W dniu 23.10.2018 otrzymuje SMS od DHL o planowanym dostarczeniu 23.10.W dniach 23.10 i 24.10.2018 sprzedawca informuje mnie że kurier nie odebrał przesyłki ze sklepu. 25.10.18 składam pierwszą składam zapytanie na infolinię DHL. Na stronie przewoźnika-śledzenie przesyłki pojawia się zmiana statusu - przesyłka w oddziale. 26.10 składam reklamację na infolinii i proszę o interwencję. 29.10.2018 składam kolejną reklamację. 30.10.2018 otrzymuję przesyłkę. -
~albiniakowna11 / 2018-10-31 20:22
Nie jestem zadowolona, Nie polecam tej firmy , zwlaszcza w Lodzi. Pomimo otrzymania smsa o dostarczeniu przesylki , nie zostala ona doreczona, DHL najgorsza firma Kurierska
strona 379 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- nastepna »